AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Dalbjerg » 23. maj 2023, 21:22

Maglau skrev:
23. maj 2023, 21:12
Er det ikke ret enkelt hvis det er en tilfældighed melder de gutter der har medbragt banneret sig med et stort grin og navns nævnelse og erklærer at de selvfølgelig ikke kendte referencen.
Forbliver de anonyme og ikke til at finde - ja så tolker jeg som mere end en tilfældighed.
Spot on..

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af DenGamleMand » 23. maj 2023, 21:39

jonas386 skrev:
23. maj 2023, 20:11
Dalbjerg skrev:
23. maj 2023, 20:04
DenSataniskeHest skrev:
23. maj 2023, 19:56
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 19:46
Men nu blev pallesen jo faktisk skadet i en 4-0 sejr over Horsens..

Jeg synes det virker langt ude
Noget skulle de jo finde på for at fylde nyhederne op. Der var grænser for hvor længe de kunne bruge på indslaget om de hunde hvalpe fra Sindal der var opkaldt efter matador..
Det er vist en kende naivt, at tro at det er en tilfældighed..

At nævne resultatet giver jo INGEN mening i et banner, som skal give Pallesen en god bedring hilsen..
Jeg er sikker på at vesttribunen er overrendt af folk der var unge i 60'erne, da Palle Sørensen "vandt 4-0"
Det er blevet råbt i årevis så de behøver bestemt ikke at have været unge i 60’erne.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Krage » 23. maj 2023, 21:50

DenGamleMand skrev:
23. maj 2023, 21:39
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 20:11
Dalbjerg skrev:
23. maj 2023, 20:04
DenSataniskeHest skrev:
23. maj 2023, 19:56
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 19:46
Men nu blev pallesen jo faktisk skadet i en 4-0 sejr over Horsens..

Jeg synes det virker langt ude
Noget skulle de jo finde på for at fylde nyhederne op. Der var grænser for hvor længe de kunne bruge på indslaget om de hunde hvalpe fra Sindal der var opkaldt efter matador..
Det er vist en kende naivt, at tro at det er en tilfældighed..

At nævne resultatet giver jo INGEN mening i et banner, som skal give Pallesen en god bedring hilsen..
Jeg er sikker på at vesttribunen er overrendt af folk der var unge i 60'erne, da Palle Sørensen "vandt 4-0"
Det er blevet råbt i årevis så de behøver bestemt ikke at have været unge i 60’erne.
Må indrømme jeg aldrig har hørt det og slet ikke på tribunen, men bare fordi jeg ikke har hørt det kunne det jo sagtens være sket... Jeg blev dog meget forundret over det og forstod overhovedet ikke sammenligningen... Men kan måske godt forstå man ikke behøver nævne cifrene... :S
Billede

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Krage » 23. maj 2023, 21:51

Dalbjerg skrev:
23. maj 2023, 21:22
Maglau skrev:
23. maj 2023, 21:12
Er det ikke ret enkelt hvis det er en tilfældighed melder de gutter der har medbragt banneret sig med et stort grin og navns nævnelse og erklærer at de selvfølgelig ikke kendte referencen.
Forbliver de anonyme og ikke til at finde - ja så tolker jeg som mere end en tilfældighed.
Spot on..
Ja det kunne da være et ret relevant, men det kan man vel kun håbe på sker...
Billede

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Krede » 23. maj 2023, 22:55

Referencen til politimorderen er ikke til at tage fejl af i det banner. Ganske kreativt fundet på men torskedumt at lave et banner med denne dobbeltbetydning. Det hører ingen steder hjemme på Vesttribunen. Vi har en fanscene lige nu der sprudler af entusiasme. Særligt den uofficielle. Jeg er vild med det. Men to gange indenfor 1 uge har jeg oplevet at der trædes ved siden af: kanonslag i fanzonen i Fælledparken. Og i Parken. Pyro fint nok. Kanonslag? Hjernedødt! Dette banner er også ramt helt ved siden af skiven. En signalværdi som de færreste vil tages til indtægt for. Jeg er tolerant og hylder det grænsesøgende fanmiljø, men det her er sgu bare lidt ynkeligt og plat og provokation for provokationens skyld. Som om der går sport i at overgå FCK’s opfindsomhed i et skjult anti-autoritært budskab ala deres ur med viserne på kl. 13.12.
Som et barn der har lavet et gækkebrev. Nej tak til sådanne klovnerier på tribunen

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Mogens » 23. maj 2023, 22:57

Hvis det er skrevet i ond hensigt (hvilket jeg ikke tror det er), så er timingen skidt. Mig bekendt har der ikke været beefs mellem grupperinger og politiet i noget tid???
Sammenligningen med det hjernedøde ur i parken holder ikke vand - de er jo notorisk i konflikt med politiet i forbindelse med de overvurderede kampe mod bif, så der giver det meget mere mening, og der er næppe nogen, der er i tvivl om hensigten.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

EnvenafFolket

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af EnvenafFolket » 24. maj 2023, 04:50

Jakobsen skrev:
23. maj 2023, 19:34
Jeg er egentlig ikke i tvivl om, at vi har idioter på tribunen der kunne finde på sådan noget pis. Vi har jo desværre nok af de fjolser, hvor det handler mere om fraktionen end AaB - og hvorfor nævne resultatet fra kampen før?
Med fare for nogen bliver polemiske og googler nettet tyndt for halvtynde eksempler så er det godt nok sjældent man ser kampcifre på bannere medmindre det er fordi man har tævet lokalrivalen 8-0 i sidste indbyrdes opgør.

Men well - det er jo svært at bevise noget som helst, men det er sgu uheldigt, men jeg køber lige så vel at det kan være lavet af en håndfuld teenagere der aldrig har hørt om Palle Sørensen.
Dem der laver bannere er lettilgængelige, de står på Vesttribunen og hvor end AaB spiller, uge efter uge, i medgang og modgang.
De største idioter er dem der konstant kører en heksejagt herinde på dem der er primus motor på vores fanscene, uden at indgå i dialog fysisk , mens de skyder selvsamme personer skjulte motiver i skoene uden at vide hvad der er op og ned. Men det er naturligvis en gratis omgang at komme med sit sædvanlige opkast herinde, og det er desværre bare usædvanligt kedeligt og dræbende ukonstruktivt i længden, men carry on.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Buzz Killington » 24. maj 2023, 06:29

De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af jonas386 » 24. maj 2023, 06:36

DenGamleMand skrev:
23. maj 2023, 21:39
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 20:11
Dalbjerg skrev:
23. maj 2023, 20:04
DenSataniskeHest skrev:
23. maj 2023, 19:56
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 19:46
Men nu blev pallesen jo faktisk skadet i en 4-0 sejr over Horsens..

Jeg synes det virker langt ude
Noget skulle de jo finde på for at fylde nyhederne op. Der var grænser for hvor længe de kunne bruge på indslaget om de hunde hvalpe fra Sindal der var opkaldt efter matador..
Det er vist en kende naivt, at tro at det er en tilfældighed..

At nævne resultatet giver jo INGEN mening i et banner, som skal give Pallesen en god bedring hilsen..
Jeg er sikker på at vesttribunen er overrendt af folk der var unge i 60'erne, da Palle Sørensen "vandt 4-0"
Det er blevet råbt i årevis så de behøver bestemt ikke at have været unge i 60’erne.
Virkelig? Jeg kender godt episoden, men havde aldrig fanget koblingen ud fra det banner. Hvor mange tror du fangede den påståede reference uden at have læst artiklen fra tv2?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2015
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af 9520AaB » 24. maj 2023, 07:18

Krede skrev:Referencen til politimorderen er ikke til at tage fejl af i det banner. Ganske kreativt fundet på men torskedumt at lave et banner med denne dobbeltbetydning. Det hører ingen steder hjemme på Vesttribunen. Vi har en fanscene lige nu der sprudler af entusiasme. Særligt den uofficielle. Jeg er vild med det. Men to gange indenfor 1 uge har jeg oplevet at der trædes ved siden af: kanonslag i fanzonen i Fælledparken. Og i Parken. Pyro fint nok. Kanonslag? Hjernedødt! Dette banner er også ramt helt ved siden af skiven. En signalværdi som de færreste vil tages til indtægt for. Jeg er tolerant og hylder det grænsesøgende fanmiljø, men det her er sgu bare lidt ynkeligt og plat og provokation for provokationens skyld. Som om der går sport i at overgå FCK’s opfindsomhed i et skjult anti-autoritært budskab ala deres ur med viserne på kl. 13.12.
Som et barn der har lavet et gækkebrev. Nej tak til sådanne klovnerier på tribunen
Lad os lege med tanken, at de rent faktisk IKKE kendte til referencen, så er det stadig et enormt ringe banner. Og som andre skriver, kender de ikke til referencen, så stå frem og undskyld, sværere er det ikke.
Kanonslag i Fælledparken var ca 2 meter fra mig og en 7 årig, der græd den næste halve time, jeg lever sgu nok med den ringen for ørerne, der holdt i ca en time, men for fanden såkaldte medfans. En 7 årig dreng, der skulle have sin livs oplevelse!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af DenGamleMand » 24. maj 2023, 08:03

jonas386 skrev:
24. maj 2023, 06:36
DenGamleMand skrev:
23. maj 2023, 21:39
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 20:11
Dalbjerg skrev:
23. maj 2023, 20:04
DenSataniskeHest skrev:
23. maj 2023, 19:56
jonas386 skrev:
23. maj 2023, 19:46
Men nu blev pallesen jo faktisk skadet i en 4-0 sejr over Horsens..

Jeg synes det virker langt ude
Noget skulle de jo finde på for at fylde nyhederne op. Der var grænser for hvor længe de kunne bruge på indslaget om de hunde hvalpe fra Sindal der var opkaldt efter matador..
Det er vist en kende naivt, at tro at det er en tilfældighed..

At nævne resultatet giver jo INGEN mening i et banner, som skal give Pallesen en god bedring hilsen..
Jeg er sikker på at vesttribunen er overrendt af folk der var unge i 60'erne, da Palle Sørensen "vandt 4-0"
Det er blevet råbt i årevis så de behøver bestemt ikke at have været unge i 60’erne.
Virkelig? Jeg kender godt episoden, men havde aldrig fanget koblingen ud fra det banner. Hvor mange tror du fangede den påståede reference uden at have læst artiklen fra tv2?
Jeg kan kun tale for mig selv. Da jeg så banneret tænkte jeg Palle Sørensen (også inden TV2 skrev om det). Det er nok en ‘joke’ der skulle været blevet ved ideen og ikke som en kreativ hyldest til Kristoffer Pallesen/en fuckfinger til politiet.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

EnvenafFolket

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af EnvenafFolket » 24. maj 2023, 11:07

Buzz Killington skrev:
24. maj 2023, 06:29
De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
Hvis man er aktiv AaB fan, så kunne man jo bare tage en snak med folkene på tribunen, de bider helt sikkert ikke. De står der, og er tilgængelige.
Det klinger lidt hult når anonyme brugere på et anonymt forum kræver at andre står frem med navn, men det er selvfølgelig nemmere at tilsvine bag skærmen, i stedet for at få sin røv ud i virkeligheden.

Og jeg synes forresten også, at en reference til PS er unødvendig, hvis det vitterligt er dét, det er tale om.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Maglau » 24. maj 2023, 12:37

EnvenafFolket skrev:
24. maj 2023, 11:07
Buzz Killington skrev:
24. maj 2023, 06:29
De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
Hvis man er aktiv AaB fan, så kunne man jo bare tage en snak med folkene på tribunen, de bider helt sikkert ikke. De står der, og er tilgængelige.
Det klinger lidt hult når anonyme brugere på et anonymt forum kræver at andre står frem med navn, men det er selvfølgelig nemmere at tilsvine bag skærmen, i stedet for at få sin røv ud i virkeligheden.

Og jeg synes forresten også, at en reference til PS er unødvendig, hvis det vitterligt er dét, det er tale om.
Nu var der jo ikke aktive fans (hvad det så end er) der bragte problematikken om banneret frem - det var en journalist.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5334
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2023, 12:50

Maglau skrev:
24. maj 2023, 12:37
EnvenafFolket skrev:
24. maj 2023, 11:07
Buzz Killington skrev:
24. maj 2023, 06:29
De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
Hvis man er aktiv AaB fan, så kunne man jo bare tage en snak med folkene på tribunen, de bider helt sikkert ikke. De står der, og er tilgængelige.
Det klinger lidt hult når anonyme brugere på et anonymt forum kræver at andre står frem med navn, men det er selvfølgelig nemmere at tilsvine bag skærmen, i stedet for at få sin røv ud i virkeligheden.

Og jeg synes forresten også, at en reference til PS er unødvendig, hvis det vitterligt er dét, det er tale om.
Nu var der jo ikke aktive fans (hvad det så end er) der bragte problematikken om banneret frem - det var en journalist.
Det ved vi vist godt allesammen, hvad er.
Ædruelighedens stemme

EnvenafFolket

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af EnvenafFolket » 24. maj 2023, 13:32

Maglau skrev:
24. maj 2023, 12:37
EnvenafFolket skrev:
24. maj 2023, 11:07
Buzz Killington skrev:
24. maj 2023, 06:29
De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
Hvis man er aktiv AaB fan, så kunne man jo bare tage en snak med folkene på tribunen, de bider helt sikkert ikke. De står der, og er tilgængelige.
Det klinger lidt hult når anonyme brugere på et anonymt forum kræver at andre står frem med navn, men det er selvfølgelig nemmere at tilsvine bag skærmen, i stedet for at få sin røv ud i virkeligheden.

Og jeg synes forresten også, at en reference til PS er unødvendig, hvis det vitterligt er dét, det er tale om.
Nu var der jo ikke aktive fans (hvad det så end er) der bragte problematikken om banneret frem - det var en journalist.
Og det er dig der forventer at folk står frem med navn? Hvis der er noget du vil vide, kunne du jo tage en snak med de flinke mennesker på Vesttribunen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af Maglau » 24. maj 2023, 13:56

EnvenafFolket skrev:
24. maj 2023, 13:32
Maglau skrev:
24. maj 2023, 12:37
EnvenafFolket skrev:
24. maj 2023, 11:07
Buzz Killington skrev:
24. maj 2023, 06:29
De får også velfortjent ros uge efter uge. Det her er ikke for eller imod *hele* fanscenen, så der er ingen grund til at opstille det sådan. 99% gør det fremragende.
Hvis man er aktiv AaB fan, så kunne man jo bare tage en snak med folkene på tribunen, de bider helt sikkert ikke. De står der, og er tilgængelige.
Det klinger lidt hult når anonyme brugere på et anonymt forum kræver at andre står frem med navn, men det er selvfølgelig nemmere at tilsvine bag skærmen, i stedet for at få sin røv ud i virkeligheden.

Og jeg synes forresten også, at en reference til PS er unødvendig, hvis det vitterligt er dét, det er tale om.
Nu var der jo ikke aktive fans (hvad det så end er) der bragte problematikken om banneret frem - det var en journalist.
Og det er dig der forventer at folk står frem med navn? Hvis der er noget du vil vide, kunne du jo tage en snak med de flinke mennesker på Vesttribunen.
Det giver da ingen mening at de pågældende skal forklare sig overfor mig når sagen drejer sig om en offentlig påstand fra en journalist om en hyldest til en politimorder.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB fanget i mulig hyldest af morder...

Indlæg af 634 » 24. maj 2023, 21:31

Kan vi ikke få dem som har lavet banneret til at stå frem og forklare den, og derfra kommentere det. Der burde ikke laves budskabs bannere, uden afsendere som vil vedkende sig det.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar