Hamren stopper

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Hamren stopper

Indlæg af FlemmingG » 20. mar 2023, 09:32

Hamren er fortid og Hiljemark overtager som udgangspunkt trænerposten

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Hamren stopper

Indlæg af gravballe » 20. mar 2023, 09:38

Forventeligt men allerede fra starten så jeg ham som en stor fejl. Han kunne næsten kun skuffe desværre. useriøst dog at man bare sætter Hiljemark til at stå med det hele. Men sådan er det vel hvis man ikke kan lokke David Nielsen eller andre til.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hamren stopper

Indlæg af Eksil » 20. mar 2023, 09:45

Han 'stopper' ikke, han er blevet fyret og med rette. Kæft en katastrofe fra pensionisten og bestyrelsen. Friis var mile vidt bedre og havde en plan.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hamren stopper

Indlæg af R Rosenberg » 20. mar 2023, 09:51

Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hamren stopper

Indlæg af Kunji » 20. mar 2023, 09:52

Jeg håber, at man (fans) kan få det signaleret ud ad til, at den her hænger på Bælum og bestyrelsen og ikke Hamren.

Bælum er simpelthen en katastrofe for den her klub.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hamren stopper

Indlæg af doukas » 20. mar 2023, 09:54

Troede aldrig jeg skulle sige det her, men vores klub giver mig pt. kvalme.

Hvis det her ikke fører til en fyring af Bælum, så er der intet håb tilbage.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hamren stopper

Indlæg af jonas386 » 20. mar 2023, 09:55

Hiljemark er af en eller anden grund blæst op til at skulle være et spændende trænertalent, hvilket formentlig bunder mere i hans spil på banen, end præstationerne uden for kridtstregerne. Hvad har han egentlig vist der skulle give nogle former for lovninger om en spændende trænerkarriere?

Jeg har ingen tiltro til, at Hiljemark har bedre kvalifikationer end Hamren, men nogen skal vel agere dagspædagog ude på det sociale tilbud på Hornevej.

Jeg synes det er uværdigt over for Hamren. Jeg synes det er uværdigt, at nulbonnen Thomas Bælum ikke snart anerkender sit eget ansvar og trækker stikket. Når vi rykker ned, håber jeg bare, at det betyder en komplet genstart. Ud med Bælum, ud med de to assistenter - der efterhånden har samme egenskab som rådne æbler, der forrådner alt omkring dem.

Det vil sige ny sportsdirektør, eller hvad Bælum nu teknisk set er. Ny cheftræner og nye assistenter.

Derefter kan vi begynde at kigge på spillertruppen, og luge ud i de spillere der ikke har de kvaliteter vi skal bruge i vores nuværende situation.

Og så vil jeg bare sige: Hvad sagde jeg. IAO fik os rykket ned i smuk symfoni med Bælum. Man burde have set det komme på flere kilometers afstand.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hamren stopper

Indlæg af R Rosenberg » 20. mar 2023, 09:56

Kunji skrev:
20. mar 2023, 09:52
Jeg håber, at man (fans) kan få det signaleret ud ad til, at den her hænger på Bælum og bestyrelsen og ikke Hamren.

Bælum er simpelthen en katastrofe for den her klub.
Ja tak, det ville kraftedeme være på sin plads.
Tænk, at man har så lidt selvindsigt, at man henter en træner, som byen elsker, for at lukke munden på folk, og smider ham under bussen, fordi man ikke kan indse, at det eneste, man har gjort gennem sine fem år i klubben, er at køre den i sænk.

AaB er til grin. AaB har længe været til grin. Og AaB vil fortsat være til grin, så længe den klovn er direktør.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hamren stopper

Indlæg af doukas » 20. mar 2023, 10:00

Det kan selvfølgelig ikke passe, at Hiljemark får tøjlerne herfra. Altså manden har været assistent under nu 2 fyrede trænere. Hvorfor skulle han lige pludselig sætte et positivt fingeraftryk.

Der kommer naturligvis en ny træner ind.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hamren stopper

Indlæg af Hanga » 20. mar 2023, 10:05

doukas skrev:
20. mar 2023, 10:00
Det kan selvfølgelig ikke passe, at Hiljemark får tøjlerne herfra. Altså manden har været assistent under nu 2 fyrede trænere. Hvorfor skulle han lige pludselig sætte et positivt fingeraftryk.

Der kommer naturligvis en ny træner ind.
Jeg tror efterhånden vi skal passe på med at tage noget som helst for givet, så længe det er Bælum og co. der sidder med beslutningerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hamren stopper

Indlæg af Funky » 20. mar 2023, 10:07

Eksil skrev:
20. mar 2023, 09:45
Han 'stopper' ikke, han er blevet fyret og med rette. Kæft en katastrofe fra pensionisten og bestyrelsen. Friis var mile vidt bedre og havde en plan.
Enig. Hamrén har så også fået en mere eller mindre mission impossible, og må have gået flere gange og kigget sig under skosålerne ude på Hornyvej og tænkt: “Hva’ faan er det, som lugter sånt?” Han har fejlet med flere af de ting, han kunne ændre på, men han har ultimativt ikke været problemet, problemet har været en nærmest selvdestruktiv topledelse som fyrer Friis og smadrer den lille smule kontinuitet, vi var ved at opbygge.

Og så har jeg STADIG en klam fornemmelse af, at der er en håndfuld aaalt for indflydelsesrige spillere derude, som har ‘hjulpet’ ledelsen med at dumme sig i flere omgange, a’propos hvad Hamrén kan have trådt i.

Men nu går vi så fuld loco. Tænk, det kunne blive vildere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Hamren stopper

Indlæg af FlemmingG » 20. mar 2023, 10:19

R Rosenberg skrev:
20. mar 2023, 09:51
Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Det er et amatør foretagende derude - ingen tvivl om det..
Men jeg tror, at de arbejder på at få en anden løsning ind. De skriver også at Hiljemark som udgangspunkt overtager styringen. Måske det er mig, der tolker den sætning forkert, men i mine ører lyder det som om, at det absolut kun er meget midlertidigt og indtil man har en langsigtet løsning på plads..
Så er det store spørgsmål - hvem i alverden har lyst til at overtage et hold i ruiner? Et hold som med 90% sandsynlighed rykker ned? En klub, som vel ret beset balancerer på randen af konkurs, hvis nedrykningen bliver en realitet. Og eftersom der ikke er en afklaring på investordeleb, så er det svært at give en ny træner garantier på, hvordan klubben og holdet ser ud efter sommerferien. Kan forestille mig, at det er en næsten umulig kunst at lokke “store” navne til Aalborg i vores nuværende situation

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hamren stopper

Indlæg af Funky » 20. mar 2023, 10:22

FlemmingG skrev:
20. mar 2023, 10:19
R Rosenberg skrev:
20. mar 2023, 09:51
Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Det er et amatør foretagende derude - ingen tvivl om det..
Men jeg tror, at de arbejder på at få en anden løsning ind. De skriver også at Hiljemark som udgangspunkt overtager styringen. Måske det er mig, der tolker den sætning forkert, men i mine ører lyder det som om, at det absolut kun er meget midlertidigt og indtil man har en langsigtet løsning på plads..
Så er det store spørgsmål - hvem i alverden har lyst til at overtage et hold i ruiner? Et hold som med 90% sandsynlighed rykker ned? En klub, som vel ret beset balancerer på randen af konkurs, hvis nedrykningen bliver en realitet. Og eftersom der ikke er en afklaring på investordeleb, så er det svært at give en ny træner garantier på, hvordan klubben og holdet ser ud efter sommerferien. Kan forestille mig, at det er en næsten umulig kunst at lokke “store” navne til Aalborg i vores nuværende situation
Nordjyske mener at vide, at man HAR sonderet terrænet, uden at finde et stakkels fjols som var dum nok til at bide på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Hamren stopper

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. mar 2023, 10:43

Stakkels Erik :'(
Hvad er det lige at bestyrelsen forventer, er det at Hamrén selv sparker bolden over stregen...

Jeg synes at holdet har vist fremgang i foråret og det fremstår nu som en sammentømret enhed som kæmper for sagen, vi står nu meget bedre på banen og er tilmed begyndt at skabe chancer. Det er ren utur at vi ikke har vundet de seneste to hjemmekampe og at det kommer til at koste Hamrén jobbet fatter jeg ikke.

Synes at holdet ser bedre ud nu bortset fra den manglende skarphed men altså det hænger selvfølgelig på spillerne.

Jeg har virkelig ondt af Hamrén

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hamren stopper

Indlæg af FIDEL » 20. mar 2023, 10:45

Funky skrev:
20. mar 2023, 10:22
FlemmingG skrev:
20. mar 2023, 10:19
R Rosenberg skrev:
20. mar 2023, 09:51
Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Det er et amatør foretagende derude - ingen tvivl om det..
Men jeg tror, at de arbejder på at få en anden løsning ind. De skriver også at Hiljemark som udgangspunkt overtager styringen. Måske det er mig, der tolker den sætning forkert, men i mine ører lyder det som om, at det absolut kun er meget midlertidigt og indtil man har en langsigtet løsning på plads..
Så er det store spørgsmål - hvem i alverden har lyst til at overtage et hold i ruiner? Et hold som med 90% sandsynlighed rykker ned? En klub, som vel ret beset balancerer på randen af konkurs, hvis nedrykningen bliver en realitet. Og eftersom der ikke er en afklaring på investordeleb, så er det svært at give en ny træner garantier på, hvordan klubben og holdet ser ud efter sommerferien. Kan forestille mig, at det er en næsten umulig kunst at lokke “store” navne til Aalborg i vores nuværende situation
Nordjyske mener at vide, at man HAR sonderet terrænet, uden at finde et stakkels fjols som var dum nok til at bide på.
Det er logisk, idet man kun tilbød kontrakt indtil sommer. Latterlig ledelse igen igen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Hamren stopper

Indlæg af Maglau » 20. mar 2023, 10:55

FIDEL skrev:
20. mar 2023, 10:45
Funky skrev:
20. mar 2023, 10:22
FlemmingG skrev:
20. mar 2023, 10:19
R Rosenberg skrev:
20. mar 2023, 09:51
Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Det er et amatør foretagende derude - ingen tvivl om det..
Men jeg tror, at de arbejder på at få en anden løsning ind. De skriver også at Hiljemark som udgangspunkt overtager styringen. Måske det er mig, der tolker den sætning forkert, men i mine ører lyder det som om, at det absolut kun er meget midlertidigt og indtil man har en langsigtet løsning på plads..
Så er det store spørgsmål - hvem i alverden har lyst til at overtage et hold i ruiner? Et hold som med 90% sandsynlighed rykker ned? En klub, som vel ret beset balancerer på randen af konkurs, hvis nedrykningen bliver en realitet. Og eftersom der ikke er en afklaring på investordeleb, så er det svært at give en ny træner garantier på, hvordan klubben og holdet ser ud efter sommerferien. Kan forestille mig, at det er en næsten umulig kunst at lokke “store” navne til Aalborg i vores nuværende situation
Nordjyske mener at vide, at man HAR sonderet terrænet, uden at finde et stakkels fjols som var dum nok til at bide på.
Det er logisk, idet man kun tilbød kontrakt indtil sommer. Latterlig ledelse igen igen.
Nu ved vi ret beset ikke om investorforhandlingerne binder mulighederne for en længere kontrakt. Netop trænerposten kunne jo godt være her de fodboldkyndige tyskere havde nogle ideer om en ny nagelsmann f.eks.
Så ville det vel være tudetosset at skulle sende en træner afsted med 2,5 år løn i baggagen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hamren stopper

Indlæg af Jakobsen » 20. mar 2023, 11:19

Åh, kære Bælum, tag dig sammen, tag nu og gååå
Uden kompetencer og med al for meget magt,
Prøver du at smadre den klub som vi har kær


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hamren stopper

Indlæg af NIN » 20. mar 2023, 11:19

Hanga skrev:
20. mar 2023, 10:05
doukas skrev:
20. mar 2023, 10:00
Det kan selvfølgelig ikke passe, at Hiljemark får tøjlerne herfra. Altså manden har været assistent under nu 2 fyrede trænere. Hvorfor skulle han lige pludselig sætte et positivt fingeraftryk.

Der kommer naturligvis en ny træner ind.
Jeg tror efterhånden vi skal passe på med at tage noget som helst for givet, så længe det er Bælum og co. der sidder med beslutningerne.
Mon ikke Bælum selv overtager den ledige plads som cheftræner. Altså indtil vi finder en ny Sportschef og Cheftræner. To eller tre kasketter er vel hip som hap på hans hattehylde.

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hamren stopper

Indlæg af FIDEL » 20. mar 2023, 11:20

Maglau skrev:
20. mar 2023, 10:55
FIDEL skrev:
20. mar 2023, 10:45
Funky skrev:
20. mar 2023, 10:22
FlemmingG skrev:
20. mar 2023, 10:19
R Rosenberg skrev:
20. mar 2023, 09:51
Som Steve-Dave siger: Kunne Bælum ikke snart fyre sig selv?

Og så indsætter han kraftedeme en rookie, der fejlede grotesk i sin praktikperiode for et år siden, som chef.

Altså, kan det blive mere inkompetent?

Jeg har satme ondt af Erik, at han skulle trækkes gennem dette søle af en klub med de folk, der leder den.
Det er et amatør foretagende derude - ingen tvivl om det..
Men jeg tror, at de arbejder på at få en anden løsning ind. De skriver også at Hiljemark som udgangspunkt overtager styringen. Måske det er mig, der tolker den sætning forkert, men i mine ører lyder det som om, at det absolut kun er meget midlertidigt og indtil man har en langsigtet løsning på plads..
Så er det store spørgsmål - hvem i alverden har lyst til at overtage et hold i ruiner? Et hold som med 90% sandsynlighed rykker ned? En klub, som vel ret beset balancerer på randen af konkurs, hvis nedrykningen bliver en realitet. Og eftersom der ikke er en afklaring på investordeleb, så er det svært at give en ny træner garantier på, hvordan klubben og holdet ser ud efter sommerferien. Kan forestille mig, at det er en næsten umulig kunst at lokke “store” navne til Aalborg i vores nuværende situation
Nordjyske mener at vide, at man HAR sonderet terrænet, uden at finde et stakkels fjols som var dum nok til at bide på.
Det er logisk, idet man kun tilbød kontrakt indtil sommer. Latterlig ledelse igen igen.
Nu ved vi ret beset ikke om investorforhandlingerne binder mulighederne for en længere kontrakt. Netop trænerposten kunne jo godt være her de fodboldkyndige tyskere havde nogle ideer om en ny nagelsmann f.eks.
Så ville det vel være tudetosset at skulle sende en træner afsted med 2,5 år løn i baggagen.
Jo, men så beder man også om at rykke ned. Det er imo stadig det absolut vigtigste lige nu. Det er tabermentalitet ikke at gå 110% efter at redde sig.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hamren stopper

Indlæg af alithebeast » 20. mar 2023, 11:32

Jeg forstår slet ikke, hvorfor man vælger at sætte Hiljemark på den post?

Hans eneste bedrift i AaB har været at score en fed kontrakt på trods af, at han allerede dengang var halvvejs fodboldinvalid. Udefra set har han INTET vist, der berettiger en ansættelse som assistent og da slet ikke som chef. Holdet spillede decideret elendigt, da han sidst var vikar. Hvad end Romme havde på Morten Olsen, så må Hiljemark have noget tilsvarrende eller værre på Bælum og co..
Hader København!

Besvar