Bælum stopper

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Bælum stopper

Indlæg af Hanga » 30. mar 2023, 14:21

Brodernumsi skrev:
30. mar 2023, 14:18
Hanga skrev:
30. mar 2023, 14:14
Funky skrev:
30. mar 2023, 14:10
Brodernumsi skrev:
30. mar 2023, 14:03
Dejligt at få noget nyt, og forhåbenligt kompetent blod, på den post nu.

Men skammeligt og ekstremt uprofessionelt af klubben, at Bælums fyring har floreret på twitter i flere dage.
Ja, det tegner ikke godt, det der foregår med Bælum lige nu.
Beslutningen og den interne orientering med Bælum kan været truffet for flere dage siden, og blot først er meldt ud nu. Dermed ikke sagt at det er godt hvis det er sluppet ud til offentligheden. Men vi ved jo ikke om de rygter er baseret på reel viden. At Bælums job var i fare kommer jo ikke som en ret stor overraskelse, det var ret nemt at spekulere i.
For præcis en uge siden, udtalte både Bælum og NDN, at Bælum skulle blive på posten som direktør.
Hvis NDN løj til pressen og forsikrende Bælum om sin stilling, for 2 dage efter, at gøre det eksakt modsatte, er ligeså uprofessionelt og håbløst. Ikke et smukt forløb.
Men sådan er det jo. Man bakker fuldt op indtil man ikke gør mere. Præcis som ved en trænerfyring og lign.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Bælum stopper

Indlæg af Patmand » 30. mar 2023, 14:22

Super fin fyring af Thomas Bælum der tydeligvis var overmatchet som CEO. Vi får selvfølgelig de sædvanlige høflighedsfraser om enighed og gensidig aftale - business as usual.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bælum stopper

Indlæg af Krage » 30. mar 2023, 14:26

baresi skrev:
30. mar 2023, 14:07
Det her har jeg ikke fra nogen
Men jeg kunne godt forestille mig st en af tyskerne selv tager direktør posten - feks hitzlberger
Ifølge den nyeste udgave af riposten har hitzlberger et ret godt betalt job ved en af de store tv kanaler i Tyskland og de regner derfor ikke med at han vil forlade det vel betalte job for at satse fuldt ud på AaB. Men vi har da lov at håbe. Jeg syntes det kunne være fedt selvom det nok desværre ikke er realistisk. Mon ikk Figo nupper den med kyndig vejledning/sparring fra tyskerne og specielt hitzlberger
Billede

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bælum stopper

Indlæg af Krage » 30. mar 2023, 14:32

Krage skrev:
30. mar 2023, 14:26
baresi skrev:
30. mar 2023, 14:07
Det her har jeg ikke fra nogen
Men jeg kunne godt forestille mig st en af tyskerne selv tager direktør posten - feks hitzlberger
Ifølge den nyeste udgave af riposten har hitzlberger et ret godt betalt job ved en af de store tv kanaler i Tyskland og de regner derfor ikke med at han vil forlade det vel betalte job for at satse fuldt ud på AaB. Men vi har da lov at håbe. Jeg syntes det kunne være fedt selvom det nok desværre ikke er realistisk. Mon ikk Figo nupper den med kyndig vejledning/sparring fra tyskerne og specielt hitzlberger
Der var jeg vist en post gang for hurtig. Giver selvfølgelig bedst mening at give Figo sportsdirektør rollen...
Billede

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5334
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Bælum stopper

Indlæg af R Rosenberg » 30. mar 2023, 14:39

Kokkefar skrev:
30. mar 2023, 14:04
R Rosenberg skrev:
30. mar 2023, 13:57
Kunji skrev:
30. mar 2023, 13:54
Og Jan Peters bliver midlertidig sportsdirektør.
Og ham har jeg forsøgt at lede lidt på. Kan ikke rigtig finde det store - udover noget med noget hockey i Spanien.

Nogen, der ved mere eller er han bare "tyskernes mand"?
Det er Bernhards sønnike. Han er vel bare deres frontmand, da han er den der har bedst tid til at være tilstede i Aalborg. Tænker ikke han kommer til at tage selvstændige beslutninger uden det er drøftet med resten af SSE22.
Til @Kunji også.

Ja, jeg ved, at han er sønnen. Og jeg tænker også, at han er frontmand "blot".
Men det kunne være interessant at høre lidt mere, end det der lige kan findes hurtigt.
Det samme med Kappmeier.

Jeg synes, det er en ultra-interessant udvikling, der pågår i disse dage. Så er det jo bare interessant, hvor det ender om et par måneder og om et par år. Men jeg kan mærke, at den kreds fra SSE22 giver mig tryghed. Meget mere, end hvis det fx var en eller anden amerikansk rigmand eller oliebandit.
Dog havde jeg gerne set lidt flere penge skudt ind.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7840
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Bælum stopper

Indlæg af Forza » 30. mar 2023, 14:44

Hanga skrev:
30. mar 2023, 14:21
Brodernumsi skrev:
30. mar 2023, 14:18
Hanga skrev:
30. mar 2023, 14:14
Funky skrev:
30. mar 2023, 14:10
Brodernumsi skrev:
30. mar 2023, 14:03
Dejligt at få noget nyt, og forhåbenligt kompetent blod, på den post nu.

Men skammeligt og ekstremt uprofessionelt af klubben, at Bælums fyring har floreret på twitter i flere dage.
Ja, det tegner ikke godt, det der foregår med Bælum lige nu.
Beslutningen og den interne orientering med Bælum kan været truffet for flere dage siden, og blot først er meldt ud nu. Dermed ikke sagt at det er godt hvis det er sluppet ud til offentligheden. Men vi ved jo ikke om de rygter er baseret på reel viden. At Bælums job var i fare kommer jo ikke som en ret stor overraskelse, det var ret nemt at spekulere i.
For præcis en uge siden, udtalte både Bælum og NDN, at Bælum skulle blive på posten som direktør.
Hvis NDN løj til pressen og forsikrende Bælum om sin stilling, for 2 dage efter, at gøre det eksakt modsatte, er ligeså uprofessionelt og håbløst. Ikke et smukt forløb.
Men sådan er det jo. Man bakker fuldt op indtil man ikke gør mere. Præcis som ved en trænerfyring og lign.
Præcis. Det kan ikke komme som en overraskelse i fodboldverdenen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Bælum stopper

Indlæg af Kristian » 30. mar 2023, 14:48

jonas386 skrev:
30. mar 2023, 13:50
Dejlige nyheder. Så er vi nærmest fri for dødvægten. Ikke tak for denne gang til bælum. Håber heller ikke han kommer igen i en anden rolle
Uanset hvor meget man ønsker en ny mand i sædet, så respektere man Bælum og takker for samarbejdet og indsatsen.
------------------
mvh Kristian

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Bælum stopper

Indlæg af Patmand » 30. mar 2023, 14:50

Funky skrev:
30. mar 2023, 14:09
Min tanke: Så kan der vel hellere ikke være flere indianere tilbage derude at skubbe foran høvdingene til offer-alteret.

Jeg minder om, at det i et af de seneste interviews med Bælum lød meget som om, der var noget kritisk, der skulle siges om de håbløse trænerfyringer/ansættelser, som ikke handlede om ham selv. Der var "i dén grad" noget, der skulle evalueres... Samtidig har han skullet jobbe dobbelt i en alt for lang periode - det har næppe været godt for hverken ham eller kvaliteten af hans arbejde. Har han kunnet bestemme, det skulle tage så lang tid? Næppe.

Det er muligt, opgøret med dårlig ledelse i AaB skulle indbefatte et farvel til Bælum. Men jeg tror overhovedet ikke på, det er gjort med det, og jeg frygter mere, at Bælums exit samtidig betyder, at der er andre, som får lov at klistre sig endnu mere til taburetterne.
Konspirationsteorier har også en form for underholdningsværdi. Det er helt sikkert at AaBs bestyrelse har fejlet, bl.a. på manglende sportslig strategi og den tidligere bestyrelsesformands nu legandariske interview omkring nedrykning, var i den grad katalysator for opfattelsen af bestyrelsen som totalt inkompetente og uden realitetssans - men fyringen af Thomas Bælum er 100% korrekt. Blind høne finder også korn.

I bedste Thomas Bælum stil, så får han det sidste ord i pressemeddelelsen og fortsætter naturligvis i sin vante rille: "der er fremgang på alle parametre". Skal man grine eller græde?

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Bælum stopper

Indlæg af Elvis lever » 30. mar 2023, 15:07

R Rosenberg skrev:
30. mar 2023, 13:57
Kunji skrev:
30. mar 2023, 13:54
Og Jan Peters bliver midlertidig sportsdirektør.
Og ham har jeg forsøgt at lede lidt på. Kan ikke rigtig finde det store - udover noget med noget hockey i Spanien.

Nogen, der ved mere eller er han bare "tyskernes mand"?
Der er lidt her. https://bptc-sports.com/en/about-us/
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Bælum stopper

Indlæg af doukas » 30. mar 2023, 15:11

Funky skrev:
30. mar 2023, 14:09
Min tanke: Så kan der vel hellere ikke være flere indianere tilbage derude at skubbe foran høvdingene til offer-alteret.

Jeg minder om, at det i et af de seneste interviews med Bælum lød meget som om, der var noget kritisk, der skulle siges om de håbløse trænerfyringer/ansættelser, som ikke handlede om ham selv. Der var "i dén grad" noget, der skulle evalueres... Samtidig har han skullet jobbe dobbelt i en alt for lang periode - det har næppe været godt for hverken ham eller kvaliteten af hans arbejde. Har han kunnet bestemme, det skulle tage så lang tid? Næppe.

Det er muligt, opgøret med dårlig ledelse i AaB skulle indbefatte et farvel til Bælum. Men jeg tror overhovedet ikke på, det er gjort med det, og jeg frygter mere, at Bælums exit samtidig betyder, at der er andre, som får lov at klistre sig endnu mere til taburetterne.
Den følelse sad jeg også tilbage med efter interviewet med Bælum, og frygter også, at der sidder nogen tilbage i den bestyrelse, som fucker det hele up fra en ende af.

Alene rygterne om, at bestyrelsesmedlemmer gik og prikkede spillerne på skulderen for at høre, om ham der Lars Friis ikke var en dårlig træner, får det til at løbe koldt nede af ryggen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Bælum stopper

Indlæg af DenGamleMand » 30. mar 2023, 15:26

Kristian skrev:
30. mar 2023, 14:48
jonas386 skrev:
30. mar 2023, 13:50
Dejlige nyheder. Så er vi nærmest fri for dødvægten. Ikke tak for denne gang til bælum. Håber heller ikke han kommer igen i en anden rolle
Uanset hvor meget man ønsker en ny mand i sædet, så respektere man Bælum og takker for samarbejdet og indsatsen.
Enig! Alt andet er simpelthen for barnligt. Bælum har lagt mange arbejdstimer i klubben - uanset om man kan lide ham eller ej.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Bælum stopper

Indlæg af Funky » 30. mar 2023, 15:34

doukas skrev:
30. mar 2023, 15:11
Funky skrev:
30. mar 2023, 14:09
Min tanke: Så kan der vel hellere ikke være flere indianere tilbage derude at skubbe foran høvdingene til offer-alteret.

Jeg minder om, at det i et af de seneste interviews med Bælum lød meget som om, der var noget kritisk, der skulle siges om de håbløse trænerfyringer/ansættelser, som ikke handlede om ham selv. Der var "i dén grad" noget, der skulle evalueres... Samtidig har han skullet jobbe dobbelt i en alt for lang periode - det har næppe været godt for hverken ham eller kvaliteten af hans arbejde. Har han kunnet bestemme, det skulle tage så lang tid? Næppe.

Det er muligt, opgøret med dårlig ledelse i AaB skulle indbefatte et farvel til Bælum. Men jeg tror overhovedet ikke på, det er gjort med det, og jeg frygter mere, at Bælums exit samtidig betyder, at der er andre, som får lov at klistre sig endnu mere til taburetterne.
Den følelse sad jeg også tilbage med efter interviewet med Bælum, og frygter også, at der sidder nogen tilbage i den bestyrelse, som fucker det hele up fra en ende af.

Alene rygterne om, at bestyrelsesmedlemmer gik og prikkede spillerne på skulderen for at høre, om ham der Lars Friis ikke var en dårlig træner, får det til at løbe koldt nede af ryggen.
Præcis.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Bælum stopper

Indlæg af jonas386 » 30. mar 2023, 16:01

Kristian skrev:
30. mar 2023, 14:48
jonas386 skrev:
30. mar 2023, 13:50
Dejlige nyheder. Så er vi nærmest fri for dødvægten. Ikke tak for denne gang til bælum. Håber heller ikke han kommer igen i en anden rolle
Uanset hvor meget man ønsker en ny mand i sædet, så respektere man Bælum og takker for samarbejdet og indsatsen.
Hvorfor dog det? Jeg synes ikke han har bidraget med noget positivt, og synes faktisk han har gjort et decideret dårligt stykke arbejde. Det gider jeg da ikke takke for.

Og jeg synes faktisk heller ikke han har været en god repræsentant for klubben. Tværtimod.

Hvis han selv var skredet for flere år siden, så måske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Bælum stopper

Indlæg af Brodernumsi » 30. mar 2023, 16:14

doukas skrev:
30. mar 2023, 15:11
Funky skrev:
30. mar 2023, 14:09
Min tanke: Så kan der vel hellere ikke være flere indianere tilbage derude at skubbe foran høvdingene til offer-alteret.

Jeg minder om, at det i et af de seneste interviews med Bælum lød meget som om, der var noget kritisk, der skulle siges om de håbløse trænerfyringer/ansættelser, som ikke handlede om ham selv. Der var "i dén grad" noget, der skulle evalueres... Samtidig har han skullet jobbe dobbelt i en alt for lang periode - det har næppe været godt for hverken ham eller kvaliteten af hans arbejde. Har han kunnet bestemme, det skulle tage så lang tid? Næppe.

Det er muligt, opgøret med dårlig ledelse i AaB skulle indbefatte et farvel til Bælum. Men jeg tror overhovedet ikke på, det er gjort med det, og jeg frygter mere, at Bælums exit samtidig betyder, at der er andre, som får lov at klistre sig endnu mere til taburetterne.
Den følelse sad jeg også tilbage med efter interviewet med Bælum, og frygter også, at der sidder nogen tilbage i den bestyrelse, som fucker det hele up fra en ende af.

Alene rygterne om, at bestyrelsesmedlemmer gik og prikkede spillerne på skulderen for at høre, om ham der Lars Friis ikke var en dårlig træner, får det til at løbe koldt nede af ryggen.
Den bestyrelse har ageret ekstremt uprofessionelt i mange sager.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Bælum stopper

Indlæg af raekkeettre » 30. mar 2023, 16:38

Brodernumsi skrev:
30. mar 2023, 16:14
doukas skrev:
30. mar 2023, 15:11
Funky skrev:
30. mar 2023, 14:09
Min tanke: Så kan der vel hellere ikke være flere indianere tilbage derude at skubbe foran høvdingene til offer-alteret.

Jeg minder om, at det i et af de seneste interviews med Bælum lød meget som om, der var noget kritisk, der skulle siges om de håbløse trænerfyringer/ansættelser, som ikke handlede om ham selv. Der var "i dén grad" noget, der skulle evalueres... Samtidig har han skullet jobbe dobbelt i en alt for lang periode - det har næppe været godt for hverken ham eller kvaliteten af hans arbejde. Har han kunnet bestemme, det skulle tage så lang tid? Næppe.

Det er muligt, opgøret med dårlig ledelse i AaB skulle indbefatte et farvel til Bælum. Men jeg tror overhovedet ikke på, det er gjort med det, og jeg frygter mere, at Bælums exit samtidig betyder, at der er andre, som får lov at klistre sig endnu mere til taburetterne.
Den følelse sad jeg også tilbage med efter interviewet med Bælum, og frygter også, at der sidder nogen tilbage i den bestyrelse, som fucker det hele up fra en ende af.

Alene rygterne om, at bestyrelsesmedlemmer gik og prikkede spillerne på skulderen for at høre, om ham der Lars Friis ikke var en dårlig træner, får det til at løbe koldt nede af ryggen.
Den bestyrelse har ageret ekstremt uprofessionelt i mange sager.
Jeg har vist sagt alt om hvad jeg mener om den bestyrelse, og de mennesker der sidder I den...altså vores ejerskab, og de mennesker I bestyrelsen er jo på linje med nogle af de værste udenlandske ejerskabet vi har set....det er jo VILDT at man kan samle så mange inkompetente personer i en og samme ejerskab. Fuck jeg håber tyskerne kommer ind med flere penge og køber dem ud....

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5334
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Bælum stopper

Indlæg af R Rosenberg » 30. mar 2023, 16:52

Elvis lever skrev:
30. mar 2023, 15:07
R Rosenberg skrev:
30. mar 2023, 13:57
Kunji skrev:
30. mar 2023, 13:54
Og Jan Peters bliver midlertidig sportsdirektør.
Og ham har jeg forsøgt at lede lidt på. Kan ikke rigtig finde det store - udover noget med noget hockey i Spanien.

Nogen, der ved mere eller er han bare "tyskernes mand"?
Der er lidt her. https://bptc-sports.com/en/about-us/
Herzlichen Dank!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Bælum stopper

Indlæg af Klaus » 30. mar 2023, 18:26

Det er vel et eller andet sted naturligt, at Bælum stopper... Nu er deri hvert fald ryddet godt og grundigt op i toppen blandt de ansatte. Om det så var dem, der i virkeligheden er skurkene aner jeg ikke. Men vi får i hvert fald den friske start man har sukket efter. Jeg tænker ikke det vil være nok til at redde os i den sidste ende. Men forhåbentlig vil det være starten på et nyt og bedre AaB... Og så kan man da drømme om en livsvigtig sejr på søndag.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Bælum stopper

Indlæg af Kristian » 30. mar 2023, 18:35

jonas386 skrev:
30. mar 2023, 16:01
Kristian skrev:
30. mar 2023, 14:48
jonas386 skrev:
30. mar 2023, 13:50
Dejlige nyheder. Så er vi nærmest fri for dødvægten. Ikke tak for denne gang til bælum. Håber heller ikke han kommer igen i en anden rolle
Uanset hvor meget man ønsker en ny mand i sædet, så respektere man Bælum og takker for samarbejdet og indsatsen.
Hvorfor dog det? Jeg synes ikke han har bidraget med noget positivt, og synes faktisk han har gjort et decideret dårligt stykke arbejde. Det gider jeg da ikke takke for.

Og jeg synes faktisk heller ikke han har været en god repræsentant for klubben. Tværtimod.

Hvis han selv var skredet for flere år siden, så måske.
Det bliver vi vist ikke enige om. Det er også helt fair nok.
Men jeg mener 100 %, at man godt kan takke en mand for samarbejdet og det arbejde han har lagt i klubben.
Han er ikke forsvundet ud af bagdøren. Han er her en måned mere.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Bælum stopper

Indlæg af Hanga » 30. mar 2023, 19:09

Kristian skrev:
30. mar 2023, 18:35
jonas386 skrev:
30. mar 2023, 16:01
Kristian skrev:
30. mar 2023, 14:48
jonas386 skrev:
30. mar 2023, 13:50
Dejlige nyheder. Så er vi nærmest fri for dødvægten. Ikke tak for denne gang til bælum. Håber heller ikke han kommer igen i en anden rolle
Uanset hvor meget man ønsker en ny mand i sædet, så respektere man Bælum og takker for samarbejdet og indsatsen.
Hvorfor dog det? Jeg synes ikke han har bidraget med noget positivt, og synes faktisk han har gjort et decideret dårligt stykke arbejde. Det gider jeg da ikke takke for.

Og jeg synes faktisk heller ikke han har været en god repræsentant for klubben. Tværtimod.

Hvis han selv var skredet for flere år siden, så måske.
Det bliver vi vist ikke enige om. Det er også helt fair nok.
Men jeg mener 100 %, at man godt kan takke en mand for samarbejdet og det arbejde han har lagt i klubben.
Han er ikke forsvundet ud af bagdøren. Han er her en måned mere.
Helt enig.
Jeg forstod aldrig rigtig ansættelsen af Bælum og han har aldrig overbevist mig om at han var den rette mand, men han har uden tvivl lagt et meget stort stykke arbejde i AaB, især i en periode som det seneste halve års tid som uden tvivl trukket tænder ud. Det kan man godt respektere og takke for, samtidig med at man glæder sig over at vi nu får en anden på posten.

Der mangler desværre ofte respekt herinde for de mennesker der har lagt et kæmpe stykke arbejde for klubben, og ligeledes for de mennesker der har lagt pengene. Uanset hvor ringe vi så ellers mener de har klaret opgaverne, så har de givet hvad de havde til AaB. Det må man kunne adskille fra bedømmelsen af deres arbejde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 65
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Bælum stopper

Indlæg af MarkyMark » 30. mar 2023, 19:19

raekkeettre skrev:
30. mar 2023, 16:38
Fuck jeg håber tyskerne kommer ind med flere penge og køber dem ud....
De er jo de-facto købt ud. Med dagens meddelelse er det jo tydeligt for enhver at tyskerne, for formedelst 15 mio. kroner, har fået overdraget samtlige nøgler til biksen, af en piv hamrende inkompetent bestyrelse, der i håbet om at reddes hvad reddes kan, fraskriver sig enhver form for indflydelse, og blot håber på at Peeters & Co. kan udføre en eller anden form for mirakel der kan redde investeringen.

Besvar