Ny ejer/investor?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 9. feb 2023, 09:09

nj27 skrev:
9. feb 2023, 09:06
Kunne det tænkes at man har tænkt sig at offentliggøre den nye investor til pre Season arrangementet på torsdag den 14 i Aalborg hallen
Har tænkt det samme, men så skal de have sendt fondsbørs meddeles ud inden 😊

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af haghdk » 9. feb 2023, 09:22

doukas skrev:
9. feb 2023, 08:49
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Godt nok spændende læsning. Er ikke så vildt med, hvis det bliver en ejerstruktur med samme model som Esbjerg og Brøndby, men det er nok også svært at have de helt store forventninger til en kommende ejer om, at AaB er det eneste, der er fokus på.

Håber ikke Bælum får held til at holde fast i taburetten, og så vil jeg være sindssyg ærgerlig over at miste Jacob Larsen til Viborg.
Meget spændende læsning. Jeg læser det som om, at man får nogle ekstremt kompetente mennesker ind der på kryds og tværs er eminente til at finde dygtige spillere og til at finde penge. Begge ting har vi brug for. Jeg vil hellere have et konsortium of some kind der ved hvad det vil sige at drive fodboldklubber, end en eller anden rig gut der kunne tænke sig en fodboldklub som legetøj.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af gravballe » 9. feb 2023, 09:28

emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
godt at se mange af de ting jeg har skrevet i et halvt år, bliver nævnt her i.... så var jeg ikke helt så forkert på den som mange herinde mente.

Men håber da ikke Figo smutter :(

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Jakobsen » 9. feb 2023, 09:34

emenike skrev:
doukas skrev:
9. feb 2023, 08:49
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Godt nok spændende læsning. Er ikke så vildt med, hvis det bliver en ejerstruktur med samme model som Esbjerg og Brøndby, men det er nok også svært at have de helt store forventninger til en kommende ejer om, at AaB er det eneste, der er fokus på.

Håber ikke Bælum får held til at holde fast i taburetten, og så vil jeg være sindssyg ærgerlig over at miste Jacob Larsen til Viborg.
Nej, Bælum som mulig sportsdirektør og et farvel til Figo var heller ikke lige det, som mine drømme gik på (nok nærmere det modsatte). Bliver spændende at se hvad der sker.
Enig - de skal sgu holde Figo i klubben og gøre ham endnu mere central. Bælum derimod skal bare ud! Han har endda arbejdet med rekruttering og har slet ikke haft en god hånd der.

Mht. ejerstrukturen er jeg ikke så bange. Det er mere menneskene og deres kompetencer det handler om tror jeg. A- og B- aktie systemet som svinene havde i gamle dage var jo for så vidt en fin ide indtil Dr. Bjerregaard tabte sutten.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af jonas386 » 9. feb 2023, 09:48

Det er seriøst til at få tynd mave af.

Det lyder først og fremmest ikke som et særlig spændende ejerskab, selvom der fremhæves enkelte meritter hos de formodede nøglefigurer. Alene at man kan sammenligne med det shitshow der er Esbjerg burde få det til at løbe koldt ned af ryggen. Ikke på vilkår, at jeg gider AaB skal være en del af et eller andet flerklubssamarbejde, hvor AaBs succes i sig selv er ligegyldig for ejerne, men kun tjener til at forbedre mulighederne for en eller anden kronjuvel - om det så er i USA eller andetsteds i europa.

Jakob Larsen til Viborg virker sandsynligt. Bælum er næppe typen der går selv, og det virker mere sandsynligt at han kører klubben i sænk, end at han får øjnene op for sin egen ligegyldighed og inkompetence. At vi mister en nøglemedarbejder til en konkurrent efter kort tid i klubben, er ved at blive et lidt for tilbagevendende tema.

Jeg er overhovedet ikke optimistisk ift et nyt ejerskab, hvis Bælum virkelig skal fortsætte med at være en del af klubben. Det lugter meget mere af Sønderjyske og Esbjerg, end af FCN/FCM.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af FIDEL » 9. feb 2023, 10:09

Det med Figo lyder ikke opløftende, men ellers synes jeg det lyder lovende. Jeg hæfter mig især ved, at det er personer, der har stor erfaring med rekruttering af spillere og fokus på talentudvikling. 2 områder, hvor AaB er rykket langt tilbage i bussen ift. flere andre danske og skandinaviske klubber.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af baresi » 9. feb 2023, 10:24

