Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Maglau » 2. apr 2023, 15:57

Aalborg frederikshavner skrev:
2. apr 2023, 15:48
Andersen og Fossum på tavlen, hva' sker der

Er der stadigvæk nogle der tror at salamiholdet overlever?
Who gives a shit om de overlever eller om lyngby over det vigtigste er at vi overlever og her Horsens stadig 5 point foran.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af baresi » 2. apr 2023, 16:07

Åhhhhh ha - den hent rigtige sejr.
Og Horsens med karantæner nu til næste kamp.
Genialt. Horsens er datme dårlige.
27 point - 5 point op.
Slå Horsens igen
Vind en mere end dem
Hold lyngby bag.

KOM NUUUuUuUu

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Broendum » 2. apr 2023, 16:19

Hiljemark effekten 💪

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af raekkeettre » 2. apr 2023, 16:20

Sådan!!! Fandme også spændende hvordan Granli kommer ind som venstre back og kommer med op i halvrummet og mange gange helt frem i feltet. Er usikker på om det er fordi vi er en mand i overtal, eller nogle taktiske træk generelt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Funky » 2. apr 2023, 16:25

Nær perfekt forløb og udbytte af kampen - havde sgu gerne set Delac smidt ud, men vi kan ikke være andet end møej tefresse. Bakiz en magtfaktor.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5334
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af R Rosenberg » 2. apr 2023, 16:44

Dejlig forårsdag i Horsens på landets grimmeste stadion.
MoM: Tribunen. Derefter Bakiz. Han outshiner Lucas på den plads trods lang tids fravær. Meget mere direkte og hurtig.

Man havde jo næsten glemt denne følelse. Og al den kærlighed på tribunen.

Men Horsens er satanrendme dårlige. Jeg vil blive overrasket, hvis de vinder en kamp i de næste 9.
5 point op - den henter vi. Som jeg hele tiden har sagt (undtagen efter OB-kampen).
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Buzz Killington » 2. apr 2023, 16:51

Maglau skrev:
2. apr 2023, 15:57
Aalborg frederikshavner skrev:
2. apr 2023, 15:48
Andersen og Fossum på tavlen, hva' sker der

Er der stadigvæk nogle der tror at salamiholdet overlever?
Who gives a shit om de overlever eller om lyngby over det vigtigste er at vi overlever og her Horsens stadig 5 point foran.
This is the way
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Martin Bak » 2. apr 2023, 17:01

Ja Horsens er dårlige - mange herinde glemmer vist , at hvis Horsens er virkeligt ringe - så har sæsonen indtil nu vist vi er 5 points ringere end ringe - rigtig god sejr idag og fint spil - spillere og fans kan være glade idag- realiteten er at en sejr får ikke træerne til at vokse ind i himlen - spiller vi en piskamp mod ob ved alle jo, hvordan der bliver hylet herinde - og så kan Horsens godt rykke fra os igen -

Håber hiljemark formår at forberede spillerne mentalt på hver resterende kamp som en pokalfinale
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Funky » 2. apr 2023, 17:04

Martin Bak skrev:
2. apr 2023, 17:01
Ja Horsens er dårlige - mange herinde glemmer vist , at hvis Horsens er virkeligt ringe - så har sæsonen indtil nu vist vi er 5 points ringere end ringe - rigtig god sejr idag og fint spil - spillere og fans kan være glade idag- realiteten er , men ro på -,en sejr får ikke træerne til at vokse ind i himlen - spiller vi en piskamp mod ob ved alle jo, hvordan der bliver hylet herinde -
På nuværende tidspunkt vil hyleriet så også være fuldt berettiget. Jeg vil dog glæde mig over, at meget offensivt spil lykkedes mod et hold, hvis fremmeste kvalitet nok har været at arbejde hårdt, parkere bussen - og så have en af ligaens bedre målmænd, som alt for ofte har været irriterende afgørende imod os.

