Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023
Dato: 17. februar 2023
Kick off: Kl. 19
Sted: Aalborg Stadion
TV: TV3 Sport
Skade(r): Pedersen
Karantæne: Kramer
Karantæne risiko: Ahlmann (næste advarsel)
Dommer: Putros
VAR dommer: Redder
Kick off: Kl. 19
Sted: Aalborg Stadion
TV: TV3 Sport
Skade(r): Pedersen
Karantæne: Kramer
Karantæne risiko: Ahlmann (næste advarsel)
Dommer: Putros
VAR dommer: Redder
Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023
Jeg håber godt nok folk kommer ud og støtter drengene! Ved man hvor mange billetter der er solgt?
2-0 sejr, Helenius og Ementa på tavlen
2-0 sejr, Helenius og Ementa på tavlen
-
- Allstar
For nogle dage siden blev det meldt ud at der var 8.500 billetter 'ude' til kampen.
Nøj hvor jeg glæder mig til at der endelig snart er kamp på stadion, vinterpausen er altid frygtelig lang og trist.
Ang. kampen så vinder vi selvfølgelig
-
- Allstar
Alt andet end en sejr er vel bare et søm i kisten. Især, når det er netop AGF vi kan indhente indbyrdes.
Ædruelighedens stemme
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Der skal max støtte til mod AGF!!
De skal mærke, at de er på udebane og Aalborg vil støtte det her AaB hold..
Bliver godt at få gang i den her overlevelses tur..det handler hverken om hvor langt vi kan komme op eller hvad dælen vi kan..det handler udelukkende om at overleve og Aalborg skal finde 2011 opbakningen frem igen!
Bliver godt at få gang i den her overlevelses tur..det handler hverken om hvor langt vi kan komme op eller hvad dælen vi kan..det handler udelukkende om at overleve og Aalborg skal finde 2011 opbakningen frem igen!
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
<3Kristian skrev: ↑10. feb 2023, 22:46Der skal max støtte til mod AGF!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg håber vi angriber kampen. Jeg vil gerne se
Mantl
Jørgensen-Granli-Thelander-Poulsen
Fossum-Pedro
Sousa-Bakiz
Ramkilde-Helenius
Et alternativ er Højholt for Ramkilde, og at rykke Fossum eller Lucas på 10'eren.
Jeg frygter dog at vi stiller med Prip og Ludewig på kanterne, for at aflaste Poulsen og/eller Jørgensen i defensiven. Som skrevet tidligere, så håber jeg virkelig vi angriber foråret, og kommer ud med en alt-at-tilgang. Vi har spillerne til at være meget bedre placeret end vi er, og vi har træneren til det samme. Det skal altså kunne lade sig gøre.
Mantl
Jørgensen-Granli-Thelander-Poulsen
Fossum-Pedro
Sousa-Bakiz
Ramkilde-Helenius
Et alternativ er Højholt for Ramkilde, og at rykke Fossum eller Lucas på 10'eren.
Jeg frygter dog at vi stiller med Prip og Ludewig på kanterne, for at aflaste Poulsen og/eller Jørgensen i defensiven. Som skrevet tidligere, så håber jeg virkelig vi angriber foråret, og kommer ud med en alt-at-tilgang. Vi har spillerne til at være meget bedre placeret end vi er, og vi har træneren til det samme. Det skal altså kunne lade sig gøre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
- Allstar
Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
Når premiererunden er ovre så står vi et noget bedre sted da vi dels har hentet tre point ind på AGF samt minimum henter ind på enten Brøndby IF eller AC Horsens der mødes søndag på vestegnen.
Gætter på at vinder forårspremieren 2-0
Når premiererunden er ovre så står vi et noget bedre sted da vi dels har hentet tre point ind på AGF samt minimum henter ind på enten Brøndby IF eller AC Horsens der mødes søndag på vestegnen.
KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
Enig med dig, jeg tror og håber at vi virkelig smadrer igennem fra første kamp!
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Scorer vi to mål og holder nullet, burde det alene sikre os endnu en sæson i SL.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
-
- Allstar
AutocorrectNIN skrev: ↑11. feb 2023, 09:01Scorer vi to mål og holder nullet, burde det alene sikre os endnu en sæson i SL.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg kan ikke se, hvordan AGF kan undgå at vinde den her kamp.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
- Allstar
Nej, det hedder 'Freudian slip', og det er spot on. Hvis der er noget, denne trup har brug for, er det at blive kockstartet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 09:48AutocorrectNIN skrev: ↑11. feb 2023, 09:01Scorer vi to mål og holder nullet, burde det alene sikre os endnu en sæson i SL.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
PS. Hvad fanden er det for en autocorrect, der ændrer 'kickstartet' til 'kockstartet'?
Ædruelighedens stemme
Nogle gange lagrer telefon de mest brugte ord i hukommelsen.... Det må være svaret..R Rosenberg skrev: ↑11. feb 2023, 10:57Nej, det hedder 'Freudian slip', og det er spot on. Hvis der er noget, denne trup har brug for, er det at blive kockstartet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 09:48AutocorrectNIN skrev: ↑11. feb 2023, 09:01Scorer vi to mål og holder nullet, burde det alene sikre os endnu en sæson i SL.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
PS. Hvad fanden er det for en autocorrect, der ændrer 'kickstartet' til 'kockstartet'?
Jeg bliver til stadighed imponeret over tiltroen til klubbens formåen - vi sluttede efterårssæsonen pivringe, og hvad jeg hører og ser har vi ikke rykket os positivt på trods af en styrket trup frem mod sæsonåbneren fredag. Tro og håb er vist det eneste, der kan redde os fra nedrykning.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
Hvad hører du helt præcist? Og uden tro og håb har vi ikke mere tilbage..Pollack2 skrev: ↑11. feb 2023, 11:22Jeg bliver til stadighed imponeret over tiltroen til klubbens formåen - vi sluttede efterårssæsonen pivringe, og hvad jeg hører og ser har vi ikke rykket os positivt på trods af en styrket trup frem mod sæsonåbneren fredag. Tro og håb er vist det eneste, der kan redde os fra nedrykning.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
-
- Allstar
Enig i ser-delen, men uenig i hør-delen. Simon Ydesen fortæller fx i seneste Ripodsten, at han nærmest aldrig har set en træning, hvor koncentrationen er så stor, og hvor alle bare går til stålet med kæmpe fokus.Pollack2 skrev: ↑11. feb 2023, 11:22Jeg bliver til stadighed imponeret over tiltroen til klubbens formåen - vi sluttede efterårssæsonen pivringe, og hvad jeg hører og ser har vi ikke rykket os positivt på trods af en styrket trup frem mod sæsonåbneren fredag. Tro og håb er vist det eneste, der kan redde os fra nedrykning.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
Men det betyder naturligvis ikke, at det hele ikke er noget lort. Jeg tænker, at vi bliver ret meget klogere i den sidste testkamp i eftermiddag. For der skal de satme stå skarpt.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Det gør det sgu da bare endnu mere mærkeligt.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 11:11Nogle gange lagrer telefon de mest brugte ord i hukommelsen.... Det må være svaret..R Rosenberg skrev: ↑11. feb 2023, 10:57Nej, det hedder 'Freudian slip', og det er spot on. Hvis der er noget, denne trup har brug for, er det at blive kockstartet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 09:48AutocorrectNIN skrev: ↑11. feb 2023, 09:01Scorer vi to mål og holder nullet, burde det alene sikre os endnu en sæson i SL.RicoBR02 skrev: ↑11. feb 2023, 08:52KockstartesAalborg frederikshavner skrev: ↑11. feb 2023, 03:24Jeg er meget optimistisk da jeg føler mig overbevist om at vi går en stærk forårssæson i møde hvilket kockstartes med en sejr over AGF. Aarhusianerne har på papiret et udmærket hold men har dog haft det svært især offensivt med at skabe chancer.
Ædruelighedens stemme
Jeg er ikke optimistisk for denne kamp. Jeg er ikke i tvivl om, at vores spillere giver den fuld bas og giver alt, men kvaliteten har jo været nærmest væk i pre-season. Her er mine konkrete bekymringer:
1. Ingen af vores 3 målmænd har vist et niveau i pre-season, der giver tillid og tryghed.
2. Thelander er sindssygt rusten. Jeg vil gå så langt til at sige han har været helt væk.
3. Den def. organisation har været usynlig, og selv mod et norsk sekunda-hold, var vi i problemer defensivt.
4. Den vigtigste position (CM) på holdet er ikke blevet adresseret.
5. 4-3-3 formationen. Puha Hamrén, den bliver vores død, da vi simpelthen ikke har nok kvalitet centralt på midtbanen.
6. Vores helbanepres. Når 1-2 spillere ikke presser godt nok, så er vi utroligt åbne defensivt.
7. Vi ser alt andet end solide ud i organisationen.
Jeg tipper på et 1-2 nederlag. Og nej, far er ikke sur, far er skuffet.
1. Ingen af vores 3 målmænd har vist et niveau i pre-season, der giver tillid og tryghed.
2. Thelander er sindssygt rusten. Jeg vil gå så langt til at sige han har været helt væk.
3. Den def. organisation har været usynlig, og selv mod et norsk sekunda-hold, var vi i problemer defensivt.
5. 4-3-3 formationen. Puha Hamrén, den bliver vores død, da vi simpelthen ikke har nok kvalitet centralt på midtbanen.
6. Vores helbanepres. Når 1-2 spillere ikke presser godt nok, så er vi utroligt åbne defensivt.
Fuldstændig enig.FIDEL skrev: ↑13. feb 2023, 09:28Jeg er ikke optimistisk for denne kamp. Jeg er ikke i tvivl om, at vores spillere giver den fuld bas og giver alt, men kvaliteten har jo været nærmest væk i pre-season. Her er mine konkrete bekymringer:
Der har pisset mål ind i vores træningskampe mod deltidsproffer fra den næstbedste norske og svenske række, og nu skal vi så møde AGF, FCK og FCM i de næste tre kampe.
Jeg ville være mere optimistisk hvis defensiven havde set solid ud og offensiven samtidig havde set halv sløj ud.
Men lige nu er det som om vi prøver at opbygge holdet fra toppen og ned, og jeg tror desværre ikke vi kun taber 1-2.