Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Funky » 12. mar 2023, 16:14

white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af white splash » 12. mar 2023, 16:19

Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Helt enig - en helt hjernedød beslutning
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Hanga » 12. mar 2023, 16:34

Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Vores vej til den nuværende situation startede længe inden fyringen af Friis, omend jeg er helt enig i at det ikke har hjulpet, tværtimod.
Her er hvad jeg skrev tilbage i august.
Jeg må sige at jeg er meget bekymret. Hvis vi får de sædvanlige og forventede tæsk i Herning, er vi under stregen med en fjerdel af sæsonen overstået, og har mere eller mindre været i resultatmæssig krise i et lille halvt års tid. Det vil ikke være første gang, at en trup der burde være for god til det, ender i en kamp for overlevelse.
Det er flere års dårligt arbejde, især på transfer- og trænermarkedet, men også ift. til at skabe kontinuitet og en klar retning for holdet, der har bragt os hvor vi er. Et hold der slet ikke hænger sammen, og hvor for få kan tage ansvar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Funky » 12. mar 2023, 16:49

Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:34
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Vores vej til den nuværende situation startede længe inden fyringen af Friis, omend jeg er helt enig i at det ikke har hjulpet, tværtimod.
Her er hvad jeg skrev tilbage i august.
Jeg må sige at jeg er meget bekymret. Hvis vi får de sædvanlige og forventede tæsk i Herning, er vi under stregen med en fjerdel af sæsonen overstået, og har mere eller mindre været i resultatmæssig krise i et lille halvt års tid. Det vil ikke være første gang, at en trup der burde være for god til det, ender i en kamp for overlevelse.
Det er flere års dårligt arbejde, især på transfer- og trænermarkedet, men også ift. til at skabe kontinuitet og en klar retning for holdet, der har bragt os hvor vi er. Et hold der slet ikke hænger sammen, og hvor for få kan tage ansvar.
Friis var midt i det rod, du beskriver, en mulighed for netop at skabe kontinuitet. Det ville man så ikke. Friis fik aldrig en fair chance, og til sidst blev hans arbejde decideret undergravet af en bestyrelse, som vægtede et salg af Ross over sportslige resultater. Samtidig kan jeg sagtens mistænke, at visse spillere i klubben har en indflydelse, som overhovedet ikke står mål med deres sportslige værdi, og som har spillet en rolle, de ikke burde i samspil med føromtalte bestyrelse.

Nedrykningen virker temmelig sandsynlig, efterhånden. Jeg ved ikke, hvad man skal interessere sig mest for; om AaB økonomisk kan overleve, eller om en nedrykning medfører en gennemgribende oprydning. Vi kan sagtens ende som Esbjerg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Hanga » 12. mar 2023, 16:50

Funky skrev:
12. mar 2023, 16:49
Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:34
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Vores vej til den nuværende situation startede længe inden fyringen af Friis, omend jeg er helt enig i at det ikke har hjulpet, tværtimod.
Her er hvad jeg skrev tilbage i august.
Jeg må sige at jeg er meget bekymret. Hvis vi får de sædvanlige og forventede tæsk i Herning, er vi under stregen med en fjerdel af sæsonen overstået, og har mere eller mindre været i resultatmæssig krise i et lille halvt års tid. Det vil ikke være første gang, at en trup der burde være for god til det, ender i en kamp for overlevelse.
Det er flere års dårligt arbejde, især på transfer- og trænermarkedet, men også ift. til at skabe kontinuitet og en klar retning for holdet, der har bragt os hvor vi er. Et hold der slet ikke hænger sammen, og hvor for få kan tage ansvar.
Friis var midt i det rod, du beskriver, en mulighed for netop at skabe kontinuitet. Det ville man så ikke. Friis fik aldrig en fair chance, og til sidst blev hans arbejde decideret undergravet af en bestyrelse, som vægtede et salg af Ross over sportslige resultater. Samtidig kan jeg sagtens mistænke, at visse spillere i klubben har en indflydelse, som overhovedet ikke står mål med deres sportslige værdi, og som har spillet en rolle, de ikke burde i samspil med føromtalte bestyrelse.

Nedrykningen virker temmelig sandsynlig, efterhånden. Jeg ved ikke, hvad man skal interessere sig mest for; om AaB økonomisk kan overleve, eller om en nedrykning medfører en gennemgribende oprydning. Vi kan sagtens ende som Esbjerg.
Jeg er ikke uenig i det du skriver, jeg siger bare, at fyringen af Friis blot er en ud af rigtig mange dårlige beslutninger der har bragt os hvor vi er, og jeg er langt fra sikker på at, vi ikke ville være tæt på samme sted, hvis Friis stadig var her. Det må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Funky » 12. mar 2023, 16:54

Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:50
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:49
Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:34
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
white splash skrev:
12. mar 2023, 16:09
De kan vist godt begynde at åbne den skuffe, hvor planen til første division er i..
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Vores vej til den nuværende situation startede længe inden fyringen af Friis, omend jeg er helt enig i at det ikke har hjulpet, tværtimod.
Her er hvad jeg skrev tilbage i august.
Jeg må sige at jeg er meget bekymret. Hvis vi får de sædvanlige og forventede tæsk i Herning, er vi under stregen med en fjerdel af sæsonen overstået, og har mere eller mindre været i resultatmæssig krise i et lille halvt års tid. Det vil ikke være første gang, at en trup der burde være for god til det, ender i en kamp for overlevelse.
Det er flere års dårligt arbejde, især på transfer- og trænermarkedet, men også ift. til at skabe kontinuitet og en klar retning for holdet, der har bragt os hvor vi er. Et hold der slet ikke hænger sammen, og hvor for få kan tage ansvar.
Friis var midt i det rod, du beskriver, en mulighed for netop at skabe kontinuitet. Det ville man så ikke. Friis fik aldrig en fair chance, og til sidst blev hans arbejde decideret undergravet af en bestyrelse, som vægtede et salg af Ross over sportslige resultater. Samtidig kan jeg sagtens mistænke, at visse spillere i klubben har en indflydelse, som overhovedet ikke står mål med deres sportslige værdi, og som har spillet en rolle, de ikke burde i samspil med føromtalte bestyrelse.

Nedrykningen virker temmelig sandsynlig, efterhånden. Jeg ved ikke, hvad man skal interessere sig mest for; om AaB økonomisk kan overleve, eller om en nedrykning medfører en gennemgribende oprydning. Vi kan sagtens ende som Esbjerg.
Jeg er ikke uenig i det du skriver, jeg siger bare, at fyringen af Friis blot er en ud af rigtig mange dårlige beslutninger der har bragt os hvor vi er, og jeg er langt fra sikker på at, vi ikke ville være tæt på samme sted, hvis Friis stadig var her. Det må jeg sige.
Det kan vi selvfølgelig ikke vide, og jeg medgiver gerne, at en klub som er så syg og vel nærmest selvdestruktiv, som AaB er, den havde givetvis også skabt enorme problemer for Friis, hvis han var blevet. Om han kunne håndtere det, tjah, who knows. Men vi var jo rent sportsligt lidt i bedring, da han pludselig skulle losses ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Hanga » 12. mar 2023, 17:03

Funky skrev:
12. mar 2023, 16:54
Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:50
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:49
Hanga skrev:
12. mar 2023, 16:34
Funky skrev:
12. mar 2023, 16:14
De havde slet ikke behøvet gemme den væk i en skuffe, den dag de traf den dummeste beslutning i ligaen i flere år om at fyre Friis.
Vores vej til den nuværende situation startede længe inden fyringen af Friis, omend jeg er helt enig i at det ikke har hjulpet, tværtimod.
Her er hvad jeg skrev tilbage i august.
Jeg må sige at jeg er meget bekymret. Hvis vi får de sædvanlige og forventede tæsk i Herning, er vi under stregen med en fjerdel af sæsonen overstået, og har mere eller mindre været i resultatmæssig krise i et lille halvt års tid. Det vil ikke være første gang, at en trup der burde være for god til det, ender i en kamp for overlevelse.
Det er flere års dårligt arbejde, især på transfer- og trænermarkedet, men også ift. til at skabe kontinuitet og en klar retning for holdet, der har bragt os hvor vi er. Et hold der slet ikke hænger sammen, og hvor for få kan tage ansvar.
Friis var midt i det rod, du beskriver, en mulighed for netop at skabe kontinuitet. Det ville man så ikke. Friis fik aldrig en fair chance, og til sidst blev hans arbejde decideret undergravet af en bestyrelse, som vægtede et salg af Ross over sportslige resultater. Samtidig kan jeg sagtens mistænke, at visse spillere i klubben har en indflydelse, som overhovedet ikke står mål med deres sportslige værdi, og som har spillet en rolle, de ikke burde i samspil med føromtalte bestyrelse.

Nedrykningen virker temmelig sandsynlig, efterhånden. Jeg ved ikke, hvad man skal interessere sig mest for; om AaB økonomisk kan overleve, eller om en nedrykning medfører en gennemgribende oprydning. Vi kan sagtens ende som Esbjerg.
Jeg er ikke uenig i det du skriver, jeg siger bare, at fyringen af Friis blot er en ud af rigtig mange dårlige beslutninger der har bragt os hvor vi er, og jeg er langt fra sikker på at, vi ikke ville være tæt på samme sted, hvis Friis stadig var her. Det må jeg sige.
Det kan vi selvfølgelig ikke vide, og jeg medgiver gerne, at en klub som er så syg og vel nærmest selvdestruktiv, som AaB er, den havde givetvis også skabt enorme problemer for Friis, hvis han var blevet. Om han kunne håndtere det, tjah, who knows. Men vi var jo rent sportsligt lidt i bedring, da han pludselig skulle losses ud.
Jeg var i hvert fald stærkt bekymret allerede inden fyringen. Vores krise startede for alvor midt i sidste forår, og det blev ikke bedre af at miste Rinne, Thelander og Kusk. 3 spillere der havde gjort en forskel for os. Og dertil Ross midt i det hele, hvilket var tåbeligt med timingen.
Ja det er måske lidt blevet "sandheden" at vi var i bedring. Vi havde hevet en snert hjemmesejr hjem over Brøndby og taget en uventet udesejr i Herning. 2 klubber for hvem det absolut heller ikke spiller. Men vi tabte også til Randers og spillede uafgjort hjemme mod Lyngby i en piv ringe indsats. Jeg køber den kun halvt må jeg sige. Men jeg køber til gengæld 100% at det ikke har været en fordel at fyre ham og få Hamren ind.

Lige ift. til trænerproblematikken så startede balladen og problemerne jo ved at Marti kunne smutte uden videre, og at vi ikke ville betale det der skulle til at for at få vores førstevalg som afløser, og måtte ud i en latterlig lang twist med Viborg omkring Friis.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2023, 17:10

Ja, de to hold vi troede vi klarede den hæderligt imod, er i virkeligheden bare pisse skidt kørende.

Så der er ikke meget at hænge vores har på alligevel mht. vores niveau.

Sad.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2023, 17:13

AaB's spillere har ikke villet det nok.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Nordjyden HY » 12. mar 2023, 17:15

Det giver da lidt håb, at FCK nu er foran 2-1..
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af RicoBR02 » 12. mar 2023, 17:17

Vi SKAL være bedre end Horsens, de har intet at komme med ligeså snart de blevet presset lidt. FCK kører dem over på 8 minutter..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Funky » 12. mar 2023, 17:17

[lineup-4-3-3][/lineup-4-3-3]
Nordjyden HY skrev:
12. mar 2023, 17:15
Det giver da lidt håb, at FCK nu er foran 2-1..
Kunstigt åndedræt, ja.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3270
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Brodernumsi » 12. mar 2023, 17:18

Den eneste Friis jeg gerne ville have beholdt, var Jakob.
Lars fik rigeligt med chancer, og er lige så meget skyld i vores elendighed, som Hamrén er.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2023, 17:19

Den eneste vej til overlevelse er, at spillerne begynder at vise mere, at de ønsker overlevelsen, end de gjorde mod OB og de fleste andre kampe i sæsonen. Svagpissere.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af baresi » 12. mar 2023, 17:24

Buzz Killington skrev:
12. mar 2023, 17:10
Ja, de to hold vi troede vi klarede den hæderligt imod, er i virkeligheden bare pisse skidt kørende.

Så der er ikke meget at hænge vores har på alligevel mht. vores niveau.

Sad.
det er virkelig en kæmpe nedtur, og er bange for den bliver større end man tror - vi rykker ned - det virker uundgåeligt. Vi kan snakke matematik nu og frem til maj, men sandheden er at vi blot skal kigge på performance, og der er vi jo bare helt væk.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Klaus » 12. mar 2023, 17:27

Brodernumsi skrev:
12. mar 2023, 17:18
Den eneste Friis jeg gerne ville have beholdt, var Jakob.
Lars fik rigeligt med chancer, og er lige så meget skyld i vores elendighed, som Hamrén er.
Der er vi så uenige. Jeg synes vi så tegninger i spillet under Lars Friis, som lignede at noget godt kunne være på vej. Især i de sidste fem kampe han fik præsterede vi godt. Rent spillemæssigt var vi langt, langt bedre end det pointmæssige udbytte vi fik. fx i udekampen mod Randers og hjemme mod Horsens... Havde man fyret ham efter foråret havde jeg måske kunnet forstå det. Men på bagkant af en serie gode præstationer gav det slet ikke mening. Under Hamren har vi spillet klart dårligere på trods af, at vi nu har et klart bedre spillermateriale.

Ikke at det er Hamrens skyld. Han blev bare hentet ind på et helt skørt tidspunkt, og har brugt lang tid på at implementere hans system.... Forhåbentlig får han skuden reddet i land. Men jeg har ikke den samme fornemmelse af at se tegningen af et nyt storhold, som jeg i perioder havde under Lars Friis..

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af baresi » 12. mar 2023, 17:32

jeg er TOTALT enig i at spillerne IKKE vil det nok - synes de er en flok forkælede møgunger, med vores anfører i spidsen der burde sidde på bænken.
OG det er flere års elendig ledelse helt fra toppen til bælum til IAO's helt elendige ageren på transfermarkedet der har skudt os i skoen, og så startede trænerfadæsen da Cifu sagde op og lige siden det har vi været et GALEHUS af dimensioner.
Fyringen af Friis og ansættelsen af Hamren er en kæmpe fadæse, hvorefter IAO kort efter var fortid.
SPILLERNE bør performe klart bedre JA - men har et spørgsmål.
HVIS den nuværende træner IKKE hed Hamren, men var et mere NoName og ikke havde den historik - var han så fortsat i AaB?
Hamrens superliga statistik er:
12 kamp - 6 point (=30 mulige point tabt)
scoret 10 - lukket 20 ind
Vundet 1
Uafgjort 3
tabt 8
Tallene og spillet skriger til himlen - og så snakker alle om kontinuitet. Han har haft os i efteråret med 7-8 kampe, i pokalen, og en lang opstart og træningsturnering.
JEG tror han er fredet fordi det er hamren . og jeg ser kun 2 muligheder.
Han skal finde noget i holdet der ikke er der. 4-4-2 - bænke lucas mm , og måske ram+hele / eller noget andet. MEN der skal prøves noget andet - resultaterne er HELT HELT væk.
Ellers skal han fyres hvis ikke vi vinder over Randers, for der er ikke flere skud i bøssen. Nu skal det her stoppe.
vi får kunstigt åndedræt af at horsens taber, men vi spiller selv som et spøgelse.
OG ja spillerne skal satme tage sig sammen. ENIG

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2207
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Sauer » 12. mar 2023, 17:53

Symptomerne på en nedrykker har været der længe. Det gik først for alvor op for mig, da jeg så vores jammerlige indsats mod Vanløse i oktober. Men i efterhånden flere år har det været skræmmende at se den manglende vindermentalitet på holdet.

I sidste sæson var vi godt hjulpet af Rinne, Thelander og Prip i topform. Men selv da var fornemmelsen, at der skulle gå meget lidt galt i en kamp, før det hele ramlede. Var opmuntret efter FCM-kampen i sidste runde, fordi vi faktisk turde diktere spillet. Det har jeg kun oplevet få gange om året siden 2015/16.

Jeg var bange for beslutningen om at smide Friis ud. Det virkede som et virkelighedsfjernt valg. Hamrén gør i det store hele, det han skal, men vi taber stadig.

Ledelsen af klubben har været uhyrlig. Men der er en trup på +25 spillere, som de fleste uger ligner biroller i det, der burde være deres karrieres kamp. Alt imens der er uproportional stor opbakning på Vest som bagtæppe.

Det virker skørt, at vi ikke kan spille bedre fodbold.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2023, 17:57

baresi skrev:
12. mar 2023, 17:32
jeg er TOTALT enig i at spillerne IKKE vil det nok - synes de er en flok forkælede møgunger, med vores anfører i spidsen der burde sidde på bænken.
OG det er flere års elendig ledelse helt fra toppen til bælum til IAO's helt elendige ageren på transfermarkedet der har skudt os i skoen, og så startede trænerfadæsen da Cifu sagde op og lige siden det har vi været et GALEHUS af dimensioner.
Fyringen af Friis og ansættelsen af Hamren er en kæmpe fadæse, hvorefter IAO kort efter var fortid.
SPILLERNE bør performe klart bedre JA - men har et spørgsmål.
HVIS den nuværende træner IKKE hed Hamren, men var et mere NoName og ikke havde den historik - var han så fortsat i AaB?
Hamrens superliga statistik er:
12 kamp - 6 point (=30 mulige point tabt)
scoret 10 - lukket 20 ind
Vundet 1
Uafgjort 3
tabt 8
Tallene og spillet skriger til himlen - og så snakker alle om kontinuitet. Han har haft os i efteråret med 7-8 kampe, i pokalen, og en lang opstart og træningsturnering.
JEG tror han er fredet fordi det er hamren . og jeg ser kun 2 muligheder.
Han skal finde noget i holdet der ikke er der. 4-4-2 - bænke lucas mm , og måske ram+hele / eller noget andet. MEN der skal prøves noget andet - resultaterne er HELT HELT væk.
Ellers skal han fyres hvis ikke vi vinder over Randers, for der er ikke flere skud i bøssen. Nu skal det her stoppe.
vi får kunstigt åndedræt af at horsens taber, men vi spiller selv som et spøgelse.
OG ja spillerne skal satme tage sig sammen. ENIG
Jeg tror ikke, han er fredet mere end andre trænere. Men jeg tror, trods min manglende tro på Bælum evner, at han, som alle andre, kan se, at placeringen primært er spillernes skyld.
Ingen trænere har kunne forløse noget som helst. Ingen.

AaB's spillere er en flok tøsede ynglingespillere, der ikke magter ret meget andet end at slå op i banen, når de møder den mindste modstand. Og så er der oveni dem, som bare er komplet ligeglade som fx Prip og Fossum.

Tæl lige engang, hvor mange mænd, der er på dette hold. Jeg kan komme på én, måske to. Resten er en flok små prinsesser.
Ædruelighedens stemme

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af FEDE » 12. mar 2023, 18:17

Sidder med en fornemmelse af at der skiftes træner i landsholds pausen. Ikke jeg har hørt noget 😉😎

Besvar