Året 2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Året 2022

Indlæg af R Rosenberg » 13. nov 2022, 20:19

Vi kan snakke meget og bredt om trupsammensætning, dårlige indkøb, dårlige forløb med trænere, dårlige sportschef og meget, meget andet. Og der er masser at tage fat på som forklaring på AaB's deroute.

Men noget af det, der for mig står allermest klarest er, at vi har en trup bestående af så mange svage individer.
Jeg har ikke tal på, hvor mange kampe det sidste halve år, hvor jeg har tænkt: "Hvor er viljen, hvor er ærgerrigheden, hvor er sulten, hvor er den faglige stolthed, hvor er den personlige stolthed?"

Der er simpelthen så mange frihjulsspillere på dette hold, og det kan virkelig undre mig, hvordan de kan se sig selv i spejlet mandag morgen efter endnu en omgang, hvor de endnu engang bare har lagt sig på knæ og ladet sig gennemkneppe - af også på papiret inferiøre hold.

Det er voksne mænd (de fleste), som får en fyrstelig hyre for at lave det, de allerbedst kan lide. De skal ikke andet end spille bold; der er ingen bekymringer for job, prisstigninger, etc. Det er en meget simpel tilværelse. Og alligevel går de gang på gang på banen med en attitude som et stykke vådt bølgepap. Ingen vilje, ingen hårdhed, ingen tro på tingene, ingen fandenivoldskhed, ingen lyst til at skrælle igennem for sin holdkammerat, ingen lyst til at tage den ekstra meter.

Det er klart, at der bliver rykket på nogle ting, når typer som Rinne og Thelander forlader skuden. Men det udstiller jo endnu mere de andre, at det hele klapper sammen, fordi TO(!) personer smutter. Hvorfor tager ingen handsken op eller ser en mulighed for at være den nye, der går forrest.

Spillere som Lucas, Prip, Fossum, Pallesen, Granli, Ahlmann, Højholt, Ferreira, som har tonsvis af kampe - ingen af dem er jo stemplet ind som førere og ledere i det vacuum, der opstod - og ingen af dem har tilsyneladende haft styrken til det. De fremstår blot endnu svagere, end da Thelander og Rinne var her.
Dertil kan man så oveni putte andre, men som er så bundelendige fodboldspillere, at det ikke betyder noget med deres karakter.

På et fodboldhold er der som i så mange andre grupper et hierarki og nogle alfaer samt en masse frihjulere og medløbere. Men det er edderbrodereme imponerende, at man i AaB er lykkedes med at skabe en hel trup, hvor der kun er sidstnævnte.

Jeg håber, at man i vinterpausen får skilt fårene fra bukkene, får kigget alle spillere i øjnene og spurgt dem, om de virkelig vil dette her - og ellers forsøger at få dem afhændet hurtigst muligt. Det tjener intet formål at have svage individer uden et my vinderinstinkt som Prip, Fossum, Lucas, Pallesen osv til at rende rundt rundt og optage plads og lønkroner. Og så går målrettet efter 3-4 spillere med noget hårdhed, noget personlig stolthed og noget passion for det, de får deres pæne gage for.

Dertil skal der jo sorteres ud i ligegyldigt fyld/seriespillere. Der er jo ingen logisk forklaring på, at spillere som Høgh og Ementa render rundt i AaB.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Året 2022

Indlæg af Jakobsen » 13. nov 2022, 22:53

Meget enig i, at der skal ryddes op i den trup på flere leder. Dels er der hele sammensætningen og det angår både spillertyper og personligheder.
Nu skal jeg ikke gøre ham til større syndebuk end, hvad der er fair og jeg har virkelig stor sympati med det skadesforløb han har været igennem, men jeg vil gerne af med Lucas. Jeg synes holdet har været aller ringest i de perioder, hvor han har spillet siden den lorte finale.
Og selvfølgeig er det ikke Lucas's skyld, at han bliver skadet, men i de perioder hvor han har skullet ind på holdet igen ligner det, at han fylder alt alt for meget og, at resten holder op med at agere selv. Det virker som om der er en eller anden status omkring ham i truppen, som måske nok står mål med den fodboldspiller han en gang var, men ikke står mål med den personlighed han har.
Jeg er i tvivl om, hvorvidt Lucas's fysik overhovedet gør han kan blive en god spiller igen, men jeg er slet slet ikke i tvivl om, at han ikke har personlighed, lederegenskaber. ærgærrigheden eller fanden i voldskheden til at være en leder på et fodboldhold. Jeg magter ikke at se mere på den curlingdreng.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Året 2022

Indlæg af Proppen » 13. nov 2022, 23:11

R Rosenberg skrev:
13. nov 2022, 20:19
Vi kan snakke meget og bredt om trupsammensætning, dårlige indkøb, dårlige forløb med trænere, dårlige sportschef og meget, meget andet. Og der er masser at tage fat på som forklaring på AaB's deroute.

Men noget af det, der for mig står allermest klarest er, at vi har en trup bestående af så mange svage individer.
Jeg har ikke tal på, hvor mange kampe det sidste halve år, hvor jeg har tænkt: "Hvor er viljen, hvor er ærgerrigheden, hvor er sulten, hvor er den faglige stolthed, hvor er den personlige stolthed?"

Der er simpelthen så mange frihjulsspillere på dette hold, og det kan virkelig undre mig, hvordan de kan se sig selv i spejlet mandag morgen efter endnu en omgang, hvor de endnu engang bare har lagt sig på knæ og ladet sig gennemkneppe - af også på papiret inferiøre hold.

Det er voksne mænd (de fleste), som får en fyrstelig hyre for at lave det, de allerbedst kan lide. De skal ikke andet end spille bold; der er ingen bekymringer for job, prisstigninger, etc. Det er en meget simpel tilværelse. Og alligevel går de gang på gang på banen med en attitude som et stykke vådt bølgepap. Ingen vilje, ingen hårdhed, ingen tro på tingene, ingen fandenivoldskhed, ingen lyst til at skrælle igennem for sin holdkammerat, ingen lyst til at tage den ekstra meter.

Det er klart, at der bliver rykket på nogle ting, når typer som Rinne og Thelander forlader skuden. Men det udstiller jo endnu mere de andre, at det hele klapper sammen, fordi TO(!) personer smutter. Hvorfor tager ingen handsken op eller ser en mulighed for at være den nye, der går forrest.

Spillere som Lucas, Prip, Fossum, Pallesen, Granli, Ahlmann, Højholt, Ferreira, som har tonsvis af kampe - ingen af dem er jo stemplet ind som førere og ledere i det vacuum, der opstod - og ingen af dem har tilsyneladende haft styrken til det. De fremstår blot endnu svagere, end da Thelander og Rinne var her.
Dertil kan man så oveni putte andre, men som er så bundelendige fodboldspillere, at det ikke betyder noget med deres karakter.

På et fodboldhold er der som i så mange andre grupper et hierarki og nogle alfaer samt en masse frihjulere og medløbere. Men det er edderbrodereme imponerende, at man i AaB er lykkedes med at skabe en hel trup, hvor der kun er sidstnævnte.

Jeg håber, at man i vinterpausen får skilt fårene fra bukkene, får kigget alle spillere i øjnene og spurgt dem, om de virkelig vil dette her - og ellers forsøger at få dem afhændet hurtigst muligt. Det tjener intet formål at have svage individer uden et my vinderinstinkt som Prip, Fossum, Lucas, Pallesen osv til at rende rundt rundt og optage plads og lønkroner. Og så går målrettet efter 3-4 spillere med noget hårdhed, noget personlig stolthed og noget passion for det, de får deres pæne gage for.

Dertil skal der jo sorteres ud i ligegyldigt fyld/seriespillere. Der er jo ingen logisk forklaring på, at spillere som Høgh og Ementa render rundt i AaB.
Hov - dit indlæg skulle da vist have været ovre i tråden med transfer-ønsker.

Men som jeg også skrev derovre:

Vi skal have hentet en leder til midterforsvaret, en kreativ og kontrollerende central midtbane og langt om længe en angriber med superliganiveau.

Det har vi så angiveligt 10 mio kr. til plus måske indtægten fra det, der måtte blive solgt.

Vi skal have opløst Nadranis kontrakt og have Makaric ud i en rasende fart. Derudover skal Fossum død og pine afsted. Det videre samabejde med Lucas bør også overvejes, ikke mindst fordi hans belastning af lønbudgettet ift hvad han byder ind med, ikke står mål med hinanden. Derudover bør Høgh også være på vej ud. Han får aldrig niveau heller ikke til bænken. Spørgsmålet er så, om der skal hentes en ekstra backup, eller om en ny rigtig angriber, Ramkilde (som der også lige skal forlænges med) og så evt suppleret af Bakiz er nok til den plads.

Der bliver ikke let, men det er jo måske det vigtigste vindue nogensinde. Og vi har ikke nogen ansat til jobbet.

Ideelt set fik man også skiftet Pallesen og Ahlmann ud, så man havde to til hver af deres pladser med bare nogenlunde niveau til superligaen. Men det bliver jo nok realistisk set ikke i det kommende vindue, at det fikses, fordi vi er kommet så ekstremt meget på bagkant med truppens sammensætning.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Året 2022

Indlæg af baresi » 14. nov 2022, 07:31

altså LEDELSEN herunder bestyrelse, direktør og IAO står for mig som de største syndere i IKKE at være dygtige nok slet og ret. Truppen er helt skævt sammensat - og på de bagved liggende linjer er der en forretning man ikke har nok forstand på.

Hernæst spillerne - altså HVOR fanden er Ærgerrigheden, Viljen, Lysten og de der helt almindelige gammeldags dyder. Ved godt Fossum er gjort til syndebuk i mit univers - men det er mere typen. Løber bare en masse meter, siger INTET er tavs som graven, hanker ikke op i hverken sig selv eller andre, og bidrager bare med noget anonymt og langsomt spil der ikke rigtigt gør en forskel.
Der er INGEN der gør en forskel uagtet formåen INGEN. Ingen træder i karakter - men de snakker og snakker og snakker og NU skal vi tage det seriøst og og og...

MEN trænerne - dem vil jeg ikke frede.
lars friis - 9 point i 10 kampe her i foråret
Hamren - 5 point i 7 kampe
Det er en skandale point høst

OG den ene ting der slår mig allermest det er at ingen har formået at løse det potentiale der er i holdet med et mix af erfarne og unge spillere og ikke mindst kigge der hvor målene evt. kan være. VI har skiftet systemer og spillere som andre skifter underbukser. der er INGEN kontinuitet. INGEN. man sadler om det mindste man er i problemer. Dvs. spillerne ved heller ikke om de er købt eller solgt - pludselig er man som Ross meget inde i varmen og pludselig er man helt væk.
jeg synes vores trænere har et kæmpe ansvar i ikke at kan finde en stil der passer. Der er sgu +20 spillere at tage af. Det kan ikke være alle der kun er gode nok til divisionerne - come on.
+ den helt store er at man har ikke formået at forløse de offensiv spillere der er til rådighed ift. at få dem på banen sammen i et system hvor der skabes balance. VI mangler en balance på holdet.

Jeg ville løse det ved at have 2 seksere på holdet for at balancere forsvar og midtbane endnu mere. Udvid motorrummet med 2 der kan tage brodden af modstanderen. Højholt og PEdro (som truppen er nu)
kør en 4 back hvor backs gerne må komme med frem men stadig være backs.
og så sæt en offensiv sammen hvor de også kan trække med ned og være en stabil midtbane og hvor de kæmper. Jeg tror faktisk jeg ville finde plads til lucas igen på en 10er og så en bakiz og sousa på kanter for de arbejder også hårdt defensivt.
og så ramkilde i front. MED NUVÆRENDE HOLD.
Vi har manglet balance intet mindre end balance - at der ingen ledere er - ja det er totalt til grin - men de er der sgu ikke.
Vores trænere har dog også fejlet ved ikke at finde en taktisk løsning der gør at vi spiller for at vinde og balancerer forsvar og angreb.
Lige nu spiller vi for at undgå at tabe - det er jo latterligt når man er ved at rykke ned. Så ryk ned og dø med støvlerne på - men vis at I har ønsket at overleve. Den ting mangler jeg sgu.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Året 2022

Indlæg af Gnu » 14. nov 2022, 09:03

Det er for nemt at gøre det til et spørgsmål om vilje og ærgerrighed. Naturligvis vil spillerne gerne, men når man over to år vindue efter vindue kontinuerligt stripper holdet for kvalitet, så bliver det selvfølgelig derefter.

Rinne, Okore, Ross, Thelander, Patrick Olsen, Kusk, Van Weert osv. er blevet erstattet af enten ingen eller markant ringere spillere, og situationen i midterforsvaret er en kæmpe joke. Hvad gør det ikke ved kvaliteten til træning, når man knap nok kan spille 11 mod 11 og hvor konkurrence om pladserne er ikke eksisterende?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Året 2022

Indlæg af raekkeettre » 14. nov 2022, 10:12

Gnu skrev:
14. nov 2022, 09:03
Det er for nemt at gøre det til et spørgsmål til vilje og ærgerrighed. Naturligvis vil spillerne gerne, men når man over to år vindue efter vindue kontinuerligt stripper holdet for kvalitet, så bliver det selvfølgelig derefter.

Rinne, Okore, Ross, Thelander, Patrick Olsen, Kusk, Van Weert osv. er blevet erstattet af enten ingen eller markant ringere spillere, og situationen i midterforsvaret er en kæmpe joke. Hvad gør det ikke ved kvaliteten til træning, når man knap nok kan spille 11 mod 11 og hvor konkurrence om pladserne er ikke eksisterende?
Hørt! Og samtidig ved man ikke hvilken træner der møder op næste dag, hvilket system der skal spilles efter....alle har været dybt forvirret i over 2 år. Der er ingen kontinuitet....det her er meget meget mere end bare vilje. Men er dog også 100% enig i at vi mangler den anførergruppe,.som blev total skilt ad i sommers - og nu er den ikke eksisterende.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Året 2022

Indlæg af troelsh » 14. nov 2022, 10:45

Gnu skrev:
14. nov 2022, 09:03
Det er for nemt at gøre det til et spørgsmål til vilje og ærgerrighed. Naturligvis vil spillerne gerne, men når man over to år vindue efter vindue kontinuerligt stripper holdet for kvalitet, så bliver det selvfølgelig derefter.

Rinne, Okore, Ross, Thelander, Patrick Olsen, Kusk, Van Weert osv. er blevet erstattet af enten ingen eller markant ringere spillere, og situationen i midterforsvaret er en kæmpe joke. Hvad gør det ikke ved kvaliteten til træning, når man knap nok kan spille 11 mod 11 og hvor konkurrence om pladserne er ikke eksisterende?
Helt enig.
Fællesnævneren for hver gang vi har hentet en ny spiller er, at de er et niveau eller to dårligere end dem de har erstattet.
Rinne - Posavec
Thelander - Kramer
Ross - Nadrani
Kusk - Bakiz
Van Weert - Makaric

Derudover har de spillere vi har hentet til udvalgte svage positioner (backs) vist sig ikke at være bedre, eller kun marginalt bedre end det vi allerede har i truppen.

Læg dertil at tidligere profiler (Lucas, Prip, Fossum) er faldet voldsomt i niveau, i takt med holdets generelle niveau er dalet.

Samlet set står vi med et hold der niveaumæssigt er tættere på Middelfart og Vanløse end det er på Fc Nordsjælland.

At skifte træner i vores situation svarer til at skifte vinduer i et hus hvor fundamentet er pilråddent.

Det tragikomiske er vores bestyrrelse har været så langsomme til at opfatte dette, bedst illustreret ved Fristrup der står som komiske Ali i et tåkrummende pre match interview.

Vi rykker ned simpelthen fordi vores ledelse har fejlet Big time, og vores hold ikke er godt nok.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Året 2022

Indlæg af Hovedet » 15. nov 2022, 14:42

troelsh skrev:
14. nov 2022, 10:45
Gnu skrev:
14. nov 2022, 09:03
Det er for nemt at gøre det til et spørgsmål til vilje og ærgerrighed. Naturligvis vil spillerne gerne, men når man over to år vindue efter vindue kontinuerligt stripper holdet for kvalitet, så bliver det selvfølgelig derefter.

Rinne, Okore, Ross, Thelander, Patrick Olsen, Kusk, Van Weert osv. er blevet erstattet af enten ingen eller markant ringere spillere, og situationen i midterforsvaret er en kæmpe joke. Hvad gør det ikke ved kvaliteten til træning, når man knap nok kan spille 11 mod 11 og hvor konkurrence om pladserne er ikke eksisterende?
Helt enig.
Fællesnævneren for hver gang vi har hentet en ny spiller er, at de er et niveau eller to dårligere end dem de har erstattet.
Rinne - Posavec
Thelander - Kramer
Ross - Nadrani
Kusk - Bakiz
Van Weert - Makaric

Derudover har de spillere vi har hentet til udvalgte svage positioner (backs) vist sig ikke at være bedre, eller kun marginalt bedre end det vi allerede har i truppen.

Læg dertil at tidligere profiler (Lucas, Prip, Fossum) er faldet voldsomt i niveau, i takt med holdets generelle niveau er dalet.

Samlet set står vi med et hold der niveaumæssigt er tættere på Middelfart og Vanløse end det er på Fc Nordsjælland.

At skifte træner i vores situation svarer til at skifte vinduer i et hus hvor fundamentet er pilråddent.

Det tragikomiske er vores bestyrrelse har været så langsomme til at opfatte dette, bedst illustreret ved Fristrup der står som komiske Ali i et tåkrummende pre match interview.

Vi rykker ned simpelthen fordi vores ledelse har fejlet Big time, og vores hold ikke er godt nok.
Man burde jo være i choktilstand; ved vinterpausen i Superligaen ligger vi ikke bare på nedrykningsplads. Vi er isolerede i bunden! Og alligevel sidder jeg med en følelse af, at dette blot er den logiske konsekvens af det rædselsregime, der har udspillet sig i AaB efter 2014 og Lynge.

Få klubber i dansk fodbold har stået med en større overflod af muligheder end AaB efter 2014 - og endnu færre klubber har været udstyret med et så uhyre underskud af kompetence, dygtighed og ambitionsniveau end samme AaB siden 2014! Min foragt er grænseløs; Gaardeæraens middelmådighedsdyrkelse, latterlige talentsatsning og nonsenskommunikation var den direkte katalysator for Inges charlatanvælde og den nuværende opløsningstilstand.

I de forgangne 8 år mislykkedes det ikke blot at indfri det enorme potentiale, som AaB besad i kølvandet på doubletitlen. Vi stod et langt bedre sted end FC Midtjylland på daværende tidspunkt! Den rutchebane, som Gaarde-AaB placerede AaB på i 2014, var så stejl, at ikke blot missede vi top 4 i dansk fodbold, men vi tillod også lag B at smutte forbi os og sågar lag C.

8 år efter lider klubben i en sådan grad, at en medlidenhedsaflivning synes at være den bedste løsning. Stop det her, og lad professionelle i Aalborg Håndbold eller Red Bull tage over. Så må vi tage et navneskift, nyt logo eller hvad ved jeg med i købet. Det bliver aldrig det samme. Slet ikke. Men langt bedre end det nuværende alternativ.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Året 2022

Indlæg af FIDEL » 15. nov 2022, 14:56

troelsh skrev:
14. nov 2022, 10:45
Gnu skrev:
14. nov 2022, 09:03
Det er for nemt at gøre det til et spørgsmål til vilje og ærgerrighed. Naturligvis vil spillerne gerne, men når man over to år vindue efter vindue kontinuerligt stripper holdet for kvalitet, så bliver det selvfølgelig derefter.

Rinne, Okore, Ross, Thelander, Patrick Olsen, Kusk, Van Weert osv. er blevet erstattet af enten ingen eller markant ringere spillere, og situationen i midterforsvaret er en kæmpe joke. Hvad gør det ikke ved kvaliteten til træning, når man knap nok kan spille 11 mod 11 og hvor konkurrence om pladserne er ikke eksisterende?
Helt enig.
Fællesnævneren for hver gang vi har hentet en ny spiller er, at de er et niveau eller to dårligere end dem de har erstattet.
Rinne - Posavec
Thelander - Kramer
Ross - Nadrani
Kusk - Bakiz
Van Weert - Makaric

Derudover har de spillere vi har hentet til udvalgte svage positioner (backs) vist sig ikke at være bedre, eller kun marginalt bedre end det vi allerede har i truppen.

Læg dertil at tidligere profiler (Lucas, Prip, Fossum) er faldet voldsomt i niveau, i takt med holdets generelle niveau er dalet.

Samlet set står vi med et hold der niveaumæssigt er tættere på Middelfart og Vanløse end det er på Fc Nordsjælland.

At skifte træner i vores situation svarer til at skifte vinduer i et hus hvor fundamentet er pilråddent.

Det tragikomiske er vores bestyrrelse har været så langsomme til at opfatte dette, bedst illustreret ved Fristrup der står som komiske Ali i et tåkrummende pre match interview.

Vi rykker ned simpelthen fordi vores ledelse har fejlet Big time, og vores hold ikke er godt nok.
Der har ikke været økonomi til at hente en ny Rinne, Thelander, Rinne, Hiljemark, Kusk osv. Inge har fra starten fået at vide, at han skulle få meget ud af lidt, hvilket ikke er fair. Og så fik Marti nok nærmest det optimale ud af spillermaterialet.

Det er i øvrigt helt normalt for sportsklubber, at de henter en erstatning, der ikke er på samme hylde som den spiller han erstatter, men så er planen at udvikle spilleren, så han løfter sit niveau. Se eksempelvis Liverpools køb af Luiz fra Porto, der erstattede Mané.

Jeg tror endvidere ikke der skal så meget til, før vi ser, at vores spillere løfter sig. Det kan være små ændringer, nye spillere med tro på tingene, en lang vinterpause, hvor spillerne får koblet af.

MEN, det er klart, at sådan en kamp hjemme mod ågf i forårspremieren, den skal vi helst vinde. Det vil give rigtig tro på tingene! Vi skal simpelthen være meget bedre på hjemmebane fremover. Det er under al kritik!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Året 2022

Indlæg af FlæskeFrank » 30. nov 2022, 17:49

Nu ved resten af Danmark, hvordan det har været at være AaB tilhænger i efteråret. Elendig spil, sammenhæng, pasninger, og ørkenvandring i dårlige beslutninger.

Håber landsholdet har overtaget AaB sygen...
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Året 2022

Indlæg af R Rosenberg » 30. nov 2022, 18:50

FlæskeFrank skrev:
30. nov 2022, 17:49
Nu ved resten af Danmark, hvordan det har været at være AaB tilhænger i efteråret. Elendig spil, sammenhæng, pasninger, og ørkenvandring i dårlige beslutninger.

Håber landsholdet har overtaget AaB sygen...
Næ, de boykottede vel bare som folket krævede.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Året 2022

Indlæg af jonas386 » 30. nov 2022, 18:54

R Rosenberg skrev:
30. nov 2022, 18:50
FlæskeFrank skrev:
30. nov 2022, 17:49
Nu ved resten af Danmark, hvordan det har været at være AaB tilhænger i efteråret. Elendig spil, sammenhæng, pasninger, og ørkenvandring i dårlige beslutninger.

Håber landsholdet har overtaget AaB sygen...
Næ, de boykottede vel bare som folket krævede.
Næppe. Protesterne måtte jo ikke have sportslige konsekvenser ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Året 2022

Indlæg af R Rosenberg » 30. nov 2022, 19:05

jonas386 skrev:
30. nov 2022, 18:54
R Rosenberg skrev:
30. nov 2022, 18:50
FlæskeFrank skrev:
30. nov 2022, 17:49
Nu ved resten af Danmark, hvordan det har været at være AaB tilhænger i efteråret. Elendig spil, sammenhæng, pasninger, og ørkenvandring i dårlige beslutninger.

Håber landsholdet har overtaget AaB sygen...
Næ, de boykottede vel bare som folket krævede.
Næppe. Protesterne måtte jo ikke have sportslige konsekvenser ;)
Det var naturligvis derfor, man gjorde det på denne subtile måde - tænk engang den gru, som et gult kort havde været.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Året 2022

Indlæg af Lindmark » 3. dec 2022, 07:17

FlæskeFrank skrev:
30. nov 2022, 17:49
Nu ved resten af Danmark, hvordan det har været at være AaB tilhænger i efteråret. Elendig spil, sammenhæng, pasninger, og ørkenvandring i dårlige beslutninger.

Håber landsholdet har overtaget AaB sygen...
Tydelige paralleller til mange AaB-kampe i efteråret. Frisk start og optimisme, efterfulgt af handlingslammelse i anden halvleg / når modstanderen bringer sig foran…
Lindmark / Vendelbokartellet

Besvar