Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Kunji » 30. okt 2022, 20:12

Høgh havde været på banen i 8 sekunder, hvorefter han lavede frispark. Han har kun relevans i dybdeløb, og han er en katastrofe i småspil og pres.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af bedstefar » 30. okt 2022, 20:13

Nu har vi da fundet vores formation for resten af sæsonen.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af raekkeettre » 30. okt 2022, 20:13

gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Stop nu - Ramkilde kommer jo frem til 2 100% chancer - og er en trussel konstant. BIF slår sig på ham, han er hurtig....klart bedre end nogle af vores andre angribere!!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3269
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Brodernumsi » 30. okt 2022, 20:13

Proppen skrev:
30. okt 2022, 20:03
Fossum blev dyr. Nadrani viste sig her i kamp nr. 2 ikke at have niveauet. Ramkilde er fin men er ikke løsningen på det største svigt i Inges tid. Og Lucas har simpelthen ikke fattet, at han spiller på et bundhold.
Vrøvl, vrøvl og vrøvl. Helt vildt så ringe du er til at analysere en kamp.

-Fossum spillede fantastisk de sidste 70 minutter.

-Ramkilde mangler naturligvis en hel del, men han gjorde alligevel livet svært for Brøndby-defensiven.

-Du kan være 100% sikker på, at Lucas' hjerte, er det der bløder allermest, over vores situation. Hvis du vil have folk på banen, der kæmper for logoet, så er han den første du vælger.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af gravballe » 30. okt 2022, 20:13

Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:11
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Makaric er stadig den ringeste spiler AaB nogensinde har betalt en overgangssum for - men ligegyldigt han heldigvis langt væk fra holdet.
Det er jo komplet useriøst det der

Høgh og safranko er væsentlig dårligere

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af BoT » 30. okt 2022, 20:14

Kunji skrev:
30. okt 2022, 20:05
BoT skrev:
30. okt 2022, 20:01
Proppen skrev:
30. okt 2022, 19:59
BoT skrev:
30. okt 2022, 19:57
Vanvittigt. Jeg så ikke de første tyve minutter, men siden jeg har tændt fjernsynet, har vi været KLART det bedste og farligste hold. Godt nok bittert.

Næsten lige så bittert som at læse dommedags-indlæg fra grædekoner herinde. Hold da op.
Jamen, tænker du, at alt er godt og vi snart er fri af nedrykning, som bestyrelsen siger? At det er på plads med et “flot kæmpet, drenge”?
Ja det er lige præcis det jeg mener. Lige præcis. Du har altid været en skarp analytiker.
3-2-1 til at det er din lalleglade mentalitet, der gør, at bestyrelsesformanden er dum og at Lucas ikke presser.
Fordi du synes alt er godt. Det er forplanter sig, kan du nok forstå.
Mine indlæg på debatsiden har altid haft en voldsom indvirkning på AaBs resultater...

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af troelsh » 30. okt 2022, 20:15

bedstefar skrev:
30. okt 2022, 20:13
Nu har vi da fundet vores formation for resten af sæsonen.
Præcis det giver håb for overlevelse

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Dalbjerg » 30. okt 2022, 20:20

gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Det er helt vildt som du udstiller dig selv..

Først med at sidde og fable om, at Posavec havde fået skylden, hvis han var inde på det tredje mål..

Nu en sviner af Ramkilde, som spiller en flot kamp med assist, og desværre ikke minimum et, men nærmere to mål..
Det er jo ikke ensbetydende med at Ramkilde ikke har fortjent at starte lige nu..

Jeg savner også Maka, når jeg ser Høgh kom ind efter at have været ude så længe..
Men så er Maka heller ikke en større gave, så hold nu op med at alt er sort og hvid..
Det bliver sgu for komisk..

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af gravballe » 30. okt 2022, 20:23

Dalbjerg skrev:
30. okt 2022, 20:20
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Det er helt vildt som du udstiller dig selv..

Først med at sidde og fable om, at Posavec havde fået skylden, hvis han var inde på det tredje mål..

Nu en sviner af Ramkilde, som spiller en flot kamp med assist, og desværre ikke minimum et, men nærmere to mål..
Det er jo ikke ensbetydende med at Ramkilde ikke har fortjent at starte lige nu..

Jeg savner også Maka, når jeg ser Høgh kom ind efter at have været ude så længe..
Men så er Maka heller ikke en større gave, så hold nu op med at alt er sort og hvid..
Det bliver sgu for komisk..
Det er det måske men er sku også pinligt at se AaB smide Høgh ind.. På trods af makas mangler så er han bedre end Høgh og har i det mindeste lavet mål

Irritationen over AaB endnu engang fucker alt op er sku ikke til at bære mere

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af R Rosenberg » 30. okt 2022, 20:26

Jeg erindrer ikke, at et nederlag har føltes så bittert siden nogle pokalfinaler mod inferiøre hold back in the days. Og så lige mod BIF.

Hold kæft, hvor er det bare røvtur af en anden verden.
Vi spiller skide godt, og havde spillerne ikke stået og leget måbende idioter de første 15-20, havde en sejr været meget sandsynlig. Men som sædvanlig skal vi smide hele pisset på personlige fejl.
Bif har nærmest intet. Men alligevel står vi endnu engang med 0 point. Og endnu værre: BIF er lige rendt fra os.

Det er et forpulet shit show at bevidne.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14824
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Hanga » 30. okt 2022, 20:26

Dalbjerg skrev:
30. okt 2022, 20:20
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Det er helt vildt som du udstiller dig selv..

Først med at sidde og fable om, at Posavec havde fået skylden, hvis han var inde på det tredje mål..

Nu en sviner af Ramkilde, som spiller en flot kamp med assist, og desværre ikke minimum et, men nærmere to mål..
Det er jo ikke ensbetydende med at Ramkilde ikke har fortjent at starte lige nu..

Jeg savner også Maka, når jeg ser Høgh kom ind efter at have været ude så længe..
Men så er Maka heller ikke en større gave, så hold nu op med at alt er sort og hvid..
Det bliver sgu for komisk..
Tja. Vi kan ikke sige at Theo decideret skal tage den sidste, men omvendt kunne jeg også sagtens se den reddet. Den sidder indenfor en afstand hvor en stærk reaktion kan nappe den. Theo er meget ung og det giver ham helt beretteligt meget rabat i den evaluering man laver af ham. Men der er ingen tvivl om at jeg havde været skuffet hvis det var Posavec der havde leveret som Theo har gjort, og derfor har gravballe jo lidt ret. Det er bare ikke så interessant, og selvfølgelig hænger målet ikke på Theo.

Åååhhh den føles tung den her :'(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af martinaalborg » 30. okt 2022, 20:26

Rooolig nu!

Vi spiller en OK kamp i dag, men mod et dårligt hold.
Og 0 point er sgu skidt mod et dårligt hold.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1520
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Stegosaurus » 30. okt 2022, 20:36

Hanga skrev:
30. okt 2022, 20:26
Dalbjerg skrev:
30. okt 2022, 20:20
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:10
Maglau skrev:
30. okt 2022, 20:05
gravballe skrev:
30. okt 2022, 20:00
Fatter ikke man ikke bruge Makaric frem for Høgh.. Selv med 4kg for meget er han bedre end Høgh.
Nej nej Makaric er ikke bedre end nogen.
Klart bedre end Høgh og ementa og han har da lavet flere mål på samme antal kampe som Ramkilde.. Men lad os endelig snakker om hvordan han laver mål til træning for det har stor værdi lige som dalsgaard gjorde og blev han angriber?

At en joke af hamren bare smider den bedste angriber helt væk. For man kan mene han ikke er god nok men han er klart bedre end vores alternativer.
Det er helt vildt som du udstiller dig selv..

Først med at sidde og fable om, at Posavec havde fået skylden, hvis han var inde på det tredje mål..

Nu en sviner af Ramkilde, som spiller en flot kamp med assist, og desværre ikke minimum et, men nærmere to mål..
Det er jo ikke ensbetydende med at Ramkilde ikke har fortjent at starte lige nu..

Jeg savner også Maka, når jeg ser Høgh kom ind efter at have været ude så længe..
Men så er Maka heller ikke en større gave, så hold nu op med at alt er sort og hvid..
Det bliver sgu for komisk..
Tja. Vi kan ikke sige at Theo decideret skal tage den sidste, men omvendt kunne jeg også sagtens se den reddet. Den sidder indenfor en afstand hvor en stærk reaktion kan nappe den. Theo er meget ung og det giver ham helt beretteligt meget rabat i den evaluering man laver af ham. Men der er ingen tvivl om at jeg havde været skuffet hvis det var Posavec der havde leveret som Theo har gjort, og derfor har gravballe jo lidt ret. Det er bare ikke så interessant, og selvfølgelig hænger målet ikke på Theo.

Åååhhh den føles tung den her :'(
Theo redder ikke meget. Vejen er lang og går opad.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Bundgaard » 30. okt 2022, 20:46

martinaalborg skrev:
30. okt 2022, 20:26
Rooolig nu!

Vi spiller en OK kamp i dag, men mod et dårligt hold.
Og 0 point er sgu skidt mod et dårligt hold.
Rolig nu, vi taber i dag, der er ingen ude på Horne vej der skal
Ta det rolig, jeg er splinterne tosset, hvad helvede er det der forgård, vi er spillet ud af brættet de første 42 min, dårlig nok over midter linjen, ja jeg tror nærmest at spillerne tænker rolig nu 😡😡😡 spillerne skal sku da lære at en kan vare mindste 90 min vi spiler til dommeren fløjter for sidste gang, og der kan man ta det rolig
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af DenGamleMand » 30. okt 2022, 21:37

Den afslutning på kampen gjorde sgu ondt. Drengene havde fortjent mere i dag.

Btw; Bold.dk har her efter kampen fem artikler om Brøndby ift dagens opgør. Nul artikler vedrørende AaB.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af 9520AaB » 30. okt 2022, 21:49

Vi kan ikke bruge Makaric, Ementa og Kusk.
Vi kan bruge Kasper Høgh.
Det siger alt om rigets tilstand.
Kan godt ske at jeg lige nu er sortseer, men jeg har endnu tilgode at se hvad Høgh overhovedet bidrager med udover frispark, dårlig boldomgang og dårlig positionering.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5224
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Jakobsen » 30. okt 2022, 22:05

Godt nok en mærkelig dag på tribunen. Man må jo give gutterne, at de faktisk rejser sig, men fokus alt for svagt til start og slut.

Den ultimative skamplet i dag var dog ham Ultras gutten, som brugte hele første halvleg på at stå og svine medfans til ifht. hvor meget/lidt der blev sunget og klappet. Derefter stærkt af de af vores egne ultras, Auxilla eller hvad fanden i nu hedder indtil i får stjålet jeres næste dumme flag der havde travlt med at slås internt bagefter.
Accepter nu, at fans går til fodbold af forskellige grunde og støtter AaB på forskellige måder. Nogen af jer eksisterer åbenbart på en præmis af, hvor meget fandens kal i kan være på tribunen, men vi er mange andre fans der lige så meget kommer for at se kampen og være sammen med vores medfans som at give den gas og måske ikke kan/vil gøre det i 90 minutter. Fair nok at være sur på folk der måske stiller sig inde midt i stemningsgruppen og ikke bidrager, men her taler vi om en idiot der står i 45 minutter og sviner voksne mennesker til der har stillet sig langt fra stemningskernen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. okt 2022, 22:48

AC Horsens og Lyngby BK er to elendige hold som rykker ned igen så derfor tror jeg absolut ikke at nedrykning bliver et tema. Slutspillet bliver svært at opnå men jeg tror ikke at vi for alvor kommer i problemer dertil er de to oprykkere for dårlige, på en måde er det 'heldigt' nok at det netop er i denne sæson med to så dårlige oprykkere at vi har problemer

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Kristian » 30. okt 2022, 23:09

Aalborg frederikshavner skrev:
30. okt 2022, 22:48
AC Horsens og Lyngby BK er to elendige hold som rykker ned igen så derfor tror jeg absolut ikke at nedrykning bliver et tema. Slutspillet bliver svært at opnå men jeg tror ikke at vi for alvor kommer i problemer dertil er de to oprykkere for dårlige, på en måde er det 'heldigt' nok at det netop er i denne sæson med to så dårlige oprykkere at vi har problemer
Nu skal den holdning der simpelhen stoppe.

Det er netop derfor, at vi ser spillere der først er ved at vågne lidt op og spillere som slet ikke er til stede.

Helt ærligt.

Vi er sammen med Lyngby og Horsens, nedrykningsfavoritter. Længere er den bare ikke.

Indstil jer nu 100 % på, at det handler om overlevelse og at vi skal kigge mod Horsens fra nu af. Alt andet vil være fuldstændig useriøst.
------------------
mvh Kristian

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1520
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Indlæg af Stegosaurus » 31. okt 2022, 05:53

Kristian skrev:
30. okt 2022, 23:09
Aalborg frederikshavner skrev:
30. okt 2022, 22:48
AC Horsens og Lyngby BK er to elendige hold som rykker ned igen så derfor tror jeg absolut ikke at nedrykning bliver et tema. Slutspillet bliver svært at opnå men jeg tror ikke at vi for alvor kommer i problemer dertil er de to oprykkere for dårlige, på en måde er det 'heldigt' nok at det netop er i denne sæson med to så dårlige oprykkere at vi har problemer
Nu skal den holdning der simpelhen stoppe.

Det er netop derfor, at vi ser spillere der først er ved at vågne lidt op og spillere som slet ikke er til stede.

Helt ærligt.

Vi er sammen med Lyngby og Horsens, nedrykningsfavoritter. Længere er den bare ikke.

Indstil jer nu 100 % på, at det handler om overlevelse og at vi skal kigge mod Horsens fra nu af. Alt andet vil være fuldstændig useriøst.
Horsens har været langt mere stabile end os. Ikke ufortjent de ligger over os.

Besvar