Kamptråd: AaB - Hillerød Fodbold, 27.08.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Hillerød Fodbold, 27.08.2023

Indlæg af R Rosenberg » 28. aug 2023, 12:04

RicoBR02 skrev:
28. aug 2023, 11:19
Pollack2 skrev:
28. aug 2023, 09:05
Gnu skrev:
27. aug 2023, 22:52
Lyfe skrev:
27. aug 2023, 22:13
Har lige genset kampen og er ikke særlig vild med helenius efter han scoret på straffet... han løbet mod vesttribuenen og vender ryggen til og peger på hans ryg nummer som om det er noget særligt.
Helenius har vist langt mindre end forventet og bænket i dag. Ja han scorer men på et straffe... så drop det pis
Jøsses. I torsdags jublede spillerne ikke nok over Posavecs strafferedning, og i dag jubler Helenius på den forkerte måde. La' nu vær' med at læse alt muligt ind i noget, der ikke betyder noget som helst.
Widell til gengæld på vej til at kravle ud til tilskuerne efter sit mål. Herligt!
Han er fantastisk og læner sig allerede nu op ad en legende status i klubben.. Ved stillingen 3-0 lige efter hans mål, laver han et tilbageløb og får taklet bolden ud og flyver op med armene i vejret, næverne knyttet og råber og skriger og jubler! Han er satme vild!
Bare rolig, han skal nok falde til AaB-patten snart.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2543
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Hillerød Fodbold, 27.08.2023

Indlæg af troelsh » 28. aug 2023, 12:31

Efter de første syv kampe i Nordic bet ligaen tegner der sig efterhånden et billede af, hvilke spillere der er inde i en positiv udvikling, og hvilke spillere der har skuffet af forskellige årsager.

De positive er i mine øjne:
Posavec - har stået fejlfrit og redet vores røv en del gange efterhånden, en af de bedste shotstoppere jeg har set i AaB.
Widell - Kæmpe scoop, en slags Børsting med god teknik.
Ross - Begynder at få slutprodukt på sit spil, jeg håber vi forlænger meget snart.
Thelander - Jeg synes han så skidt ud i slutningen af sidste sæson, men han har løftet sit niveau på trods af nedrykning.

De negative:
Lucas - Jeg havde håbet han kunne dominere 1. Division, men han er en skygge af sit gamle jeg, og jeg tror han snart er færdig i AaB.
Ahlmann - Han er bare ikke god længere, selvom han dog spillede en enkelt god kamp i Hobro.
Kramer: Har set meget usikker og langsom ud i flere kampe, Otoa må puste ham i nakken.
Sousa: Ligner en der er skiftet mentalt, men klasse fornægter sig ikke, og han har været involveret i mål og assists.
Pedro: To røde kort og ligner til tider en hund i et spil kegler.
Prica: Ligner ikke en mand der har niveauet på nuværende tidspunkt.
Helenius: Falder ud i store dele af kampene, ser meget frustreret ud.

Vi savner flere positive historier i truppen, dog ser Odada spændende ud, og jeg håber Bakiz kan finde et godt niveau igen efter sin skade.
Derudover kunne Otoa også fået et gennembrud.

Besvar