Friis fyret - ny træner igen igen..

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af FlemmingG » 15. sep 2022, 10:05

emenike skrev:
15. sep 2022, 09:53
Vi er blevet et galehus på linje med AGF i 00'erne, det eneste der bare mangler er en nedrykning før nedturen er komplet. Hamren er en stor legende og vil altid have en stor stjerne for mig at se, men kommer vi i top 6 med ham ved roret? Forudsætningerne er de samme som før; tynd trup, mange nye spillere der mangler relationer, ingen penge til kvalitetsforstærkninger, og oven i alt det en bestyrelse og sportslig ledelse der går fuld balalajka og slingre som vinden blæser.

Jeg er ærlig talt målløs over ledelsen af klubben, på alle leder og fronter, og frygter endnu mere for fremtiden nu end jeg gjorde i går.
Det med ingen penge, giver jo ingen mening, når man tænker på det stunt klubben lige har lavet. Der er blevet fyret nogle millioner af idag! Tænker Hamren er en pæn dyr løsning for en klub af AaB’s størrelse plus at vi fortsat skal betale penge til Friis… gad vide hvor længe de har haft fingeren på aftrækkeren? Vi har lige hentet Bakiz, som vel primært kom på Friis anbefaling? Under alle omstændigheder må vi forvente, at vinterens transfervindue IGEN bliver heftigt. Vi må gå ud fra at Hamren også kommer med en ønskeseddel

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Kunji » 15. sep 2022, 10:12

Jeg har aldrig rigtigt ment, at Friis var den rette, men jeg er inderligt modstander af at shoppe nøglepersonale konstant. Jeg mener, vi har brug for kontinuitet, men det er selvklart, at hvis Friis har tabt truppen, så kan han ikke fortsætte. Jeg mener ikke placeringen er fyringsgrundlag. Der er ganske få point til midten - sågar top6. Det er synd for Friis som menneske - jeg føler ikke rigtigt, han har fået chancen, og den her peger 100% på Inge. Friis skulle aldrig have været ansat.

Det lyder lidt til, at spillerne ikke har købt ind på Friis' retning jf. Inges udtalelse, og så er der jo ikke så meget at gøre. Jeg synes dog, det er pinligt, at man allerede nu må konstatere, at Friis ikke var den træner, man troede. Inge må virkelig være på kanten efter den her trænerfadæse.

Derudover ser bestyrelsen dummere og dummere ud i deres brug af penge, når det kommer frem at de er involveret i Ross' salg osv. Spændende om Inge bliver fyret eller går først. Jeg tror ikke, det er en nem plads, han har fundet sig.

Når det er sagt. Jeg kan ikke pege på en realistisk træner, som jeg hellere ville have en Hamrén. Professionaliteten og intensiteten er den samme som under Cifuentes - måske højere - men han slår mig som et relationelt dygtigere menneske. Spændende om assistenterne får lov at blive.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af san » 15. sep 2022, 10:16

Ekstra Bladet erfarede kort før fyringen, at flere nøglespillere i truppen var blevet kontaktet inden for den seneste tid for at få en vurdering af cheftrænerens arbejde.

Bag den uformelle evaluering står flere bestyrelsesmedlemmer.
Er det lederskab

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Buzz Killington » 15. sep 2022, 10:22

san skrev:
15. sep 2022, 10:16
Ekstra Bladet erfarede kort før fyringen, at flere nøglespillere i truppen var blevet kontaktet inden for den seneste tid for at få en vurdering af cheftrænerens arbejde.

Bag den uformelle evaluering står flere bestyrelsesmedlemmer.
Er det lederskab
Nej, det der tosset. Det burde være sportsdirektørens opgave at føle den slags. Men ak, Inge har jo stress, så det kan jo være han ikke har fingeren helt på pulsen pt. Heller ikke fedt at spillerne går til avisen med den slags; ikke for at skyde på dem. Men det vidner bare om manglende tillid internt.

I den mere formildende ende, så er Friis jo lige blevet fyret, så det kan jo være at de kontaktede spillere ikke var skide imponeret over Friis, så det retfærdiggør det måske en smule, selvom det stadig er kluntet af bestyrrelsen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af emenike » 15. sep 2022, 10:24

FlemmingG skrev:
15. sep 2022, 10:05
emenike skrev:
15. sep 2022, 09:53
Vi er blevet et galehus på linje med AGF i 00'erne, det eneste der bare mangler er en nedrykning før nedturen er komplet. Hamren er en stor legende og vil altid have en stor stjerne for mig at se, men kommer vi i top 6 med ham ved roret? Forudsætningerne er de samme som før; tynd trup, mange nye spillere der mangler relationer, ingen penge til kvalitetsforstærkninger, og oven i alt det en bestyrelse og sportslig ledelse der går fuld balalajka og slingre som vinden blæser.

Jeg er ærlig talt målløs over ledelsen af klubben, på alle leder og fronter, og frygter endnu mere for fremtiden nu end jeg gjorde i går.
Det med ingen penge, giver jo ingen mening, når man tænker på det stunt klubben lige har lavet. Der er blevet fyret nogle millioner af idag! Tænker Hamren er en pæn dyr løsning for en klub af AaB’s størrelse plus at vi fortsat skal betale penge til Friis… gad vide hvor længe de har haft fingeren på aftrækkeren? Vi har lige hentet Bakiz, som vel primært kom på Friis anbefaling? Under alle omstændigheder må vi forvente, at vinterens transfervindue IGEN bliver heftigt. Vi må gå ud fra at Hamren også kommer med en ønskeseddel
Som sagt, ledelsen slingre som vinden blæser. Den ene dag er vi nødt til at sælge ud af 1/3 af vores midterforsvar fordi klubbens økonomi er helt til hest, endda efter vores vindue er lukket. Den anden dag fyrer man så cheftræneren som man ellers havde hentet for i dyre domme nogle få måneder for inden og netop tilrettelagt den nuværende trup efter. Friis skal selvfølgelig nu have en god pose penge, og Hamren bliver nok heller ikke på nogen måde en billig herre at have gående.

Mon Ross-salget delvist skulle finansiere denne manøvre?
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Hanga » 15. sep 2022, 10:27

Kunji skrev:
15. sep 2022, 10:12
Jeg har aldrig rigtigt ment, at Friis var den rette, men jeg er inderligt modstander af at shoppe nøglepersonale konstant. Jeg mener, vi har brug for kontinuitet, men det er selvklart, at hvis Friis har tabt truppen, så kan han ikke fortsætte. Jeg mener ikke placeringen er fyringsgrundlag. Der er ganske få point til midten - sågar top6. Det er synd for Friis som menneske - jeg føler ikke rigtigt, han har fået chancen, og den her peger 100% på Inge. Friis skulle aldrig have været ansat.

Det lyder lidt til, at spillerne ikke har købt ind på Friis' retning jf. Inges udtalelse, og så er der jo ikke så meget at gøre. Jeg synes dog, det er pinligt, at man allerede nu må konstatere, at Friis ikke var den træner, man troede. Inge må virkelig være på kanten efter den her trænerfadæse.

Når det er sagt. Jeg kan ikke pege på en realistisk træner, som jeg hellere ville have en Hamrén. Professionaliteten og intensiteten er den samme som under Cifuentes - måske højere - men han slår mig som et relationelt dygtigere menneske. Spændende om assistenterne får lov at blive.
Vel skrevet Kunji.

Jeg har godt nok også svært ved at finde ud af hvor jeg skal placere mig her. På den ene side er jeg blevet overraskende glad over at se Hamren annonceret, på den anden side er det jo panisk at vi endnu engang skifter ud på trænerposten. Friis har godt nok ikke fået optimale arbejdsbetingelser af Inge og bestyrelsen. Omvendt må man også bare sige at vi har lignet et hold i frit fald, og bedst som vi så var ved at finde lidt fodfæste igen, så leverer vi sådan en kamp som i søndags som var under al kritik. De spillere som burde være profiler og som vi ved har kvalitet i sig, har underpræsteret i lang tid, og det kan jo altså falde tilbage på Friis.

Men det er endnu en rids i lakken hos Inge. Efter al den cirkus vi havde omkring ansættelsen af Friis, der endte med at vi alligevel måtte betale 2-3 millioner for at få manden, så står vi her et halvt år senere og har måttet fyre ham. Tilmed er han på en lang kontrakt så vi må håbe at han hurtigt finder job igen. Jeg havde heller aldrig selv valgt Friis tilbage i vinters, men jeg må også sige, at jeg faktisk synes han har sagt de rigtige ting og også truffet nogle af de valg jeg mente var rigtige (tilbage i en 4-3-3 og spille med et mere offensivt hold). Han har også været befriende ærlig at høre på i sin evaluering af vores problemer, og jeg endte sku med godt at kunne li manden må jeg sige.

Rigtig meget peger altså bare på at vores hold ikke er ret godt, og nogle af manglerne er jo helt åbenlyse. Nu må vi bare håbe at Hamren kan komme ind og samle det her som en enhed der kan præstere manglerne til trods.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af hje1980 » 15. sep 2022, 10:34

Der må simpelthen ligger noget andet bag end den nuværende placering og resultater.
De seneste 5 kampe har givet 8 point, hvor den eneste tabte kamp var ude mod Randers hvor Theo laver et kiks som koster et mål.

Hjemmekampen mod Lyngby sælger bestyrelsen Ross 2 dage inden kampen og de sidste 2 defensive ankermænd udgår med skader.
Der bliver 1 point pludselig acceptabelt.

Der må i den grad være sket eller et andet som vi ikke er bekendt med der ligger til grund for denne fyring.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3625
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Hovedet » 15. sep 2022, 10:46

AaB har godt nok udviklet sig i en sørgelig retning siden den sagnsomspundne doubletitel i 2014; først den elendige kommunikation og et komplet fejlslagent talentprojekt under Gaarde, og Inges forsøg på at grave AaB fri af de 50 tons leverpostej, som klubben lå begravet under i 2019, er endt i en farcelignende tilstand, der begynder at give mindelser om Brøndby i Oscar/Rud - æraen.

Vi har haft bizart mange trænere siden 2014, og om end 5. pladsen har været et gennemgående tema i hele AaBs Superligahistorie, har vi på intet tidspunkt præsteret dårligere sportsligt i en 8 årig periode som i den, der har fulgt efter doubletitlen.

Hvis vi anskuer AaB før og efter 2014, er det jo ikke vanskeligt at pege på én faktor: Lynge Jakobsen!

Dermed mener jeg så ikke, at Lynge skal hives tilbage igen på det samme måde, som nu Smukke Erik er gravet frem fra pensionen. Den slags fører uhyre sjældent godt med sig - apropos Brøndby og Agger/Elmander/Kahlenberg - farcen - og det er lidt trist, hvis en legendestatus skal sættes over styr på et projekt uden hoved og hale. Problemerne i AaB ligger jo alle andre steder end på trænerposten.

Det er derimod klart, at AaB - for at udtrykke det lidt fesent og floromvundent - har mistet et særkende og en identitet siden Lynge. Hvad er AaB kendt for i dag, og hvad kan man som tilhænger af klubben være stolt over?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af troelsh » 15. sep 2022, 10:50

hje1980 skrev:
15. sep 2022, 10:34
Der må simpelthen ligger noget andet bag end den nuværende placering og resultater.
De seneste 5 kampe har givet 8 point, hvor den eneste tabte kamp var ude mod Randers hvor Theo laver et kiks som koster et mål.

Hjemmekampen mod Lyngby sælger bestyrelsen Ross 2 dage inden kampen og de sidste 2 defensive ankermænd udgår med skader.
Der bliver 1 point pludselig acceptabelt.

Der må i den grad være sket eller et andet som vi ikke er bekendt med der ligger til grund for denne fyring.
Det kan være Friis har udtrykt sin frustration over Ross salget lidt for kraftigt overfor ledelsen.

Vi må jo bare konstatere både Lars, Martí og Jacob ikke kunne få det til at fungere i AaB, men de to sidstnævnte har meget succes i deres nuværende klubber, og det samme havde Lars jo i Viborg.

Jeg synes egentlig Lars er den første af de 3, hvor 4-3-3 systemet faktisk begyndte at ligne noget der kunne blive rigtig godt.
Men ja, nu starter vi så forfra igen ..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Forza » 15. sep 2022, 11:28

At man tager beslutningen nu må simpelthen betyde at spillertruppen har givet udtryk for at de ikke bakker ham op.

Jeg tror hans tæthed på truppen og venskabelige facon ikke har været det spillertruppen har haft behov for. Især i en periode med krise. Nu får man Smukke Erik ind der er langt mere traditionel i sin tilgang. Det håber jeg hjælper.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Frygah » 15. sep 2022, 11:29

Forza skrev:
15. sep 2022, 11:28
At man tager beslutningen nu må simpelthen betyde at spillertruppen har givet udtryk for at de ikke bakker ham op.

Jeg tror hans tæthed på truppen og venskabelige facon ikke har været det spillertruppen har haft behov for. Især i en periode med krise. Nu får man Smukke Erik ind der er langt mere traditionel i sin tilgang. Det håber jeg hjælper.
Jeg ved fandme snart ikke hvad den trup har brug for. Der er tilsyneladende intet der virker, hvis det endnu engang er en spillertrup der ikke kan bakke ham op. Det er vel træner nummer 9000 snart, som har tabt omklædningsrummet. Det er pinligt!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af emenike » 15. sep 2022, 11:52

Er meget på linje med den opfattelse Morten Bruun har af forløbet - man giver konstant Friis dårlige forudsætninger og prædiker om "proces", altså lige indtil at nogle ting faktisk begyndte at se bedre ud på banen. Er der mon mere end bare det sportslige, som stikker under?

https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-09-15 ... d-AaB-hvad
Immer für AaB, immer für Aalborg!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af FlemmingG » 15. sep 2022, 11:54

De få gange AaB er lykkes og har skabt resultater, er der også tydelige fælles træk: det har været en virkelig stærk leder, der har stået i spidsen. Store personligheder, dygtige fagfolk. I 99 med Backe, 08 Hamren og i 2014 med Kent! Trænere med kæmpe autoritet! I alle vores mellemliggende år har vi haft mere “bløde” trænere og det har ikke fungeret… der er ikke kvalitet i spillertruppen til at spille med helt i toppen, men vi er vel alle enige om, at truppen er bedre end den nuværende placering

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Rolden » 15. sep 2022, 12:00

FlemmingG skrev:
15. sep 2022, 11:54
De få gange AaB er lykkes og har skabt resultater, er der også tydelige fælles træk: det har været en virkelig stærk leder, der har stået i spidsen. Store personligheder, dygtige fagfolk. I 99 med Backe, 08 Hamren og i 2014 med Kent! Trænere med kæmpe autoritet! I alle vores mellemliggende år har vi haft mere “bløde” trænere og det har ikke fungeret… der er ikke kvalitet i spillertruppen til at spille med helt i toppen, men vi er vel alle enige om, at truppen er bedre end den nuværende placering
Og så har chef træneren fået ro, selvom resultaterne ikke kom med det samme. Det så vi både under Hamren og under Kent.
Det skriger til himlen at fyre ham efter 6 måneder.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af hje1980 » 15. sep 2022, 13:17

Rolden skrev:
15. sep 2022, 12:00
FlemmingG skrev:
15. sep 2022, 11:54
De få gange AaB er lykkes og har skabt resultater, er der også tydelige fælles træk: det har været en virkelig stærk leder, der har stået i spidsen. Store personligheder, dygtige fagfolk. I 99 med Backe, 08 Hamren og i 2014 med Kent! Trænere med kæmpe autoritet! I alle vores mellemliggende år har vi haft mere “bløde” trænere og det har ikke fungeret… der er ikke kvalitet i spillertruppen til at spille med helt i toppen, men vi er vel alle enige om, at truppen er bedre end den nuværende placering
Og så har chef træneren fået ro, selvom resultaterne ikke kom med det samme. Det så vi både under Hamren og under Kent.
Det skriger til himlen at fyre ham efter 6 måneder.
Netop... Disse 2 havde jo jammerlige resultater i starten af deres AaB tid. De vandt fordi de fik TID!!!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af raekkeettre » 15. sep 2022, 13:25

emenike skrev:
15. sep 2022, 11:52
Er meget på linje med den opfattelse Morten Bruun har af forløbet - man giver konstant Friis dårlige forudsætninger og prædiker om "proces", altså lige indtil at nogle ting faktisk begyndte at se bedre ud på banen. Er der mon mere end bare det sportslige, som stikker under?

https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-09-15 ... d-AaB-hvad
Jeg er også tabt for ord. Der går ikke en uge under Inge før der er PANIK! Igen...og igen og igen....der er jo komplet vanvittigt det her....jeg har holdt med AaB i over 30 år. Jeg har aldrig oplevet noget lignende som de sidste 2 år. Inge skal ud, forstår simpelthen ikke hvordan den mand stadigvæk kan rende rundt der inde! Det er en kæmpe joke!

Eller jow, en bestyrelse komplet blottet for kompetance!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1215
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Spanky » 15. sep 2022, 13:36

https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaB-dire ... ortschefen

Bælum hælder vand ud af ørene. Rene floskler hele vejen rundt og Mogens Jørgensen er selvfølgelig blot mikrofonholder, ingen kritiske opfølgende spørgsmål.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af Buzz Killington » 15. sep 2022, 14:00

Bold.dk bringer udtalelser fra flere spillere. Jeg synes ikke man kan fornemme at der var uro i truppen, hverken i eller mellem linjerne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af san » 15. sep 2022, 14:56

raekkeettre skrev:
15. sep 2022, 13:25
emenike skrev:
15. sep 2022, 11:52
Er meget på linje med den opfattelse Morten Bruun har af forløbet - man giver konstant Friis dårlige forudsætninger og prædiker om "proces", altså lige indtil at nogle ting faktisk begyndte at se bedre ud på banen. Er der mon mere end bare det sportslige, som stikker under?

https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-09-15 ... d-AaB-hvad
Jeg er også tabt for ord. Der går ikke en uge under Inge før der er PANIK! Igen...og igen og igen....der er jo komplet vanvittigt det her....jeg har holdt med AaB i over 30 år. Jeg har aldrig oplevet noget lignende som de sidste 2 år. Inge skal ud, forstår simpelthen ikke hvordan den mand stadigvæk kan rende rundt der inde! Det er en kæmpe joke!

Eller jow, en bestyrelse komplet blottet for kompetance!
Tag en tur med raketten, tror nu nok Inge er den mindste bekymring i det her🙂

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Friis fyret - ny træner igen igen..

Indlæg af raekkeettre » 15. sep 2022, 15:24

san skrev:
15. sep 2022, 14:56
raekkeettre skrev:
15. sep 2022, 13:25
emenike skrev:
15. sep 2022, 11:52
Er meget på linje med den opfattelse Morten Bruun har af forløbet - man giver konstant Friis dårlige forudsætninger og prædiker om "proces", altså lige indtil at nogle ting faktisk begyndte at se bedre ud på banen. Er der mon mere end bare det sportslige, som stikker under?

https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-09-15 ... d-AaB-hvad
Jeg er også tabt for ord. Der går ikke en uge under Inge før der er PANIK! Igen...og igen og igen....der er jo komplet vanvittigt det her....jeg har holdt med AaB i over 30 år. Jeg har aldrig oplevet noget lignende som de sidste 2 år. Inge skal ud, forstår simpelthen ikke hvordan den mand stadigvæk kan rende rundt der inde! Det er en kæmpe joke!

Eller jow, en bestyrelse komplet blottet for kompetance!
Tag en tur med raketten, tror nu nok Inge er den mindste bekymring i det her🙂
Det er jeg så slet slet ikke overbevist om da alt har været panik siden han kom....orker ikke at ridse de 100 ting op igen...lover jo hver gang at holde kæft med det, men der går jo ikke en uge før han fucker up igen....bestyrelsen handler på indsigelser fra ledelsen 90% af gangene.

Besvar