FIDEL skrev:
9. feb 2023, 10:09
Det med Figo lyder ikke opløftende, men ellers synes jeg det lyder lovende. Jeg hæfter mig især ved, at det er personer, der har stor erfaring med rekruttering af spillere og fokus på talentudvikling. 2 områder, hvor AaB er rykket langt tilbage i bussen ift. flere andre danske og skandinaviske klubber.
ham skal vi helst ikke miste - en super kompetent fyr i AaB som bør være med på den kommende rejse. Hvorfor skulle et viborg job være mere interessant med mindre Figo VIL være sportsdirektør selvfølgeligt. MEN Virkelig ØV hvis det er korrekt - til gengæld godt spottet af Viborg.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af jonas386 » 9. feb 2023, 10:27

baresi skrev:
9. feb 2023, 10:24
FIDEL skrev:
9. feb 2023, 10:09
Det med Figo lyder ikke opløftende, men ellers synes jeg det lyder lovende. Jeg hæfter mig især ved, at det er personer, der har stor erfaring med rekruttering af spillere og fokus på talentudvikling. 2 områder, hvor AaB er rykket langt tilbage i bussen ift. flere andre danske og skandinaviske klubber.
ham skal vi helst ikke miste - en super kompetent fyr i AaB som bør være med på den kommende rejse. Hvorfor skulle et viborg job være mere interessant med mindre Figo VIL være sportsdirektør selvfølgeligt. MEN Virkelig ØV hvis det er korrekt - til gengæld godt spottet af Viborg.
Fordi VFF er en klub i fremgang, og en klub med et faktisk scoutingnetværk. Det er nok bare sjovere at arbejde i en superligaklub, fremfor en klub hvor den formentlig hedder 1. Division ved førstkommende lejlighed, og hvor det slet ikke er givet, at vi bare spiller os tilbage med det samme.

Et hus med råddent fundament er heller ikke evigt attraktivt, bare fordi det ligger i Hasseris.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 9. feb 2023, 10:50

doukas skrev:
9. feb 2023, 08:49
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Godt nok spændende læsning. Er ikke så vildt med, hvis det bliver en ejerstruktur med samme model som Esbjerg og Brøndby, men det er nok også svært at have de helt store forventninger til en kommende ejer om, at AaB er det eneste, der er fokus på.

Håber ikke Bælum får held til at holde fast i taburetten, og så vil jeg være sindssyg ærgerlig over at miste Jacob Larsen til Viborg.
Helt enig, det er også mine første tanker.
Nu er det alt sammen spekulation men det lyder ret plausibelt, og jeg tror heller ikke Mediano ville bringe så udførlig en artikel, hvis ikke de var ret sikre på at have fat i den lange ende. Det lyder til at være nogle folk med en god erfaring i rygsækken. Det jeg stadig har lidt svært ved at gennemskue er hvad de ser i AaB, hvad er det der får dem til at synes et køb af os er en god idé for deres samlede forretning?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Maglau » 9. feb 2023, 10:51

Synes det er en umulig opgave at blive klog på de nye folk. Jeg kan ikke ud fra den gennemgang vurdere om de er Esbjerg/sønderjyske typerne ,om de er fcn/fcm typerne eller om de er som de nye BIF folk der endnu er en ukendt størrelse
Esbjerg/sønderjyske ejere bærer for meget præg af ikke at have pengene til investere det nødvendige og ej heller fodbold viden nok.
Jeg synes ikke gennemgangen af vores potentielle ejere lugter af super dybe lommer og dermed placerer dem sammen med de syd jyske klubber. Men umiddelbart adskiller de sig ved at være mere fodboldfaglige pga personerne.

Jeg er alvorligt spændt - hverken negativt eller positivt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Mephisto2 » 9. feb 2023, 11:31

emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af emenike » 9. feb 2023, 11:51

Mephisto2 skrev:
9. feb 2023, 11:31
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.
Tja, hvorfor ville Benham købe sig ind i FCM? Hvorfor ville Tom Vernon købe Nordsjælland? I sidste ende for at profitere på deres investeringer, så hvis nogle tyske forretningsmænd har et godt øje til den danske liga som investeringscase, som så mange andre udenlandske investorer virker til at have, så er AaB vel en ret åbenlys mulighed med et stort forbedringspotentiale.

Hvordan disse bagmænd så tænker at vende AaB-forretningen fra den nuværende synkende skude til at blive profitabel kan ske på flere forskellige måder, afhængig af hvor villige de er til at foretage investeringer og så selvfølgelig deres kompetencer.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Hanga » 9. feb 2023, 11:57

emenike skrev:
9. feb 2023, 11:51
Mephisto2 skrev:
9. feb 2023, 11:31
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.
Tja, hvorfor ville Benham købe sig ind i FCM? Hvorfor ville Tom Vernon købe Nordsjælland? I sidste ende for at profitere på deres investeringer, så hvis nogle tyske forretningsmænd har et godt øje til den danske liga som investeringscase (som så mange andre udenlandske investorer virker til at have), så er AaB vel en ret åbenlys mulighed med et stort forbedringspotentiale.

Hvordan disse bagmænd så tænker at vende AaB-forretningen fra den nuværende synkende skude til at blive profitabel kan ske på flere forskellige måder, afhængig af hvor villige de er til at foretage investeringer og så selvfølgelig deres kompetencer.
De grelleste eksempler på udenlandske ejerskaber herhjemme er der hvor klubben bliver brugt i et større spil til at servicere større klubber, f.eks. ved at sende en større ladning spillere til klubben for at få udvikling og spilletid. Esbjerg blev pludselig et halvt Barnsley hold og i Jammerbugt var det svært at finde en dansktalende på holdet til sidst.

AaB har meldt ud at der enighed om den grundlæggende klubidentitet og klubbens værdisæt, så bør man måske ikke frygte dette så meget. Men uden at vide det, tror jeg heller ikke de havde forestillet sig sådan en udvikling i de føromtalte klubber. Når aktiemajoriteten falder i andres hænder, er det op til dem hvad de vil med klubben, og hvad hensigten er. Som fan håber vi naturligvis, at de går efter en gevinst ved sportslig succes i AaB, og at de er klar med investering af både kapital og viden for at nå målet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af RicoBR02 » 9. feb 2023, 12:03

Hanga skrev:
9. feb 2023, 11:57
emenike skrev:
9. feb 2023, 11:51
Mephisto2 skrev:
9. feb 2023, 11:31
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.
Tja, hvorfor ville Benham købe sig ind i FCM? Hvorfor ville Tom Vernon købe Nordsjælland? I sidste ende for at profitere på deres investeringer, så hvis nogle tyske forretningsmænd har et godt øje til den danske liga som investeringscase (som så mange andre udenlandske investorer virker til at have), så er AaB vel en ret åbenlys mulighed med et stort forbedringspotentiale.

Hvordan disse bagmænd så tænker at vende AaB-forretningen fra den nuværende synkende skude til at blive profitabel kan ske på flere forskellige måder, afhængig af hvor villige de er til at foretage investeringer og så selvfølgelig deres kompetencer.
De grelleste eksempler på udenlandske ejerskaber herhjemme er der hvor klubben bliver brugt i et større spil til at servicere større klubber, f.eks. ved at sende en større ladning spillere til klubben for at få udvikling og spilletid. Esbjerg blev pludselig et halvt Barnsley hold og i Jammerbugt var det svært at finde en dansktalende på holdet til sidst.

AaB har meldt ud at der enighed om den grundlæggende klubidentitet og klubbens værdisæt, så bør man måske ikke frygte dette så meget. Men uden at vide det, tror jeg heller ikke de havde forestillet sig sådan en udvikling i de føromtalte klubber. Når aktiemajoriteten falder i andres hænder, er det op til dem hvad de vil med klubben, og hvad hensigten er. Som fan håber vi naturligvis, at de går efter en gevinst ved sportslig succes i AaB, og at de er klar med investering af både kapital og viden for at nå målet.
Men kan man ikke også forstille sig at det at der er enighed om de grundlæggende værdier i klubben er skrevet ind i en kontrakt og dermed skal overholdes?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af jonas386 » 9. feb 2023, 12:04

emenike skrev:
9. feb 2023, 11:51
Mephisto2 skrev:
9. feb 2023, 11:31
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.
Tja, hvorfor ville Benham købe sig ind i FCM? Hvorfor ville Tom Vernon købe Nordsjælland? I sidste ende for at profitere på deres investeringer, så hvis nogle tyske forretningsmænd har et godt øje til den danske liga som investeringscase, som så mange andre udenlandske investorer virker til at have, så er AaB vel en ret åbenlys mulighed med et stort forbedringspotentiale.

Hvordan disse bagmænd så tænker at vende AaB-forretningen fra den nuværende synkende skude til at blive profitabel kan ske på flere forskellige måder, afhængig af hvor villige de er til at foretage investeringer og så selvfølgelig deres kompetencer.
Benham ville teste sit scoutingsystem/Smartodds, og kendte Rasmus Ankersen. Vernon havde allerede et akademi i Afrika - og har tidligere været scout i Manchester United. Han manglede en europæisk klub til de afrikanske talenter, og FCN havde et allerede fungerede akademi, og var i forvejen gode til at give unge spillere masser af spilletid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Gnu » 9. feb 2023, 12:30

RicoBR02 skrev:
9. feb 2023, 12:03
Hanga skrev:
9. feb 2023, 11:57
emenike skrev:
9. feb 2023, 11:51
Mephisto2 skrev:
9. feb 2023, 11:31
emenike skrev:
9. feb 2023, 08:32
Mediano har gravet lidt. Endelig et medie der kigger sagen igennem.

https://www.mediano.nu/oversigt/2023/2/6/AaB-special
Jeg må indrømme, det lyder lidt som et sammenrend af forskellige dagsordener og interesser. Umiddelbart sidder jeg stadig tilbage med et ubesvaret spørgsmål om "hvorfor"? Hvorfor vil de købe AaB?

Jeg har aldrig selv haft den samme skepsis som andre i forhold til Red Bull, som man ved, hvad vil. Så dem havde jeg faktisk hellere set.

Men man kan jo blive positivt overrasket.
Tja, hvorfor ville Benham købe sig ind i FCM? Hvorfor ville Tom Vernon købe Nordsjælland? I sidste ende for at profitere på deres investeringer, så hvis nogle tyske forretningsmænd har et godt øje til den danske liga som investeringscase (som så mange andre udenlandske investorer virker til at have), så er AaB vel en ret åbenlys mulighed med et stort forbedringspotentiale.

Hvordan disse bagmænd så tænker at vende AaB-forretningen fra den nuværende synkende skude til at blive profitabel kan ske på flere forskellige måder, afhængig af hvor villige de er til at foretage investeringer og så selvfølgelig deres kompetencer.
De grelleste eksempler på udenlandske ejerskaber herhjemme er der hvor klubben bliver brugt i et større spil til at servicere større klubber, f.eks. ved at sende en større ladning spillere til klubben for at få udvikling og spilletid. Esbjerg blev pludselig et halvt Barnsley hold og i Jammerbugt var det svært at finde en dansktalende på holdet til sidst.

AaB har meldt ud at der enighed om den grundlæggende klubidentitet og klubbens værdisæt, så bør man måske ikke frygte dette så meget. Men uden at vide det, tror jeg heller ikke de havde forestillet sig sådan en udvikling i de føromtalte klubber. Når aktiemajoriteten falder i andres hænder, er det op til dem hvad de vil med klubben, og hvad hensigten er. Som fan håber vi naturligvis, at de går efter en gevinst ved sportslig succes i AaB, og at de er klar med investering af både kapital og viden for at nå målet.
Men kan man ikke også forstille sig at det at der er enighed om de grundlæggende værdier i klubben er skrevet ind i en kontrakt og dermed skal overholdes?
Hvis man er ejer, er der jo ikke nogen over én til at håndhæve sådan en kontrakt. Hvem skulle sanktionere? Hvem tilfalder ejerskabet, hvis en sådan kontrakt misligeholdes?

Det er med andre ord urealistisk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af gravballe » 9. feb 2023, 12:37

medianos tease, var det bare den artikel ?

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 460
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af DarkHorse9000 » 9. feb 2023, 12:39

gravballe skrev:
9. feb 2023, 12:37
medianos tease, var det bare den artikel ?
Der kommer også en udsendelse om emnet i dag 👍

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af gravballe » 9. feb 2023, 12:50

DarkHorse9000 skrev:
9. feb 2023, 12:39
gravballe skrev:
9. feb 2023, 12:37
medianos tease, var det bare den artikel ?
Der kommer også en udsendelse om emnet i dag 👍
Ok, spændene :) tak

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Ny ejer/investor?

Indlæg af Bong » 9. feb 2023, 13:01

Jeg har lyttet lidt mere på vandrørene - og alt det i Medianos artikel har jeg fået bekræftet fra anden side.

Det lader til at det er nogle MEGET kompetente og grundige folk der kommer ind.

Jeg frygter ikke en Esbjerg-case. Men jeg tror godt vi kan forberede os på mange ændringer.
A slightly more sophisticated hooligan...

Besvar