1.division 23/24

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 421
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Nestor » 9. jun 2023, 22:02

Jonas_K skrev:
9. jun 2023, 08:00
Krede skrev:
8. jun 2023, 19:06
Prip og makaric formåede at vende tilbage tilsammen 20kg tungere og blev prompte sat på diæt. Mon samme scenarie gør sig gældende i denne ferie? Håber spillerne udviser professionalisme i ferien omkring deres fysiske form. Selvfølgelig fair med en is eller to i sommervarmen men med tidlig sæsonstart skal de første to uger ikke bruges på at hente ind pga sløseri.
2 uger? Prip brugte hele sæsonen på at smide ferievægten, han var langsom og tung i stort set alle kampe…. Det er hamrende uprofessionelt!
Der illustrerer jo glimrende, hvor hamrende uprofessionelle AaB har været.
Under Hamren V1.0 var kosten og fedtprocent et fokuspunkt, og det gav resultater.
Han sørgede for, at spillerne fik en ordentlig start på dagen.
Men det er vel aldrig blevet fulgt op.

Men det går vel nok... det gjorde det så ikke.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: 1.division 23/24

Indlæg af sulakvelidze » 9. jun 2023, 22:07

Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Pollack2 » 10. jun 2023, 00:56

DonSilicone skrev:
9. jun 2023, 21:56
9520AaB skrev:
KongGulerod skrev:
9520AaB skrev:
9. jun 2023, 19:44
Dagens nyhed, ikke rygte.
At vi er i 1 div., gør at vi ikke har VAR, tilgengæld har vi sikret os fast kommentator i tv.
Har snakket med ham i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er det Daniel Ortved?
Ja, men det turde jeg ikke skriveBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Voldsom motivationsfaktor for at rykke op med det samme!
Det er vel kun fair, at Ortved også rykker ned: Han har været ligeså ringe som os.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2574
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: 1.division 23/24

Indlæg af baresi » 10. jun 2023, 09:08

sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
jeg har skrevet det før (ikke med alle der tror på det, og det styrer i selv) men jeg har det fra en fra staben at han konstant ligger på vægtgrænsen, og er glad for junk. . . Principielt er der selvfølgelig ikke noget i vejen med det, men præcis Kost og Søvn er 2 parametre man stortænker i overalt - og hvor der virkelig kan optimeres. Og jeg synes at han i et års tid nu har set tung og totalt ufarlig ud.
omvendt så passer systemet bare ikke til ham. han er bedst i 3-4-3 hvor han er innerwing og tit kan få en wingback omkring sig i løb. i 3-4-3 er han længere inde i banen og bliver farligere

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: 1.division 23/24

Indlæg af jonas386 » 10. jun 2023, 09:23

baresi skrev:
10. jun 2023, 09:08
sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
jeg har skrevet det før (ikke med alle der tror på det, og det styrer i selv) men jeg har det fra en fra staben at han konstant ligger på vægtgrænsen, og er glad for junk. . . Principielt er der selvfølgelig ikke noget i vejen med det, men præcis Kost og Søvn er 2 parametre man stortænker i overalt - og hvor der virkelig kan optimeres. Og jeg synes at han i et års tid nu har set tung og totalt ufarlig ud.
omvendt så passer systemet bare ikke til ham. han er bedst i 3-4-3 hvor han er innerwing og tit kan få en wingback omkring sig i løb. i 3-4-3 er han længere inde i banen og bliver farligere
Der er da alt galt i at en mand der bliver betalt for at være atlet propper sig med skodmad.

Prip er bedst på et hold hvor han kan få lov til at afslutte hver gang, og aldrig skal lave en aflevering eller have defensive opgaver.

Det er i denne sæson virkelig blevet tydeligt at han ikke er nogen særlig dygtig fodboldspiller, og at han primært lever på at have et ok spark. Det så man også i Horsens, hvor han heller ikke kunne se sine medspillere, og derudover kun scorede på straffespark.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5331
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: 1.division 23/24

Indlæg af R Rosenberg » 10. jun 2023, 09:53

jonas386 skrev:
10. jun 2023, 09:23
baresi skrev:
10. jun 2023, 09:08
sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
jeg har skrevet det før (ikke med alle der tror på det, og det styrer i selv) men jeg har det fra en fra staben at han konstant ligger på vægtgrænsen, og er glad for junk. . . Principielt er der selvfølgelig ikke noget i vejen med det, men præcis Kost og Søvn er 2 parametre man stortænker i overalt - og hvor der virkelig kan optimeres. Og jeg synes at han i et års tid nu har set tung og totalt ufarlig ud.
omvendt så passer systemet bare ikke til ham. han er bedst i 3-4-3 hvor han er innerwing og tit kan få en wingback omkring sig i løb. i 3-4-3 er han længere inde i banen og bliver farligere
Der er da alt galt i at en mand der bliver betalt for at være atlet propper sig med skodmad.

Prip er bedst på et hold hvor han kan få lov til at afslutte hver gang, og aldrig skal lave en aflevering eller have defensive opgaver.

Det er i denne sæson virkelig blevet tydeligt at han ikke er nogen særlig dygtig fodboldspiller, og at han primært lever på at have et ok spark. Det så man også i Horsens, hvor han heller ikke kunne se sine medspillere, og derudover kun scorede på straffespark.
Vanvid, at man ikke solgte ham sidste sommer. Bestyrelsen kunne have grinet hele vejen hen i banken.
Ædruelighedens stemme

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Krede » 10. jun 2023, 22:14

sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
Hørte ude i byen at hamren satte Prip og makaric på diæt. Løst rygte. Men allerede inden da havde jeg set prips statur og rynket bryn, fordi han simpelt hen ikke så fit ud. Som når man ser sig selv i spejlet efter en uges all inclusiv rejse og konstaterer “hmm…hvad er der lige sket der?”
Normalt har jeg stor respekt for at man må veje præcis hvad man vil og så ud som man vil, men sagen er en anden når man er professionel sportsudøver og krop, styrke og hurtighed er essentielt. Tjek wurtz fedtprocent i 2014 på dette foto. https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... ets-profil Men ekstraordinær form kommer ekstraordinære resultater.
Sidst der var så meget snak om vægt var da Daniel Christensen blev kaldt konditorens søn af en kommentator.
Sidst det var så megen snak om uprofessionel tilgang til fysik var da wassim var til bowling

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5331
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: 1.division 23/24

Indlæg af R Rosenberg » 10. jun 2023, 22:28

Krede skrev:
10. jun 2023, 22:14
sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
Hørte ude i byen at hamren satte Prip og makaric på diæt. Løst rygte. Men allerede inden da havde jeg set prips statur og rynket bryn, fordi han simpelt hen ikke så fit ud. Som når man ser sig selv i spejlet efter en uges all inclusiv rejse og konstaterer “hmm…hvad er der lige sket der?”
Normalt har jeg stor respekt for at man må veje præcis hvad man vil og så ud som man vil, men sagen er en anden når man er professionel sportsudøver og krop, styrke og hurtighed er essentielt. Tjek wurtz fedtprocent i 2014 på dette foto. https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... ets-profil Men ekstraordinær form kommer ekstraordinære resultater.
Sidst der var så meget snak om vægt var da Daniel Christensen blev kaldt konditorens søn af en kommentator.
Sidst det var så megen snak om uprofessionel tilgang til fysik var da wassim var til bowling
AaB har sgu altid haltet lidt efter på de der ting. Altid sådan lidt "det gånåk". Lidt divisionsagtigt.

Hamrén kom og satte skik på det for knap 20 år siden, og derefter blev det sådan lidt lala igen. Og vi ser det jo, som du nævner, stadig.
Kvabsede spillere spiller, spillere der ikke kan opføre sig professionelt, spiller, etc.

Jeg håber, at tyskerne skaber en helt anden kultur på dette punkt, så alle spillere til alle tider står knivskarpt og i den bedste form, de kan komme - og at de ellers ryger på reserveholdet. Det er de fysiske aspekter, der afgør kampe.
Ædruelighedens stemme

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. jun 2023, 13:36

Kolding IF er godt på vej til at booke plads i næste sæsons Nordic Bet Liga, senere på dagen venter der et oprykningsslag ml. fiskerne og B 93

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Silver77 » 11. jun 2023, 17:29

1.division 23/24 ser pt. sådan ud

AaB
Horsens
Sønderjyske
Vendsyssel
Helsingør
Næstved
Fredericia
HB Køge
Hillerød
Hobro
Kolding

2. Div : Kolding 66 p , B93 65 p Esbjerg 62 p ,Aarhus fremad 60 p

Sidste runde :
Kolding - Esbjerg
B93 - Thisted

Kolding er rykket op
B93 rykker op hvis de får point i sidste runde eller hvis Esbjerg ikke vinder
Esbjerg kan kun rykke op hvis de vinder i sidste runde og og B93 Taber
Aarhus Fremad har udspillet sin rolle

målscoren siger: Esbjerg + 26 B93 + 25

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. jun 2023, 17:29

Hvis vi har ondt af os selv så er det bare at se til Esbjerg hvor det står langt værre til, fiskerne har lige tabt topkampen hjemme i 2. division mod B 93.
Nu ser det ud til at fiskernes nedtur er total med en hurtig tilbagevenden til 1. division der fordufter sig i tågerne, med minimum uafgjort hjemme på Østerbro stadion næste lørdag mod Thisted rykker Thomsen og co. op

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: 1.division 23/24

Indlæg af emenike » 11. jun 2023, 17:32

Aalborg frederikshavner skrev:
11. jun 2023, 17:29
Hvis vi har ondt af os selv så er det bare at se til Esbjerg hvor det står langt værre til, fiskerne har lige tabt topkampen hjemme i 2. division mod B 93.
Nu ser det ud til at fiskernes nedtur er total med en hurtig tilbagevenden til 1. division der fordufter sig i tågerne, med minimum uafgjort hjemme på Østerbro stadion næste lørdag mod Thisted rykker Thomsen og co. op
Lad Esbjerg være vores skrækeksempel på hvad en nedrykning kan føre til, hvis man (ledelse og spillere) ikke tager sin nye række alvorlig.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. jun 2023, 17:34

Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:29
1.division 23/24 ser pt. sådan ud

AaB
Horsens
Sønderjyske
Vendsyssel
Helsingør
Næstved
Fredericia
HB Køge
Hillerød
Hobro
Kolding

2. Div : Kolding 66 p , B93 65 p Esbjerg 62 p ,Aarhus fremad 60 p

Sidste runde :
Kolding - Esbjerg
B93 - Thisted

Kolding er rykket op
B93 rykker op hvis de får point i sidste runde eller hvis Esbjerg ikke vinder
Esbjerg kan kun rykke op hvis de vinder i sidste runde og og B93 Taber
Aarhus Fremad har udspillet sin rolle

målscoren siger: Esbjerg + 26 B93 + 25
Nedturen er total for EfB, bliver interessant at se om de kan fastholde setuppet hvis oprykningen glipper. Synd og skam at en så hæderkronet klub underpræsterer så voldsomt, 7.800 tilskuere til dagens kamp illustrerer potentialet i Esbjerg

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Silver77 » 11. jun 2023, 17:54

Aalborg frederikshavner skrev:
11. jun 2023, 17:34
Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:29
1.division 23/24 ser pt. sådan ud

AaB
Horsens
Sønderjyske
Vendsyssel
Helsingør
Næstved
Fredericia
HB Køge
Hillerød
Hobro
Kolding

2. Div : Kolding 66 p , B93 65 p Esbjerg 62 p ,Aarhus fremad 60 p

Sidste runde :
Kolding - Esbjerg
B93 - Thisted

Kolding er rykket op
B93 rykker op hvis de får point i sidste runde eller hvis Esbjerg ikke vinder
Esbjerg kan kun rykke op hvis de vinder i sidste runde og og B93 Taber
Aarhus Fremad har udspillet sin rolle

målscoren siger: Esbjerg + 26 B93 + 25
Nedturen er total for EfB, bliver interessant at se om de kan fastholde setuppet hvis oprykningen glipper. Synd og skam at en så hæderkronet klub underpræsterer så voldsomt, 7.800 tilskuere til dagens kamp illustrerer potentialet i Esbjerg
Ja Esbjerg skal godt nok have heldet med sig i sidste runde hvis det skal lykkes at komme op, personligt håber jeg dog på B93 så vi får N.Thomsen at se på Aalborg stadion

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: 1.division 23/24

Indlæg af RicoBR02 » 11. jun 2023, 18:41

Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:54
Aalborg frederikshavner skrev:
11. jun 2023, 17:34
Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:29
1.division 23/24 ser pt. sådan ud

AaB
Horsens
Sønderjyske
Vendsyssel
Helsingør
Næstved
Fredericia
HB Køge
Hillerød
Hobro
Kolding

2. Div : Kolding 66 p , B93 65 p Esbjerg 62 p ,Aarhus fremad 60 p

Sidste runde :
Kolding - Esbjerg
B93 - Thisted

Kolding er rykket op
B93 rykker op hvis de får point i sidste runde eller hvis Esbjerg ikke vinder
Esbjerg kan kun rykke op hvis de vinder i sidste runde og og B93 Taber
Aarhus Fremad har udspillet sin rolle

målscoren siger: Esbjerg + 26 B93 + 25
Nedturen er total for EfB, bliver interessant at se om de kan fastholde setuppet hvis oprykningen glipper. Synd og skam at en så hæderkronet klub underpræsterer så voldsomt, 7.800 tilskuere til dagens kamp illustrerer potentialet i Esbjerg
Ja Esbjerg skal godt nok have heldet med sig i sidste runde hvis det skal lykkes at komme op, personligt håber jeg dog på B93 så vi får N.Thomsen at se på Aalborg stadion
Hvad får dig dog til at håbe på at se Thomsen i Aalborg igen?

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Silver77 » 11. jun 2023, 19:43

RicoBR02 skrev:
11. jun 2023, 18:41
Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:54
Aalborg frederikshavner skrev:
11. jun 2023, 17:34
Silver77 skrev:
11. jun 2023, 17:29
1.division 23/24 ser pt. sådan ud

AaB
Horsens
Sønderjyske
Vendsyssel
Helsingør
Næstved
Fredericia
HB Køge
Hillerød
Hobro
Kolding

2. Div : Kolding 66 p , B93 65 p Esbjerg 62 p ,Aarhus fremad 60 p

Sidste runde :
Kolding - Esbjerg
B93 - Thisted

Kolding er rykket op
B93 rykker op hvis de får point i sidste runde eller hvis Esbjerg ikke vinder
Esbjerg kan kun rykke op hvis de vinder i sidste runde og og B93 Taber
Aarhus Fremad har udspillet sin rolle

målscoren siger: Esbjerg + 26 B93 + 25
Nedturen er total for EfB, bliver interessant at se om de kan fastholde setuppet hvis oprykningen glipper. Synd og skam at en så hæderkronet klub underpræsterer så voldsomt, 7.800 tilskuere til dagens kamp illustrerer potentialet i Esbjerg
Ja Esbjerg skal godt nok have heldet med sig i sidste runde hvis det skal lykkes at komme op, personligt håber jeg dog på B93 så vi får N.Thomsen at se på Aalborg stadion
Hvad får dig dog til at håbe på at se Thomsen i Aalborg igen?
Han har haft sin opvækst i AaB og AaB fik også noget mønt ved at sælge ham. At han så senere blev til en cafe dreng er jo hans eget valg, men AaB havde hvis heller ikke råd til at købe ham tilbage.

Jeg tror også at der er større chance for at slå B93 frem for Esbjerg

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 492
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: 1.division 23/24

Indlæg af KME » 16. jun 2023, 11:51

Skal man virkelig investere i Viaplay (med sport) for at kunne følge AaB i næste sæson? :aabfan:

Tænk hvis.... Fossum ikke have brændt straffe mod Viborg i første runde..........hvis Sousa ikke var blevet skadet......hvis ikke Putros havde skulle dømme AaB's sidste kamp..... hvis og hvis....

Ja sådan er der så meget. :cheers:

:aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: 1.division 23/24

Indlæg af FIDEL » 16. jun 2023, 12:23

baresi skrev:
10. jun 2023, 09:08
sulakvelidze skrev:
9. jun 2023, 22:07
Er alt det med Prips fedtprocent dokumenteret viden, eller er det rygter herfra, som har fået fart? Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have set/hørt det nævnt fra andre kilder end debatsiden, men jeg kan sagtens have overset det.

Hvis det er rigtigt, at han sæsonen igennem har haft for høj fedtprocent, men alligevel har fået så meget spilletid, skriger det til himlen om, hvorfor sæsonen har været så mislykket.
jeg har skrevet det før (ikke med alle der tror på det, og det styrer i selv) men jeg har det fra en fra staben at han konstant ligger på vægtgrænsen, og er glad for junk. . . Principielt er der selvfølgelig ikke noget i vejen med det, men præcis Kost og Søvn er 2 parametre man stortænker i overalt - og hvor der virkelig kan optimeres. Og jeg synes at han i et års tid nu har set tung og totalt ufarlig ud.
omvendt så passer systemet bare ikke til ham. han er bedst i 3-4-3 hvor han er innerwing og tit kan få en wingback omkring sig i løb. i 3-4-3 er han længere inde i banen og bliver farligere
Enig.
Samtidig skal vi huske på, at Prip i forvejen har lidt brede hofter etc., så der skal ikke meget junk til, før han kommer til at se ufit ud.
MEN han virker lidt som en spiller, der mangler den sidste professionalisme for at blive en stor profil.

Nå, Baresi, jeg synes jeg savner et saftigt rygte ang. en central midtbanespiller. Jeg er 100% overbevist om, at der skal kvalitet, styring og lederskab ind på den midtbane. Det har manglet siden Hiljemark ikke kunne spille mere, og får vi ikke min. 2 centrale midtbanespillere, så rykker vi ikke op.
Ja, det er fint nok at give f.eks. Jeppe P., G. Dahl og Stahlfest mere spilletid, men det er naturligvis ikke nok. Heller ikke selvom vi beholder Højholt og Lucas. Der mangler helt konkret en bedre Def. midt. samt en dynamisk 8´er.
Heldigvis lyder det til, at tyskerne er meget opmærksomme på den centrale midtbane.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5203
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: 1.division 23/24

Indlæg af Jakobsen » 16. jun 2023, 14:02

KME skrev:Skal man virkelig investere i Viaplay (med sport) for at kunne følge AaB i næste sæson? :aabfan:

Tænk hvis.... Fossum ikke have brændt straffe mod Viborg i første runde..........hvis Sousa ikke var blevet skadet......hvis ikke Putros havde skulle dømme AaB's sidste kamp..... hvis og hvis....

Ja sådan er der så meget. :cheers:

:aabfan: :aabfan: :aabfan:
Tænk hvis klubben var blevet drevet ordentligt.
Tænk hvis spillerne havde været deres ansvar voksne


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: 1.division 23/24

Indlæg af MortenN » 16. jun 2023, 14:30

Jakobsen skrev:
16. jun 2023, 14:02
KME skrev:Skal man virkelig investere i Viaplay (med sport) for at kunne følge AaB i næste sæson? :aabfan:

Tænk hvis.... Fossum ikke have brændt straffe mod Viborg i første runde..........hvis Sousa ikke var blevet skadet......hvis ikke Putros havde skulle dømme AaB's sidste kamp..... hvis og hvis....

Ja sådan er der så meget. :cheers:

:aabfan: :aabfan: :aabfan:
Tænk hvis klubben var blevet drevet ordentligt.
Tænk hvis spillerne havde været deres ansvar voksne


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tænk hvis vi havde sparet de vigtigste spillere til SL og ikke brugt Sousa i 95 min mod SiF
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Besvar