Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Gentleman Finn » 19. aug 2023, 12:15

RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
En fjer der bliver til 5 høns betyder ikke at der ikke kan være noget om snakken. Det betyder at når historier og sladder går igennem flere, så bliver der lagt detaljer, der aldrig skete, på. Og det er helt normalt. Det eneste der står i Nordjyske er at han ikke havde trænet ordentligt, og det kan sagtens hænge sammen med transferhistorien og at han var uafklaret et par dage. Men derfra og så til at tro på hver detalje der bliver genfortalt, der er langt. Mennesker har det med at digte ting på, der skal gøre dem mere dramatiske.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Dalbjerg » 19. aug 2023, 12:49

Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 12:15
RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
En fjer der bliver til 5 høns betyder ikke at der ikke kan være noget om snakken. Det betyder at når historier og sladder går igennem flere, så bliver der lagt detaljer, der aldrig skete, på. Og det er helt normalt. Det eneste der står i Nordjyske er at han ikke havde trænet ordentligt, og det kan sagtens hænge sammen med transferhistorien og at han var uafklaret et par dage. Men derfra og så til at tro på hver detalje der bliver genfortalt, der er langt. Mennesker har det med at digte ting på, der skal gøre dem mere dramatiske.
I Ripodsten bekræfter de at han ikke havde trænet i et par dage.. Så det virker mere som spin fra AaBs side at kalde det "ikke har trænet ordentlig"..
Nej, det tør siges, at man ikke har trænet ordentligt, hvis man ikke er har været tilstede til fællestræninger..

Sådan formulering indikerer at sandheden er som først udlagt af to brugere herinde.. Og det ser ikke godt ud for AaB..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af R Rosenberg » 19. aug 2023, 13:03

RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
Det er så grotesk, at AaB har hånden så langt oppe i røven på Nordjyskes sportsredaktion.
Ædruelighedens stemme

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Freddie » 19. aug 2023, 14:27

R Rosenberg skrev:
19. aug 2023, 13:03
RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
Det er så grotesk, at AaB har hånden så langt oppe i røven på Nordjyskes sportsredaktion.
Det kan da ikke komme som den store overraskelse. Hvordan tror du ellers at Nordjyske kan være først på alle nyheder. Det er nærmest som en hjemmeside for AaB.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af R Rosenberg » 19. aug 2023, 15:14

Freddie skrev:
19. aug 2023, 14:27
R Rosenberg skrev:
19. aug 2023, 13:03
RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
Det er så grotesk, at AaB har hånden så langt oppe i røven på Nordjyskes sportsredaktion.
Det kan da ikke komme som den store overraskelse. Hvordan tror du ellers at Nordjyske kan være først på alle nyheder. Det er nærmest som en hjemmeside for AaB.
Ja, det er de jo så langtfra - hvis så de i det mindste var det.
Ædruelighedens stemme

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2023, 16:43

Dalbjerg skrev:
19. aug 2023, 12:49
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 12:15
RicoBR02 skrev:
19. aug 2023, 12:04
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2023, 11:34
Jeg nævner lige igen, en fjer bliver til 5 høns, sladder der går fra mund til mund er svære at tage for gode vare. Da han kom ind gav han sig 100%, hvilket er det vigtigste, hvad end der er blevet sagt så har Hilje og Sousa fået ordnet det. Han er brasse og de er mere excentriske.
Der er ingen fjer her der bliver til 5 høns, hvad jeg siger er hvad der er sket 100% sikkert. Jeg melder for helvede endda at nordjyske har fået at vide at de først må skrive om det idag når AaB internt har bestemt hvad der må skrives.. Men jeg vil ikke tvinge nogen til at tro på mig..
En fjer der bliver til 5 høns betyder ikke at der ikke kan være noget om snakken. Det betyder at når historier og sladder går igennem flere, så bliver der lagt detaljer, der aldrig skete, på. Og det er helt normalt. Det eneste der står i Nordjyske er at han ikke havde trænet ordentligt, og det kan sagtens hænge sammen med transferhistorien og at han var uafklaret et par dage. Men derfra og så til at tro på hver detalje der bliver genfortalt, der er langt. Mennesker har det med at digte ting på, der skal gøre dem mere dramatiske.
I Ripodsten bekræfter de at han ikke havde trænet i et par dage.. Så det virker mere som spin fra AaBs side at kalde det "ikke har trænet ordentlig"..
Nej, det tør siges, at man ikke har trænet ordentligt, hvis man ikke er har været tilstede til fællestræninger..

Sådan formulering indikerer at sandheden er som først udlagt af to brugere herinde.. Og det ser ikke godt ud for AaB..
For min skyld må de gerne sende Sousa ned at træne med u19. Fuck pengene og statuer et eksempel! Samtidig kan AaB for min skyld godt sende Lucas til Vendsyssel. Han er færdig, og at gøre ham til anfører var og er en kæmpe joke!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Mogens » 19. aug 2023, 17:53

EnvenafFolket skrev:
18. aug 2023, 21:10
Mogens skrev:
18. aug 2023, 21:04
EnvenafFolket skrev:
18. aug 2023, 20:28
Genistreg af Peter Bonde. Vi er langt fra rykket op. Vågn op. Hele vejen rundt!
Genistreg? Hvis jeg havde været i hans sko havde jeg sgu også stillet mig tilbage med 11 mand på den sidste 1/3.
Han taler hans holds chancer helt ned under gulvbrædderne inden kampstart, og udtaler at spillerne aldrig har været i sådan en kulisse hvor tribunen presser og råber af dem. Så ja, han fjerner presset fra sine spillere.
Undskyld, men det falder jeg sgu ikke på halen over. Det ser man sgu gang på gang fra bare nogenlunde normalt tænkende trænere. Hvis nogen som helst i AaB-lejren er blevet påvirket af det, burde de (helt seriøst) mentalundersøges. Det kan dog ikke udelukkes, at det har haft en vis effekt på hans egne spillere, som dog ikke ydede noget nævneværdigt udover en kæmpe arbejdsindsats.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Mogens » 19. aug 2023, 17:54

Salle17 skrev:
18. aug 2023, 21:11
Mogens skrev:
18. aug 2023, 21:07
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 20:35
Pippo skrev:
18. aug 2023, 20:34
Hvorfor er det egentlig, at ham Caballo spiller? Frygteligt, så langsom han er. Hvad skal vi med alle de lottokuponer. Det skal altså have en ende. Ahlmanns storhedstid er forbi, men han er god nok til 1. division.
Langsom? Han er den hurtigste spiller på banen idag
Men ikke hurtig nok til at undgå det røde kort. Jeg undrede mig over, hvorfor ham ikke forsøgte en glidende tackling. Ikke sikkert han havde fanget bolden (eller stoppet manden), men kunne da som minimum have bragt ham ud af balance og måske have sluppet billigere.
Nå, fuck it. Han var jo ikke syndebukken.
Hvor er det pinligt og trist
Potentielt en kampafgørende "redning" - havde Næstved spilleren forsat, så var der måske mål..
Den er jeg med på, men tænkte blot, om man kunne have opnået samme effekt med en glidende tackling? Har ikke set den i slow, men synes bare det virkede som om, han var inden for "tacklevidde".
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Hovedet » 26. aug 2023, 17:14

I øvrigt undrer jeg mig en smule over det - i sammenligning med Fredericiakampen - relativt lave tilskuertal til kampen mod Næstved - 6564 tilskuere.

Mod Fredericia var der således knap 1000 flere på stadion, og differencen kan næppe forklares med antal udeholdssupportere. Jeg husker blot fra tidligere tider, at fredag aften udgjorde et publikumsvenligt tidspunkt, eller har vi blot lukreret på et slags "det skal fandeme være løgn" - tilskuerboom, der er ved at ebbe ud?

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af RicoBR02 » 26. aug 2023, 17:25

Hovedet skrev:
26. aug 2023, 17:14
I øvrigt undrer jeg mig en smule over det - i sammenligning med Fredericiakampen - relativt lave tilskuertal til kampen mod Næstved - 6564 tilskuere.

Mod Fredericia var der således knap 1000 flere på stadion, og differencen kan næppe forklares med antal udeholdssupportere. Jeg husker blot fra tidligere tider, at fredag aften udgjorde et publikumsvenligt tidspunkt, eller har vi blot lukreret på et slags "det skal fandeme være løgn" - tilskuerboom, der er ved at ebbe ud?
DMI havde meldt om skybrud og der var ekstremt tomt på sponsortribunen. Det har sikkert en del at sige. Jeg tænker vi kommer til at se et gennemsnit mellem 7 og 8000 i sæsonen hvilket vel er flot i 1 division (og næsten 4000 flere end til en Europa kamp i farum)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Hovedet » 27. aug 2023, 17:02

RicoBR02 skrev:
26. aug 2023, 17:25
Hovedet skrev:
26. aug 2023, 17:14
I øvrigt undrer jeg mig en smule over det - i sammenligning med Fredericiakampen - relativt lave tilskuertal til kampen mod Næstved - 6564 tilskuere.

Mod Fredericia var der således knap 1000 flere på stadion, og differencen kan næppe forklares med antal udeholdssupportere. Jeg husker blot fra tidligere tider, at fredag aften udgjorde et publikumsvenligt tidspunkt, eller har vi blot lukreret på et slags "det skal fandeme være løgn" - tilskuerboom, der er ved at ebbe ud?
DMI havde meldt om skybrud og der var ekstremt tomt på sponsortribunen. Det har sikkert en del at sige. Jeg tænker vi kommer til at se et gennemsnit mellem 7 og 8000 i sæsonen hvilket vel er flot i 1 division (og næsten 4000 flere end til en Europa kamp i farum)
Absolut og helt enig. 6564 tilskuere er sådan set i sig selv også et aldeles ok tilskuertal. Jeg undrede mig blot over en nedgang på små tusind tilskuere i forhold til den forrige kamp mod Fredericia. Tak for svar - og naturligvis kan kamptidspunkt også spille ind, men jeg havde blot det indtryk, at fredag aften var et glimrende tidspunkt i forhold til tilskuere.

Besvar