Ny ejer/investor?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Wushhhh
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. nov 2022, 09:57

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Wushhhh » 15. nov 2022, 10:01

André Rogaczewski - Netcompany!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 10:10

Wushhhh skrev:
15. nov 2022, 10:01
André Rogaczewski - Netcompany!
Hvad med ham??

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 15. nov 2022, 10:11

Med mindre der er kommet yderligere investoremner til, siden AaB meldte ud til fondsbørsen, så giver det ikke meget mening at spekulere i danske investorer.
I forbindelse med igangværende strategiproces har bestyrelsen i AaB
A/S besluttet at undersøge en henvendelse fra en potentiel udenlandsk
investor i forhold til målsætning, kemi og konditioner.
https://aabsport.dk/media/20776/boersme ... 9-2022.pdf
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 228
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af haghdk » 15. nov 2022, 10:38

En ting jeg synes der er vigtig i debatten omkring udenlandsk investor kontra nordjyske investorer.

Der kan vel nok ikke herske tvivl om at hvis nogle rige nordjyder kaster penge i klubben, så gør de det af kærlighed og hvis en udenlandsk investor kommer så er det nok primært ren business.

Men er den kolde og kyniske business ikke netop der vi har brug for nu? Hvis en udenlandsk investor samlet smider 50-100 mio. (for bare at nævne et tal) vil denne vel også kræve forandringer, hvis der ses at det skal der til før investoren får noget tilbage.

Modsat hvis nogle nordjyder smider en pose penge af ren kærlighed - så vil de nok ikke kræve samme forandringer, fordi det netop er af kærlighed til klubben.

Ikke sikkert at jeg har ret i min teori.

Red0Fox0Dk
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 22. sep 2022, 09:33
Favoritspiller: Erik Bo

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Red0Fox0Dk » 15. nov 2022, 10:51

:-) han hygger sig alle steder :cheers:

FIDEL skrev:
15. nov 2022, 09:08
Red0Fox0Dk skrev:
15. nov 2022, 07:24
Det er med 99% sikkerhed ikke Eigil, ellers ville jeg næsten have hørt det.

Der er ikke nogen i den familie der går synderlig meget op i fodbold. Så interessen er der ikke.

Skulle det være nogen i ejerkredsen i AH, så er det Mark, der har Coolshop, men så skulle han tage Anders Holch med, men han har allerede 23,75 % af FC Muh.
Så det Tweet er vist bare en der vil være "sjov"
Al den snak om Eigill får mig til at tænke på dengang jeg var i Gøteborg og se EM 92 semifinale mod Holland. Sad i VIP-loungen med Eigill. Han hyggede sig.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Jakobsen » 15. nov 2022, 11:01

Wushhhh skrev:André Rogaczewski - Netcompany!
Kan slet ikke se ham gå ind i fodbold og, hvis han gjorde tvivler jeg på AaB ville være stor nok til den storladne kendisattitude han har.

Når man ser på hvordan hans virksomhed fungerer er jeg heller ikke sikker på han er nogen god ejer at få ind. Netcompany er store fordi de skambyder på alle deres opgaver til det offentlige og besætter dem med billige nyuddannede udviklere, som alt for ofte knækker fordi de ikke er klar til de senioropgaver de får med det samme eller smækker med døren fordi arbejdsmiljøet bare er dårligt.
Det er et af de firmaer, hvor man bliver manager når man er 30 selvom ens albuekompetencer står ret alene.

Jeg tvivler på han som ejer ville have nogen kompetencer vi kan bruge til noget udover at networke med andre pengemænd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af nikilo » 15. nov 2022, 11:07

haghdk skrev:
15. nov 2022, 10:38
En ting jeg synes der er vigtig i debatten omkring udenlandsk investor kontra nordjyske investorer.

Der kan vel nok ikke herske tvivl om at hvis nogle rige nordjyder kaster penge i klubben, så gør de det af kærlighed og hvis en udenlandsk investor kommer så er det nok primært ren business.

Men er den kolde og kyniske business ikke netop der vi har brug for nu? Hvis en udenlandsk investor samlet smider 50-100 mio. (for bare at nævne et tal) vil denne vel også kræve forandringer, hvis der ses at det skal der til før investoren får noget tilbage.

Modsat hvis nogle nordjyder smider en pose penge af ren kærlighed - så vil de nok ikke kræve samme forandringer, fordi det netop er af kærlighed til klubben.

Ikke sikkert at jeg har ret i min teori.
Jeg er meget enig. Nordjysk lejrbålsstemning har gennemsyret samtlige afkroge i klubben de sidste mange år. Hygge og venskab synes at være blevet vægtet højere end resultater og benhårdt arbejde - altså er der (ofte) blevet handlet ud fra et følelsesmæssigt perspektiv. Et helt nyt setup, f.eks. med udenlandsk ejerskab i spidsen, kunne være en mulighed for at komme det til livs.

Umiddelbart tror jeg bare, at det ville kunne give os meget, hvis ejerskabet falder til én eller flere, der ikke nødvendigvis er vokset op med den 'Nordjyske tilbagelænethed'. Det siger jeg uden at ville tilsmudse den gennemsnitlige Nordjyde, for jeg er selv en stolt én af slagsen :D

Wushhhh
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. nov 2022, 09:57

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Wushhhh » 15. nov 2022, 11:25

Jakobsen skrev:
15. nov 2022, 11:01
Wushhhh skrev:André Rogaczewski - Netcompany!
Kan slet ikke se ham gå ind i fodbold og, hvis han gjorde tvivler jeg på AaB ville være stor nok til den storladne kendisattitude han har.

Når man ser på hvordan hans virksomhed fungerer er jeg heller ikke sikker på han er nogen god ejer at få ind. Netcompany er store fordi de skambyder på alle deres opgaver til det offentlige og besætter dem med billige nyuddannede udviklere, som alt for ofte knækker fordi de ikke er klar til de senioropgaver de får med det samme eller smækker med døren fordi arbejdsmiljøet bare er dårligt.
Det er et af de firmaer, hvor man bliver manager når man er 30 selvom ens albuekompetencer står ret alene.

Jeg tvivler på han som ejer ville have nogen kompetencer vi kan bruge til noget udover at networke med andre pengemænd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han er jo allerede gået ind i fodbold/AaB!
https://www.netcompany.com/int/News/AaB ... ing-talent

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 11:49

Red0Fox0Dk skrev:
15. nov 2022, 10:51
:-) han hygger sig alle steder :cheers:

FIDEL skrev:
15. nov 2022, 09:08
Red0Fox0Dk skrev:
15. nov 2022, 07:24
Det er med 99% sikkerhed ikke Eigil, ellers ville jeg næsten have hørt det.

Der er ikke nogen i den familie der går synderlig meget op i fodbold. Så interessen er der ikke.

Skulle det være nogen i ejerkredsen i AH, så er det Mark, der har Coolshop, men så skulle han tage Anders Holch med, men han har allerede 23,75 % af FC Muh.
Så det Tweet er vist bare en der vil være "sjov"
Al den snak om Eigill får mig til at tænke på dengang jeg var i Gøteborg og se EM 92 semifinale mod Holland. Sad i VIP-loungen med Eigill. Han hyggede sig.
Er du i familie med ham?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Eksil » 15. nov 2022, 12:11

En ting må man give bestyrelsen, de er rimeligt gode til at holde kæft. Det har kørt i lang tiden, uden at et medie har opsnappet hvem der roder rundt i bøgerne.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Lyngehoevdingen » 15. nov 2022, 12:21

Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 12:23

Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:21
Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Latterligt. En fornemmelse!? Sikke en spade.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Lyngehoevdingen » 15. nov 2022, 12:30

FIDEL skrev:
15. nov 2022, 12:23
Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:21
Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Latterligt. En fornemmelse!? Sikke en spade.
Det synes jeg egentlig ikke, han er. Han tydeliggør hele vejen igennem, at han leger gætteleg, og det er der jo intet galt i. Nogle gange gætter jeg også på spillere, AaB kan hente, eller hvor vi ender i tabellen.

Jeg synes til gengæld, det er helt vanvittigt, så hurtigt det bliver til en debat på Twitter og her på siden, når han på intet tidspunkt formidler det som værende viden.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 12:32

Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:30
FIDEL skrev:
15. nov 2022, 12:23
Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:21
Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Latterligt. En fornemmelse!? Sikke en spade.
Det synes jeg egentlig ikke, han er. Han tydeliggør hele vejen igennem, at han leger gætteleg, og det er der jo intet galt i. Nogle gange gætter jeg også på spillere, AaB kan hente, eller hvor vi ender i tabellen.

Jeg synes til gengæld, det er helt vanvittigt, så hurtigt det bliver til en debat på Twitter og her på siden, når han på intet tidspunkt formidler det som værende viden.
Hans første tweet var vist ikke formuleret som et gæt/fornemmelse.
AaB skriver meget tydeligt, at det er en udenlandsk investor.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Lyngehoevdingen » 15. nov 2022, 12:44

FIDEL skrev:
14. nov 2022, 15:14
Kunji skrev:
14. nov 2022, 14:19
Her er et eller andet fra en, som i går påstod, at der ville komme nyt i denne uge, og at det ikke er Red Bull. Hun har haft viden før.
Det er sgu mærkeligt, at Mogens Jørgensen/TV2 Nord skriver, at det er Red Bull, når andre skråsikkert siger det IKKE er Red Bull. De giver mig en forvirring :D
Mogens Jørgensen har ingen indsigt i AaBs forretningsgang. Han kender jo intet til undersøgende journalistik, og han arbejder slet ikke med kilder på den måde. Derfor sejlede han rundt med Thelander, og derfor sejler han rundt nu med Red Bull.

Det er bizart, at TV2 Nord lader ham gætte rundt, når andre medier har journalister ansat, der bruger år på at skaffe netværk hos klubber, agenter og spillere. Mogens Jørgensen lader til at tro, at han kan komme hjem fra en humørfyldt reportage og så gætte lidt ud fra, hvad han læser på Twitter.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 12:53

Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:44
FIDEL skrev:
14. nov 2022, 15:14
Kunji skrev:
14. nov 2022, 14:19
Her er et eller andet fra en, som i går påstod, at der ville komme nyt i denne uge, og at det ikke er Red Bull. Hun har haft viden før.
Det er sgu mærkeligt, at Mogens Jørgensen/TV2 Nord skriver, at det er Red Bull, når andre skråsikkert siger det IKKE er Red Bull. De giver mig en forvirring :D
Mogens Jørgensen har ingen indsigt i AaBs forretningsgang. Han kender jo intet til undersøgende journalistik, og han arbejder slet ikke med kilder på den måde. Derfor sejlede han rundt med Thelander, og derfor sejler han rundt nu med Red Bull.

Det er bizart, at TV2 Nord lader ham gætte rundt, når andre medier har journalister ansat, der bruger år på at skaffe netværk hos klubber, agenter og spillere. Mogens Jørgensen lader til at tro, at han kan komme hjem fra en humørfyldt reportage og så gætte lidt ud fra, hvad han læser på Twitter.
Ja, det ser bizart ud.
Måske har han set en bil med østrigske plader på Hornevej. Who knows!?

Uanset hvem det er, så kommer det til at tage lang tid, før tingene spiller i klubben igen. Måske er vi heldige, at få tilført mere kapital til transfers, så vi kan redde os.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Mogens » 15. nov 2022, 13:26

Jakobsen skrev:
15. nov 2022, 11:01
Wushhhh skrev:André Rogaczewski - Netcompany!
Kan slet ikke se ham gå ind i fodbold og, hvis han gjorde tvivler jeg på AaB ville være stor nok til den storladne kendisattitude han har.

Når man ser på hvordan hans virksomhed fungerer er jeg heller ikke sikker på han er nogen god ejer at få ind. Netcompany er store fordi de skambyder på alle deres opgaver til det offentlige og besætter dem med billige nyuddannede udviklere, som alt for ofte knækker fordi de ikke er klar til de senioropgaver de får med det samme eller smækker med døren fordi arbejdsmiljøet bare er dårligt.
Det er et af de firmaer, hvor man bliver manager når man er 30 selvom ens albuekompetencer står ret alene.

