Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af FIDEL » 24. maj 2023, 08:34

Raptorr skrev:
23. maj 2023, 19:45
Jakobsen skrev:
23. maj 2023, 18:14
Hajen skrev:
23. maj 2023, 18:03
Jakobsen skrev:
23. maj 2023, 17:32
hje1980 skrev:
23. maj 2023, 13:44
Jakobsen skrev:
23. maj 2023, 09:24
Mantl

Ludewig, T, Kramer, Granli

Højholt, Pedro, Fossum

Souza, Helenius; Bakiz

Jeg ved godt, at der har været bedring i Lucas's spil, men det er stadig for omstændigt og langsomt. Derudover har vi brug for noget speed og dynamik, som Lucas ikke har mere. Lad ham komme ind i den sidste halve time og brænde det hele af.
Sousa er klarmeldt...?

Uanset hvad tvivler jeg på han starter inde... Det bliver Lucas. Han har været spilstyrrende de sidste par kampe og var helt fantastisk i pokalfinalen...
Ja - Lucas har været spilstyrende, men han har ikke været målfarlig - overhovedet. Jeg ville starte med Sousa anyday hvis han er klar til det.
Det vi har været god til under Hilje har jo netop været det hurtige aggressive spil og det får vi ikke med Lucas - der ryger vi for meget i DBU under Morten Olsen fælden.
Hvis det er kriteriet, må vi ringe til Lyngby og sige, at vi ikke kan stille hold....... :P
Det sagde jeg ikke - jeg sagde bare at Lucas ikke dur som kant og at andre alternativ skal spille hvis de er klar. Lucas har været klart bedst i indhopperrollen så lad os få ham tilbage i den hurtigst muligt.
Han har nu gjort det godt i de sidste to kampe som starter. Hvis Sousa er klar, så er det oplagt at starte med ham. Men om det skal være på bekostning af Lucas, ved jeg ikke. Man kunne jo også forestille sig at Bakiz blev trukket lidt tilbage på midtbanen, og man så placerede Sousa på højre kant og Lucas på venstre?
Synes ikke Lucas skal starte. Han tager ansvar, men tager for mange berøringer og vi er ikke farlige nok.
Lyngby vil komme blæsende fra start, så vi skal ramme dem på omstillinger eller i presset.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Nautrup88 » 24. maj 2023, 21:50

Så det snart fredag og bruno er næsten på vej ud og kysse bomulden. Hold kæft hvor bliver det en spændende fredag og mandag..

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Reyad » 25. maj 2023, 08:40

Den her kamp bliver simpelthen forbudt for børn. Shit, det bliver spændende.
Jeg ville stille op således:
Mantl
Ludewig-Kramer-Thelander-Granli
Ferreira-Højholt-Fossum
Bakiz-Helenius-Lucas

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at Sousa kan spille mere end 30 min. Og Prip har intet leveret. Vi forsøgte med Fossum på kanten mod FCM. Ikke en succes i mine øjne. Tilbage på midten og lad ham spille i samme side som Lucas, da hans løb er gode til at skabe overtal og plads. Om det er højre eller venstre er hip som hap for mig.

Egentlig burde Helenius på bænken, men vi har intet alternativ.
Alt efter hvordan kampen forløber, har vi Ahlmann, Ross, Prip og måske Sousa til at ændre offensivt. Jeg tror på det, men shit jeg er nervøs. I kampen på Aalborg stadion synes jeg vi havde svært ved at lægge presspillet på deres 3 midterforsvarer, der fik let spil og der blev skabt overtal på siderne. Det skal Hiljemark have løst. Mod Horsens har det ikke været et problem, men de har heller ikke meget bold i deres midterforsvarer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af FIDEL » 25. maj 2023, 13:57

Reyad skrev:
25. maj 2023, 08:40
Den her kamp bliver simpelthen forbudt for børn. Shit, det bliver spændende.
Jeg ville stille op således:
Mantl
Ludewig-Kramer-Thelander-Granli
Ferreira-Højholt-Fossum
Bakiz-Helenius-Lucas

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at Sousa kan spille mere end 30 min. Og Prip har intet leveret. Vi forsøgte med Fossum på kanten mod FCM. Ikke en succes i mine øjne. Tilbage på midten og lad ham spille i samme side som Lucas, da hans løb er gode til at skabe overtal og plads. Om det er højre eller venstre er hip som hap for mig.

Egentlig burde Helenius på bænken, men vi har intet alternativ.
Alt efter hvordan kampen forløber, har vi Ahlmann, Ross, Prip og måske Sousa til at ændre offensivt. Jeg tror på det, men shit jeg er nervøs. I kampen på Aalborg stadion synes jeg vi havde svært ved at lægge presspillet på deres 3 midterforsvarer, der fik let spil og der blev skabt overtal på siderne. Det skal Hiljemark have løst. Mod Horsens har det ikke været et problem, men de har heller ikke meget bold i deres midterforsvarer.
Helenius bliver vigtig i denne kamp, da Lyngby højst sandsynligt vil komme blæsende, og derfor får vi brug for en stærk mand at spille bolden op på.

Det kan dog godt bekymre mig, hvor lidt fart vi egentligt har til denne kampe, såfremt Sousa ikke er med og Jørgensen har karantæne. Vi er nødt til at have Bakiz på venstrekanten i denne kamp imo, da han har et udemærket antrit samt farlige afslutninger. Men hvem ved, måske overrasker Hiljemark ved at skubbe Bakiz ned på midtbanen, og så Fossum længere frem på banen, så han kan løbe dybt/true Lyngbys bagrum, ligesom han gjorde i Horsens.

Lige til denne kamp kunne vi godt have brugt Superpøleren til at lægge det første pres på Lyngbys stoppere. :cheers:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af sulakvelidze » 25. maj 2023, 15:28

Var det egentlig ikke mod Lyngby i en anden nedrykningsgyser i 2011, at 16-årige Lucas Andersen debuterede med et afgørende indhop? Den med sejrsmål af Kjetil Wæhler langt inde i overtiden.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af hje1980 » 25. maj 2023, 15:39

FIDEL skrev:
25. maj 2023, 13:57
Reyad skrev:
25. maj 2023, 08:40
Den her kamp bliver simpelthen forbudt for børn. Shit, det bliver spændende.
Jeg ville stille op således:
Mantl
Ludewig-Kramer-Thelander-Granli
Ferreira-Højholt-Fossum
Bakiz-Helenius-Lucas

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at Sousa kan spille mere end 30 min. Og Prip har intet leveret. Vi forsøgte med Fossum på kanten mod FCM. Ikke en succes i mine øjne. Tilbage på midten og lad ham spille i samme side som Lucas, da hans løb er gode til at skabe overtal og plads. Om det er højre eller venstre er hip som hap for mig.

Egentlig burde Helenius på bænken, men vi har intet alternativ.
Alt efter hvordan kampen forløber, har vi Ahlmann, Ross, Prip og måske Sousa til at ændre offensivt. Jeg tror på det, men shit jeg er nervøs. I kampen på Aalborg stadion synes jeg vi havde svært ved at lægge presspillet på deres 3 midterforsvarer, der fik let spil og der blev skabt overtal på siderne. Det skal Hiljemark have løst. Mod Horsens har det ikke været et problem, men de har heller ikke meget bold i deres midterforsvarer.
Helenius bliver vigtig i denne kamp, da Lyngby højst sandsynligt vil komme blæsende, og derfor får vi brug for en stærk mand at spille bolden op på.

Det kan dog godt bekymre mig, hvor lidt fart vi egentligt har til denne kampe, såfremt Sousa ikke er med og Jørgensen har karantæne. Vi er nødt til at have Bakiz på venstrekanten i denne kamp imo, da han har et udemærket antrit samt farlige afslutninger. Men hvem ved, måske overrasker Hiljemark ved at skubbe Bakiz ned på midtbanen, og så Fossum længere frem på banen, så han kan løbe dybt/true Lyngbys bagrum, ligesom han gjorde i Horsens.

Lige til denne kamp kunne vi godt have brugt Superpøleren til at lægge det første pres på Lyngbys stoppere. :cheers:
Altså Lucas :thumbsup:

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 25. maj 2023, 16:15

Stiftstidende melder at Ramkilde deltager i træningen og at det ligeledes ser positivt ud med Sousa. Lyder til at de begge som minimum er at finde på bænken mandag eftermiddag mod de kongeblå

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af R Rosenberg » 25. maj 2023, 17:17

Aalborg frederikshavner skrev:
25. maj 2023, 16:15
Stiftstidende melder at Ramkilde deltager i træningen og at det ligeledes ser positivt ud med Sousa. Lyder til at de begge som minimum er at finde på bænken mandag eftermiddag mod de kongeblå
Det er glædeligt. Kunne også se på Instagram, at Rammeren træner.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Klaus » 25. maj 2023, 20:45

Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2023, 21:02

Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Kunji » 25. maj 2023, 22:03

Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Kovacs » 25. maj 2023, 22:30

Kunji skrev:
25. maj 2023, 22:03
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Mikkel Redder er den absolut ringeste dommer i Superligaen. Han er tilmed anti-AaB’er og burde fratages muligheden for at dømmes vores kampe.

Enig mht. til cyprioterne.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2023, 22:37

Kovacs skrev:
25. maj 2023, 22:30
Kunji skrev:
25. maj 2023, 22:03
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Mikkel Redder er den absolut ringeste dommer i Superligaen. Han er tilmed anti-AaB’er og burde fratages muligheden for at dømmes vores kampe.

Enig mht. til cyprioterne.
Cyperns liga er en af de mest udsatte ifht. matchfixing i Europa og det sker jo ikke uden massiv dommerindblanding.
Jeg er stor modstander af, at udveklse dommere med et land, hvor der er så store problemer med matchfixing og et større antalet dommer derfor må formodes at være kompromitterede.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af BoT » 25. maj 2023, 23:12

Kunji skrev:
25. maj 2023, 22:03
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Du glemmer, at alle dommere i ligaen er fjendtligt stemt over for AaB. Alle.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Dalbjerg » 26. maj 2023, 10:00

Kovacs skrev:
25. maj 2023, 22:30
Kunji skrev:
25. maj 2023, 22:03
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Mikkel Redder er den absolut ringeste dommer i Superligaen. Han er tilmed anti-AaB’er og burde fratages muligheden for at dømmes vores kampe.

Enig mht. til cyprioterne.
Ufatteligt at Mikkel Redder har fået det ry blandt visse AaB fans..

Måske en kombination af hans udvisning af Prica og den kendsgerning at han selv er fra Aalborg..

Hvis man oprigtigt mener, at han er den dårligste dommer i DK, ja så har man ihvertfald intet begreb om at vurdere dommere..
Trods hans lave alder er det entydigt, at han er en leder af kampe og spillere, som vi ikke har set i DK siden Claus Bo Larsen..

Det er jo ikke tilfældigt, at han formentlig i løbet af få år vil være den højest rangeret FIFA dommer i DK...
(læg så der til, at han faktisk har vist en vilje til at stille sig op efter kampe, i forhold til mange af hans struds-kollegaer)

I et felt af danske dommere, som sandt for dyden ikke magter at skabe tryghed for, at de kan opretholde og fastholde en linje i domme, så er det simpelthen tonedøvt at sætte Redder som den dårligste..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af jonas386 » 26. maj 2023, 10:23

Dalbjerg skrev:
26. maj 2023, 10:00
Det er jo ikke tilfældigt, at han formentlig i løbet af få år vil være den højest rangeret FIFA dommer i DK...
(læg så der til, at han faktisk har vist en vilje til at stille sig op efter kampe, i forhold til mange af hans struds-kollegaer)

I et felt af danske dommere, som sandt for dyden ikke magter at skabe tryghed for, at de kan opretholde og fastholde en linje i domme, så er det simpelthen tonedøvt at sætte Redder som den dårligste..
Men det er jo også en konsekvens af, at danske dommere er blevet kraftigt devalueret over de sidste 10-15 år. De år hvor man kunne regne med at se danske dommere vil slutrunder eller vigtige kampe i europæiske turneringer er forbi.

Jeg ser i øvrigt ikke Redder som ligaens dårligste dommer overhovedet, men at være den bedste i det selskab er vist ikke rigtigt et kvalitetsstempel i sig selv.

EDIT: Ok, jeg kan se at Jakob Kehlet fik storkampen mellem Hoffenheim og Skahktar i gruppespillet 2018. Første danske dommer siden 2012. Kehlet kvitterede med to fejlkendelser og blev som konsekvens rykket en klasse ned :D Chokerende og overraskende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Halil » 26. maj 2023, 11:29

Vi må huske på, at vi har samme drøm. Og samme ambition.

Nemlig, at AaB bliver i superligaen.

Så lad os stå sammen side om side, for at hylde de røde og hvide i Lyngby på mandag.
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af FIDEL » 26. maj 2023, 11:46

Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 22:37
Kovacs skrev:
25. maj 2023, 22:30
Kunji skrev:
25. maj 2023, 22:03
Jakobsen skrev:
25. maj 2023, 21:02
Klaus skrev:
25. maj 2023, 20:45
Kehlet dommer, Tykgaard VAR :@
Well, i det mindste slipper vi for både Sandi Putros og Mikkel Forredder eller at vi skal hjælpe til med uddannelsen af en flok let bestikkelige cyrpiotiske dommere.
Kæft, et sølle indlæg.

Mikkel Redder er en af få dommere herhjemme, som tør står ved sine domme og som rent faktisk virker til at snakke ordentligt til spillerne og ikke sætter sig selv i centrum, og cyprioterne har gjort det glimrende.
Mikkel Redder er den absolut ringeste dommer i Superligaen. Han er tilmed anti-AaB’er og burde fratages muligheden for at dømmes vores kampe.

Enig mht. til cyprioterne.
Cyperns liga er en af de mest udsatte ifht. matchfixing i Europa og det sker jo ikke uden massiv dommerindblanding.
Jeg er stor modstander af, at udveklse dommere med et land, hvor der er så store problemer med matchfixing og et større antalet dommer derfor må formodes at være kompromitterede.
Så længe disse cypriotiske dommere gør det bedre end de danske dommere, så er jeg tilfreds. Danske dommere er godt nok elendige, og er bare blevet dårligere og dårligere med årene. Det er absurd.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Dalbjerg » 26. maj 2023, 11:54

jonas386 skrev:
26. maj 2023, 10:23
Dalbjerg skrev:
26. maj 2023, 10:00
Det er jo ikke tilfældigt, at han formentlig i løbet af få år vil være den højest rangeret FIFA dommer i DK...
(læg så der til, at han faktisk har vist en vilje til at stille sig op efter kampe, i forhold til mange af hans struds-kollegaer)

I et felt af danske dommere, som sandt for dyden ikke magter at skabe tryghed for, at de kan opretholde og fastholde en linje i domme, så er det simpelthen tonedøvt at sætte Redder som den dårligste..
Men det er jo også en konsekvens af, at danske dommere er blevet kraftigt devalueret over de sidste 10-15 år. De år hvor man kunne regne med at se danske dommere vil slutrunder eller vigtige kampe i europæiske turneringer er forbi.

Jeg ser i øvrigt ikke Redder som ligaens dårligste dommer overhovedet, men at være den bedste i det selskab er vist ikke rigtigt et kvalitetsstempel i sig selv.

EDIT: Ok, jeg kan se at Jakob Kehlet fik storkampen mellem Hoffenheim og Skahktar i gruppespillet 2018. Første danske dommer siden 2012. Kehlet kvitterede med to fejlkendelser og blev som konsekvens rykket en klasse ned :D Chokerende og overraskende.
Det er jeg ikke direkte uenig i.. Det gælder stadigvæk, at det er let for den enøjet mand at blive konge over de blinde..

Jeg er ikke imponeret over det danske dommerkorps, især ikke deres overdrevent fokus på at være skolemestre fremfor at fokusere på ens linjer fra kamp til kamp..

Jeg tror dog at vi i Mikkel Redder har en chance for at vi igen kan få en CL dommer (velvidende at det politiske spil i de højere kredse taler imod Redder)..
Det vil jo vise sig, om han bare skinner, fordi han ligger i en mødding, eller om han også kan skinne nu hvor han begynder at få opgaver i udlandet..

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 29.05.2023

Indlæg af Gentleman Finn » 26. maj 2023, 22:06

Alle mand til Lyngby, vi skal have den sejr, ikke så meget pis

Besvar