Ny ejer/investor?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Mogens » 14. nov 2022, 12:52

RicoBR02 skrev:
14. nov 2022, 12:47
Mogens skrev:
14. nov 2022, 12:44
RicoBR02 skrev:
14. nov 2022, 11:55
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:26
Kovacs skrev:
14. nov 2022, 11:18
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:14
Jeg vil helst have RB ind som ny ejer/investor. De ved altså hvad de laver, i modsætning til mange andre ejere. Det kan godt blive rigtig grimt, såfremt det ikke er det rigtige match.
Hvad kan være grimmere (Set med en AaB fans øjne) end at RB nedlægger AaB og starter en ny fodboldklub i Aalborg?
Sådan ser jeg bare ikke på det.
Et nyt logo, sandsynligvis ja, men det er jo ikke sådan at al historie og identitet bare smides væk. Alt andet lige vil det være en ny start, hvor der er meget, der skal bygges op. RB har jo stor erfaring med succesfulde akademier, hvilket stadig skal være en stor del af AaBs dna/brand.

Men det bliver jo nok ikke RB.
Et nyt logo og navn er jo at smide alt historie og identitet væk. AaB ishockey, Ikast, Farum, b93 osv. Ingen husker de klubber idag og det de leverede..
Jeg tror faktisk, at rigtig mange stadig forbinder hockey med AaB, ikke mindst udenfor byen. Ikast havde intet at byde på, så selvfølgelig huskes de ikke af nogen som helst (måske mest af AaB-fans, efter den vanvittige 5-4-sejr), Farum ligeledes historieløs, mens B93 da stadig eksisterer, så den forstår jeg ikke helt. Du skriver osv, men jeg forholder mig kun til dem, der nævnes specifikt.
Jeg er nok bare nervøs for hvad der kommer til at ske, det er derfor jeg klamrer mig til alt hvad der viser at det her er en dårlig ide.. Jeg elsker AaB, logoet og historien. Det er jeg bange for at miste med en ejer som red Bull.
Og det er bestemt helt fair. Jeg har det på samme måde, men er endnu mere bange for, hvad der sker efter en nedrykning. Ja, jeg elsker klubben, men jeg vil have det rigtig ærgerligt med, at skulle undvære AaB i den bedste række på mere eller mindre permanent basis.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14824
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 14. nov 2022, 12:54

DGK skrev:
14. nov 2022, 12:14
Tankeeksperiment: Ludewig er lejet i Salzburg som er ejet af Red Bull. Kunne det tænkes at snakken med evt. Red Bull har kørt på et meget indledende niveau i sommers, og Ludewig er en form for test i et evt. RB AaB miljø?
Det tror jeg slet ikke på. Hvis RB koncernen vil have indsigt i AaBs miljø sender de deres eksperter på området på besøg, ikke en tilfældig ung spiller fra et af deres hold.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FlæskeFrank » 14. nov 2022, 12:56

Den eneste grund til. at vi er sultne for nye pengestærke ejere, er den elendighed, som vi befinder os i. Lå vi nr. 8 var det blankt afvist.

Selvfølgelig bliver stemningen lidt fattigere en periode, hvis der kommer nye ejere ind. For det nogen troede på, er ikke længere. Forhåbentlig kommer stemningen tilbage, når folk har vænnet sig til ændringen.

Der er vel ingen af os, som er her, fordi AaB er en overmåde succesfortælling. Succes kan dog få os til at acceptere mange ting.

Så en ny ejer skal enten respektere de gamle dyder eller sørge for overmåde succes.

KB var den ældst eksisterende fodboldklub i Europa udenfor England, da de indgik overbygningen med B1903. Der blev også hevet meget historie ud. Det var nok alligevel det rigtige valg.

Hvis vi havner som VB eller HSV og skal kæmpe for at komme op i den bedste række, vil det nok ikke gøre min kærlighed til AaB mindre, men gøre min interesse for fodbold væsentlig mindre.

Jeg er åben overfor nye investorer og også for ting, som vil gøre ondt. Hvis det er RedBull, så bliver vi forhadte, men klubben vil stadig være min.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af hje1980 » 14. nov 2022, 13:06

RicoBR02 skrev:
14. nov 2022, 12:47
Mogens skrev:
14. nov 2022, 12:44
RicoBR02 skrev:
14. nov 2022, 11:55
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:26
Kovacs skrev:
14. nov 2022, 11:18
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:14
Jeg vil helst have RB ind som ny ejer/investor. De ved altså hvad de laver, i modsætning til mange andre ejere. Det kan godt blive rigtig grimt, såfremt det ikke er det rigtige match.
Hvad kan være grimmere (Set med en AaB fans øjne) end at RB nedlægger AaB og starter en ny fodboldklub i Aalborg?
Sådan ser jeg bare ikke på det.
Et nyt logo, sandsynligvis ja, men det er jo ikke sådan at al historie og identitet bare smides væk. Alt andet lige vil det være en ny start, hvor der er meget, der skal bygges op. RB har jo stor erfaring med succesfulde akademier, hvilket stadig skal være en stor del af AaBs dna/brand.

Men det bliver jo nok ikke RB.
Et nyt logo og navn er jo at smide alt historie og identitet væk. AaB ishockey, Ikast, Farum, b93 osv. Ingen husker de klubber idag og det de leverede..
Jeg tror faktisk, at rigtig mange stadig forbinder hockey med AaB, ikke mindst udenfor byen. Ikast havde intet at byde på, så selvfølgelig huskes de ikke af nogen som helst (måske mest af AaB-fans, efter den vanvittige 5-4-sejr), Farum ligeledes historieløs, mens B93 da stadig eksisterer, så den forstår jeg ikke helt. Du skriver osv, men jeg forholder mig kun til dem, der nævnes specifikt.
Jeg er nok bare nervøs for hvad der kommer til at ske, det er derfor jeg klamrer mig til alt hvad der viser at det her er en dårlig ide.. Jeg elsker AaB, logoet og historien. Det er jeg bange for at miste med en ejer som red Bull.
Men er forskellen ikke også at RB Leipzig ikke var en etableret klub da RB kommer til.
Men en meget lille ligegyldig klub i de lavere rækker. Altså som jeg husker det så købte de egentlig bare en liga licens og ikke en etableret klub med lang historie.

Jeg har personligt ingen problem med at RB kommer ind i AaB. De er langt bedre end mange alternativer - inkl. den nuværende ledelse.
Og tror mere RB vil få mere ud af et stort logo på maven og på stadion end ved at ændre selve klublogoet.
Mon ikke de er så dygtige forretningsfolk at de evt. godt kunne aflæse deres kunders ønsker ifor. til logo.
Og vejen til succes i ligaen of Europæisk fodbold er trods alt “billig” i DK sammenlignet med eks. Bundesligaen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14824
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 14. nov 2022, 13:30

FlæskeFrank skrev:
14. nov 2022, 12:56
Den eneste grund til. at vi er sultne for nye pengestærke ejere, er den elendighed, som vi befinder os i. Lå vi nr. 8 var det blankt afvist.

Det er simpelthen ikke rigtigt. Det er muligt at det har skubbet nogle til at indse behovet, men det er debatteret over flere år. Selv PEA italesatte behovet for udefrakommende investering da han stoppede i AaB. Det er blevet mere og mere tydeligt med årene, at vi med vores nuværende setup falder længere og længere ned ad rangstigen i dansk fodbold. Det handler ikke om denne sæson men om vores generelle økonomiske formåen set i forhold til konkurrenterne, samt manglende kapital til at lave de investeringer vi gerne skulle, f.eks. at investere i akademiet for at få det på rette vej igen. De nuværende investorer ser ikke ud til at have planer om at lave store nye indskud i AaB, og bestyrelsen og ledelsen lader ikke til at have planerne for, hvordan AaB skal vækste som forretning.

Det er helt fair hvis man generelt er imod og skeptiske omkring nye investorer. Det er kun sundt og godt for AaB, at vi ikke er klar til at sælge os selv for enhver pris. Jeg er helt enig i at det stadig skal være AaB der står tilbage, ikke en dårlig efterligning. Men der vil alt andet lige være kompromisser der skal indgås, for at det har en interesse for en investor, der ikke har følelsesmæssig forbindelse til AaB. Derfor kan det sagtes være at det bedste vil være at acceptere vores situation med nuværende ejere - det handler alt sammen om hvem de mulige investorer er, og hvad deres planer er med AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af 9520AaB » 14. nov 2022, 13:35

Mogens skrev:
RicoBR02 skrev:
14. nov 2022, 11:55
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:26
Kovacs skrev:
14. nov 2022, 11:18
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 11:14
Jeg vil helst have RB ind som ny ejer/investor. De ved altså hvad de laver, i modsætning til mange andre ejere. Det kan godt blive rigtig grimt, såfremt det ikke er det rigtige match.
Hvad kan være grimmere (Set med en AaB fans øjne) end at RB nedlægger AaB og starter en ny fodboldklub i Aalborg?
Sådan ser jeg bare ikke på det.
Et nyt logo, sandsynligvis ja, men det er jo ikke sådan at al historie og identitet bare smides væk. Alt andet lige vil det være en ny start, hvor der er meget, der skal bygges op. RB har jo stor erfaring med succesfulde akademier, hvilket stadig skal være en stor del af AaBs dna/brand.

Men det bliver jo nok ikke RB.
Et nyt logo og navn er jo at smide alt historie og identitet væk. AaB ishockey, Ikast, Farum, b93 osv. Ingen husker de klubber idag og det de leverede..
Jeg tror faktisk, at rigtig mange stadig forbinder hockey med AaB, ikke mindst udenfor byen. Ikast havde intet at byde på, så selvfølgelig huskes de ikke af nogen som helst (måske mest af AaB-fans, efter den vanvittige 5-4-sejr), Farum ligeledes historieløs, mens B93 da stadig eksisterer, så den forstår jeg ikke helt. Du skriver osv, men jeg forholder mig kun til dem, der nævnes specifikt.
Så vidt jeg husker står der også AaB håndbold på en af mesterskabsvimplerne i loftet i hallen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1218
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Spanky » 14. nov 2022, 13:52

Jeg tror ikke på en seriøs udenlandsk investor kommer ind i AaB. Prøv lige at træde et skridt tilbage og se AaB og superligaen udefra. På trods af den nuværende elendige sportslige og økonomiske situation kan vi fans altid finde en masse fortræffeligheder for vores klub, men hvad kan man se som udenlandsk potentiel seriøs investor? Alt sejler fra trup sammensætning, over samtlige ungdomshold og videre til bestyrelsen og ledelse. Klubben er samtidig en del af en liga (i hvert fald en halvt år endnu), hvor der bliver investeret massivt (herning, brøndby, farum og kbh), så der skal sindssyg mange penge til at blive en del af det selskab. Som kynisk potentiel investor, som vil have afkast fra sin investering, ser jeg absolut ikke, at man får noget ekstraordinært med ved at investere i AaB fremfor at investere i en klub af samme størrelse et andet sted. Hvorfor ikke investere i Häcken, IFK Norrköping, Lillestrøm eller Vålerenga? Klubber af nogenlunde samme størrelse, som ikke befinder sig i en liga, hvor der er det samme våbenkapløb som i Danmark.

Mit største mareridt er, at ledelsen og bestyrelsen føler sig så presset af den nuværende situation, at der kommer en udenlandsk investor ind uden nogen form for succesfuld track rekord og hvor man samtidig bliver en del af et klub-netværk, som vi har set i brøndby, esbjerg, haderslev m.fl.

Mit håb er, at den nuværende ejerkreds bliver udvidet med flere nordjyske erhvervsmænd/kvinder og at ejerkredsen indser, at der er behov for andre evner både i bestyrelsen og i den daglige ledelse – det kræver virkelig selvindsigt! Dernæst skal vi have en seriøs langsigtet strategi, som passer til klubbens økonomiske formåen og som de fleste interessenter kan se sig selv i (ejere, sponsorer, fans m.fl.).

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Dalbjerg » 14. nov 2022, 14:05

Naiv drømmetid:

AaB får en investor inden jul, som gør at der kan anvendes 20-25 mio i vinduet (og med investoren kan spillere se en fremtid, så de tør tage chancen, selvom det ser skidt ud ang. nedrykning).

De penge anvendes til at få en angriber, en general til midten, og to midterforsvarer..

AaB redder sig..

Niels Frederiksen overtager holdet til sommer, og Hamren tager sportsdirektørrollen..

Og jeg vinder 20 mio. selvom jeg ikke spiller lotto..

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Gaarde6 » 14. nov 2022, 14:08

Jeg kan slet ikke se, hvordan vi skal komme ud af dødvandet uden en investor.
Jeg har fulgt AaB i 35 år og har været på mange stadions rundt om i Europa, når AaB har været ude. Tror jeg var nummer 17, som meldte mig ind i support klubben i sin tid.
Har været med i opture og nedture.

Men tiden er rendt fra os. Ja vi kan vælge at sige nej til penge og magt udefra. Men så er vi nød til at tage til takke med få topplaceringer og måske endda en tur ud af superligaen i ny og næ.

Tiden er en anden nu. Og de andre klubber i Danmark og Europa, trykker jo ikke på bremsen og venter på vi får styr på tingene. Så må vi jo enten hoppe med på toget eller blive stående og vente på perronen.

Jeg kunne godt tænke mig at køre med toget og opleve Europa igen. Opleve at hente en stjerne til klubben i ny og næ. Og ikke mindst at spille med i toppen.
Det gad jeg godt prøve.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14824
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 14. nov 2022, 14:12

Spanky skrev:
14. nov 2022, 13:52
Jeg tror ikke på en seriøs udenlandsk investor kommer ind i AaB. Prøv lige at træde et skridt tilbage og se AaB og superligaen udefra. På trods af den nuværende elendige sportslige og økonomiske situation kan vi fans altid finde en masse fortræffeligheder for vores klub, men hvad kan man se som udenlandsk potentiel seriøs investor? Alt sejler fra trup sammensætning, over samtlige ungdomshold og videre til bestyrelsen og ledelse. Klubben er samtidig en del af en liga (i hvert fald en halvt år endnu), hvor der bliver investeret massivt (herning, brøndby, farum og kbh), så der skal sindssyg mange penge til at blive en del af det selskab. Som kynisk potentiel investor, som vil have afkast fra sin investering, ser jeg absolut ikke, at man får noget ekstraordinært med ved at investere i AaB fremfor at investere i en klub af samme størrelse et andet sted. Hvorfor ikke investere i Häcken, IFK Norrköping, Lillestrøm eller Vålerenga? Klubber af nogenlunde samme størrelse, som ikke befinder sig i en liga, hvor der er det samme våbenkapløb som i Danmark.

Mit største mareridt er, at ledelsen og bestyrelsen føler sig så presset af den nuværende situation, at der kommer en udenlandsk investor ind uden nogen form for succesfuld track rekord og hvor man samtidig bliver en del af et klub-netværk, som vi har set i brøndby, esbjerg, haderslev m.fl.

Mit håb er, at den nuværende ejerkreds bliver udvidet med flere nordjyske erhvervsmænd/kvinder og at ejerkredsen indser, at der er behov for andre evner både i bestyrelsen og i den daglige ledelse – det kræver virkelig selvindsigt! Dernæst skal vi have en seriøs langsigtet strategi, som passer til klubbens økonomiske formåen og som de fleste interessenter kan se sig selv i (ejere, sponsorer, fans m.fl.).
Meget enig i din analyse. Jeg har også svært ved at se AaB som en oplagt case for en investor, med mindre planerne med klubben er noget helt andet end det vi håber på. Umiddelbart vil vi være mest oplagt som en klub der skal udvikle spillere til større klubber, da man formentlig vil se Superligaen som en god liga at gøre det i. Den er trods alt stærkere end Norge og Sverige som du nævner. Håbet om en investor der vil købe os for at gøre os sportsligt konkurrencedygtige i toppen af ligaen har jeg svært ved at se realiseret desværre... Så skal det måske netop være Red Bull der får det markedsføringsmæssige ud af det.

Men det lyder jo til at der er løbende er kommet en del henvendelser, og man fornemmer at de nuværende ejere er kørt sur i det. Så må vi bare krydse alt hvad kan krydses for, at der enten kommer en god investor ind (set med vores øjne), eller at de sadler om og gør sig klar til nye investeringer i AaB, kombineret med nye folk i bestyrelse og ledelse der kan lægge nye planer for AaB såvel sportsligt som kommercielt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Kunji » 14. nov 2022, 14:19

Her er et eller andet fra en, som i går påstod, at der ville komme nyt i denne uge, og at det ikke er Red Bull. Hun har haft viden før.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3269
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Brodernumsi » 14. nov 2022, 14:28

Mange bruger 'historie', som et argument imod en overtagelse.

For det første: Historien forsvinder aldrig, den vil altid være der.
For det andet: Man skaber selv sin historie, og pt. er den meget trist.

Jeg forventer, at et evt. nyt navn, vil referere til Aalborg, og det er det vigtigste for mig.

Det eneste, der for mig, taler imod nye ejere, er hvis de vil ændre vores logo, men det må så være prisen, for igen at spille med om medaljer, og igen få nogle fede kampe ude i Europa.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Bong » 14. nov 2022, 14:33

Der er en masse kloge skriverier ovre på Twitter. Jeg bidrager selv med en masse nonsens.

Men!

Jeg tror det har lange udsigter med ny ejer. Man går med to sæt livrem og seler i forhold til at sælge til de rigtige.

Det er selvfølgelig både godt og skidt. Godt fordi man ikke sælger klubben til den første og tilfældige. Skidt fordi det betyder at der ikke kommer en eller anden rig onkel og redder os fra det nuværende kaos.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2022, 14:42

Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 14:28
Mange bruger 'historie', som et argument imod en overtagelse.

For det første: Historien forsvinder aldrig, den vil altid være der.
For det andet: Man skaber selv sin historie, og pt. er den meget trist.

Jeg forventer, at et evt. nyt navn, vil referere til Aalborg, og det er det vigtigste for mig.

Det eneste, der for mig, taler imod nye ejere, er hvis de vil ændre vores logo, men det må så være prisen, for igen at spille med om medaljer, og igen få nogle fede kampe ude i Europa.
Selvfølgelig forsvinder historien aldrig. Det der forsvinder er det den er hæftet op på. Så er jeg med på det er en subjektiv størrelse hvor meget man kan ændre før det ikke længere er det samme AaB. For nogle er det måske først når der kun er licensen tilbage, og klubben er flyttet til Sjælland at AaB ikke længere er AaB. For andre er det når navnet, striberne og logoet er væk. For nogle er det endda sket gradvist i takt med at vi er bevæget os væk fra at være et lokalt hold bestående hovedsageligt af nordjyske drenge.

Jeg skal selvfølgelig ikke kloge mig på hvornår identitetsskredet bliver for stort for andre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6094
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 14. nov 2022, 15:14

Kunji skrev:
14. nov 2022, 14:19
Her er et eller andet fra en, som i går påstod, at der ville komme nyt i denne uge, og at det ikke er Red Bull. Hun har haft viden før.
Det er sgu mærkeligt, at Mogens Jørgensen/TV2 Nord skriver, at det er Red Bull, når andre skråsikkert siger det IKKE er Red Bull. De giver mig en forvirring :D

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Winterburn » 14. nov 2022, 15:35

Jeg lever aabnebart i en nyheds-boble

Er der rygter om Red Bull overtager AaB?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af nikilo » 14. nov 2022, 15:46

Er der rygter om Red Bull overtager AaB?
Ja, det var der. De er dog skudt ned igen fra flere sider. I stedet skulle der være tale om en anden investor/investorgruppe.

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 236
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af haghdk » 14. nov 2022, 15:49

Jeg er lidt forvirret over det her Red Bull-rygte og at det ikke er dem.

Enten er der en der bare har trukket det rygte ud af røven eller også så har der været kød på den og så har de trukket sig - og i så fald, hvorfor har de det - eller hvorfor har AaB trukket sig?

Eller også ER det Red Bull der stadig rumsterer.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af gravballe » 14. nov 2022, 16:13

Jeg ved fra en tidligere ansat at der har været snak med redbull for nogle år siden. Det døde vist på man ikke vil gå med til navn skifte.

Jeg har ikke hørt noget om man skulle snakke med dem igen.

Skal man have en investor ind håber jeg det er nogen med noget viden omkring at opbygge en top klub for den del har vi ikke været gode til. Der er redbull nok ønske scenariet..

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4755
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Maglau » 14. nov 2022, 16:26

gravballe skrev:
14. nov 2022, 16:13
Jeg ved fra en tidligere ansat at der har været snak med redbull for nogle år siden. Det døde vist på man ikke vil gå med til navn skifte.

Jeg har ikke hørt noget om man skulle snakke med dem igen.

Skal man have en investor ind håber jeg det er nogen med noget viden omkring at opbygge en top klub for den del har vi ikke været gode til. Der er redbull nok ønske scenariet..
Enig - en spandfuld moneter gør det ikke alene. Vi er desværre ikke en velsmurt maskine organisation der bare mangler midlerne.
Der skal følge kompentencer med hele vejen rundt og ikke tegneserie kompetencer som sønderjyske eller Esbjerg.
Ja det kan RB men…….nej tak
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar