Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Lyfe » 4. sep 2022, 19:24

Posavec med en klasse redning!


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Brodernumsi » 4. sep 2022, 19:25

Lækker redning fra Posavec.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.20

Indlæg af Funky » 4. sep 2022, 19:25

doukas skrev:
4. sep 2022, 19:13
Funky skrev:
4. sep 2022, 19:07
doukas skrev:
4. sep 2022, 19:00
Funky skrev:
4. sep 2022, 18:48
doukas skrev:
4. sep 2022, 18:37
Funky skrev:
4. sep 2022, 18:32

Hvis du vil slå på hans erfaring, så må du også medtage hans historik. Ellers er det nok mest dig, der skal “stoppe dog”.
Og du kunne da lige, hvis vi skal bevare illusionen om en seriøs debat, anerkende, at jeg faktisk svarede på hans kritik.
Nå, så fik vi lige annuleret et mål, takket være VAR.
Okay, så hvornår er man dygtig nok til, at du kan tage vedkommende seriøs? Alle journalister/skribenter er vel ikke, fordi de har aldrig selv "har bygget noget succesfuldt op og bidt sig fast". Så er vi vel ude i, at det kun er Kent Nielsen, Kasper Hjulmand, Niels Frederiksen eller nogen i den dur.
Jeg synes, man skal tage folk seriøst, hvis de kommer med en velunderbygget analyse som fører frem til et sobert argument. Sådan helt grundlæggende. Og den godhed udstrækker jeg også til Peter Sørensen. Som jeg besvarede ud fra den meget korte udlægning af hans kritik, jeg kunne læse. Og det har du åbenbart stadig utroooligt svært ved bare at anerkende.

Og ja, jeg vil da til enhver tid hellere høre Kents, Hjulmands eller Frederiksens analyser, end Sørensens, som er gået fra det ene korttidsprojekt til det andet. Vil du ikke det? Har de ikke i højere grad bevist sig, eller er de allesammen bare lige gode?

Tilbage til kampen: Målet har ikke overraskende fået FCM til at prøve at skubbe mere på. Jeg er glad for at se, at vi virker velforberedte - vi ser ikke paniske ud.

Og som et ægte interessant indslag fra kommentatorerne kan man nu høre, at Prip åbenbart har ædt for meget i sommerferien, så AaB har sat ham på diæt.
Men du har ingen gang hørt Peter Sørensens "analyse", så du kan ikke vide om den hverken er saglig eller velunderbygget, men alligevel er du skeptisk fordi Peter Sørensen er Peter Sørensen. Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken.

Og nej, jeg tror Peter Sørensen kan komme med en lige så skarp analyse som både KN og Hjulmand. Tænker ikke nødvendig succes på trænerbænken er afgørende for, hvordan man vurdere på andre hold, ligesom de bedste fodboldspillere ikke nødvendigvis bliver særlig gode trænere for lige at tage et andet eksempe
Det allermest interessante her er dit udsagn: “ Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken”. Ja, det anede mig. Men nu er det her jo et debatforum, så du får da lige chancen for at prøve igen.

Tilbage til kampen: Jeg kan endnu en gang godt lide Ludewigs indsats. Det er stille og roligt udmærket håndværk.
Nej, forklar mig venligst hvorfor det er det mest interessante, når debatten jeg rejser går på, at du stiller spørgsmålstegn ved Peter Sørensens analyse fordi han er Peter Sørensen. Det ændrer dit svar på kritikken jo ikke på.
Ork, det har jeg så rigeligt forklaret. Så må du genlæse, hvad jeg har skrevet. Og dit svar er interessant, fordi det viser, at du ikke kan håndtere det faktum, at jeg faktisk besvarer hans kritik, uagtet at han er Peter Sørensen. Hvorfor er det så svært?

Tilbage til kampen: Det havde dælme været ulideligt hvis den scoring fra Sousa ikke var blevet anerkendt. Jeg har virkelig et love/hate relationship til VAR.

Og nu: Klasseredning af Posavec!!! Ja, en forstærkning kan/må jeg jo ikke kalde ham, men det var nu helt okay nappet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af troelsh » 4. sep 2022, 19:26

Få så Højholt ind, vi er overmatchet på den midtbane

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Funky » 4. sep 2022, 19:27

Anubit skrev:
4. sep 2022, 19:19
Kæft, hvor har Pedro altså været god i denne sæson! Han ligner mere og mere den Pedro, som vi frygtede at miste efter først halvsæson
Enig. Frygtede, og jeg må da også indrømme, at jeg både troede og påstod, han var et one-season wonder. Det må være godt arbejde af både ham og trænerteamet at lave sådan et comeback.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af gravballe » 4. sep 2022, 19:28

Nu skal AaB godt nok til at passe på. Kæmpe regning igen og heldig bagefter.

Midtbanen virker for tynd nu

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Funky » 4. sep 2022, 19:28

Okay, nu brænder det altså på. Og der er små 25 minutter tilbage. Huha.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Kristian » 4. sep 2022, 19:29

For satan Pedro!!! Du er god
------------------
mvh Kristian

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Hinsur » 4. sep 2022, 19:30

Fandme godt af Pedro

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Funky » 4. sep 2022, 19:30

Hold kæft det er stærkt forsvarsspil af Ferreira overfor en Isaksen som kommer oppe i fart med bolden!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Mini-p » 4. sep 2022, 19:30

Hvis det er niveauet fra Pedro i år, så bliver han satme dyr!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Lyfe » 4. sep 2022, 19:31

Er virkelig spændt på og se bakiz! Kender ham slet ikke ordenligt så håber vi kan se hvorfor Friis ville have ham


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Frygah » 4. sep 2022, 19:35

Jeg forventer ikke så meget af Bakiz i den her kamp. Det er ren fight og fysik nu hvilket er helt fint med mig, men nok ikke der han brager mest igennem.

Hold den nu, gutter
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2876
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Eksil » 4. sep 2022, 19:35

Godt at se Friis udnytte det faktisk er en bænk med alternativer, modsat i foråret.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Kristian » 4. sep 2022, 19:37

Shit Posavec laver nogle dumme retur bolde :-)
------------------
mvh Kristian

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Hinsur » 4. sep 2022, 19:37

Fint skud fra Bakiz

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Dalbjerg » 4. sep 2022, 19:37

Bakiz virker lovende på den meget sparsomme empiri som er tilstede..

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.20

Indlæg af doukas » 4. sep 2022, 19:38

Funky skrev:
4. sep 2022, 19:25
doukas skrev:
4. sep 2022, 19:13
Funky skrev:
4. sep 2022, 19:07
doukas skrev:
4. sep 2022, 19:00
Funky skrev:
4. sep 2022, 18:48
doukas skrev:
4. sep 2022, 18:37


Okay, så hvornår er man dygtig nok til, at du kan tage vedkommende seriøs? Alle journalister/skribenter er vel ikke, fordi de har aldrig selv "har bygget noget succesfuldt op og bidt sig fast". Så er vi vel ude i, at det kun er Kent Nielsen, Kasper Hjulmand, Niels Frederiksen eller nogen i den dur.
Jeg synes, man skal tage folk seriøst, hvis de kommer med en velunderbygget analyse som fører frem til et sobert argument. Sådan helt grundlæggende. Og den godhed udstrækker jeg også til Peter Sørensen. Som jeg besvarede ud fra den meget korte udlægning af hans kritik, jeg kunne læse. Og det har du åbenbart stadig utroooligt svært ved bare at anerkende.

Og ja, jeg vil da til enhver tid hellere høre Kents, Hjulmands eller Frederiksens analyser, end Sørensens, som er gået fra det ene korttidsprojekt til det andet. Vil du ikke det? Har de ikke i højere grad bevist sig, eller er de allesammen bare lige gode?

Tilbage til kampen: Målet har ikke overraskende fået FCM til at prøve at skubbe mere på. Jeg er glad for at se, at vi virker velforberedte - vi ser ikke paniske ud.

Og som et ægte interessant indslag fra kommentatorerne kan man nu høre, at Prip åbenbart har ædt for meget i sommerferien, så AaB har sat ham på diæt.
Men du har ingen gang hørt Peter Sørensens "analyse", så du kan ikke vide om den hverken er saglig eller velunderbygget, men alligevel er du skeptisk fordi Peter Sørensen er Peter Sørensen. Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken.

Og nej, jeg tror Peter Sørensen kan komme med en lige så skarp analyse som både KN og Hjulmand. Tænker ikke nødvendig succes på trænerbænken er afgørende for, hvordan man vurdere på andre hold, ligesom de bedste fodboldspillere ikke nødvendigvis bliver særlig gode trænere for lige at tage et andet eksempe
Det allermest interessante her er dit udsagn: “ Og så er jeg sådan set ligeglad med, at du svare på kritikken”. Ja, det anede mig. Men nu er det her jo et debatforum, så du får da lige chancen for at prøve igen.

Tilbage til kampen: Jeg kan endnu en gang godt lide Ludewigs indsats. Det er stille og roligt udmærket håndværk.
Nej, forklar mig venligst hvorfor det er det mest interessante, når debatten jeg rejser går på, at du stiller spørgsmålstegn ved Peter Sørensens analyse fordi han er Peter Sørensen. Det ændrer dit svar på kritikken jo ikke på.
Ork, det har jeg så rigeligt forklaret. Så må du genlæse, hvad jeg har skrevet. Og dit svar er interessant, fordi det viser, at du ikke kan håndtere det faktum, at jeg faktisk besvarer hans kritik, uagtet at han er Peter Sørensen. Hvorfor er det så svært?

Tilbage til kampen: Det havde dælme været ulideligt hvis den scoring fra Sousa ikke var blevet anerkendt. Jeg har virkelig et love/hate relationship til VAR.

Og nu: Klasseredning af Posavec!!! Ja, en forstærkning kan/må jeg jo ikke kalde ham, men det var nu helt okay nappet.
Hahaha jøsss mand. Sikke en gang udenomssnak. Jeg er faktisk imponeret over dit forsøg på at dreje debatten et andet sted hen (hvor du kan bunde). Men orker ikke at forsætte - du vil ikke indse, at dit forsøg på at underminere en kritisk analyse, var lige frisk nok. Og det er også fair. Nu vil jeg læne mig tilbage og nyde en stensikker sejr i Herning.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Funky » 4. sep 2022, 19:38

“Fejl fra Posavec”…altså, hvad skulle han have gjort anderledes på det indlæg? Ladet det gå? Han havde da ikke de store muligheder for at holde det.

Kanonafslutning af Bakiz på kanten af feltet!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: FC Midtjylland - AaB, 04.09.2022

Indlæg af Lyfe » 4. sep 2022, 19:40

Funky skrev:“Fejl fra Posavec”…altså, hvad skulle han have gjort anderledes på det indlæg? Ladet det gå? Han havde da ikke de store muligheder for at holde det.

Kanonafslutning af Bakiz på kanten af feltet!
Enig! Dennis Søndergaard vil så gerne tale posavec ned… ok indgreb uden andre muligheder end bokse den ud og den bliver bokset rimelig langt faktisk


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Besvar