Jeg tvivler på han som ejer ville have nogen kompetencer vi kan bruge til noget udover at networke med andre pengemænd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi skal ikke nødvendigvis bruge hans kompetencer, men en ordentlig røvfuld penge.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Jakobsen » 15. nov 2022, 14:10

Mogens skrev:
Jakobsen skrev:
15. nov 2022, 11:01
Wushhhh skrev:André Rogaczewski - Netcompany!
Kan slet ikke se ham gå ind i fodbold og, hvis han gjorde tvivler jeg på AaB ville være stor nok til den storladne kendisattitude han har.

Når man ser på hvordan hans virksomhed fungerer er jeg heller ikke sikker på han er nogen god ejer at få ind. Netcompany er store fordi de skambyder på alle deres opgaver til det offentlige og besætter dem med billige nyuddannede udviklere, som alt for ofte knækker fordi de ikke er klar til de senioropgaver de får med det samme eller smækker med døren fordi arbejdsmiljøet bare er dårligt.
Det er et af de firmaer, hvor man bliver manager når man er 30 selvom ens albuekompetencer står ret alene.

Jeg tvivler på han som ejer ville have nogen kompetencer vi kan bruge til noget udover at networke med andre pengemænd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi skal ikke nødvendigvis bruge hans kompetencer, men en ordentlig røvfuld penge.
Vi skal da netop have en kompetent ejer der kan rette skuden op strategisk og evner at ansætte de rigtige folk.
Torben og Cos slingrekurs og manglende kompetence er i sidste det der gør pengene er pisset væk.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Buzz Killington » 15. nov 2022, 14:37

Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:30
FIDEL skrev:
15. nov 2022, 12:23
Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:21
Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Latterligt. En fornemmelse!? Sikke en spade.
Det synes jeg egentlig ikke, han er. Han tydeliggør hele vejen igennem, at han leger gætteleg, og det er der jo intet galt i. Nogle gange gætter jeg også på spillere, AaB kan hente, eller hvor vi ender i tabellen.

Jeg synes til gengæld, det er helt vanvittigt, så hurtigt det bliver til en debat på Twitter og her på siden, når han på intet tidspunkt formidler det som værende viden.
https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... NVx8w&s=19

Arh, man kunne vist godt anstrengende sig lidt mere hvis man ville tydeliggøre at det bare var gæt. Men det er selvfølgelig ikke hans skyld at det får ben at gå på herinde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Brodernumsi » 15. nov 2022, 17:15

Buzz Killington skrev:
15. nov 2022, 14:37
Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:30
FIDEL skrev:
15. nov 2022, 12:23
Lyngehoevdingen skrev:
15. nov 2022, 12:21
Brodernumsi skrev:
14. nov 2022, 21:26
Har længe undret mig over, hvorfor Eigil Christensen ikke var involveret i AaB, så det ville da være en god nyhed, hvis det er ham.
Han har været involveret i håndbold i 25 år. Det er hans interesse. Så det er vel ikke så mærkeligt, at han ikke er så involveret i fodbold.

I øvrigt diskuterer I Eigil Christensen på baggrund af en twitterbruger, der selv skriver, at det bare var et skud fra hoften. Altså baseret på ingenting. Så måske skal spekulationen om håndboldinvestorerne lægges ned igen.

https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... 0cxhUuAj8g
Latterligt. En fornemmelse!? Sikke en spade.
Det synes jeg egentlig ikke, han er. Han tydeliggør hele vejen igennem, at han leger gætteleg, og det er der jo intet galt i. Nogle gange gætter jeg også på spillere, AaB kan hente, eller hvor vi ender i tabellen.

Jeg synes til gengæld, det er helt vanvittigt, så hurtigt det bliver til en debat på Twitter og her på siden, når han på intet tidspunkt formidler det som værende viden.
https://twitter.com/mikkellykke/status/ ... NVx8w&s=19

Arh, man kunne vist godt anstrengende sig lidt mere hvis man ville tydeliggøre at det bare var gæt. Men det er selvfølgelig ikke hans skyld at det får ben at gå på herinde.
Er gæt ikke det denne tråd handler om?
Overskriften på tråden slutter med et spørgsmålstegn.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar