Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af raekkeettre » 23. sep 2023, 09:54

Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af jonas386 » 23. sep 2023, 10:30

Fair. Jeg kunne kun lige finde en artikel fra 2019, hvor Viborg skulle have været tæt på. Synes dog også, at det virkede noget lavt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af YentotreKaffe » 23. sep 2023, 10:35

Raptorr skrev:
23. sep 2023, 09:48
Jeg tilhører dem, som mener, at Hiljemark skal have tid (især så længe der kommer point på kontoen), men det betyder ikke, at jeg er tilfreds med spillet. I går var ikke noget at skrive hjem om (offensivt), og ovenikøbet greb Ross ikke chancen oppe foran. Han er ung, og jeg tror stadig på ham, men det ligner, at Helenius fortsat er første angriber. Assisten til Lucas var klasse. Ellers ligner det (som flere har påpeget), at fokus er på at få defensiven til at fungere og så bygge på derefter. Her hjælper det, at Posavec både viser klasse og stabilitet, og 5 mål imod på 10 kampe er absolut godkendt. Det næste element i spillet, som der efter min mening skal fokuseres på er presset, ikke mindst det høje pres. Med Bakiz, Widell, Toku og Ross/Helenius har vi spillerne til at gøre rigtig ondt på modstanderne, når bolden bliver erobret højt. Jeg ser gerne, at Hiljemark og kompagni trækker i arbejdstøjet og gør fremskridt her.
Enig, jeg vil tilføje at Toku og Helenius ligner nogle der bør spille sammen på toppen, de fandt hinanden nemt da de kom ind. Køge var med til at køre tempoet ned, ved blot at køre bolden rundt omkring midtercirklen, som om de bare gerne ville have kampen skulle overståes, selvom de var bagud. Ross vil jeg se mere vilje fra, ikke tilfreds, han må nøjes med indhop hvis det er det bedste vi ser fra ham.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Klaus » 23. sep 2023, 10:37

R Rosenberg skrev:
23. sep 2023, 09:08
Eksil skrev:
23. sep 2023, 09:03
jonas386 skrev:
23. sep 2023, 08:58
Kan det i øvrigt passe, at rekorden for point i 1. division (godt nok med 33 kampe) "kun" er 65 point?
Nej. I 2020/21 fik VFF 76 og SIF 73. Ser ud til, at man de fleste år skal på +60 point for at sikre top 2.
Ja, ikke siden 16 har 3'eren fået 60 point.
Dog har jeg svært ved at se, at AaB og Sønderjyske ikke bare lige så stille trækker fra.
Jeg tror godt det kan blive en sæson, der kræver mange point for at rykke op. Mit bud er, at vi sammen med SønderjyskE og Fredericia kommer til at kæmpe om pladserne. Fredericia spiller til tider rigtig god fodbold og sejren over Kolding ude i går viser også, at der er noget bund i holdet. Vores egen klare sejr over dem, var ikke noget retvisende billede på kampen..

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 603
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af KongGulerod » 23. sep 2023, 10:39

raekkeettre skrev:
23. sep 2023, 09:54
Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!
Giv dem nu tid. Hvad vil du have at de skal gøre? Fyre Hiljemark, der ikke har tabt en kamp siden juni?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Gentleman Finn » 23. sep 2023, 10:55

Klaus skrev:
23. sep 2023, 10:37
R Rosenberg skrev:
23. sep 2023, 09:08
Eksil skrev:
23. sep 2023, 09:03
jonas386 skrev:
23. sep 2023, 08:58
Kan det i øvrigt passe, at rekorden for point i 1. division (godt nok med 33 kampe) "kun" er 65 point?
Nej. I 2020/21 fik VFF 76 og SIF 73. Ser ud til, at man de fleste år skal på +60 point for at sikre top 2.
Ja, ikke siden 16 har 3'eren fået 60 point.
Dog har jeg svært ved at se, at AaB og Sønderjyske ikke bare lige så stille trækker fra.
Jeg tror godt det kan blive en sæson, der kræver mange point for at rykke op. Mit bud er, at vi sammen med SønderjyskE og Fredericia kommer til at kæmpe om pladserne. Fredericia spiller til tider rigtig god fodbold og sejren over Kolding ude i går viser også, at der er noget bund i holdet. Vores egen klare sejr over dem, var ikke noget retvisende billede på kampen..
Kolding brændte den ene store chance efter den anden i går, helt absurd de ikke fik 2-2 til sidst, snakkede med min nevø da han kom hjem, han sidder på bænken som 2. målmand for Kolding. De har nogle svagheder nede bagved når de bliver presset, og det så vi også imod os, de var IKKE god i deres eget felt, de var enorm god mellem felterne. De spillede 0-0 hjemme mod Helsingør runden før. Men du har nok ret i at hvis der er nogle der skal true os og SE er det dem, jeg vil dog gerne se hvordan de klarer sig når banerne lige om lidt og i starten af foråret bliver til en pløjemark.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af emenike » 23. sep 2023, 12:39

KongGulerod skrev:
23. sep 2023, 10:39
raekkeettre skrev:
23. sep 2023, 09:54
Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!
Giv dem nu tid. Hvad vil du have at de skal gøre? Fyre Hiljemark, der ikke har tabt en kamp siden juni?
Noget skal man jo brokke sig over her på siden. Folk glemmer hurtigt, at vi kommer fra den værste sæson i klubbens nyere historie med et hold plaget af en voldsom tabermentalitet og som slet ikke var konkurrencedygtig. Jeg kunne ærlig talt ikke have drømt om en bedre start på tilværelsen i 1. division rent resultatmæssigt, mentalt ser det ud til at skuden for alvor er vendt. Så må det gode spil komme hen ad vejen, og det kommer det selvfølgelig også til.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af YentotreKaffe » 23. sep 2023, 13:00

raekkeettre skrev:
23. sep 2023, 09:54
Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!
Folk er nødt til at have noget mere jordforbindelse og tålmodighed, vi er nedrykkere der har væltet mellem et rekordhøjt antal trænere og systemer indenfor en kort periode, der er intet at bygge ovenpå som mange trænere har fordelen af.

Hilje er startet på projekt "etabler AaB i suppen" og har lige taget hul på at indføre et nyt system. Underholdningsværdien kommer ikke til at være i højsædet, det er den i øvrigt sjældent i overgangsperioder mellem systemer alligevel. AaB kommer heller ikke til at bygge hen imod at henrykke offensivt i 1. div mod hold der står enormt lavt, tager alt tempo ud af kampen med bolden, og ofte tilfredse blot de taber med 1, man skal være effektive i suppen. Herudover har holdet har SLET SLET ikke sat sig endnu, det her er ikke i nærheden af slutproduktet, hverken forsvarsmæssigt, centralt eller offensivt(!)

Vi har stort set lige taget de første spadestik i implementeringen af det nye system, med en håndfuld nye spillere i startopstillingen, solgt vores bedste angriber, og har nu lagt os fast på en base med 3 centrale forsvarsspillere, hvor Otoa godt må gå med fremad og bryde kæderne. Det kommer han til at gøre noget mere når systemet sidder.

Vi vinder stadigvæk kampene mens vi er ved at gøre det her, det var noget helt andet hvis vi ikke gjorde. Vi har tiden til at gøre det i 1. div. Der er mange ting vi ikke er i nærheden af at være i mål med endnu, åbenlyst. Særligt er der mange nye ansigter i startopstillingen og relationer i et nyt system spillerne skal lære, så spillerne nemmere finder hinanden og kender rollerne. Vi skal bl.a. blive bedre til at læse hvornår genpresset skal sidde, og spil mellem midtbane og offensiven. Toku skal spilles ind i angrebet, det er åbenlyst han har noget mere fart og gåpåmod, han kommer til at passe godt sammen med Helenius. Lidt ala vi så med Sousa.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2539
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af troelsh » 23. sep 2023, 13:59

Ja vi er igang med et langsigtet projekt, og når vi forhåbentlig rykker op i superligaen igen kommer det til at blive ren overlevelse fra dag 1.

Hvis jeg skal tage spillerne en lille smule i forsvar, så er det også svært at skabe seværdigt fodbold, når 9 ud af de 10 modstandere man møder, er tilfreds med uafgjort mod os, og derfor satser meget lidt offensivt.
Nu sidder jeg f.eks. Og ser Horsens mod Vendsyssel, og Horsens skal bare slå en lang bold, så har de nærmest en friløber.
Sådan bliver det med garanti ikke når vi møder Vendsyssel næste runde, de kommer til at holde mange flere folk tilbage.
Og inden jeg bliver haglet ned, så vil jeg sige, at jeg er fuldstændig enig i, at det ingen måde har været godt nok offensivt, og det aldrig skal bruges som en undskyldning for hvor elendige vi har været offensivt, men det hører med til fortællingen.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Raptorr » 23. sep 2023, 14:34

YentotreKaffe skrev:
23. sep 2023, 13:00
raekkeettre skrev:
23. sep 2023, 09:54
Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!
Folk er nødt til at have noget mere jordforbindelse og tålmodighed, vi er nedrykkere der har væltet mellem et rekordhøjt antal trænere og systemer indenfor en kort periode, der er intet at bygge ovenpå som mange trænere har fordelen af.

Hilje er startet på projekt "etabler AaB i suppen" og har lige taget hul på at indføre et nyt system. Underholdningsværdien kommer ikke til at være i højsædet, det er den i øvrigt sjældent i overgangsperioder mellem systemer alligevel. AaB kommer heller ikke til at bygge hen imod at henrykke offensivt i 1. div mod hold der står enormt lavt, tager alt tempo ud af kampen med bolden, og ofte tilfredse blot de taber med 1, man skal være effektive i suppen. Herudover har holdet har SLET SLET ikke sat sig endnu, det her er ikke i nærheden af slutproduktet, hverken forsvarsmæssigt, centralt eller offensivt(!)

Vi har stort set lige taget de første spadestik i implementeringen af det nye system, med en håndfuld nye spillere i startopstillingen, solgt vores bedste angriber, og har nu lagt os fast på en base med 3 centrale forsvarsspillere, hvor Otoa godt må gå med fremad og bryde kæderne. Det kommer han til at gøre noget mere når systemet sidder.

Vi vinder stadigvæk kampene mens vi er ved at gøre det her, det var noget helt andet hvis vi ikke gjorde. Vi har tiden til at gøre det i 1. div. Der er mange ting vi ikke er i nærheden af at være i mål med endnu, åbenlyst. Særligt er der mange nye ansigter i startopstillingen og relationer i et nyt system spillerne skal lære, så spillerne nemmere finder hinanden og kender rollerne. Vi skal bl.a. blive bedre til at læse hvornår genpresset skal sidde, og spil mellem midtbane og offensiven. Toku skal spilles ind i angrebet, det er åbenlyst han har noget mere fart og gåpåmod, han kommer til at passe godt sammen med Helenius. Lidt ala vi så med Sousa.
Jeg er enig, de skal have tid. De må dog gerne arbejde hårdt på presset 😊

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af raekkeettre » 23. sep 2023, 15:58

Raptorr skrev:
23. sep 2023, 14:34
YentotreKaffe skrev:
23. sep 2023, 13:00
raekkeettre skrev:
23. sep 2023, 09:54
Er vi ikke enig om at vi er i en underholdningsindustri? Jeg gider nærmest ikke se AaBs kampe længere....ingen spænding, for vi skal nok vinde, og vi spiller noget af det kedeligste fodbold siden Hesten...hold kæft det er kedeligt!!
Folk er nødt til at have noget mere jordforbindelse og tålmodighed, vi er nedrykkere der har væltet mellem et rekordhøjt antal trænere og systemer indenfor en kort periode, der er intet at bygge ovenpå som mange trænere har fordelen af.

Hilje er startet på projekt "etabler AaB i suppen" og har lige taget hul på at indføre et nyt system. Underholdningsværdien kommer ikke til at være i højsædet, det er den i øvrigt sjældent i overgangsperioder mellem systemer alligevel. AaB kommer heller ikke til at bygge hen imod at henrykke offensivt i 1. div mod hold der står enormt lavt, tager alt tempo ud af kampen med bolden, og ofte tilfredse blot de taber med 1, man skal være effektive i suppen. Herudover har holdet har SLET SLET ikke sat sig endnu, det her er ikke i nærheden af slutproduktet, hverken forsvarsmæssigt, centralt eller offensivt(!)

Vi har stort set lige taget de første spadestik i implementeringen af det nye system, med en håndfuld nye spillere i startopstillingen, solgt vores bedste angriber, og har nu lagt os fast på en base med 3 centrale forsvarsspillere, hvor Otoa godt må gå med fremad og bryde kæderne. Det kommer han til at gøre noget mere når systemet sidder.

Vi vinder stadigvæk kampene mens vi er ved at gøre det her, det var noget helt andet hvis vi ikke gjorde. Vi har tiden til at gøre det i 1. div. Der er mange ting vi ikke er i nærheden af at være i mål med endnu, åbenlyst. Særligt er der mange nye ansigter i startopstillingen og relationer i et nyt system spillerne skal lære, så spillerne nemmere finder hinanden og kender rollerne. Vi skal bl.a. blive bedre til at læse hvornår genpresset skal sidde, og spil mellem midtbane og offensiven. Toku skal spilles ind i angrebet, det er åbenlyst han har noget mere fart og gåpåmod, han kommer til at passe godt sammen med Helenius. Lidt ala vi så med Sousa.
Jeg er enig, de skal have tid. De må dog gerne arbejde hårdt på presset 😊
Jeg siger bare det er pisse kedeligt fodbold og ingen spænding og dermed NUL underholdning. Og den her kamp har lignet alle kampe siden kamp 4....og jeg ser ingen fremskridt. Jeg er enig i alt det der med, et langt projekt, taber mentalitet, ny formation etc...men det rykker bare ikke ved, at det er noget af det mest kedelige fodbold i 100 år...og jeg er bange for jeg ikke er alene med den holdning desværre...:) Jeg ønsker bare ikke at vi taber det momentum vi har på interessen i det Nordjyske, men en rå kold november, med det her fodbold, er jeg bange for vi lander på 2.000-3.000 tilskuere.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Dennis Nielsen » 23. sep 2023, 16:56

proces kontra dominans i spillet...

Selvom vi er i en proces, så betyder der jo ikke, at vi ikke kan have nogle yderst seværdige og overbevisende sekvenser, hvor vi ser noget dominans over længere spillemæssige perioder.

Vi får resultater uden at spille godt, hvilket er fint, men jeg mangler virkelig nogle hele kampe eller hele halvlege, hvor vi virkelig folder os ud og viser vi er rækkens bedste hold.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Eksil » 23. sep 2023, 18:04

R Rosenberg skrev:
23. sep 2023, 09:08
Eksil skrev:
23. sep 2023, 09:03
jonas386 skrev:
23. sep 2023, 08:58
Kan det i øvrigt passe, at rekorden for point i 1. division (godt nok med 33 kampe) "kun" er 65 point?
Nej. I 2020/21 fik VFF 76 og SIF 73. Ser ud til, at man de fleste år skal på +60 point for at sikre top 2.
Ja, ikke siden 16 har 3'eren fået 60 point.
Dog har jeg svært ved at se, at AaB og Sønderjyske ikke bare lige så stille trækker fra.
Tror det er alt for tidligt at afskrive Fredericia og Horsens.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af sulakvelidze » 23. sep 2023, 19:45

Vinderen har jo altid ret, og så længe han vinder, er det svært at argumentere for, at Hiljemark er den forkerte. Men med det spil bringer han sig selv på skydeskiven, så snart resultaterne svigter. Også hvis det sker efter oprykningen.

Hvis han derimod har held med en langsigtet plan om at bygge op fra bunden og sikre defensiven, så offensiven senere kan sprudle, glemmer vi jo hurtigt det dårlige spil fra begyndelsen af sæsonen. Jeg har bare svært ved at se tegn i sol og måne på, at det er den vej, vi er på.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Buzz Killington » 23. sep 2023, 20:20

Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af RicoBR02 » 23. sep 2023, 21:59

Buzz Killington skrev:
23. sep 2023, 20:20
Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
Jeg tror stadig Lucas har noget at tilbyde holdet. Jeg står meget alene med det, men jeg tror sgu på det.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Kunji » 24. sep 2023, 01:35

RicoBR02 skrev:
23. sep 2023, 21:59
Buzz Killington skrev:
23. sep 2023, 20:20
Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
Jeg tror stadig Lucas har noget at tilbyde holdet. Jeg står meget alene med det, men jeg tror sgu på det.
Jeg har stadig en (feber)drøm om at få ham omskolet til central midtbanespiller, som i højere grad skal vende med bolden, slippe den og bevæge sig i konstant nærhed af bolden, når vi er i offensiven. Zidane-style.

Han har tilsyneladende mistet så meget fart og eksplosivitet, at kanten ikke er en mulighed mere, men altså hvis han “bare” kan blive en Risgaard, så er jeg ovenud tilfreds.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Raptorr » 24. sep 2023, 06:49

Kunji skrev:
24. sep 2023, 01:35
RicoBR02 skrev:
23. sep 2023, 21:59
Buzz Killington skrev:
23. sep 2023, 20:20
Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
Jeg tror stadig Lucas har noget at tilbyde holdet. Jeg står meget alene med det, men jeg tror sgu på det.
Jeg har stadig en (feber)drøm om at få ham omskolet til central midtbanespiller, som i højere grad skal vende med bolden, slippe den og bevæge sig i konstant nærhed af bolden, når vi er i offensiven. Zidane-style.

Han har tilsyneladende mistet så meget fart og eksplosivitet, at kanten ikke er en mulighed mere, men altså hvis han “bare” kan blive en Risgaard, så er jeg ovenud tilfreds.
Men han er jo ikke i nærheden af at afvikle spillet ligeså hurtigt som Risgaard og er slet ikke ligeså dynamisk? Stort set alle med AaB i hjertet vil ønske, at han kan spille en rolle fremadrettet, og ingen har vel ligeså meget goodwill i AaB som ham. Men på et tidspunkt skal han ramme det nødvendige niveau, og det har han ikke været i nærheden af det sidste halvandet år. Som det er nu, så er en plads på bænken logisk.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af 9520AaB » 24. sep 2023, 07:13

RicoBR02 skrev:
Buzz Killington skrev:
23. sep 2023, 20:20
Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
Jeg tror stadig Lucas har noget at tilbyde holdet. Jeg står meget alene med det, men jeg tror sgu på det.
Den står du sgu ikke alene med. Lucas er med afstand vores bedste spiller i mine øjne. Nuvel han har ikke fordums styrke, hvis han skal lykkes kræver det en masse løb omkring ham, og ikke som nu, hvor det ligner at de andre giver ham bolden, og så må han selv opfinde noget.
De andre skal byde ind med en masse bevægelse, så er jeg sikker på at Lucas stadig kan ligge afleveringen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Indlæg af Martino » 24. sep 2023, 08:37

9520AaB skrev:
24. sep 2023, 07:13
RicoBR02 skrev:
Buzz Killington skrev:
23. sep 2023, 20:20
Angående debatsidens forestående begravelse af Lucas
Jeg har døjet med noget sygdom i de sidste to uger, og det har gjort, at jeg knapt har kunnet trække vejret. Det har primært handlet om at komme ovenpå igen, og så har jeg selvfølgelig arbejdet på at bidrage til holdet
Jeg tror stadig Lucas har noget at tilbyde holdet. Jeg står meget alene med det, men jeg tror sgu på det.
Den står du sgu ikke alene med. Lucas er med afstand vores bedste spiller i mine øjne. Nuvel han har ikke fordums styrke, hvis han skal lykkes kræver det en masse løb omkring ham, og ikke som nu, hvor det ligner at de andre giver ham bolden, og så må han selv opfinde noget.
De andre skal byde ind med en masse bevægelse, så er jeg sikker på at Lucas stadig kan ligge afleveringen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
100% enig.
Og så var det køligt sat ind til 2-0 i fredags.
Jeg savner Winsnes

Besvar