Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Dalbjerg » 14. maj 2023, 09:23

Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømmescenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Kunji » 14. maj 2023, 10:50

Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 09:23
Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømme scenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..
Jeg tænker, vi er der, hvor vi skal håbe på nederlag til Lyngby og Horsens i alle kampe. Vi er ved at løbe tør for chancer, og hvis vi skal have luft til et evt. nederlag mod Lyngby, så skal vi bevare forspringet som det er.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af R Rosenberg » 14. maj 2023, 10:56

Kunji skrev:
14. maj 2023, 10:50
Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 09:23
Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømme scenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..
Jeg tænker, vi er der, hvor vi skal håbe på nederlag til Lyngby og Horsens i alle kampe. Vi er ved at løbe tør for chancer, og hvis vi skal have luft til et evt. nederlag mod Lyngby, så skal vi bevare forspringet som det er.
Enig. Vi skal ikke begynde at håbe og drømme om alle mulige scenarier andre end dem, der hele tiden har været der: Vi skal have LBK og Alliance Club Horsens bag os.

Om SIF vinder i dag og lander et sted, hvor de hverken kan rykke ned eller nå 7. pladsen, så burde de stadig kunne og ville slå Horsens på hjemmebane.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af 9520AaB » 14. maj 2023, 11:38

R Rosenberg skrev:
Kunji skrev:
14. maj 2023, 10:50
Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 09:23
Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømme scenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..
Jeg tænker, vi er der, hvor vi skal håbe på nederlag til Lyngby og Horsens i alle kampe. Vi er ved at løbe tør for chancer, og hvis vi skal have luft til et evt. nederlag mod Lyngby, så skal vi bevare forspringet som det er.
Enig. Vi skal ikke begynde at håbe og drømme om alle mulige scenarier andre end dem, der hele tiden har været der: Vi skal have LBK og Alliance Club Horsens bag os.

Om SIF vinder i dag og lander et sted, hvor de hverken kan rykke ned eller nå 7. pladsen, så burde de stadig kunne og ville slå Horsens på hjemmebane.
Vi er der, hvor vi skal have minimum uafgjort i Lyngby og sejr hjemme over SIF, så tror jeg vi selv har klaret det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Dalbjerg » 14. maj 2023, 12:19

R Rosenberg skrev:
14. maj 2023, 10:56
Kunji skrev:
14. maj 2023, 10:50
Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 09:23
Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømme scenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..
Jeg tænker, vi er der, hvor vi skal håbe på nederlag til Lyngby og Horsens i alle kampe. Vi er ved at løbe tør for chancer, og hvis vi skal have luft til et evt. nederlag mod Lyngby, så skal vi bevare forspringet som det er.
Enig. Vi skal ikke begynde at håbe og drømme om alle mulige scenarier andre end dem, der hele tiden har været der: Vi skal have LBK og Alliance Club Horsens bag os.

Om SIF vinder i dag og lander et sted, hvor de hverken kan rykke ned eller nå 7. pladsen, så burde de stadig kunne og ville slå Horsens på hjemmebane.
De tabte på hjemmebane.. Det er i Horsens, de skal mødes..

Og det er sgu lidt sjovt, at man nu ikke må håbe herinde (forstå mig ret, det er ikke piveri, og folk må tage præcis den tilgang de vil, men jeg har bare haft indtryk af, at mange har håbet og drømt herinde de sidste to måneder, og pessimisterne/realisterne er lidt blevet "slået ned".. Og nu fordi vi er over stregen så må man ikke tale/håbe/drømme om, hvad det perfekt udfald på terningerne ville være denne søndag.. Igen denne pointe skal ikke tages for mere end den er, og ikke piveri, men mere bare en lidt humoristisk observation)..

Personligt tror jeg at det vil være klart bedst med uafgjort, men hvis der skal være sejr, så er det selvfølgelig ikke-Lyngby som vi hepper på generelt..

Hvis vi kan gå ind på Lyngby stadion med en situation, hvor en sejr kan vi endegyldigt redde os, og en uafgjort nærmest lige så.. Ja, så tænker jeg at det er et godt scenarie..
Og i det scenarie skal Sif slå Horsens, og det kan jeg godt have min tvivl om, hvis de nærmest redder sig i denne runde..
Også selvom Sif burde kunne smadre dem alene på kvalitet.. Men sidste kamp mellem dem viste bare, at hvis Horsens får lov til at "hænge ved" i kampen, så er de umulige det sidste kvarter..

Så jeg vælger at håbe på uafgjort, velvidende at så er Lyngby stadigvæk indenfor én runde af os.. Hvor de lige nu er tæt på at være to runder efter os..

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Raptorr » 14. maj 2023, 12:54

Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 12:19
R Rosenberg skrev:
14. maj 2023, 10:56
Kunji skrev:
14. maj 2023, 10:50
Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 09:23
Og hvad skal vi så drømme om mellem Lyngby og Sif...

Umiddelbart vil drømme scenariet nok være uafgjort..

Selvom vi gerne ville fastholde Lyngby 3 point bag os, så vil det være fint hvis Sif stadigvæk var rodet ind i dramaet i næste runde, hvor de møder Horsens..
Jeg tænker, vi er der, hvor vi skal håbe på nederlag til Lyngby og Horsens i alle kampe. Vi er ved at løbe tør for chancer, og hvis vi skal have luft til et evt. nederlag mod Lyngby, så skal vi bevare forspringet som det er.
Enig. Vi skal ikke begynde at håbe og drømme om alle mulige scenarier andre end dem, der hele tiden har været der: Vi skal have LBK og Alliance Club Horsens bag os.