Nu håber jeg bare, Helenius er klar igen til næste kamp. Nogen der ved noget om ham?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Hanga » 2. apr 2023, 17:31

Det her skal være startskuddet til en række sejre der bringer os tilbage i tabellen. Nu er der en lille smule kontakt igen, og håbet lever videre. Fandme vigtigt!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
BongasBingoaften
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 18. jan 2017, 10:24
Favoritspiller: Bo Tim Rade Tiger Prica
Geografisk sted: 2300

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af BongasBingoaften » 2. apr 2023, 17:31

Funky skrev:
2. apr 2023, 17:04
Martin Bak skrev:
2. apr 2023, 17:01
Ja Horsens er dårlige - mange herinde glemmer vist , at hvis Horsens er virkeligt ringe - så har sæsonen indtil nu vist vi er 5 points ringere end ringe - rigtig god sejr idag og fint spil - spillere og fans kan være glade idag- realiteten er , men ro på -,en sejr får ikke træerne til at vokse ind i himlen - spiller vi en piskamp mod ob ved alle jo, hvordan der bliver hylet herinde -
På nuværende tidspunkt vil hyleriet så også være fuldt berettiget. Jeg vil dog glæde mig over, at meget offensivt spil lykkedes mod et hold, hvis fremmeste kvalitet nok har været at arbejde hårdt, parkere bussen - og så have en af ligaens bedre målmænd, som alt for ofte har været irriterende afgørende imod os.

Nu håber jeg bare, Helenius er klar igen til næste kamp. Nogen der ved noget om ham?
Det var en flænge i læben, som ikke ville stoppe med at bløde. Han var frisk nok til at give et interview i pausen. Mon ikke han allerede er klar igen.
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meget usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Martin Bak » 2. apr 2023, 17:52

Hvis miraklet skulle ske og vi redder os i suppen, burde spillerne betale tilbage med gratis øl til fansene en hjemmekamp - sikke en opbakning
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Gnu » 2. apr 2023, 17:58

Herligt med en overbevisende sejr. Det må give tro på tingene, og nu skal de bare blive ved. Det kan måske godt lade sig gøre at hente Horsens, for de ser virkelig ringe ud, men der er stadig lang vej igen, og Lyngby bliver altså ved med at hente point. Det kan godt gå hen og blive det største problem.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af gravballe » 2. apr 2023, 18:50

R Rosenberg skrev:
2. apr 2023, 16:44
Dejlig forårsdag i Horsens på landets grimmeste stadion.
MoM: Tribunen. Derefter Bakiz. Han outshiner Lucas på den plads trods lang tids fravær. Meget mere direkte og hurtig.

Man havde jo næsten glemt denne følelse. Og al den kærlighed på tribunen.

Men Horsens er satanrendme dårlige. Jeg vil blive overrasket, hvis de vinder en kamp i de næste 9.
5 point op - den henter vi. Som jeg hele tiden har sagt (undtagen efter OB-kampen).
Horsens skal nok få flere point. De er altid farlige på hjørne andre steder hvor de kan bruge deres fysik og får de et heldigt mål skal de nok lukke af. Det vil være dumt at regne med man bare skal vinde næste gang kan møder Horsens og så en kamp mere. Men OB burde altså også være til at tale med og få point imod. Min frygt er dog bare vi ser det sædvanlige med en dårlig indsats igen og så er man lige vidt. Hvis AaB kunne begynde at spille godt i flere kampe i træk og trække point så kan man da begynde at tro på det igen

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Hanga » 2. apr 2023, 18:54

R Rosenberg skrev:
2. apr 2023, 16:44
Dejlig forårsdag i Horsens på landets grimmeste stadion.
MoM: Tribunen. Derefter Bakiz. Han outshiner Lucas på den plads trods lang tids fravær. Meget mere direkte og hurtig.

Man havde jo næsten glemt denne følelse. Og al den kærlighed på tribunen.

Men Horsens er satanrendme dårlige. Jeg vil blive overrasket, hvis de vinder en kamp i de næste 9.
5 point op - den henter vi. Som jeg hele tiden har sagt (undtagen efter OB-kampen).
Helt enigt ift. MOM kåringerne.

Udfordringen har aldrig været hvorvidt der var et hold der kunne hentes. Det har derimod hele tiden været vores eget niveau. Sejren over Horsens her var utrolig vigtigt og den åbner døren på ny, men vi har stadig lang vej at gå.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af troelsh » 2. apr 2023, 19:07

Fedt Hiljemark turde smide Lucas på bænken til fordel for Bakiz, der vel var banens bedste trods han har været ude i lang tid.

Håber på samme start 11’er mod OB.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Dalbjerg » 2. apr 2023, 19:10

Prip behøves ikke starte inde næste gang..

Fed dag i dag.. Det var sgu dejligt at se tingene virkede..


Men men men (man er vel nordjyde), hvis man går ud og leverer noget tilsvarende sidste gang man mødte OB efter en god kamp, ja så er det hele lige meget..

Så fed start, men det betyder intet, hvis spillerne lige slipper gassen igen, fordi de lige har fået en fed fornemmelse..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Dalbjerg » 2. apr 2023, 19:12

gravballe skrev:
2. apr 2023, 18:50
R Rosenberg skrev:
2. apr 2023, 16:44
Dejlig forårsdag i Horsens på landets grimmeste stadion.
MoM: Tribunen. Derefter Bakiz. Han outshiner Lucas på den plads trods lang tids fravær. Meget mere direkte og hurtig.

Man havde jo næsten glemt denne følelse. Og al den kærlighed på tribunen.

Men Horsens er satanrendme dårlige. Jeg vil blive overrasket, hvis de vinder en kamp i de næste 9.
5 point op - den henter vi. Som jeg hele tiden har sagt (undtagen efter OB-kampen).
Horsens skal nok få flere point. De er altid farlige på hjørne andre steder hvor de kan bruge deres fysik og får de et heldigt mål skal de nok lukke af. Det vil være dumt at regne med man bare skal vinde næste gang kan møder Horsens og så en kamp mere. Men OB burde altså også være til at tale med og få point imod. Min frygt er dog bare vi ser det sædvanlige med en dårlig indsats igen og så er man lige vidt. Hvis AaB kunne begynde at spille godt i flere kampe i træk og trække point så kan man da begynde at tro på det igen
Og selv hvis Horsens taber resten, ja så har folk det med at glemme Lyngby..
De ser pludselig skræmmende ud, mildest talt!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af gravballe » 2. apr 2023, 19:38

Dalbjerg skrev:
2. apr 2023, 19:12
gravballe skrev:
2. apr 2023, 18:50
R Rosenberg skrev:
2. apr 2023, 16:44
Dejlig forårsdag i Horsens på landets grimmeste stadion.
MoM: Tribunen. Derefter Bakiz. Han outshiner Lucas på den plads trods lang tids fravær. Meget mere direkte og hurtig.

Man havde jo næsten glemt denne følelse. Og al den kærlighed på tribunen.

Men Horsens er satanrendme dårlige. Jeg vil blive overrasket, hvis de vinder en kamp i de næste 9.
5 point op - den henter vi. Som jeg hele tiden har sagt (undtagen efter OB-kampen).
Horsens skal nok få flere point. De er altid farlige på hjørne andre steder hvor de kan bruge deres fysik og får de et heldigt mål skal de nok lukke af. Det vil være dumt at regne med man bare skal vinde næste gang kan møder Horsens og så en kamp mere. Men OB burde altså også være til at tale med og få point imod. Min frygt er dog bare vi ser det sædvanlige med en dårlig indsats igen og så er man lige vidt. Hvis AaB kunne begynde at spille godt i flere kampe i træk og trække point så kan man da begynde at tro på det igen
Og selv hvis Horsens taber resten, ja så har folk det med at glemme Lyngby..
De ser pludselig skræmmende ud, mildest talt!
Ja skal ikke undre mig de begynder at komme igang nu her

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 02.04.2023

Indlæg af Nautrup88 » 2. apr 2023, 19:53

Lad det blive det vendepunkt,vi har ventet på i
Umenneskelige tider.

Besvar