Enig. Og nu ryger Ferriera også ud. Satme på sin plads med en terror-indskiftning. At det er så Prip, vi kan sætte ind, nåja.
Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023
Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vores plan er simpelthen lange bolde op mod Helenius der står alene med 3 store drenge.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Man vinder ikke mod sådan et Lyngby hold når man ikke er klar..vi er decideret helt væk
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Endnu engang har vores uforlignelige mentaltræning tilladt os at sende 11 mand på banen som bare er KLAR fra start og ikke lagt ned af nerver. Det er SÅ fedt at se! Bravo, mentaltræning, bravo!
Det er de selvfølgelig ikke. Men det var desværre ret forudsigeligt at den sværeste kamp at vinde er den sidste for at komme over målstregen. Vi er gået på banen med en frygt for at miste.martinaalborg skrev:De virker ligeglade
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 2. div
- Favoritspiller: Frank
Ingen vilje, intet udtryk, ingen gejst, intet pres, dårlig attitude, dårlige afleveringer……. Fortsæt selv
Kom nu igang AaB!!!
Nøøøøøj en flok konfirmander i rødt..
Alle kigger tydeligt videre på den næste spiller, og håber at en anden gør noget.. End en selv..
Intet ansvar fra en eneste af dem..
Alle kigger tydeligt videre på den næste spiller, og håber at en anden gør noget.. End en selv..
Intet ansvar fra en eneste af dem..
For mig er det det taktiske oplæg der stinker. Det virker til Hilje har fortalt spillerne at de skal lægge bolde i dybden hurtigt efter erobring - men det udmønter kun i bolde til duel på Lucas og Helenius fordi det er læst af Lyngbys forsvar.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Og dybe bolde til hurtigløberen Lucas. Det er helt off, men hænger også sammen med at Lyngby konstant presser højt. Det burde bare ikke komme som nogen overraskelse.
Immer für AaB, immer für Aalborg!
-
- Allstar
Lyngby ligner på alle måder et hold, der vil det mest. Det er meget AaB classic det her.
Ædruelighedens stemme
Folk står jo stille. Der er absolut ingen sammenhæng. Og ingen taber mere lige pt. end anføreren for holdet. Vi spiller 10 mod 11, og de 10 som spiller har fået sovemedicin.
Jeps. Det er enormt forudsigeligt indtil videre.R Rosenberg skrev: ↑29. maj 2023, 14:37Lyngby ligner på alle måder et hold, der vil det mest. Det er meget AaB classic det her.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig! Vi spiller alt for hurtigt lange bolde frem. Nogle gange er det naturligvis fordi Lyngby presser men vi gør der også upresset. Hvis det er det tekniske oplæg så er det fejlet.Maglau skrev:For mig er det det taktiske oplæg der stinker. Det virker til Hilje har fortalt spillerne at de skal lægge bolde i dybden hurtigt efter erobring - men det udmønter kun i bolde til duel på Lucas og Helenius fordi det er læst af Lyngbys forsvar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig men det er ufatteligt at det kan komme som en overraskelse. Håber de får flade i pausenR Rosenberg skrev: ↑29. maj 2023, 14:37Lyngby ligner på alle måder et hold, der vil det mest. Det er meget AaB classic det her.
Heldigt at de ikke dømmer straffe mod Mantl...
Helt vanvittig aktion..
Helt vanvittig aktion..
Man taler om glasben. vi har et hold, hvor alt for mange har glas-mentalitet.
Da det er så konsekvent er jeg sikker på at det er det taktiske oplæg.Hanga skrev: ↑29. maj 2023, 14:39Enig! Vi spiller alt for hurtigt lange bolde frem. Nogle gange er det naturligvis fordi Lyngby presser men vi gør der også upresset. Hvis det er det tekniske oplæg så er det fejlet.Maglau skrev:For mig er det det taktiske oplæg der stinker. Det virker til Hilje har fortalt spillerne at de skal lægge bolde i dybden hurtigt efter erobring - men det udmønter kun i bolde til duel på Lucas og Helenius fordi det er læst af Lyngbys forsvar.
Det er Hilje nødt til at justere i pausen
AaB - BIF 13/4 2014
Hold kæft nu er jeg træt af at se Lucas lige miste et skridt, lige blive fanget på forkert fod, lige trække sig, lige tabe en nærkamp, lige misforstå, hvor bolden kommer...
Prip til gengæld med den mest viljestærke enkeltmands-aktion so far af en AaB'er i hele halvlegen.
Prip til gengæld med den mest viljestærke enkeltmands-aktion so far af en AaB'er i hele halvlegen.
- KME
- 1. div
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Hold nu op det ser skidt ud - vi har haft ét skud mod mål - Pedro før han blev skiftet (den havde jeg sat ind på en god dag).......

"Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
Gary Lineker
Gary Lineker