Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af gravballe » 17. sep 2022, 21:40

SteenA skrev:
17. sep 2022, 21:30
gravballe skrev:
17. sep 2022, 19:59

Vores spillere er gode nok til 7-5 plads..
Men det er holdet ikke, når man mangler en angriber, en dynamisk 8'er, et centerforsvar og en målmand der ikke giver returbolde. Jeg tror dog nok at Hamren skal få stabiliseret holdet, få et par vigtige spillere ind til vinter og redde en 9.-10. plads hjem. Men så skal der jo nok startes forfra til næste sommer.
Ja der skal startes forfra, og ja AaB skal kigge ind af.. Hvad er det præcist man vil, for den AaB spilstil AaB har snakket om siden 2014 er der jo stadig ingen der ved hvad er... det er nok bare nogle ord der er skrevet ned på et stykke papir af bestyrelsen, for det virker ikke som om der er en bredere plan eller en rød tråd nogen steder...

og jo Makaric er en ok angriber.. største problem er den 8ér der mangles... men for fanden hvor er der også mange spillere der burde betale kontigent for at spille pt.

folk gør sku også den retur bold idag til en støre fejl end den er... den var skubbet helt ud imod siden.... endnu engang har fans her inde total urealistiske forventinger itl hvad AaB kan få for deres penge.

Lucas er intet værd og slet ikke som hold kaptajn...

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af Kempes » 17. sep 2022, 22:39

gravballe skrev:
17. sep 2022, 21:36
Kempes skrev:
17. sep 2022, 21:14
gravballe skrev:
17. sep 2022, 19:59
Funky skrev:
17. sep 2022, 19:38
gravballe skrev:
17. sep 2022, 19:33
Buzz Killington skrev:
17. sep 2022, 19:30


Enig i sidste afsnit. Jeg tror ikke på den der med at det er viljen der mangler, eller at centrale folk i deres bedste alder er blevet dårligere fodboldspillere på et halvt år. Men nogle spillere har måske bare fået for meget frihed under Friis, og trænger til en mere stringent taktik med tydelige roller og forventninger (som Kusk indikerede da han kom til Silkeborg).
Helt enig og Marti fik kritik osv da han havde en meget stringent tilgang til taktik og holdet hvor Friis lidt har været den hygsomme onkel der kunne råbe "kom vildere" og var venner med alle. Tydeligt hvis man så hvordan kvaliteten i spillet faldt som tiden gik
Okay, det er selvfølgelig et interessant perspektiv, den køber jeg. Men det er jo samtidig en erkendelse af, at så dygtige er vores spillere åbenbart ikke.
Vores spillere er gode nok til 7-5 plads.. Men vores spillere er medgangs spillere. Samtidig så vil AaB ikke spille på de måder der gør dem bedst. Se bare Tom Wert som var en super angriber, eller Makaric som er en ok angriber til en klub som ligger i lige uden for top 6.. Men man formår bare ikke at spille dem rigtigt.. Man har stadig ikke et AaB system implanteret 100% igennem alle sine hold osv osv.

Og så skal du samtidig huske på under Marti forsøgte Fehrer jo ifølge de ting jeg fik afvide der ude fra, at skabe intern splid. Han var jo lidt deres hygge onkel, og så kom Marti og krævede hårdt arbejde hver dag, det var ikke populært blandt alle...(men han var vellidt af bestylsen)

Det er også påfaldene hvor hurtige diverse "eksperter" var efter Marti for hans dårlige kampe, og selv da det gik bedst stadig var meget reserveret over for hans resultater, men at Friis dukker op og efter en ok start, får smidt det hele væk i slutspillet, med den ene elendige kamp efter den anden. Men det er åbenbart ikke et problem, og nu kan de alle så sidde i tv og udtale sig om de undre sig, selv om de har set AaB´s spillere bare ikke har det output man burde forvente.

Erik kan passende start med at fjerne ansøger bindet fra Lucas... Heldigvis er Erik en mand der godt tør tage kampe ude i AaB, lige som Marti gjorde det. Men generalt er der så mange problemer ude i AaB som ikke rigtig er kommet frem i dagens lys endnu. Folk har så travlt med at skyde på Inge, men.. det det stikker væsenligt dybere.

rykker AaB er AaB done.. de har ikke 40-50m til at beholde deres setup som det ivl koste at rykke ned.. salget af Ross gjorde man var fri for at fyre folk i organasionen...
Inden vi ophøjer Cifuentes til guds gave til fodbolden, kan vi så ikke blive enige om at AaB med ham som træner spillede det mest kønsløse og røvsyge omgang boldtrilleri, der er set i Aalborg siden Wieghorst?

Havde vi ikke været så heldige at score så mange mål efter standardsituationer sidste efterår var vi jo aldrig kommet i nærheden af top 6.

Jeg er dog enig i at Lucas skal fratages anførerbindet. Problemet er bare at der ikke er så satans mange kandidater til at bære det. (måske Kramer?)

Apropos L.A så har han ikke scoret i sine seneste 20 kampe (cirka 1250 spillede minutter). 3 assists i samme tidsrum er godt nok heller ikke prangende :@
Det var tegningerne til at han var ved at bygge noget spændene om.. Noget som levere et stabilt output, som Friis hurtigt fik pillet fra hinanden.

hvis du mener det med weighorse, så er det sku op af bakke.
Det mest spændende Cifuentes var ved at bygge op var sgu da om vi evnede at trille bolden ned til modstandernes mål, når de var faldet i søvn, fordi kuglen var blevet spillet rundt i sneglefart mellem de tre centerbacks.

Siger ikke spillet var dårligere end under Wieghorst, det var i særklasse horribelt, men det tenderede det niveau

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af Bros » 17. sep 2022, 23:18

Efter den her elendig kamp, burde vores spiller have en omgang voksen skældud, og fra tages alle deres fri dage her i landskamp pausen
Det er jo pinligt de de lavede idag.

Ja der er ikke ordentlig balance i vores trup, men det betyder ikke man bare kan lunte rundt og er bange for at skulle kæmpe lidt.
Kæmpe nu for jeres hold og jeres fans

Jeg håber virkeligt der bliver snakket med store ORD og så må de dyre og overbetalte spiller , betale tilbage enten ved at trækkes i løn eller kæmpe for det. (Ud at lave frivilligt arbejde på de indraget fridage)

Nu er der heldigvis 15 dage til næste kamp mon ikke vi kommer til at se noget Attitude
Og en del spiller der ryger på bænken fra dagens start 11er
Prip , ludewig Poulsen, Forsum og måske Lucas

Der skal ske noget og helst allerede til næste kamp

Forza AaB :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af Funky » 18. sep 2022, 10:18

Bros skrev:
17. sep 2022, 23:18
Efter den her elendig kamp, burde vores spiller have en omgang voksen skældud, og fra tages alle deres fri dage her i landskamp pausen
Det er jo pinligt de de lavede idag.

Ja der er ikke ordentlig balance i vores trup, men det betyder ikke man bare kan lunte rundt og er bange for at skulle kæmpe lidt.
Kæmpe nu for jeres hold og jeres fans

Jeg håber virkeligt der bliver snakket med store ORD og så må de dyre og overbetalte spiller , betale tilbage enten ved at trækkes i løn eller kæmpe for det. (Ud at lave frivilligt arbejde på de indraget fridage)

Nu er der heldigvis 15 dage til næste kamp mon ikke vi kommer til at se noget Attitude
Og en del spiller der ryger på bænken fra dagens start 11er
Prip , ludewig Poulsen, Forsum og måske Lucas

Der skal ske noget og helst allerede til næste kamp

Forza AaB :aabfan:
Det skinnede igennem i post-match interviewet, at de dér fridage, det var altså noget, som var blevet aftalt FØR Hamrén kom til…han virkede ikke imponeret over den aftale.
Og så synes jeg ikke, Ludewig var så ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af raekkeettre » 18. sep 2022, 10:24

Bros skrev:
17. sep 2022, 23:18
Efter den her elendig kamp, burde vores spiller have en omgang voksen skældud, og fra tages alle deres fri dage her i landskamp pausen
Det er jo pinligt de de lavede idag.

Ja der er ikke ordentlig balance i vores trup, men det betyder ikke man bare kan lunte rundt og er bange for at skulle kæmpe lidt.
Kæmpe nu for jeres hold og jeres fans

Jeg håber virkeligt der bliver snakket med store ORD og så må de dyre og overbetalte spiller , betale tilbage enten ved at trækkes i løn eller kæmpe for det. (Ud at lave frivilligt arbejde på de indraget fridage)

Nu er der heldigvis 15 dage til næste kamp mon ikke vi kommer til at se noget Attitude
Og en del spiller der ryger på bænken fra dagens start 11er
Prip , ludewig Poulsen, Forsum og måske Lucas

Der skal ske noget og helst allerede til næste kamp

Forza AaB :aabfan:
Der er ingen der kan performe i sådan en kaos klub, du ser det sammen i MANGE andre klubber. Det som, den tidligere bestyrelse, Lynge og Gaarde var gode til var stabilitet og en kedelig nyhedsstrøm - men noget hvor ting blev gjort ordenligt og med kontinuitet som faktor. De sidste 2 år har vi vel haft en 4-5 trænere, udenlandske spillere der drøner ud og ind, skift i organisationen...alt har været kaos og panik, og så er det sgu lige meget om vi så havde FCKs trup, så ville de spille som en pose nødder og ikke have god energi til at performe. Så som sagt så mange gange før, urimelige arbejdsforhold, en Pallesen der skal dække Patrick M op, det er jo en joke. Og Lukas som angriber....ikke engang en falsk en af slagsen, men spydspids...vores hold er så opbrugt - vores bænk er en mellemting mellem U17-U19 spillere fordi vores trup slet slet ikke er stærk og stor nok. Så nej, jeg synes spillerne gør det bedste de kan....

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af Bros » 18. sep 2022, 15:34

raekkeettre skrev:
18. sep 2022, 10:24
Bros skrev:
17. sep 2022, 23:18
Efter den her elendig kamp, burde vores spiller have en omgang voksen skældud, og fra tages alle deres fri dage her i landskamp pausen
Det er jo pinligt de de lavede idag.

Ja der er ikke ordentlig balance i vores trup, men det betyder ikke man bare kan lunte rundt og er bange for at skulle kæmpe lidt.
Kæmpe nu for jeres hold og jeres fans

Jeg håber virkeligt der bliver snakket med store ORD og så må de dyre og overbetalte spiller , betale tilbage enten ved at trækkes i løn eller kæmpe for det. (Ud at lave frivilligt arbejde på de indraget fridage)

Nu er der heldigvis 15 dage til næste kamp mon ikke vi kommer til at se noget Attitude
Og en del spiller der ryger på bænken fra dagens start 11er
Prip , ludewig Poulsen, Forsum og måske Lucas

Der skal ske noget og helst allerede til næste kamp

Forza AaB :aabfan:
Der er ingen der kan performe i sådan en kaos klub, du ser det sammen i MANGE andre klubber. Det som, den tidligere bestyrelse, Lynge og Gaarde var gode til var stabilitet og en kedelig nyhedsstrøm - men noget hvor ting blev gjort ordenligt og med kontinuitet som faktor. De sidste 2 år har vi vel haft en 4-5 trænere, udenlandske spillere der drøner ud og ind, skift i organisationen...alt har været kaos og panik, og så er det sgu lige meget om vi så havde FCKs trup, så ville de spille som en pose nødder og ikke have god energi til at performe. Så som sagt så mange gange før, urimelige arbejdsforhold, en Pallesen der skal dække Patrick M op, det er jo en joke. Og Lukas som angriber....ikke engang en falsk en af slagsen, men spydspids...vores hold er så opbrugt - vores bænk er en mellemting mellem U17-U19 spillere fordi vores trup slet slet ikke er stærk og stor nok. Så nej, jeg synes spillerne gør det bedste de kan....
Alt det er jeg så en set rimelig enig i, men man kan og skal sku give sig 100% hvilket mange af vores spillere ikke gør.
Jeg synes det er skræmmende at man igen og igen ser det alibi pres flere spiller laver og den måde de er ligeglade med at de mister bolden.
Kæmpe nu det kan de alle uanset der kaos der har været i klubben.
Ellers må de finde sig noget andet at lave tiden er ikke til at sidde i rundkreds og snakke der skal vises handling fra spillerne på banen nu

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 17.09.2022

Indlæg af SteenA » 21. sep 2022, 12:43

Godt at knægten bliver kompenseret og fin fan-aktion. Vi skal have fordømt de her had-aktioner mellem fans.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ung- ... gn=aalborg

Besvar