Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Elvis lever » 7. sep 2023, 11:28

R Rosenberg skrev:
6. sep 2023, 20:48
Elvis lever skrev:
6. sep 2023, 20:35
R Rosenberg skrev:
6. sep 2023, 19:50
Det kunne være fint med en liste fra AaB, hvad man må og ikke må udtrykke.
Det er sådan set meget let. Der er et ordensreglement for AaB og stadion og derudover skal man jo altid overholde Ordensbekendtgørelsen. Det ved du jo godt, men som sædvanligt vil du hellere spille idiot.
Der står intet om dette i ordensreglement for Aalborg Stadion, snotskovl (se, jeg kan også være sej på skrift).
Det forekommer mig, at disse to punkter er ganske dækkende:

13. Udøve voldelig og provokerende adfærd.
21. Komme med racistiske, homofobiske eller andre nedsættende og diskriminerende ytringer.

https://aabsport.dk/om-AaB/aalborg-port ... reglement/

Du bliver åbenbart meget ked af det, når man påpeger, at dine påstande ikke er korrekte.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2023, 12:12

Det kan på ingen måde komme som en overraskelse, at man ikke kan komme ind med 1312, acab, combat 18, Brøndby trøje eller andre finurligheder.

Det skal ikke forklares. Det er meget simpelt. Du er gæst hos AaB, og så må du også stille lidt krav til dig selv.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Forza » 7. sep 2023, 12:17

FlæskeFrank skrev:
7. sep 2023, 12:12
Det kan på ingen måde komme som en overraskelse, at man ikke kan komme ind med 1312, acab, combat 18, Brøndby trøje eller andre finurligheder.

Det skal ikke forklares. Det er meget simpelt. Du er gæst hos AaB, og så må du også stille lidt krav til dig selv.
Præcis. Folk der synes det er sejt at der står 1312 på deres tøj kan passende blive væk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af R Rosenberg » 7. sep 2023, 13:18

FlæskeFrank skrev:
7. sep 2023, 12:12
Det kan på ingen måde komme som en overraskelse, at man ikke kan komme ind med 1312, acab, combat 18, Brøndby trøje eller andre finurligheder.

Det skal ikke forklares. Det er meget simpelt. Du er gæst hos AaB, og så må du også stille lidt krav til dig selv.
Men det har de jo gjort længe jf @RicoBR02, uanset hvor fjollet budskabet er.
Desuden var AaB vel ikke vært, men VRI - deraf hele polemikken.
Ædruelighedens stemme

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Dennis Nielsen » 7. sep 2023, 13:32

Elvis lever skrev:
7. sep 2023, 11:28
R Rosenberg skrev:
6. sep 2023, 20:48
Elvis lever skrev:
6. sep 2023, 20:35
R Rosenberg skrev:
6. sep 2023, 19:50
Det kunne være fint med en liste fra AaB, hvad man må og ikke må udtrykke.
Det er sådan set meget let. Der er et ordensreglement for AaB og stadion og derudover skal man jo altid overholde Ordensbekendtgørelsen. Det ved du jo godt, men som sædvanligt vil du hellere spille idiot.
Der står intet om dette i ordensreglement for Aalborg Stadion, snotskovl (se, jeg kan også være sej på skrift).
Det forekommer mig, at disse to punkter er ganske dækkende:

13. Udøve voldelig og provokerende adfærd.
21. Komme med racistiske, homofobiske eller andre nedsættende og diskriminerende ytringer.

https://aabsport.dk/om-AaB/aalborg-port ... reglement/

Du bliver åbenbart meget ked af det, når man påpeger, at dine påstande ikke er korrekte.
du er en søn af en luder, synges der tit mod dommeren - skal vi rydde tribunen der?

Straf virker meget sjældent, det avler modtryk. Det er set utallige gange. Alligevel sidder pøblen og tror det virker.

Så render nogle teenager knejter rundt med tryk på trøjen, tror de er seje og osv. Herregud. Lad dem da gøre det, klemme et par bumser og når de så bliver voksne - ryste på hovedet af deres tidligere adfærd.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Frygah » 7. sep 2023, 13:38

R Rosenberg skrev:
7. sep 2023, 13:18
FlæskeFrank skrev:
7. sep 2023, 12:12
Det kan på ingen måde komme som en overraskelse, at man ikke kan komme ind med 1312, acab, combat 18, Brøndby trøje eller andre finurligheder.

Det skal ikke forklares. Det er meget simpelt. Du er gæst hos AaB, og så må du også stille lidt krav til dig selv.
Men det har de jo gjort længe jf @RicoBR02, uanset hvor fjollet budskabet er.
Desuden var AaB vel ikke vært, men VRI - deraf hele polemikken.
Og igen, så forstår jeg ikke at man accepterer at der er sket en simpel kommunikationsfejl, og lader tvivlen komme klub og kontrollører til gode denne ene gang, og så tager dem uden 1312 trøjer på ind og ser kampen. Det er jo ikke sådan at det er et tilbagevendende problem, jævnfør ricos beskrivelse af hvordan det normalt foregår.

Jeg synes det virker som en voldsom overreaktion.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af R Rosenberg » 7. sep 2023, 14:17

Frygah skrev:
7. sep 2023, 13:38
R Rosenberg skrev:
7. sep 2023, 13:18
FlæskeFrank skrev:
7. sep 2023, 12:12
Det kan på ingen måde komme som en overraskelse, at man ikke kan komme ind med 1312, acab, combat 18, Brøndby trøje eller andre finurligheder.

Det skal ikke forklares. Det er meget simpelt. Du er gæst hos AaB, og så må du også stille lidt krav til dig selv.
Men det har de jo gjort længe jf @RicoBR02, uanset hvor fjollet budskabet er.
Desuden var AaB vel ikke vært, men VRI - deraf hele polemikken.
Og igen, så forstår jeg ikke at man accepterer at der er sket en simpel kommunikationsfejl, og lader tvivlen komme klub og kontrollører til gode denne ene gang, og så tager dem uden 1312 trøjer på ind og ser kampen. Det er jo ikke sådan at det er et tilbagevendende problem, jævnfør ricos beskrivelse af hvordan det normalt foregår.

Jeg synes det virker som en voldsom overreaktion.
Det er jeg ingenlunde uenig i.
Ædruelighedens stemme

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af martinaalborg » 7. sep 2023, 15:22

Men alt i alt en god kamp, hvor jeg synes at vi producerer mange afslutninger....og får vel også scoret de mål vi skal.

EnvenafFolket

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af EnvenafFolket » 7. sep 2023, 19:05

Tillykke til legenden Helenius med indskrivningen i historebøgerne. Er sikker på det fortsætter.
7 basser indetil videre. Har længe sagt han scorer omkring de 20 i denne sæson - hvis han ikke bliver skadet - der er jo rigeligt med skeptikere herinde, så kom frit frem hvis i er friske på et lille bet. Put your money where your mouth is 🤑

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Jakobsen » 7. sep 2023, 19:21

EnvenafFolket skrev:
7. sep 2023, 19:05
Tillykke til legenden Helenius med indskrivningen i historebøgerne. Er sikker på det fortsætter.
7 basser indetil videre. Har længe sagt han scorer omkring de 20 i denne sæson - hvis han ikke bliver skadet - der er jo rigeligt med skeptikere herinde, så kom frit frem hvis i er friske på et lille bet. Put your money where your mouth is 🤑
Jeg er jo en af de kritiske, men jeg tror 20 sæsonmål på trods af turneringer er et fair bet. Jeg er måske ikke lige imponeret over alt hvad Helenius laver deroppe og er forbløffet over, hvordan alt kan ryge fra ham, men han er stadig en god afslutter og jeg synes faktsik det største problem er, at der er alt for lidt bevægelse omkring Helenius.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af RicoBR02 » 7. sep 2023, 19:35

Jakobsen skrev:
7. sep 2023, 19:21
EnvenafFolket skrev:
7. sep 2023, 19:05
Tillykke til legenden Helenius med indskrivningen i historebøgerne. Er sikker på det fortsætter.
7 basser indetil videre. Har længe sagt han scorer omkring de 20 i denne sæson - hvis han ikke bliver skadet - der er jo rigeligt med skeptikere herinde, så kom frit frem hvis i er friske på et lille bet. Put your money where your mouth is 🤑
Jeg er jo en af de kritiske, men jeg tror 20 sæsonmål på trods af turneringer er et fair bet. Jeg er måske ikke lige imponeret over alt hvad Helenius laver deroppe og er forbløffet over, hvordan alt kan ryge fra ham, men han er stadig en god afslutter og jeg synes faktsik det største problem er, at der er alt for lidt bevægelse omkring Helenius.
Hans sidste mål igår er noget af det jeg virkelig savner fra ham, hak nu på kassen for faen, ikke alle de smarte vendinger smadr nu bare den bold ind!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2023, 19:55

EnvenafFolket skrev:
7. sep 2023, 19:05
Tillykke til legenden Helenius med indskrivningen i historebøgerne. Er sikker på det fortsætter.
7 basser indetil videre. Har længe sagt han scorer omkring de 20 i denne sæson - hvis han ikke bliver skadet - der er jo rigeligt med skeptikere herinde, så kom frit frem hvis i er friske på et lille bet. Put your money where your mouth is 🤑
Har han slået en eller anden rekord?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Bum » 7. sep 2023, 20:28

RicoBR02 skrev:
6. sep 2023, 22:09
Dette reagerer unitas, supportklubben og tifo kaos på, da det kunne være undgået med dialog med grupperne. Derfor vælger samtlige grupper at boykotte stemningen i protest.
Det var em sindssyg magtdemonstration fra politiet og kontrollører idag over noget som IKKE er ulovligt men demonstrationen fra vesttribunen ramte endnu hårdere.
Tillykke med den hårde magtdemonstration. Boykot pga nogle latterlige t-shirts og manglende kommunikation. Det minder jo om pokalfinalen i Esbjerg, hvor folk også udvandrede fordi de blev bedt om at overholde de latterlige corona-regler, som resten af Danmark også fulgte. Det havde man også svært ved at forstå og acceptere på tribunen. Og man forlod en pokalfinale!

Fedt nok at der er sammenhold på tribunen… men for fanden hvor er I dog forfængelige! Det er godt nok nemt at såre jeres følelser. Man skulle tro det var en pigefødselsdag for 10-årige.

Kan I ikke overvejede at fyre jeres magtdemonstrationer af på noget, der giver mening og rent faktisk kan forsvares i stedet for sådan noget pladder? Prøv med VAR eller lignende, hvor I rent faktisk har en god sag i stedet for altid at vælge sådan nogle tabersager.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af RicoBR02 » 7. sep 2023, 20:48

Bum skrev:
7. sep 2023, 20:28
RicoBR02 skrev:
6. sep 2023, 22:09
Dette reagerer unitas, supportklubben og tifo kaos på, da det kunne være undgået med dialog med grupperne. Derfor vælger samtlige grupper at boykotte stemningen i protest.
Det var em sindssyg magtdemonstration fra politiet og kontrollører idag over noget som IKKE er ulovligt men demonstrationen fra vesttribunen ramte endnu hårdere.
Tillykke med den hårde magtdemonstration. Boykot pga nogle latterlige t-shirts og manglende kommunikation. Det minder jo om pokalfinalen i Esbjerg, hvor folk også udvandrede fordi de blev bedt om at overholde de latterlige corona-regler, som resten af Danmark også fulgte. Det havde man også svært ved at forstå og acceptere på tribunen. Og man forlod en pokalfinale!

Fedt nok at der er sammenhold på tribunen… men for fanden hvor er I dog forfængelige! Det er godt nok nemt at såre jeres følelser. Man skulle tro det var en pigefødselsdag for 10-årige.

Kan I ikke overvejede at fyre jeres magtdemonstrationer af på noget, der giver mening og rent faktisk kan forsvares i stedet for sådan noget pladder? Prøv med VAR eller lignende, hvor I rent faktisk har en god sag i stedet for altid at vælge sådan nogle tabersager.
Hej bums.. Jeg skal prøve at sende det videre til den rette, jeg er ikke en del af unitas, tifo kaos eller nogen anden gruppe på vesttribunen. Jeg har været en stor del af det før i tiden men overskuddet er rendt fra mig. Jeg vil dog love dig at man ikke kommer særlig langt hvis man tror man kan overbevise folk om at ændre adfærd ved at sammenligne dem med 10 årige tøser og kalde dem tabere. Mht kampen igår så hører jeg at der er inviteret til dialogmøde omkring nye retningslinjer på stadions rundt omkring i Danmark, dette møde skal efter planen først afholdes i landskamps pausen men retningslinjerne var allerede sendt ud til klubberne. Disse er ikke givet videre til folkene på vesttribunen inden kampen igår og derfor blev situationen som den gjorde. Hvis jeg brugte hele min fritid på at støtte AaB ude og hjemme, smed alle mine penge og tid i tifo arbejde og busture, så ville jeg sgu også være en anelse skuffet over at blive afvist i indgangen til stadion fordi klubben ikke har vidregivet oplysninger i tide. Men der er folk forskellige..
Hav en fortsat god dag og lad os håbe at der findes en løsning i landskampspausen.

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Broendum » 9. sep 2023, 10:34

RicoBR02 skrev:
7. sep 2023, 20:48
Bum skrev:
7. sep 2023, 20:28
RicoBR02 skrev:
6. sep 2023, 22:09
Dette reagerer unitas, supportklubben og tifo kaos på, da det kunne være undgået med dialog med grupperne. Derfor vælger samtlige grupper at boykotte stemningen i protest.
Det var em sindssyg magtdemonstration fra politiet og kontrollører idag over noget som IKKE er ulovligt men demonstrationen fra vesttribunen ramte endnu hårdere.
Tillykke med den hårde magtdemonstration. Boykot pga nogle latterlige t-shirts og manglende kommunikation. Det minder jo om pokalfinalen i Esbjerg, hvor folk også udvandrede fordi de blev bedt om at overholde de latterlige corona-regler, som resten af Danmark også fulgte. Det havde man også svært ved at forstå og acceptere på tribunen. Og man forlod en pokalfinale!

Fedt nok at der er sammenhold på tribunen… men for fanden hvor er I dog forfængelige! Det er godt nok nemt at såre jeres følelser. Man skulle tro det var en pigefødselsdag for 10-årige.

Kan I ikke overvejede at fyre jeres magtdemonstrationer af på noget, der giver mening og rent faktisk kan forsvares i stedet for sådan noget pladder? Prøv med VAR eller lignende, hvor I rent faktisk har en god sag i stedet for altid at vælge sådan nogle tabersager.
Hej bums.. Jeg skal prøve at sende det videre til den rette, jeg er ikke en del af unitas, tifo kaos eller nogen anden gruppe på vesttribunen. Jeg har været en stor del af det før i tiden men overskuddet er rendt fra mig. Jeg vil dog love dig at man ikke kommer særlig langt hvis man tror man kan overbevise folk om at ændre adfærd ved at sammenligne dem med 10 årige tøser og kalde dem tabere. Mht kampen igår så hører jeg at der er inviteret til dialogmøde omkring nye retningslinjer på stadions rundt omkring i Danmark, dette møde skal efter planen først afholdes i landskamps pausen men retningslinjerne var allerede sendt ud til klubberne. Disse er ikke givet videre til folkene på vesttribunen inden kampen igår og derfor blev situationen som den gjorde. Hvis jeg brugte hele min fritid på at støtte AaB ude og hjemme, smed alle mine penge og tid i tifo arbejde og busture, så ville jeg sgu også være en anelse skuffet over at blive afvist i indgangen til stadion fordi klubben ikke har vidregivet oplysninger i tide. Men der er folk forskellige..
Hav en fortsat god dag og lad os håbe at der findes en løsning i landskampspausen.
Tak for den gode forklaring. Personligt vil jeg håbe det runder en lidt for skinger debat af. Jeg er overbevist om at der ikke er nogen i eller omkring AaB der hverken ønsker at alle betjente skal dø, eller at den fantastiske stemning vi ser omkring holdet skal stoppe.

Mon ikke begge sider har lært lidt af dette.

Amen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af R Rosenberg » 12. sep 2023, 20:59

Fredericia. Boring.
Ædruelighedens stemme

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Krede » 13. sep 2023, 07:07

R Rosenberg skrev:
12. sep 2023, 20:59
Fredericia. Boring.
Ja men vi kunne risikere et superligahold så fin lodtrækning

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Jakobsen » 13. sep 2023, 07:22

Krede skrev:
R Rosenberg skrev:
12. sep 2023, 20:59
Fredericia. Boring.
Ja men vi kunne risikere et superligahold så fin lodtrækning
For min skyld kan de bare nedprioritere pokalen. Gider ikke et scenarie ala sidste sæson, hvor det væsentligste glipper fordi de kun kan fokusere på de sjove store kampe i pokalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af R Rosenberg » 13. sep 2023, 08:00

Jakobsen skrev:
13. sep 2023, 07:22
Krede skrev:
R Rosenberg skrev:
12. sep 2023, 20:59
Fredericia. Boring.
Ja men vi kunne risikere et superligahold så fin lodtrækning
For min skyld kan de bare nedprioritere pokalen. Gider ikke et scenarie ala sidste sæson, hvor det væsentligste glipper fordi de kun kan fokusere på de sjove store kampe i pokalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså, hvis man ikke kan spille både pokal og 1. division, så hører man nok ikke til i superligaen.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Indlæg af Jakobsen » 13. sep 2023, 08:21

R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
13. sep 2023, 07:22
Krede skrev:
R Rosenberg skrev:
12. sep 2023, 20:59
Fredericia. Boring.
Ja men vi kunne risikere et superligahold så fin lodtrækning
For min skyld kan de bare nedprioritere pokalen. Gider ikke et scenarie ala sidste sæson, hvor det væsentligste glipper fordi de kun kan fokusere på de sjove store kampe i pokalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså, hvis man ikke kan spille både pokal og 1. division, så hører man nok ikke til i superligaen.
Det er der jo også skræmmende mange af vores spillere der ikke gør.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar