Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2548
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af baresi » 18. feb 2023, 09:12

oplevelse fra stadion:
medvind/sidevind i 1. halvleg = vi har 1 farligt skud på mål som var et friskpark vinden tog med
Vores 3 mands midt skaber INTET, ingen dybdelyb, ingen stikninger, holder dårligt på bolden, ingen skud = ret passiv
Vores 3 mands angreb med prip og ludewig på kanterne fungerer SLET ik
Poulsen som V. Back er ikke løsningen, så hellere ahlman hvis det er en 4 back, MEN han var helt udeladt af truppen.
Vores defensiv er stadig sårbar
Theo skal IKKE stå med det ansvar - han er ikke klar, og laver i alle kampe afgørende fejl. Vind eller ej.
Vores formation stinker primært grundet den 3 mands midt - den er ligegyldig.
lucas fungerer bare ikke.
ludewig som kant er en god presspiller, men hvis taktikken er at han skal presse - hva så bagefter. Der er jo så meget mere bold i bakiz, sousa og endda ross

har en klar oplevelse af at vi spiller for at undgå at tabe.

Som mandagstræner synes jeg at:
Hamren denne gang er forkert - attituden hans trademark - er ikke engang på plads.
Han udnytter ikke de spillere der er i truppen. Vi har sousa, bakiz, mfl. på bænken der burde kunne spille.
Med en thelander retur, en kramer i form, og en haglelskjær med en god venstrefod, samt jørgensen og poulsen som BEGGE uden tvivl er bedst som wingbacks så bør man spille med 3, også fordi så skal der "kun" findes 2 centrale midt og ikke 3 - Det kunne fjerne lidt af indtrykket af en dårlig midtbane.
DESUDEN får de 3 forreste endnu mere plads og hjælp til at presse pga. wingbacks der kommer med, også i overlap. De ville kunne fokusere endnu mere på det offensive.
Og så bør bakiz og 100% sousa spille - at han får 3 min er jo direkte til grin. Prip laver ikke og en fucking skid - og ludewig er og bliver ikke kant. Han er dygtig til at presse, men han er ikke på nogen måde en offensiv profil der skaber kampen og kan være kampafgørende.

ALLE fejlene ligger naturligvis hos bælum, iao, fristrup mv.
MEN taktikken, oplægget, brugen af spillere ,hvordan vi skal spille, den ligger hos HAMREN.

Vi har brugt en HEL opstart uden overhovedet at prøve en 3-4-3 eller 3 back i en given formation - og samtlige træningskampe har STINKET så det driver. Hamren får på ingen måde det bedste ud af det her hold - og vi rykker NED med et brag.

Vi kigger for meget på om det teoretisk kan lade sig gøre - men det man skal forstå er at om 1 kamp mere (fck tabt) 2 kampe mere (fcm tabt), så er der kun 12 kampe retur til at redde os i og worst case så kan vi være en 13 point bagud med 36 point at spille om. Det er vist aldrig nogensinde sket i nogen ligaer. + det mentale bliver jo værre og værre for hver kamp vi graver et dybere hul. Og vi kan kun redde os hvis 1 eller 2 andre hold decideret går i stå - vi skal jo ramme en sejsstime for at man har troen- og det ser jeg bare ikke ske.

jeg elsker hamren - men hans taktik, formation, spillerbrug og metoder fungerer slet ikke, og nu kan vi simpelthen ikke blive ved med at sige at vi ikke har gode nok spillere til at vinde kampe. JO vores midtbane stinker totalt - og at den IKKE er adresseret i dette vindue er en kæmpe fejl.
+ det at vi har hentet en keeper der åbentbart ikke er dygtig nok som 1. målmand alligevel.
Men spiller for spiller der ser jeg os generelt også som et bedre hold end f.eks. AGF

gad godt man havde hentet DAVID - han er god til Turn Arounds - hamren har fejlet siden hans ankomst - intet fungerer.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Maglau » 18. feb 2023, 09:13

MarkyMark skrev:
18. feb 2023, 08:52
At Hamrén udtaler til Nordjyske at han efter i går er mere sikker end nogensinde på overlevelse viser bare, at der er behov for at afslutte dette eksperiment, erkende at man har fejlet eklatant, og forhindre at Hamrén søler sit renomé endnu mere til.

Hvis det her er resultatet at tre måneders træning, så har han spillet fallit på hele pladen. Vi var ikke i nærheden af noget som helst mod et AGF-hold der på ingen måde var prangende.
Det er eddermanme en interessant udtalelse. Hvilke elementer har han set som forbedringer der giver ham den optimisme.
Kan forstå hvis det var er brag af en kamp mod FCK vi havde tabt 0-1. Men det var mod et fuldstændigt middelmådigt agf hold hvor vi overhovedet ingenting viste.
Spændende Hamren
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af doukas » 18. feb 2023, 09:18

Kempes skrev:
18. feb 2023, 09:05
doukas skrev:
18. feb 2023, 08:35
Stegosaurus skrev:
18. feb 2023, 08:20
Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Enig. Det er faldet fuldstændigt fra hinanden under Hamrén og han aner tydeligvis ikke, hvad han skal stille op.
1 sejr, 4 uafgjorte og 5 nederlag eller et snit på 0,7 point. Det var der ikke mange AaB-trænere, som havde overlevet.

Det virker desværre til, at Hamren ikke længere har det, der skal til. Og for første gang synes jeg, at han virkede decideret modløs i interviewet efter kampen, og nå ja, så har han været ude og sige, at 1 point havde været fair, hvilket jeg er helt uenig i. AGF var på alle parametre bedre i går.
Der er ingen tvivl om at Hamren og hans assistenter burde smides på porten. Skaden er dog sket og vi er de facto rykket ned.

Jeg tvivler dog på om det giver mening at ansætte ny træner på nuværende tidspunkt? Med et forestående salg af klubben aner vi ikke hvad der sker efter sommerferien, så vi skal nok have en ny træner til næste sæson.

Jeg tror ikke på, at man her i foråret kan få trænet på en spillestil, der kan passe til en oprykkerfavorit i Nordic bet ligaen.

Hvilken træner vil også have den tvivlsomme ære at føre en klub, der har været i landets bedste række i 36 år ned i den næstbedste?
Ja, det er svært at være uenig. Kan heller ikke forestille mig, at Hamren fyres. Det ville slet ikke give mening.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jonas_K
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. maj 2022, 19:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Jonas_K » 18. feb 2023, 09:20

Det er hele trænerteamet den er gal med…. De har lullet hinanden i søvn

Poul Buus havde en fucking opgave til 2. Halvleg, han skulle sørge for vores unge keeper ikke fuckede op i vinden

Erik Hamren… han sagde han ville angribe kampen, og alligevel sætter han jammerlige Prip og Ludewig på kanterne til at sætte Helenius op…. At de ikke blev skiftet i pausen er mig uforståeligt

Rasmus Wurtz…. Sikke en dødboldstræner, det ene jammerlige hjørnespark efter det anden…. AGF havde luret vinden

Langagergaard…. Sikke er arbejde med det mentale, 11 spillere som ikke magter at spille efter vinden, de er lige så lidt omstillingsparate som en skattemedarbejder

Gud fader jeg er bitter idag, hvor var det skammeligt at se igår.

Ros til Helenius som trods alt prøvede at drive holdet frem i pres, da vi havde medvind. Thelander/Granli brugte 40 minutter på at forstå Jesper Hansen ikke kunne sparke 25 meter frem…. Alligevel stod de godt nede på egen banehalvdel. Helenius vinkede og vinkede alle frem, men de stod stille

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. feb 2023, 09:29

Uanset hvilken liga vi spiller i til efteråret så gætter jeg på at Hamrén er færdig til sommer, der kommer til at ske meget til sommer med spillertruppen og jeg tror også at den nye ejer vil se kritisk på trænerstaben.

Det sagt så tror jeg stadigvæk på at vi redder os, nu går vi i Parken næste søndag og henter et stort resultat.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2548
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af baresi » 18. feb 2023, 09:32

Jonas_K skrev:
18. feb 2023, 09:20
Det er hele trænerteamet den er gal med…. De har lullet hinanden i søvn

Poul Buus havde en fucking opgave til 2. Halvleg, han skulle sørge for vores unge keeper ikke fuckede op i vinden

Erik Hamren… han sagde han ville angribe kampen, og alligevel sætter han jammerlige Prip og Ludewig på kanterne til at sætte Helenius op…. At de ikke blev skiftet i pausen er mig uforståeligt

Rasmus Wurtz…. Sikke en dødboldstræner, det ene jammerlige hjørnespark efter det anden…. AGF havde luret vinden

Langagergaard…. Sikke er arbejde med det mentale, 11 spillere som ikke magter at spille efter vinden, de er lige så lidt omstillingsparate som en skattemedarbejder

Gud fader jeg er bitter idag, hvor var det skammeligt at se igår.

Ros til Helenius som trods alt prøvede at drive holdet frem i pres, da vi havde medvind. Thelander/Granli brugte 40 minutter på at forstå Jesper Hansen ikke kunne sparke 25 meter frem…. Alligevel stod de godt nede på egen banehalvdel. Helenius vinkede og vinkede alle frem, men de stod stille
Enig

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af sulakvelidze » 18. feb 2023, 09:33

Aalborg frederikshavner skrev:
18. feb 2023, 09:29
Uanset hvilken liga vi spiller i til efteråret så gætter jeg på at Hamrén er færdig til sommer, der kommer til at ske meget til sommer med spillertruppen og jeg tror også at den nye ejer vil se kritisk på trænerstaben.

Det sagt så tror jeg stadigvæk på at vi redder os, nu går vi i Parken næste søndag og henter et stort resultat.
Enig, vi tager mindst fire point med hjem. Med lidt held måske fem.

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 65
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af MarkyMark » 18. feb 2023, 09:34

Jeg elsker optimisme, men din sædvanlige Torben Fristrup look-alike måde at anskue tingene på er jo ved at være temmelig gak at læse 🤯
Aalborg frederikshavner skrev:
18. feb 2023, 09:29
Uanset hvilken liga vi spiller i til efteråret så gætter jeg på at Hamrén er færdig til sommer, der kommer til at ske meget til sommer med spillertruppen og jeg tror også at den nye ejer vil se kritisk på trænerstaben.

Det sagt så tror jeg stadigvæk på at vi redder os, nu går vi i Parken næste søndag og henter et stort resultat.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af doukas » 18. feb 2023, 09:35

sulakvelidze skrev:
18. feb 2023, 09:33
Aalborg frederikshavner skrev:
18. feb 2023, 09:29
Uanset hvilken liga vi spiller i til efteråret så gætter jeg på at Hamrén er færdig til sommer, der kommer til at ske meget til sommer med spillertruppen og jeg tror også at den nye ejer vil se kritisk på trænerstaben.

Det sagt så tror jeg stadigvæk på at vi redder os, nu går vi i Parken næste søndag og henter et stort resultat.
Enig, vi tager mindst fire point med hjem. Med lidt held måske fem.
Præstationen bliver så storslået, at Divisionsforeningen beslutter, at der kun kan være én nedrykker i år :D
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af jonas386 » 18. feb 2023, 09:38

Håb overlever sjældent det første møde med virkeligheden, eller noget i den stil.

Drømmen lever, mareridtet fortsætter
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af 9520AaB » 18. feb 2023, 09:51

Nu har jeg genset målet.
Dem der siger at Sander er skyld i målet, vil jeg skyde på aldrig har spillet i pelikanvind selv.
Blev Sander på stregen, så han bedre ud, men den var sejlet ind alligevel, og chancen for at en angriber eller forsvarer havde snydt ham ville have været ligeså stor.
Vi taber sgu ikke grundet ham, vi taber fordi vi har en bovlam midtbane, der ikke kan kreere en eneste chance, og vi mangler stadig fart!! Har vi en eneste spiller, der er over middel i fart??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Hanga » 18. feb 2023, 10:06

Maglau skrev:
18. feb 2023, 09:13
MarkyMark skrev:
18. feb 2023, 08:52
At Hamrén udtaler til Nordjyske at han efter i går er mere sikker end nogensinde på overlevelse viser bare, at der er behov for at afslutte dette eksperiment, erkende at man har fejlet eklatant, og forhindre at Hamrén søler sit renomé endnu mere til.

Hvis det her er resultatet at tre måneders træning, så har han spillet fallit på hele pladen. Vi var ikke i nærheden af noget som helst mod et AGF-hold der på ingen måde var prangende.
Det er eddermanme en interessant udtalelse. Hvilke elementer har han set som forbedringer der giver ham den optimisme.
Kan forstå hvis det var er brag af en kamp mod FCK vi havde tabt 0-1. Men det var mod et fuldstændigt middelmådigt agf hold hvor vi overhovedet ingenting viste.
Spændende Hamren
Mon ikke han forsøger at indgyde lidt optimisme. Ellers ville jeg som pårørende være bange for om han er helt 100.
Der er absolut intet, hverken i efteråret, i træningskampene eller i kampen i går der giver tro på at vi vender det her. Nul og niks.

At vi kunne spille hele kampen med et hul på midtbanen, der var så stort at selv Ilsø kunne se det, gør mig oprigtig bekymret for om Hamren stadig har det taktiske overblik. Pedro og Højholt agerede 6'ere mens Lucas farede frem som 10'er. Der var ingen at spille inde på den centrale midtbane, så vi fik aldrig etableret et spil.

AaBs hold og spillestil er stadig et stort rod. Hvad er planen for hvordan vi skal spille? Jeg kan simpelthen ikke se det. Vi henter backs der er bedst fremad men vi spiller ikke et spil, der bringer dem i mange gode muligheder fremad. Vi henter primært tekniske typer til de offensive pladser, men hverken vores forsvar eller midtbane kan indgå i et mere pasningsbaseret, teknisk spil. Vi kan ikke spille direkte i dybden da vi ingen fart har. Vi kan ikke sparke lange bolde, med mindre vi bruger Ementa, som så har så mange andre mangler.

Når man ser på hold som FCN, Viborg og Silkeborg, der alle har præsteret over evne nu i en længere periode, så er deres hold så enormt meget mere homogent og de ved præcis hvad de skal. På samme måde som alt flugtede for os i årene omkring the double.

Det er ikke Hamrens skyld alene, det er dårligt arbejde af alle de sportslige ansvarlige over flere år der kulminerer lige nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Mikki89 » 18. feb 2023, 10:13

Endnu en deprimerende præstation af AaB I går. Jeg tror ikke, at det nytter noget at skille sig af med Hamren nu. Mon ikke han får lov til at gå ned med skuden. Men når den hedder Nordic bet i næste sæson, så skal vi under alle omstændigheder have fundet det trænerteam, som i første omgang kan sikre, at vi rykker op igen. Jeg er spændt på, at se hvad de nye ejere har tænkt sig i denne henseende.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af jonas386 » 18. feb 2023, 10:14

Og så er det godt nok voldsomt frustrerende, at såkaldte mandagstrænere ender med at få 100% ret i den konklusion, som tågehornet Thomas Bælum og den øvrige sportslige sektor ,åbenbart ikke kan kommet frem til. Nemlig at problemerne ikke er skarpheden i felterne, men spillet imellem. Det løser idioten så ved at hente en forsvarer, og en angriber der render ind i præcis samme udfordring, som vores foregående jeg-ved-ikke-hvor-mange-angribere før ham. Det er jo +5 mio. lige ud i lokummet.
En nedrykning og et udenlandsk ejerskab får vel lige smækket det sidste søm i Thomas Bælums flotte eftermæle, som manden der med god sandsynlighed dræbte næsten 150 års nordjysk fodboldhistorie.

Det burde komme som en overraskelse for lige præcis ingen.