Om SIF vinder i dag og lander et sted, hvor de hverken kan rykke ned eller nå 7. pladsen, så burde de stadig kunne og ville slå Horsens på hjemmebane.
De tabte på hjemmebane.. Det er i Horsens, de skal mødes..

Og det er sgu lidt sjovt, at man nu ikke må håbe herinde (forstå mig ret, det er ikke piveri, og folk må tage præcis den tilgang de vil, men jeg har bare haft indtryk af, at mange har håbet og drømt herinde de sidste to måneder, og pessimisterne/realisterne er lidt blevet "slået ned".. Og nu fordi vi er over stregen så må man ikke tale/håbe/drømme om, hvad det perfekt udfald på terningerne ville være denne søndag.. Igen denne pointe skal ikke tages for mere end den er, og ikke piveri, men mere bare en lidt humoristisk observation)..

Personligt tror jeg at det vil være klart bedst med uafgjort, men hvis der skal være sejr, så er det selvfølgelig ikke-Lyngby som vi hepper på generelt..

Hvis vi kan gå ind på Lyngby stadion med en situation, hvor en sejr kan vi endegyldigt redde os, og en uafgjort nærmest lige så.. Ja, så tænker jeg at det er et godt scenarie..
Og i det scenarie skal Sif slå Horsens, og det kan jeg godt have min tvivl om, hvis de nærmest redder sig i denne runde..
Også selvom Sif burde kunne smadre dem alene på kvalitet.. Men sidste kamp mellem dem viste bare, at hvis Horsens får lov til at "hænge ved" i kampen, så er de umulige det sidste kvarter..

Så jeg vælger at håbe på uafgjort, velvidende at så er Lyngby stadigvæk indenfor én runde af os.. Hvor de lige nu er tæt på at være to runder efter os..
Jeg vælger dem simple tilgang = størst mulig afstand til Horsens og Lyngby = nederlag til begge hold i dag, tak.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af sulakvelidze » 14. maj 2023, 13:43

Jeg synes det er meget simpelt. Sejr til FCM og Silkeborg i dag betyder, at vi redder os med:

AaB-FCM 2
Lyngby-AaB X
AaB-Silkeborg 1

- med mindre Horsens henter mindst fem point i deres tre sidste.

Hvis Lyngby får point i dag, kan det blive nødvendigt at slå FCM med trætte pokalben eller at vinde et nedrykningsslag i Lyngby.

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Krede » 14. maj 2023, 14:05

Silkeborg starter godt. Tak

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Nordjyden HY » 14. maj 2023, 14:23

1-0 FCM. De ser endnu en gang utrolige dårlige ud, Horsens
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Nordjyden HY » 14. maj 2023, 14:25

Og nu 1-1....
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Raptorr » 14. maj 2023, 14:35

Jeg skal lige love for, at Thomasberg har gjort nul fremskridt for FCM siden sin tiltræden. Nu har Horsens udlignet?! Nå, det er nok bare mig, som er indebrændt. Jeg har brug for, at vi bliver over stregen!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Dalbjerg » 14. maj 2023, 14:58

Folk som afskriver Horsens gang på gang med floskler om at det er det dårligste hold i superligaen i mands minde etc etc..
Ja, de glemmer at vi har at gøre med superligaen.. AKA rafleligaen, hvor alt kan ske....

Hvis ikke FCM kommer op efter en skideballe, og kværker dem i starten af anden halvleg, ja så begynder Horsens at være umulige at håndtere..

Kom nu for helvede I sorte ulvehoveder!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af AaB1978 » 14. maj 2023, 14:58

Kristoffer Olsson i karantæne for FCM i Aalborg næste søndag :)

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Raptorr » 14. maj 2023, 15:07

Dalbjerg skrev:
14. maj 2023, 14:58
Folk som afskriver Horsens gang på gang med floskler om at det er det dårligste hold i superligaen i mands minde etc etc..
Ja, de glemmer at vi har at gøre med superligaen.. AKA rafleligaen, hvor alt kan ske....

Hvis ikke FCM kommer op efter en skideballe, og kværker dem i starten af anden halvleg, ja så begynder Horsens at være umulige at håndtere..

Kom nu for helvede I sorte ulvehoveder!
Ja, Horsens skal kvæles, når man har chancen, ellers så ender det galt. De har scoret på deres eneste afslutning i første halveg?!

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af bedstefar » 14. maj 2023, 15:20

Ja tak!!! 1-0 sif, det begynder at se rigtig godt ud nu ❤️🤍❤️🤍

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Kunji » 14. maj 2023, 15:20

Fløjt så den sæson af!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 603
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af KongGulerod » 14. maj 2023, 15:21

Nu skal de bare holde den!

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af emenike » 14. maj 2023, 15:24

AaB1978 skrev:
14. maj 2023, 14:58
Kristoffer Olsson i karantæne for FCM i Aalborg næste søndag :)
Og gult til Dalle også, men det vil kræve 6 strafpoint før han er i karantæne mod os. Nogen der ved om det kunne ske?
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af Trickster » 14. maj 2023, 15:28

Hvor mange point giver gult kort for håndgemæng? Det burde vel give seks point, for så er Dalsgaard også i karantæne.
Hair is not a right: it´s a privilege!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo

Indlæg af sulakvelidze » 14. maj 2023, 15:33

Hold da kæft, Silkeborg forsvarer dårligt. Vildt at se et Kent Nielsen-hold give så store chancer væk hjemme mod Lyngby.

Besvar