DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. apr 2023, 20:57

Dato: 25. april 2023
Kick off: Kl. 19
Sted: Silkeborg Stadion
Runde: Semifinale, 1. kamp
TV: 3+

Skader: ?
Karantæne(r): -

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Jakobsen » 22. apr 2023, 21:16

Fuck nu den pokal. Gå nu bare efter at overleve. Det skal sgu ikke drukne i semifinaler og evt. finale der kan stjæle fokus. Stil med reserverne og brug det som en chance for at se hvem der kan byde sig til


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af jonas386 » 22. apr 2023, 21:17

Gad vide om Sander spiller, nu hvor han er nede som 2. Målmand?

Mon ikke vi i så fald ser

Sander
Pallesen-Thelander-Kramer-Granli
Højholt-Fossum- Lucas
Sousa-Helenius-Bakiz

Det kunne være fint nok at tage den pokalfinale, men ellers skal de to kampe vel primært bruges til at spille os endnu bedre frem mod de abnormt vigtige kampe mod Lyngby, Horsens og OB. Håber derfor også vi fortsætter med Mantl, og forsøger at bygge en defensiv op.

En pokalfinale vil være en fin bonus, og en meget velkommen overraskelse, skulle vi ende med at redde os.

Jeg synes vi igår var rigtig gode i perioder, og hvis vi begynder at score i de perioder, så er der helt sikkert muligheder over de to kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Salle17 » 22. apr 2023, 21:30

Mit bud:

Sander
Ludewig, Thelander, Skulstad, Ahlmann
Pedro, Ross
Ramkilde, Andersen, Bakiz
Ementa

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 22. apr 2023, 21:50

Jakobsen skrev:
22. apr 2023, 21:16
Fuck nu den pokal. Gå nu bare efter at overleve. Det skal sgu ikke drukne i semifinaler og evt. finale der kan stjæle fokus. Stil med reserverne og brug det som en chance for at se hvem der kan byde sig til


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi står i semifinalen så selvfølgelig skal vi satse alt på pokalen, alt andet vil være en fallit erklæring. Vi er tæt på at vinde en tiltrængt pokal så det skal vi naturligvis gå efter og i forhold til ligaen så klarer vi os alligevel

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af R Rosenberg » 22. apr 2023, 23:24

Inden kampene mod Viborg var jeg all-in på pokalen.

Som det er snerpet til i ligaen nu, hvor vi oveni at have to uhyre spændende og afgørende kampe foran os, der kan betyde alverden for overlevelsen, også er begyndt at spille ret god fodbold. Så har vi brug for, at vores bedste folk står knivskarpt og friske.

Derfor siger jeg, hvor meget jeg end elsker pokalfinale: fuck den pokalturnering. Sandsynligheden for at vinde den er trods alt ret ringe, og fokus bør være på de næste runder i ligaen, hvor vi med dygtighed og resultater, der flasker sig, kan vende tingene godt på hovedet.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Jakobsen » 23. apr 2023, 02:43

R Rosenberg skrev:Inden kampene mod Viborg var jeg all-in på pokalen.

Som det er snerpet til i ligaen nu, hvor vi oveni at have to uhyre spændende og afgørende kampe foran os, der kan betyde alverden for overlevelsen, også er begyndt at spille ret god fodbold. Så har vi brug for, at vores bedste folk står knivskarpt og friske.

Derfor siger jeg, hvor meget jeg end elsker pokalfinale: fuck den pokalturnering. Sandsynligheden for at vinde den er trods alt ret ringe, og fokus bør være på de næste runder i ligaen, hvor vi med dygtighed og resultater, der flasker sig, kan vende tingene godt på hovedet.
Helt enig - for vi har desværre mere at miste end vi kan vinde ved at vinde pokalen. Derudover vil der være risiko for skader og overbelastning og alt andet end at nedprioritere pokalen vil være uprofessionelt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Proppen » 23. apr 2023, 09:09

Jakobsen skrev:
23. apr 2023, 02:43
R Rosenberg skrev:Inden kampene mod Viborg var jeg all-in på pokalen.

Som det er snerpet til i ligaen nu, hvor vi oveni at have to uhyre spændende og afgørende kampe foran os, der kan betyde alverden for overlevelsen, også er begyndt at spille ret god fodbold. Så har vi brug for, at vores bedste folk står knivskarpt og friske.

Derfor siger jeg, hvor meget jeg end elsker pokalfinale: fuck den pokalturnering. Sandsynligheden for at vinde den er trods alt ret ringe, og fokus bør være på de næste runder i ligaen, hvor vi med dygtighed og resultater, der flasker sig, kan vende tingene godt på hovedet.
Helt enig - for vi har desværre mere at miste end vi kan vinde ved at vinde pokalen. Derudover vil der være risiko for skader og overbelastning og alt andet end at nedprioritere pokalen vil være uprofessionelt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg kunne ikke være mere enig. Satset på pokalen er jo fuldstændig vanvittig. Den seneste kamp i Viborg lå lige før den kamp mod OB, hvor Hiljemarks mærkelige dispositioner kostede tre point. Det var med en vis sandsynlighed ikke sket, hvis vi ikke havde startet med a-kæden mod Viborg.

Og til dem, der som mig higer efter et nyt Europa-eventyr: Det er ikke det værd, hvis vi skal stille op med et afplukket 1.-divisionshold uden slagkraft til en ordentlig satsning på det projekt, og som i øvrigt bare skal investere alt i den livsvigtige oprykning.

For mig er det samlet set en no brainer - og den manglende erkendelse heraf i AaB har allerede kostet ufatteligt dyrebare point.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af jonas386 » 23. apr 2023, 09:26

Der er jo ikke tale om kampe der ligger klos op af hinanden, og kommer til at trække grove veksler på vores profiler. Tværtimod kan det faktisk være med til at holde den gejst og energi vi har set de sidste par uger oppe, når der ikke går alt for lang tid ml. vores vigtige opgaver. Det er fire kampe på lige under to uger. Det bør vi kunne klare, uden at halvdelen af truppen efterfølgende må sidde over. Vi kommer jo ikke ligefrem fra et pakket program med tre kampe om ugen. For mange kampe kan helt sikkert være et problem, men vi har også set det modsatte, at hold mister momentum, når der er for langt mellem kampene, og for langt mellem man SKAL præstere.

Om vi ender med at gå videre ser jeg som sekundært, det vigtigste er at vi kan spille os bedre, og forhåbentlig gå ind til de sidste par kampe i sæsonen (OB kampen og frem) i en form der gør vi endegyldigt kan få sendt Horsens i divisionen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Raptorr » 23. apr 2023, 11:39

R Rosenberg skrev:
22. apr 2023, 23:24
Inden kampene mod Viborg var jeg all-in på pokalen.

Som det er snerpet til i ligaen nu, hvor vi oveni at have to uhyre spændende og afgørende kampe foran os, der kan betyde alverden for overlevelsen, også er begyndt at spille ret god fodbold. Så har vi brug for, at vores bedste folk står knivskarpt og friske.

Derfor siger jeg, hvor meget jeg end elsker pokalfinale: fuck den pokalturnering. Sandsynligheden for at vinde den er trods alt ret ringe, og fokus bør være på de næste runder i ligaen, hvor vi med dygtighed og resultater, der flasker sig, kan vende tingene godt på hovedet.
Jeg er lidt delt i spørgsmålet. Kampen for nedrykning må gå forud for alt andet, så længe der findes en reel chance. Samtidig er der nu en mulighed for at komme i finalen, og tænker om det ikke er muligt at stille i en stærk opstilling, men samtidigt spare enkelte spillere, hvis det er nødvendigt? Måske starte i stærk opstilling og så skifte i pausen, fx Pedro ind for Højholt, Ross for Fossum, og i den dur. Det har måske også en værdi, at holdet får en kamp eller to (mere) på højeste niveau til at spille sig ind og fintune løbebaner og relationer under Hiljemarks nye system/udtryk?

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 23. apr 2023, 13:03

Vi står med en gylden mulighed for at kvalificere os til pokalfinalen og alligevel er der en del der nærmest ønsker at vi skal smide finalepladsen væk.

Jeg forstår det virkelig ikke :S

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af raekkeettre » 23. apr 2023, 13:20

Aalborg frederikshavner skrev:
23. apr 2023, 13:03
Vi står med en gylden mulighed for at kvalificere os til pokalfinalen og alligevel er der en del der nærmest ønsker at vi skal smide finalepladsen væk.

Jeg forstår det virkelig ikke :S
Jeg tror du skal starte med at forstå præmissen. Dem siger vi skal stille med stærkeste hold siger at det gavner at holde momentum og vi har en chance for at vinde noget, og det ikkr går udover superligaen. Dem der siger vi ikke skal stille med dem der ikke er 100% klar, og skal spare nogle spillere, mener det går ud over vores chancer for st blive i ligaen, ligesom med OB kampen.

Så er det bare at vælge hold :)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af R Rosenberg » 23. apr 2023, 13:43

jonas386 skrev:
23. apr 2023, 09:26
Der er jo ikke tale om kampe der ligger klos op af hinanden, og kommer til at trække grove veksler på vores profiler. Tværtimod kan det faktisk være med til at holde den gejst og energi vi har set de sidste par uger oppe, når der ikke går alt for lang tid ml. vores vigtige opgaver. Det er fire kampe på lige under to uger. Det bør vi kunne klare, uden at halvdelen af truppen efterfølgende må sidde over. Vi kommer jo ikke ligefrem fra et pakket program med tre kampe om ugen. For mange kampe kan helt sikkert være et problem, men vi har også set det modsatte, at hold mister momentum, når der er for langt mellem kampene, og for langt mellem man SKAL præstere.

Om vi ender med at gå videre ser jeg som sekundært, det vigtigste er at vi kan spille os bedre, og forhåbentlig gå ind til de sidste par kampe i sæsonen (OB kampen og frem) i en form der gør vi endegyldigt kan få sendt Horsens i divisionen.
Det var også sådan, jeg havde det ift Viborg-kampene. Og helst så jeg da også, at vi gav den max gas mhp en finale, selvom jeg godt nok mange gange er vandret ud i Fælledparkens tåger i nedtrykt sindstilstand.

Og jeg forstår og vedkender også sagtens præmissen om, at det kan give yderligere boost på den mentale del.
Men kan det ikke også gøre det modsatte? Denne trup har jo gang på gang vist, at mental styrke ikke just er dets hofdisciplin.

Og nej, det er ikke mange kampe. Men jeg ønsker mere end nogen finale, at vi bliver i ligaen - og gør det, der skal til.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Maglau » 23. apr 2023, 15:05

raekkeettre skrev:
23. apr 2023, 13:20
Aalborg frederikshavner skrev:
23. apr 2023, 13:03
Vi står med en gylden mulighed for at kvalificere os til pokalfinalen og alligevel er der en del der nærmest ønsker at vi skal smide finalepladsen væk.

Jeg forstår det virkelig ikke :S
Jeg tror du skal starte med at forstå præmissen. Dem siger vi skal stille med stærkeste hold siger at det gavner at holde momentum og vi har en chance for at vinde noget, og det ikkr går udover superligaen. Dem der siger vi ikke skal stille med dem der ikke er 100% klar, og skal spare nogle spillere, mener det går ud over vores chancer for st blive i ligaen, ligesom med OB kampen.

Så er det bare at vælge hold :)
Er er helt lost på konceptet om at sælge pokalen.
Uanset hvordan vi vender og drejer det så rykker vi højest sandsynligt ned og så skal vi oveni købet droppe en pokalsemifinale - det er fandme da en lorte sæson med lorte krymmel på. Vi vil stå som sølle tabere i to turneringer.
Når vi nu stort set er rykket ned - så skal den sgu have alt hvad den kan på en pokalfinale (som vi selvfølgelig taber til fck). Der skal i en sort tid være et lille lys og fest hvor vi kan se frem til at sætte et flag i lorten og sprøjte lidt farvelade krymmel på.
Jeg synes jeg har set for mange hold sælge en turnering eller kampe for på papiret at stå stærkere i andre sammenhænge og så til sidst at stå med p….. i postkassen og være de ultimative tabere.
Det er tabermentalitet ikke at gå all in på begge turneringer og hvis ledelsen udviser den slags taber attitude går det lige i spillertruppen som i forvejen er mentalt udfordret på det punkt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af RicoBR02 » 23. apr 2023, 16:36

Maglau skrev:
23. apr 2023, 15:05
raekkeettre skrev:
23. apr 2023, 13:20
Aalborg frederikshavner skrev:
23. apr 2023, 13:03
Vi står med en gylden mulighed for at kvalificere os til pokalfinalen og alligevel er der en del der nærmest ønsker at vi skal smide finalepladsen væk.

Jeg forstår det virkelig ikke :S
Jeg tror du skal starte med at forstå præmissen. Dem siger vi skal stille med stærkeste hold siger at det gavner at holde momentum og vi har en chance for at vinde noget, og det ikkr går udover superligaen. Dem der siger vi ikke skal stille med dem der ikke er 100% klar, og skal spare nogle spillere, mener det går ud over vores chancer for st blive i ligaen, ligesom med OB kampen.

Så er det bare at vælge hold :)
Er er helt lost på konceptet om at sælge pokalen.
Uanset hvordan vi vender og drejer det så rykker vi højest sandsynligt ned og så skal vi oveni købet droppe en pokalsemifinale - det er fandme da en lorte sæson med lorte krymmel på. Vi vil stå som sølle tabere i to turneringer.
Når vi nu stort set er rykket ned - så skal den sgu have alt hvad den kan på en pokalfinale (som vi selvfølgelig taber til fck). Der skal i en sort tid være et lille lys og fest hvor vi kan se frem til at sætte et flag i lorten og sprøjte lidt farvelade krymmel på.
Jeg synes jeg har set for mange hold sælge en turnering eller kampe for på papiret at stå stærkere i andre sammenhænge og så til sidst at stå med p….. i postkassen og være de ultimative tabere.
Det er tabermentalitet ikke at gå all in på begge turneringer og hvis ledelsen udviser den slags taber attitude går det lige i spillertruppen som i forvejen er mentalt udfordret på det punkt.
Vi er fandme et professionelt fodbold hold. Vi skal på ingen måde spare i den ene eller anden turnering!
Og nej uanset hvordan vi vender og drejer der så rykker vi ikke højst sandsynligt ned. Det er ikke afgjort før det er matematisk umuligt. Den skal have fuld æde resten af sæsonen i alle kampe, vi skal gå efter at bliver i superligaen OG pokalen! Alt andet vil være skuffende!!

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Alpa Chino » 23. apr 2023, 18:21

Folk herinde vil åbenbart hellere vinde pokalen end at overleve nedrykning.

Alle sagde det samme mod Viborg, hvorefter vi tabte livsvigtige point mod Odense, fordi der skulle rotation på Helenius og Højholt.

Min holdning er den samme: Jeg vil skide på pokalen. Spar ALLE de vigtigste spillere og spil med reserverne. Ementa, Ferreira, Ross, Otoa osv.
Vi har brug for alle de %-er vi kan få.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 23. apr 2023, 18:25

Alpa Chino skrev:
23. apr 2023, 18:21
Folk herinde vil åbenbart hellere vinde pokalen end at overleve nedrykning.

Alle sagde det samme mod Viborg, hvorefter vi tabte livsvigtige point mod Odense, fordi der skulle rotation på Helenius og Højholt.

Min holdning er den samme: Jeg vil skide på pokalen. Spar ALLE de vigtigste spillere og spil med reserverne. Ementa, Ferreira, Ross, Otoa osv.
Vi har brug for alle de %-er vi kan få.
Nu er det jo muligt at spille på to heste.
Vi skal gå all in på pokalen da spillerne skal være i stand til at håndtere to turneringer og nej suppen bekymrer mig ikke det mindste da vi selvfølgelig overlever. Det er udtryk for taber mentalitet at sælge pokalen.

Målet må være at sikre en pokal og dermed europæisk bold i en ellers rædderlig sæson

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Raptorr » 23. apr 2023, 18:27

RicoBR02 skrev:
23. apr 2023, 16:36
Maglau skrev:
23. apr 2023, 15:05
raekkeettre skrev:
23. apr 2023, 13:20
Aalborg frederikshavner skrev:
23. apr 2023, 13:03
Vi står med en gylden mulighed for at kvalificere os til pokalfinalen og alligevel er der en del der nærmest ønsker at vi skal smide finalepladsen væk.

Jeg forstår det virkelig ikke :S
Jeg tror du skal starte med at forstå præmissen. Dem siger vi skal stille med stærkeste hold siger at det gavner at holde momentum og vi har en chance for at vinde noget, og det ikkr går udover superligaen. Dem der siger vi ikke skal stille med dem der ikke er 100% klar, og skal spare nogle spillere, mener det går ud over vores chancer for st blive i ligaen, ligesom med OB kampen.

Så er det bare at vælge hold :)
Er er helt lost på konceptet om at sælge pokalen.
Uanset hvordan vi vender og drejer det så rykker vi højest sandsynligt ned og så skal vi oveni købet droppe en pokalsemifinale - det er fandme da en lorte sæson med lorte krymmel på. Vi vil stå som sølle tabere i to turneringer.
Når vi nu stort set er rykket ned - så skal den sgu have alt hvad den kan på en pokalfinale (som vi selvfølgelig taber til fck). Der skal i en sort tid være et lille lys og fest hvor vi kan se frem til at sætte et flag i lorten og sprøjte lidt farvelade krymmel på.
Jeg synes jeg har set for mange hold sælge en turnering eller kampe for på papiret at stå stærkere i andre sammenhænge og så til sidst at stå med p….. i postkassen og være de ultimative tabere.
Det er tabermentalitet ikke at gå all in på begge turneringer og hvis ledelsen udviser den slags taber attitude går det lige i spillertruppen som i forvejen er mentalt udfordret på det punkt.
Vi er fandme et professionelt fodbold hold. Vi skal på ingen måde spare i den ene eller anden turnering!
Og nej uanset hvordan vi vender og drejer der så rykker vi ikke højst sandsynligt ned. Det er ikke afgjort før det er matematisk umuligt. Den skal have fuld æde resten af sæsonen i alle kampe, vi skal gå efter at bliver i superligaen OG pokalen! Alt andet vil være skuffende!!
Lige gyldigt hvad (der er klogest), så kan jeg godt lide den energi og mentalitet, som ligger bag denne udtalelse. Det udtryk vil vi gerne se på banen i samtlige af sæsonens resterende minutter, uanset opstilling. Tilskuerne har leveret det længe nu og respekt for det :thumbsup:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af Maglau » 23. apr 2023, 18:33

Alpa Chino skrev:
23. apr 2023, 18:21
Folk herinde vil åbenbart hellere vinde pokalen end at overleve nedrykning.

Alle sagde det samme mod Viborg, hvorefter vi tabte livsvigtige point mod Odense, fordi der skulle rotation på Helenius og Højholt.

Min holdning er den samme: Jeg vil skide på pokalen. Spar ALLE de vigtigste spillere og spil med reserverne. Ementa, Ferreira, Ross, Otoa osv.
Vi har brug for alle de %-er vi kan få.
En klub af AaBs størrelse der ikke gider spille en pokalfinaler fortjener mange år i skyggen af dansk fodbold. Så kan de blive overhalet af mere ambitiøse klubber som Vendsyssel og Hobro.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: DBU pokalen: Silkeborg IF - AaB, 25.04.2023

Indlæg af RicoBR02 » 23. apr 2023, 18:34

Alpa Chino skrev:
23. apr 2023, 18:21
Folk herinde vil åbenbart hellere vinde pokalen end at overleve nedrykning.

Alle sagde det samme mod Viborg, hvorefter vi tabte livsvigtige point mod Odense, fordi der skulle rotation på Helenius og Højholt.

Min holdning er den samme: Jeg vil skide på pokalen. Spar ALLE de vigtigste spillere og spil med reserverne. Ementa, Ferreira, Ross, Otoa osv.
Vi har brug for alle de %-er vi kan få.
Deraf min udtalelse om at vi er et professionelt fodboldhold. Vores stærkeste startopstilling SKAL være klar til at levere i alle turneringer!!

Besvar