Og så er Lucas bare færdig. Jo hurtigere vi indser det, jo bedre.
Der er absolut intet der tyder på, at han nogensinde finder det niveau igen som han havde. Han har ikke længere den lethed i sit spil, som gjorde ham klasser over ligaen, og han ligner efterhånden en spiller der skal finde sine ben i divisionerne, eller slet og ret finde på noget andet end at spille fodbold. Hvis ikke vi havde historikken med, og kun kigget på karrieren efter pokalfinalen imod SønderjyskE (det er snart tre år siden), så ville han få mindre spilletid end Oliver Ross. Som det er nu, er han ren dødvægt, sammen med flere andre, og det kan vi ikke leve med i den nuværende situation.

Jeg er skuffet, men overhovedet ikke overrasket. Jeg tænker de sidste overlevelsesoptimister nok også snart 'knækker', ellers vil jeg meget gerne kunne sælge jeres positivitet på flaske, det må være mange penge værd.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af jonas386 » 18. feb 2023, 10:16

Hanga skrev:
18. feb 2023, 10:06

Det er ikke Hamrens skyld alene, det er dårligt arbejde af alle de sportslige ansvarlige over flere år der kulminerer lige nu.

Som skrevet tidligere: Mn bør undersøge vandrørene omkring Hornevej. Det kan ikke være rigtigt, at man automatisk mister 50 IQ-point så snart man træder ind af døren. Jeg tænker ikke, at det er bevidst. Så hvad er der gør, at man kollektivt gør hinanden dummere derude dag for dag uden noget tegn på bedring?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2023, 10:17

Det er satme komplekst det her lort.

Jeg tænker, at de fire i bagkæden er et klart udtryk for, at man vil have noget mere offensivt at skyde med. For det giver en spiller mere fremme på banen, og alle ved jo, at et tremandsforsvar meget ofte ender med at være et femmandsforsvar. Det har vi jo også set utallige gange i AaB, hvor det bliver ren beton.

Problemet er bare, at det tilsyneladende ikke giver den gevinst fremme på banen, som man havde regnet med, dels fordi Hamrén træffer nogle sygt underlige valg af spillere og dels fordi så mange af de valgte offensivspillere/midtbanespillere har mentalitet og ære på et niveau, man ikke troede kunne findes på et fodboldhold, men nærmere i en supercurlet skolegård. Prip er i går (igen) et perfekt eksempel: Han er totalt on fire de første 5 minutter, tæsker rundt, er at finde i begge ender af banen, har et farligt forsøg, presser stærkt - for derefter at være komplet usynlig de næste 85. Lucas går og putter sig/hygger sig og ligner endnu engang en kyst drengespiller, der er sat til at spille mod mænd. Sidstnævnte er sågar vores anfører. Altså, de to og Fossum, som dog var udeladt i går, men som er mindst lige så svag mentalt, koster vel klubben 7-8 mio om året. Og ikke engang Hamrén kan banke noget mod og ære i de tre - ja, så tvivler jeg på, at nogen kan.
Ferreira løber rundt som en hund i et spil kegler, fordi der ikke er nogen til at holde hans snor (han kan til gengæld være rigtig god, når der er det). Højholt er bare endnu én af AaB's metervare-midtbanespillere. Og Ludewig behøver vi ikke at tale om. Én af de få med rette indstilling, men hans evner er voldsomt begrænsede.
Helenius har jo fuldstændig ret i sin udtalelse i går, og det er helt på sin plads, at han siger det. Det er tiltrængt, at nogen siger tingene, som alle ved, de er.

Det kan så undre voldsomt, at Hamrén ikke pludselig opstår som pragmatiker og dropper sin indædte tro på, at 4 bagved er løsningen, når det tilsyneladende ikke skaber mere med det forhåndenværende materiale. Eller måske vælger de spillere, som ligner nogen, der vil det: Sousa og Rammeren skabte mere offensivt end de andre gjorde de første 85 minutter. Og meget af det gjorde de, fordi de ville det mere, og fordi de havde skruet bollerne på.

Så kan vi rykke videre til Bælum: Det er tydeligt for enhver, og åbenbart også i AaB, at Theo er grøn, uerfaren og slet ikke har mindset og lederegenskaber til at stå i ligaen endnu. Og da slet ikke i denne mest kritiske situation i historien. Bælum henter så en keeper, men for helvede, om han så ikke henter én, der åbenbart er ringere end drengen, der ikke er klar.
Derudover svigter han endnu engang at hente en central lederskikkelse, der kan binde holdet sammen og ruske lidt op i de fesne typer på midten. Noget, der stikker i øjnene mere end noget andet, og som har været et problem i årevis. Det er enten decideret pligtforsømmelse eller blot sygelig inkompetence.

Der er så mange svigt i denne klub, og jeg frikender ingenlunde Hamrén, for han træffer nogle helt mærkelige beslutninger. Men jeg må også bare konstatere, at ingen før ham heller har kunnet mestre at få banket noget ære og vilje i dette hold.

Men for mig peger pilen mest på en stor gruppe af spillerne, som tilfældigvis også er i toppen af hierarkiet, og som bare ikke har det, der skal til mentalt på dette niveau eller er ligeglade.
Og så peger den på ledelsen, som igen og igen og igen svigter på at hente de rigtige spillere, og det gælder både Bælum, Inge og Gaarde. Men lige nu, i klubbens sværeste situation, er det Bælum, som står med aben, for det var ham, der skulle skabe et hold, der kan kravle over stregen - og det har han ikke formået, bla. med de to ting, jeg nævner.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Hanga » 18. feb 2023, 10:18

9520AaB skrev:
18. feb 2023, 09:51
Nu har jeg genset målet.
Dem der siger at Sander er skyld i målet, vil jeg skyde på aldrig har spillet i pelikanvind selv.
Blev Sander på stregen, så han bedre ud, men den var sejlet ind alligevel, og chancen for at en angriber eller forsvarer havde snydt ham ville have været ligeså stor.
Vi taber sgu ikke grundet ham, vi taber fordi vi har en bovlam midtbane, der ikke kan kreere en eneste chance, og vi mangler stadig fart!! Har vi en eneste spiller, der er over middel i fart??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er ingen tvivl om at vinden har været svær at håndtere. Men når målmanden kommer ud af sit mål og råber "den har jeg", så skal han have den. Længere er den ikke. Han stod ellers en flot kamp i går Theo, men igen koster den manglende erfaring altså lidt, og det blev kampafgørende. Ikke at nederlaget hænger mere på ham end så mange af de andre, det er helt sikkert.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/hele ... en/4132242
Theo Sander kom ud i forbindelse med et indlæg. Det fik Nicklas Helenius til at trække sig, og det endte med, at bolden på en eller anden måde strøg i mål.

- Jeg flyttede mig, fordi Theo kom ud og sagde, at han havde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af FIDEL » 18. feb 2023, 10:33

Hvor var det godt,at man ikke hentede en CM. Vi har jo tydeligvis rigelig klasse derinde. Stærkt Bælum!

Vi rykker ned, men så får vi da sandsynligvis prøvet at vinde en fodboldkamp igen.

Klasse.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2023, 10:35

9520AaB skrev:
18. feb 2023, 09:51
Nu har jeg genset målet.
Dem der siger at Sander er skyld i målet, vil jeg skyde på aldrig har spillet i pelikanvind selv.
Blev Sander på stregen, så han bedre ud, men den var sejlet ind alligevel, og chancen for at en angriber eller forsvarer havde snydt ham ville have været ligeså stor.
Vi taber sgu ikke grundet ham, vi taber fordi vi har en bovlam midtbane, der ikke kan kreere en eneste chance, og vi mangler stadig fart!! Har vi en eneste spiller, der er over middel i fart??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forkert. Det er Theos bold. På dette niveau kan det ikke diskuteres.
Ædruelighedens stemme

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af FIDEL » 18. feb 2023, 10:54

Nu er vi pisket til at vinde imod fcm, OB og Randers. FCK slår vi selvfølgelig ikke.

Besvar