AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Nautrup88 » 26. sep 2023, 19:53

Vi lukker stadig 3 mål ind mod et hold fra næstbedste række, hvilket på ingen måde må ske, hvis de går med superliga drømme.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Funky » 26. sep 2023, 19:53

DenSataniskeHest skrev:
26. sep 2023, 19:51
I det mindeste er der kun en ting at koncentrere sig om nu.

Og hvis hilje ikke snart får fattet at lave en formation der fungere så syntes jeg man skal prikke til Niels Frederiksen..
Igen, det er vist ikke Hiljemark alene, som bestemmer det.

Og det er bare hamrende elendigt ikke at kunne præstere i pokalen mod et 1. div. hold, hvis man mener, man egentlig er et superligamandskab.

Men jeg drømmer da også om en storvask hele vejen igennem trup og opstilling efter denne elendighed. Det kommer bare ikke til at ske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af doukas » 26. sep 2023, 19:54

Thelander på top. Det er jo pisseligegyldigt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Lyfe » 26. sep 2023, 19:54

Da widell blev præsenteret sagde han netop at han kunne løbe solen sort. Alligevel skifter hilje ham ud ofte… forstår det virkelig ikke!


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Tyskeren » 26. sep 2023, 19:55

Pinligt lavt niveau.. Vi er blevet et hold uden spidskompetencer overhovedet! Det er det samme langsomme kedelige fodbold som sidste sæson…

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2190
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Sauer » 26. sep 2023, 19:55

Funky skrev:
26. sep 2023, 19:53
DenSataniskeHest skrev:
26. sep 2023, 19:51
I det mindeste er der kun en ting at koncentrere sig om nu.

Og hvis hilje ikke snart får fattet at lave en formation der fungere så syntes jeg man skal prikke til Niels Frederiksen..
Igen, det er vist ikke Hiljemark alene, som bestemmer det.

Og det er bare hamrende elendigt ikke at kunne præstere i pokalen mod et 1. div. hold, hvis man mener, man egentlig er et superligamandskab.

Men jeg drømmer da også om en storvask hele vejen igennem trup og opstilling efter denne elendighed. Det kommer bare ikke til at ske.
Hvem bestemmer ellers?

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af YentotreKaffe » 26. sep 2023, 19:55

En kamp som ingen af holdene rigtigt virker til de gider at spille, megen lidt gnist i den her kamp. Med nogle horrible tilbageløb

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Hanga » 26. sep 2023, 19:55

At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Kunji » 26. sep 2023, 19:58

Hanga skrev:
26. sep 2023, 19:55
At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.
Lige præcis. Fuck pokalturneringen i år, men indsatsen er igen ynkelig.

Der er så mange, der fejler - på bænken og på banen. Jeg ved, at Hiljemark er utilfreds, men så må han vise handling.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Ala » 26. sep 2023, 19:58

Kunji skrev:
26. sep 2023, 19:58
Hanga skrev:
26. sep 2023, 19:55
At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.
Lige præcis. Fuck pokalturneringen i år, men indsatsen er igen ynkelig.

Der er så mange, der fejler - på bænken og på banen. Jeg ved, at Hiljemark er utilfreds, men så må han vise handling.
Opstillingen der fejler.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Rockafellar » 26. sep 2023, 19:58

… og således starter nedturen.

Jeg spår vi taber de næste kampe.

Kvaliteten er simpelthen for ringe
Swing Like God's Own Dick

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Rolden » 26. sep 2023, 19:59

Typisk, at der siden fredag har været snak at man ikke har tabt i 15 kampe, og så levere de sådan noget pis!!!

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 487
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af KME » 26. sep 2023, 20:00

Det er hårdt at være AaB fan……
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af alithebeast » 26. sep 2023, 20:00

Så kunne Hiljemark passende vende kritikken ind ad. Elendigt taktisk oplæg endnu en gang. En defensiv der sejler på trods af, at man spiller med 5 forsvarsspillere og 2 6’ere.
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Funky » 26. sep 2023, 20:01

Føj for satan for en lam indsats. Fuldstændig horribelt at give 3 mål væk på ikke at kunne koncentrere sig lidt for pengene.
Og jeg er ikke ligeglad med pokalen. Truppen har lige bombet sig tilbage til en tilstand af ikke at kunne levere og jagte de målsætninger, man bør have. Trods Kappmeiers bestræbelser i sommers er der SLET ikke blevet ryddet nok op i denne trup. Igen - igen - IGEN!!! er det den gamle garde, som fejler. Helenius - Thelander - Ahlmann - Højholt - Ferreira, og Jørgensen og Bakiz var heller ikke to potter p.. værd.

NEJ hvor var det ringe. Hold nu kæft en mavepuster.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af raekkeettre » 26. sep 2023, 20:01

Hanga skrev:
26. sep 2023, 19:55
At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.
What??? I vores situation? Vi ligger nummer 1 og skulle være total overlegen, og derfor er det jo netop fuldstændig vildt ikke st kunne sige sig til at gide det her.

Jeg håbede sidste år på at vi skulle smide den pokal, da jeg synes det gav mening i den situation vi var i. Men den her situation er fuldstændig omvendt.

EnvenafFolket

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af EnvenafFolket » 26. sep 2023, 20:03

Skidt i dag, virkelig skidt. Hele vejen rundt.
Men første nederlag måtte jo komme før eller siden.
Tror nu ikke vi kollapser nu, har lidt på fornemmelsen at flere herinde næsten håber på det, eller dyrker det.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Alexis » 26. sep 2023, 20:04

Funky skrev:
26. sep 2023, 19:53
DenSataniskeHest skrev:
26. sep 2023, 19:51
I det mindeste er der kun en ting at koncentrere sig om nu.

Og hvis hilje ikke snart får fattet at lave en formation der fungere så syntes jeg man skal prikke til Niels Frederiksen..
Igen, det er vist ikke Hiljemark alene, som bestemmer det.

Og det er bare hamrende elendigt ikke at kunne præstere i pokalen mod et 1. div. hold, hvis man mener, man egentlig er et superligamandskab.

Men jeg drømmer da også om en storvask hele vejen igennem trup og opstilling efter denne elendighed. Det kommer bare ikke til at ske.
Selvfølgelig bestemmer træneren totalt alene hvilke spillere der spiller og hvilken opstilling der spilles. Alt andet vil være utopi. Der kan komme input fra spillere, assistenter eller ledelse. Men træneren bestemmer, og det er hiljes ansvar

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Hanga » 26. sep 2023, 20:04

raekkeettre skrev:
26. sep 2023, 20:01
Hanga skrev:
26. sep 2023, 19:55
At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.
What??? I vores situation? Vi ligger nummer 1 og skulle være total overlegen, og derfor er det jo netop fuldstændig vildt ikke st kunne sige sig til at gide det her.

Jeg håbede sidste år på at vi skulle smide den pokal, da jeg synes det gav mening i den situation vi var i. Men den her situation er fuldstændig omvendt.
At vi skulle være totalt overlegne så vi præcist i dag ikke nødvendigvis er givet. Fuld fokus på at rykke op, intet andet. Vi vinder alligevel ikke den pokalturnering. Og ja, pokalturneringen kostede os muligvis overlevelsen sidste år. We will never know.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af raekkeettre » 26. sep 2023, 20:05

Funky skrev:
26. sep 2023, 20:01
Føj for satan for en lam indsats. Fuldstændig horribelt at give 3 mål væk på ikke at kunne koncentrere sig lidt for pengene.
Og jeg er ikke ligeglad med pokalen. Truppen har lige bombet sig tilbage til en tilstand af ikke at kunne levere og jagte de målsætninger, man bør have. Trods Kappmeiers bestræbelser i sommers er der SLET ikke blevet ryddet nok op i denne trup. Igen - igen - IGEN!!! er det den gamle garde, som fejler. Helenius - Thelander - Ahlmann - Højholt, og Jørgensen og Bakiz var heller ikke to potter p.. værd.

NEJ hvor var det ringe. Hold nu kæft en mavepuster.
Jeg mener sgu ikke det er spillerne. Det her er helt klart det taktisk oplæg...igen igen igen...med 7 defensive spillere...det giver ikke mening. Mem det har jrg sagt i 6 kampe nu....Der begyndte at ske noget da Lucas kom ned som 6'er.

Besvar