AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Erasmus Montanus » 26. sep 2023, 21:04

Troen herinde på, at løsningen er endnu en ny træner, selvom vi på et år har haft flere af slagsen, end kronprinsen har haft elskerinder, er for mig så skingrende vanvittig.

Det vender ikke skuden fra dag et eller på seks måneder, at vi skal starte forfra på ny.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af YentotreKaffe » 26. sep 2023, 21:11

Erasmus Montanus skrev:
26. sep 2023, 21:04
Troen herinde på, at løsningen er endnu en ny træner, selvom vi på et år har haft flere af slagsen, end kronprinsen har haft elskerinder, er for mig så skingrende vanvittig.

Det vender ikke skuden fra dag et eller på seks måneder, at vi skal starte forfra på ny.
True story. Det eneste der kan vende det er tid og bedre relationer på holdet.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Raptorr » 26. sep 2023, 21:13

Funky skrev:
26. sep 2023, 20:55
Sauer skrev:
26. sep 2023, 20:50
Funky skrev:
26. sep 2023, 20:13
Alexis skrev:
26. sep 2023, 20:12
Funky skrev:
26. sep 2023, 20:05
Alexis skrev:
26. sep 2023, 20:04


Selvfølgelig bestemmer træneren totalt alene hvilke spillere der spiller og hvilken opstilling der spilles. Alt andet vil være utopi. Der kan komme input fra spillere, assistenter eller ledelse. Men træneren bestemmer, og det er hiljes ansvar
Det er bare ikke det, der siges, eks. i seneste udgave af Rød Aalborg. Men bevares, jeg er da sikker på, Hiljemark har en vægtig stemme i det.
Man skal ikke tro på alt hvad man hører i podcasts. Tillæg gerne sund fornuft. I alle klubber alle steder i hele verden er det udelukkende træneren der bestemmer opstilling og spillere.
Arh, prøv nu lige at lytte til, hvem der udtaler sig i bemeldte podcast, før du helt afviser det ;) Edit: Jeg taler heller ikke om valg af spillere, men måden der skal spilles på, det bliver altså præsenteret som noget, AaB-trænere ikke bestemmer selv længere.
Hvad siger de i podcasten? At det dikteres fra den tyske ejergruppe?
Nej. At AaB' spilkoncept er noget, man må købe ind på som AaB-træner.
Sådan har det i princippet været længe, men virkeligheden har overhalet os flere gange, så praksis har været en anden. Fordi vi ikke har haft spillerne og kvaliteten til at indfri ambitionen.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Dalbjerg » 26. sep 2023, 21:24

Erasmus Montanus skrev:
26. sep 2023, 21:04
Troen herinde på, at løsningen er endnu en ny træner, selvom vi på et år har haft flere af slagsen, end kronprinsen har haft elskerinder, er for mig så skingrende vanvittig.

Det vender ikke skuden fra dag et eller på seks måneder, at vi skal starte forfra på ny.
Enig...

Men samtidigt ved man også, at hvis man drømmer efter at komme op i top 6 i DK, ja så kan det ikke hjælpe noget, at man kommer op med en drøm om at spille til nul og score en enkelt..

Derfor er i 1 DIV man skal have et koncept på plads..
Det her kan ikke være det koncept man forventer skal få en tilbage i top 6..

Man skal ikke fyre træneren bare for at gøre det!
Man kan dog godt, hvis man kan få fat i den rette.. Og den rette kunne godt være NCF.. Giv ham en halv sæson i 1 DIV, og så nogle solide indkøb, så vil jeg kunne tro på, at AaB ikke kommer til at slås for livet igen..

Men tja... Ændrer selvfølgelig ikke på at de tre dyreste drenge i truppen, ja så er intet mindre end nogle DRENGE som virker som om at de er for kendt til det her sted..
Det kan en ny træner ikke ændre på, andet end at sætte dem på bænken til spot og skam...

Hvor er det frustrende..

Resultaterne har været der, men ingen tror jo reelt på, at AaB er ved at bygge noget holdbart op..

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 943
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Salle17 » 26. sep 2023, 21:25

Erasmus Montanus skrev:
26. sep 2023, 21:04
Troen herinde på, at løsningen er endnu en ny træner, selvom vi på et år har haft flere af slagsen, end kronprinsen har haft elskerinder, er for mig så skingrende vanvittig.

Det vender ikke skuden fra dag et eller på seks måneder, at vi skal starte forfra på ny.
For at være ærlig, så aner jeg sgu ikke, hvad man skal gøre. Der virker noget strukturelt råddent i kernen af denne klub. Om det er de etablerede spillere, om det er den skiftende trænerstab, om det er manglende vilje/indstilling, om det er den manglende tro eller hvad, det skal jeg ikke kunne sige. Men kønt er det i hvert fald ikke, uanset at vi pointmæssigt er kommet godt fra start.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Hovedet » 26. sep 2023, 21:28

YentotreKaffe skrev:
26. sep 2023, 21:11
Erasmus Montanus skrev:
26. sep 2023, 21:04
Troen herinde på, at løsningen er endnu en ny træner, selvom vi på et år har haft flere af slagsen, end kronprinsen har haft elskerinder, er for mig så skingrende vanvittig.

Det vender ikke skuden fra dag et eller på seks måneder, at vi skal starte forfra på ny.
True story. Det eneste der kan vende det er tid og bedre relationer på holdet.
Problemet er jo, at - i takt med "tid og bedre relationer på holdet" - spiller stadig dårligere. Som andre har påpeget, er det lige præcis den manglende udvikling og tilbagegang i det spillemæssige niveau gennem de sidste 2 måneder, der udgør kilden til frustration. Og at det taktiske oplæg til kampene ikke giver nogen som helst mening, og at flere herinde i forståelig menneskelig trang til at finde mening tyr til floskler og efterrationaliseringer, herunder "fokus på defensiven"og "traumatisering efter sidste sæson".

I forhold til sidstnævnte synes traumet efter nedrykningen at blive større og større i takt med tiden og sejr på sejr på sejr. Det giver ikke mening.

Og hvis formålet med Hiljemarks taktiske dispositioner skulle være at "styrke defensiven", kan vi objektivt konstatere, at dette foretagende er mislykket. Således slap vi 1 mål ind i de første 4 kampe - 0,25 i snit - og har sluppet 4 ind i de seneste 6 kampe (0,67 i snit). Jeg undlader så at medbringe aftenens kamp i det regnestykke. Endvidere har modstanderen i forhold til starten af sæsonen markant mere boldbesiddelse, flere angreb, flere afslutninger, flere hjørnespark osv. Vi er derfor i stadig stigende grad afhængig af stærke målmandspræstationer.

Det er min klare opfattelse, at det i højere grad er de taktiske oplæg end spillernes kvalitet, der udgør problemet. Vi bringer os selv i unødvendigt pres ved at overlade så meget initiativ til modstandere, der med få undtagelser ikke har niveau til at presse os tilbage på banen. F.eks. ville Kolding med 99% sandsynlighed ikke være kommet til scoring, havde det ikke været for et AaB-hold, der trak sig længere og længere tilbage på banen; ligeså er det min påstand, at AaB alene førte 1-0 mod HB Køge, da opgøret gik ind i tillægstid, grundet den taktiske tilgang til kampen. Det er simpelthen på månen, at et hold som HB Køge, der kun har overskud til at forsvare sig, kan være spildominerende i 2. halvleg på Aalborg Stadion!

Jeg kunne også formulere det på en anden måde: Hvis AaB vender tilbage til Superligaen - og med den nuværende taktiske tilgang til kampene er der tale om et hvis og ikke et når - håber jeg virkelig, at f.eks. FCK og FCN møder AaB med samme taktiske oplæg, som vi møder hold som HB Køge med. For i det fald er det helt realistisk, at vi kan få point begge steder og tilsvarende udelukket, at vi skulle tabe stort...

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af YentotreKaffe » 26. sep 2023, 21:37

@Hovedet

Vi har jo ikke haft spillerne fra dag 1 i 1. division. De fleste af vores nye spillere kom til sidste 14 dage af transfervinduet. Derudover solgte vi vores dygtigste angriber og erstattede ham i slutningen af vinduet, han mangler noget form ret åbenlyst. Der er mange ting der skal nå og falde på plads på vores hold, før jeg er parat til at bedømme holdet. Det er for tidligt.

Generelt er debatsiden blevet utålmodighed, måske ikke helt uventet efter en nedrykning. Men lad os se hvordan spillet ser ud når vi går på vinterpausen. Der er da klart noget der skal flyde bedre, og særligt inde centralt, men jeg har efterhånden set nok hold bygge op, til at jeg har godt med tålmodighed.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2553
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af baresi » 26. sep 2023, 21:38

My træner eller ej.
Det skriger til himlen den måde vi spiller på.
Og syns lige så meget at det er for let at falde på halen over at vi ligger nr 1 i divisionen

Min vurdering af hilje indtil videre er at han spiller ekstremt kontrolleret og defensivt - og spiller for at undgå at tabe men ikke et mindset for at vinde

Jeg savner at se at han tør noget mere .

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af RicoBR02 » 26. sep 2023, 21:47

Funky skrev:
26. sep 2023, 20:10
Baatnakken skrev:
26. sep 2023, 20:07
Nederlaget i dag skal først og fremmest tilskrives vores træners mærkværdige dispositioner. Hvorfor helvede skal Widell, kampens bedste spiller tages ud? Hvorfor skal Thelander tåge rundt angrebet som en hovedløs høne det sidste kvarter når vi har Prica på bænken? hvor skal en fornærmende ringe Helenius spille hele kampen?

Hiljemark Raus
Thelander var hovedløs høne hele kampen igennem, at han så kunne være det i angrebet til sidst var vel bare udtryk for total desperation.
Jeg kan godt leve med, at Widell blev taget ud, hvis det var for at han kan stå skarpt til næste kamp. Vi er SÅ afhængige af ham.
Helenius, jamen spørg mig ikke. Han missede vel en lille håndfuld scoringsmuligheder. Men hey, jeg så ham ikke slå ud med armene i dag.
Bare rolig, han slog ud med armene 2 gange og rullede øjne af Jørgensen da han prøvede at opmuntre holdet ved 1-2 scoringen.. prinsessen svigter aldrig..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Funky » 26. sep 2023, 22:15

"Ikke noget wake-up call", siger Thelander efter kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af R Rosenberg » 26. sep 2023, 22:20

Funky skrev:
26. sep 2023, 22:15
"Ikke noget wake-up call", siger Thelander efter kampen.
Nej, for de træner jo godt.

Hold kæft, jeg mangler noget sult, ærgerrighed og ære på det her hold.
Thelander, Lucas, Kramer, Ahlmann, Helenius, Højholt, Bakiz, Jørgensen står alle for det stik modsatte.

Kun Otoa, Widell, Odada, Ross (bare ikke god nok), Prica (bare heller ikke god nok) udviser den vinnarskalle, der skal til.

For satan, hvor gad jeg godt, at man kunne få skibet de fleste af de gamle af sted.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Funky » 26. sep 2023, 22:59

R Rosenberg skrev:
26. sep 2023, 22:20
Funky skrev:
26. sep 2023, 22:15
"Ikke noget wake-up call", siger Thelander efter kampen.
Nej, for de træner jo godt.

Hold kæft, jeg mangler noget sult, ærgerrighed og ære på det her hold.
Thelander, Lucas, Kramer, Ahlmann, Helenius, Højholt, Bakiz, Jørgensen står alle for det stik modsatte.

Kun Otoa, Widell, Odada, Ross (bare ikke god nok), Prica (bare heller ikke god nok) udviser den vinnarskalle, der skal til.

For satan, hvor gad jeg godt, at man kunne få skibet de fleste af de gamle af sted.
Ifølge Kramer har de aldrig trænet bedre, og de snakker bare så godt sammen nu, og de tror simpelthen på konceptet, og.....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af 634 » 26. sep 2023, 23:21

emenike skrev:
26. sep 2023, 19:04
634 skrev:
26. sep 2023, 19:02
Det var målmands drop som sjældent set

Hvis AaB taber bliver resten af sæsonen en kamp kun om at rykke op. Det tror jeg kan blive en moralsk udfordring.
Drop ligefrem? Set fra stadion var det nærmere useriøst og ugidelig opdækning, men fodbold kan selvfølgelig ses på mange måder.
Det var også manglende markering af Ahlmann, Otoa og Højholt, men målmanden satte sig på sin ene knæ før angriberen sparker, og helt forkert af ham at sætte sin vægt der til siden, angriberen var jo ikke på vej til at kunne sparke ud til den side som målmanden satte sin vægt til. Det var nemt for angriberen at sparke bolden ind hvor målmanden stod, før han helt uforståeligt flyttede sig. Det var tydeligt fra den vinkel jeg var på Stadion.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Raptorr » 27. sep 2023, 00:03

Funky skrev:
26. sep 2023, 22:59
R Rosenberg skrev:
26. sep 2023, 22:20
Funky skrev:
26. sep 2023, 22:15
"Ikke noget wake-up call", siger Thelander efter kampen.
Nej, for de træner jo godt.

Hold kæft, jeg mangler noget sult, ærgerrighed og ære på det her hold.
Thelander, Lucas, Kramer, Ahlmann, Helenius, Højholt, Bakiz, Jørgensen står alle for det stik modsatte.

Kun Otoa, Widell, Odada, Ross (bare ikke god nok), Prica (bare heller ikke god nok) udviser den vinnarskalle, der skal til.

For satan, hvor gad jeg godt, at man kunne få skibet de fleste af de gamle af sted.
Ifølge Kramer har de aldrig trænet bedre, og de snakker bare så godt sammen nu, og de tror simpelthen på konceptet, og.....
... de ligger nummer 1.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2553
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af baresi » 27. sep 2023, 06:35

Raptorr skrev:
27. sep 2023, 00:03
Funky skrev:
26. sep 2023, 22:59
R Rosenberg skrev:
26. sep 2023, 22:20
Funky skrev:
26. sep 2023, 22:15
"Ikke noget wake-up call", siger Thelander efter kampen.
Nej, for de træner jo godt.

Hold kæft, jeg mangler noget sult, ærgerrighed og ære på det her hold.
Thelander, Lucas, Kramer, Ahlmann, Helenius, Højholt, Bakiz, Jørgensen står alle for det stik modsatte.

Kun Otoa, Widell, Odada, Ross (bare ikke god nok), Prica (bare heller ikke god nok) udviser den vinnarskalle, der skal til.

For satan, hvor gad jeg godt, at man kunne få skibet de fleste af de gamle af sted.
Ifølge Kramer har de aldrig trænet bedre, og de snakker bare så godt sammen nu, og de tror simpelthen på konceptet, og.....
... de ligger nummer 1.
Men man skal også ligge nr 1 med det spiller materiale - der er længder bedre end alle i 1. Div.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Lindmark » 27. sep 2023, 07:20

Lindmark skrev:
27. sep 2023, 07:18
raekkeettre skrev:
26. sep 2023, 20:01
Hanga skrev:
26. sep 2023, 19:55
At vi ryger ud af pokalen kommer jeg ikke til at miste noget søvn over, langt fra. Det er totalt ligegyldigt i vores situation, ja vel nærmest en befrielse ikke at skulle spille de her midtuge kampe i en turnering vi alligevel ikke kommer til at vinde. Men det er endnu engang en bekymrende indsats fra holdet og efter min mening også trænerteamet. Jeg forstår simpelthen bare ikke de taktiske valg som Hiljemark har truffet i løbet af denne sæson. Jeg kan slet ikke se at det gør os godt, slet ikke. Og hvis det virkelig har været tanken om først og fremmest at lukke af defensivt, ja så er det i hvert fald langt fra bestået i dag.

Forhåbentlig et wake up call til dem alle. Desværre nok også for Fredericia, der må tro på at de kan hamle op med os i ligaen.

What??? I vores situation? Vi ligger nummer 1 og skulle være total overlegen, og derfor er det jo netop fuldstændig vildt ikke st kunne sige sig til at gide det her.

Jeg håbede sidste år på at vi skulle smide den pokal, da jeg synes det gav mening i den situation vi var i. Men den her situation er fuldstændig omvendt.
Meget enig (men ikke med Hanga). Vi kunne have brugt den Pokalturnering til så meget positivt, også selv om vi næppe kunne vinde den. Drømmen lever … ikke længere :-(
Lindmark / Vendelbokartellet

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af DenGamleMand » 27. sep 2023, 08:01

Jeg er sindssygt træt af at vi ikke længere spiller i pokalen. Turneringen er fed og vi kunne have mødt et Superligahold og fået en lille smag af Superliga-bold hvor der rent faktisk møder udebanetilskuere op. Det er pisse ærgerligt.

Kæft, vi spiller kedeligt fodbold.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af Kempes » 27. sep 2023, 08:13

Shit happens og isoleret set overlever AaB nok et nederlag i en turnering vi ikke kommer til at vinde.

Men damn hvor jeg hader den indstilling holdet kommer med til kampene. Selv om man ikke har tabt i 15 kampe, så er der er der ingen ærgerrighed og kampgejst på holdet. Desværre bliver det kun forstærket af opstillingen hvor man har 7 spillere hvis primære fokus - og forcer - er i det defensive. Mod Fredericia på hjemmebane! i pokalturneringen!

Man så den samme modvilje mod at være offensivt tænkende mod HB Køge, og kørte bolden rundt og rundt og rundt på egen banehalvdel.

Vesttribunen kogte som om tiden var skruet tilbage til 2008 og vi spillede mod Manchester U. i Champions League. Det troede spillere og træner tilsyneladende også, for man var åbenbart tilfredse med at holde nullet og at bedste "scoringsforsøg" efter 30 minutter var et spark fra midterlinjen der trillede ned til deres målmand.

Vi andre kunne dog se, at det var 1. divisions dårligste hold der var modstanderen.

VIs forhelvede at AaB er en storklub i 1. division og at man ikke frygter modstanderne. Det vil kræve at man kommer med et offensivt tænkende indstilling og opstilling.

Spiller for spiller er vores hold gode nok til at æde alle andre hold i ligaen. Men det kræver at AaBs hold viser sult.

Det kan godt være at man så taber lidt flere kampe, men hvis man forud for kampene går med en angst for at tabe til hold som Hillerød og Næstved. Så har man ingen chance for at overleve i Superligaen.

Tværtimod er der større risiko for at holdet brænder fuldstændig sammen og så glipper oprykningen, når vi uge efter uge skal spille mod 1. divisions top6 hold til foråret.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2539
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af troelsh » 27. sep 2023, 08:17

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så ked af vi er røget ud af to årsager.

1. vi havde aldrig vundet den turnering alligevel
2. vi har en meget smal trup, og skal fokusere kræfterne på oprykningen der på ingen måde er sikker endnu, og ikke få skader på vigtige positioner.

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke der er noget quickfix til at komme ud af vores situation, jeg tror ikke det bliver bedre hvis vi fyrer Hiljemark, tværtimod.
Vores trup er ikke bedre end det vi ser nu, og har set i lang tid, og vi har alt for mange lønkroner bundet op i spillere som Lucas, Thelander, Helenius etc. til at kunne hente nye profiler ind. Vi er i gang med et kæmpe oprydningsarbejde fra den tidligere ledelse, og det kommer til at tage tid og dygtighed at få os på rette kurs igen, men lige nu er første step at rykke op, så vi kan få nogle flere indtægter i klubben.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2023, 08:24

At vi ryger ud er da ærgerligt. Men det egentlige problem er måden det sker på, og at Hiljemark bliver ved med at holde fast i de tre i bagkæden og to defensive midtbanespillere.. Jeg er godt nok ved at miste troen på, at Hiljemark har noget særligt at byde ind med, og jeg ser ikke for mig, at han kan få det her hold til at sprudle på nogen måde.

Vores 18-årige andenmålmand ser i øvrigt ikke alt for sikker ud. Posavec behøver nok ikke at frygte for hans plads lige med det første.

Jeg håber at tyskerne fortsætter med at bygge truppen op, og at vi får fingrene i en moderne tysk træner henover vinteren som ved at fodbold handler om at score mål.

På superliganiveau har jeg nul tiltro til Hiljemark, og han har på intet tidspunkt givet mig anledning til at tro han har noget at byde ind med.

Og så det obligatoriske 'Fuck Thomas Bælum' for at brænde alle vores penge af på Helenius, Thelander og fucking Kasper Jørgensen...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar