Tillykke til damerne

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Tillykke til damerne

Indlæg af Baatnakken » 10. jun 2023, 19:49

AaBs damehold skal spille kvindeliga næste sæson efter 2-2 mod GF, superflot af damerne,vi er nok nogen der kommer til at følge lidt mere med i den liga næste år :aabfan: :aabfan: :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af R Rosenberg » 10. jun 2023, 20:55

Baatnakken skrev:
10. jun 2023, 19:49
AaBs damehold skal spille kvindeliga næste sæson efter 2-2 mod GF, superflot af damerne,vi er nok nogen der kommer til at følge lidt mere med i den liga næste år :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Ja, det er I nok.

Tillykke til dem!
Ædruelighedens stemme

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af Mogens » 14. jun 2023, 10:35

Baatnakken skrev:
10. jun 2023, 19:49
AaBs damehold skal spille kvindeliga næste sæson efter 2-2 mod GF, superflot af damerne,vi er nok nogen der kommer til at følge lidt mere med i den liga næste år :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det må vi da håbe I er. Tillykke.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5206
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af Jakobsen » 14. jun 2023, 13:08

Tillykke til dem. Personligt har jeg dækket mine fodboldbehov så jeg kommer ikke til også at følge mere med i kvindefodbold end jeg gør.

Synes dog det virker lidt åndsvagt de to profesionelle hold kører i hver deres selskab og at kvinderne ikke spiller i Macron som resten.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

EnvenafFolket

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af EnvenafFolket » 15. jun 2023, 13:39

Tillykke til Brent :aabfan: :aabfan:

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 462
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af DenSataniskeHest » 15. jun 2023, 14:48

Jakobsen skrev:
14. jun 2023, 13:08
Tillykke til dem. Personligt har jeg dækket mine fodboldbehov så jeg kommer ikke til også at følge mere med i kvindefodbold end jeg gør.

Synes dog det virker lidt åndsvagt de to profesionelle hold kører i hver deres selskab og at kvinderne ikke spiller i Macron som resten.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
AaB gør aldrig noget gennemført....

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Tillykke til damerne

Indlæg af jonas386 » 19. jun 2023, 09:25

Kvindefodbold siger mig ikke det store, men jeg synes det er lidt synd, at kvindefodbolden insisterer på at skulle være "det andet hold" i internationale storklubber. Herhjemme kunne jeg godt være lidt bekymret for, at Fortuna Hjørring ender med at være nul og nix, mens kvindeligaen bliver nærmest, holdmæssigt, identisk med superligaen, domineret af FCM, FCK og BIF.

Der er en del forretnings- og fodboldledere der får et mindre chok, når de finder ud af, at dedikerede fodboldfans af klub x, ikke kommer til at være i nærheden af lige så passioneret omkring damefodbold bare fordi de spiller i de "rigtige" trøjer.

Håbet om, at de loyale fodboldfans i bund og grund vil være lige så interesseret i kvinderne som i mændene, når bare de spiller for "deres" klub, kommer formentlig til at ødelægge en hel del af det, som kvinderne har forsøgt at bygge op de sidste 15-20 år.

Jeg forstår slet ikke, at man ikke ser nogle faldgruber i bare at være det dårligere alternativ, og det dårlige Barcelona, city, Milan etc., i stedet for at prøve at give sporten og ligaerne deres egen identitet.
Det er også mit indtryk, at kvindespillerne har mere travlt med at få en bid af den kæmpestore kage der er fodboldverdenen, end at give deres sport lidt personlighed og et særpræg.
i stedet for at
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar