Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 492
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af KME » 22. okt 2023, 16:57

Er det bare mig el. er Kaper Jørgensen lige så ringe som Pallesen?
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Hanga » 22. okt 2023, 16:59

Så gik den lige igen AaB, og det er naturligvis det vigtigste. Men det ville godt nok være dejligt hvis de snart viste noget andet i de her hjemmekampe. Det kan heller ikke blive ved med at gå godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af doukas » 22. okt 2023, 16:59

Ja ja, et pointsnit på 2,54 er jo fint nok.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 118
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af AaBWanKenobi » 22. okt 2023, 17:06

DenSataniskeHest skrev:
22. okt 2023, 16:42
Savner man kan se en fremgang i spillet under Hjildemark. Det er stadig primært tilfældigheder og inviduelle ting der gør vi laver mål, man sidder ikke og føler det er gennem spillet angreb.

Lucas stadig elendig og Helenius.. Ja jeg har ingen ord
Det er dybest set lige så dårligt som sidste år - det lavere niveau i ligaen giver bare mange flere sejre. Så jo, jeg savner noget udvikling. Både at spillere udvikler sig personligt, men ikke mindst at man begynder at kunne se takterne til, hvad det er, vi vil spillemæssigt, taktisk osv.
Efter 13 kampe i 1. div. har vi vel stadig til gode at se en hel, velspillet kamp.
Som det er filfældet med landsholdet (uden sammenligning i øvrigt) er 3 point ikke godt nok, når man tager modstanderne og antallet af dårlige spilleminutter i betragtning.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Hanga » 22. okt 2023, 17:09

AaBWanKenobi skrev:
22. okt 2023, 17:06
DenSataniskeHest skrev:
22. okt 2023, 16:42
Savner man kan se en fremgang i spillet under Hjildemark. Det er stadig primært tilfældigheder og inviduelle ting der gør vi laver mål, man sidder ikke og føler det er gennem spillet angreb.

Lucas stadig elendig og Helenius.. Ja jeg har ingen ord
Det er dybest set lige så dårligt som sidste år - det lavere niveau i ligaen giver bare mange flere sejre. Så jo, jeg savner noget udvikling. Både at spillere udvikler sig personligt, men ikke mindst at man begynder at kunne se takterne til, hvad det er, vi vil spillemæssigt, taktisk osv.
Efter 13 kampe i 1. div. har vi vel stadig til gode at se en velspillet kamp i 90 min.
Som det er filfældet med landsholdet (uden sammenligning i øvrigt) er 3 point ikke godt nok, når man tager modstanderne og antallet af dårlige spilleminutter i betragtning.
Jeg vil sige at de to kampe mod Horsens samt udekampen i Vendsyssel var kampe hvor vi spillede god, sammenhængende fodbold i det meste af kampen. Det er de kampe vi gerne skal se flere af. Så var der kampen mod Fredericia og udekampen i B93, hvor vi i perioder så fornuftige ud. Ellers har det været en tynd omgang. Og det er nemlig lige præcis en positiv udvikling man gerne vil se. Det har set godt ud i de to seneste kampe, men de her hjemmekampe hvor vi bør være klart bedre end vores modstandere griber vi godt nok meget skidt an. Vi vinder dem, men det har også været med marginaler i flere tilfælde. Det vil jeg også gerne høre AaB selv sige, men jeg synes desværre de har virket lige tilfredse nok efter flere af kampene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5333
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af R Rosenberg » 22. okt 2023, 17:12

Kampene bliver vundet, et pointsnit på 2,54 og ingen nederlag er jo godt nok. Det kan man jo egentlig ikke sætte en finger på.

Men! Det er altså 1. division, og hvis man har det håb, at denne sæson skal være en enlig skamplet, og AaB igen skal konsolidere sig i superligaen, som indtil i sommer var det ene af de to hold, der aldrig var rykket ud siden dannelsen i 1991, så skal der altså mere til, end det vi ser dette efterår.

Disse sejre, som kommer hjem med lodder og trisser mod hold som B93 og deslige, vil aldrig blive til andet end 0 point i superligaen.

Det håber jeg, man er smerteligt bevidste om, hvis man igen vil være fast blandt de bedste 12 og ikke være et nyt Vejle.
Ædruelighedens stemme

Nordic
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Nordic » 22. okt 2023, 17:24

AaB er klart bedst med Widell, Højholt og Odada på banen. Det er en midtbane, som ingen i denne liga vil kunne matche. Så snart Widell og Odada blev udskiftet, blev vi også ringere i dag. Men jeg er spændt på at se, om de 2 vil være lige så gode i en liga højere oppe.

I øvrigt er jeg ikke 100% overbevist om, at der var straffe til Helenius. Det så ud til, at han bevidst opsøger situationen og lader sig falde ved berøringen. Men det er heldigvis ligegyldigt nu.

B93 ligger 3. sidst i ligaen, hvilket godt kan undre mig, da jeg synes, de er en af de bedste modstandere, vi har haft hidtil.

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Fastland » 22. okt 2023, 17:31

Er der nogle herinde, som kan nævne et hold som har succes med 5-2-3 eller hvad vi kalder vores formation ? Synes den er så håbløs og vi har så svært ved at dominere og skabe kampene. Man kan sammenligne det lidt med Danmarks kampe.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Nitten » 22. okt 2023, 17:40

KME skrev:
22. okt 2023, 16:57
Er det bare mig el. er Kaper Jørgensen lige så ringe som Pallesen?
Kasper Jørgensen er ikke lige så ringe som Palle
Han er meget ringere. Det ser faktisk ud som om han bare lukker øjnene og banker til bolden i håb om at ramme et eller andet. Mest tydeligt i dag på hans chance til sidst

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Stegosaurus » 22. okt 2023, 17:41

Hanga skrev:
22. okt 2023, 17:09
AaBWanKenobi skrev:
22. okt 2023, 17:06
DenSataniskeHest skrev:
22. okt 2023, 16:42
Savner man kan se en fremgang i spillet under Hjildemark. Det er stadig primært tilfældigheder og inviduelle ting der gør vi laver mål, man sidder ikke og føler det er gennem spillet angreb.

Lucas stadig elendig og Helenius.. Ja jeg har ingen ord
Det er dybest set lige så dårligt som sidste år - det lavere niveau i ligaen giver bare mange flere sejre. Så jo, jeg savner noget udvikling. Både at spillere udvikler sig personligt, men ikke mindst at man begynder at kunne se takterne til, hvad det er, vi vil spillemæssigt, taktisk osv.
Efter 13 kampe i 1. div. har vi vel stadig til gode at se en velspillet kamp i 90 min.
Som det er filfældet med landsholdet (uden sammenligning i øvrigt) er 3 point ikke godt nok, når man tager modstanderne og antallet af dårlige spilleminutter i betragtning.
Jeg vil sige at de to kampe mod Horsens samt udekampen i Vendsyssel var kampe hvor vi spillede god, sammenhængende fodbold i det meste af kampen. Det er de kampe vi gerne skal se flere af. Så var der kampen mod Fredericia og udekampen i B93, hvor vi i perioder så fornuftige ud. Ellers har det været en tynd omgang. Og det er nemlig lige præcis en positiv udvikling man gerne vil se. Det har set godt ud i de to seneste kampe, men de her hjemmekampe hvor vi bør være klart bedre end vores modstandere griber vi godt nok meget skidt an. Vi vinder dem, men det har også været med marginaler i flere tilfælde. Det vil jeg også gerne høre AaB selv sige, men jeg synes desværre de har virket lige tilfredse nok efter flere af kampene.
Jo jo, og FCK SKAL bare smadre Vejle på hjemmebane, for der SKAL jo bare være klasseforskel osv bla bla bla... Vi har haft en af de ringeste trupper nogensinde i superligaen og har efterfølgende fået 3-4 klare forstærkninger og nu spillet 13 kampe uden sådan for alvor at have været tæt på at tabe. Det er en ret god begyndelse. Tingene kan blive bedre, ja, men hvis man ikke kan se, at spillerne og spillet er lysår bedre end i superligaen, skal man overveje en optiker eller psykiater.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af FIDEL » 22. okt 2023, 17:52

Vi er godt nok ringe. Vi hører til i 1. Div.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Lyfe » 22. okt 2023, 17:52

Så kampen efter hjælp var en god fyr herinde...
hvis helenius går i pressen efter denne kamp og siger han har scoret 6 mål og må være starter så kan jeg ikke mere.... Peter møller spiller med hansker når der var 10 grader men helenius burde løbe sig til varmen! Kampbilledet kunne let have været noget andet hvis det ikke havde været stolpe ud men stolpe ind...

Forstår dog ikke hiljemark i kampen... Widell kom netop til klubben og sagde han kunne løbe solen sort, hvorfor så skifte ham ud?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af FIDEL » 22. okt 2023, 17:55

Lyfe skrev:
22. okt 2023, 17:52
Så kampen efter hjælp var en god fyr herinde...
hvis helenius går i pressen efter denne kamp og siger han har scoret 6 mål og må være starter så kan jeg ikke mere.... Peter møller spiller med hansker når der var 10 grader men helenius burde løbe sig til varmen! Kampbilledet kunne let have været noget andet hvis det ikke havde været stolpe ud men stolpe ind...

Forstår dog ikke hiljemark i kampen... Widell kom netop til klubben og sagde han kunne løbe solen sort, hvorfor så skifte ham ud?
Helenius er færdig på topniveau. Han har ikke den rette mentalitet, og tiden er vokset fra en langsom og doven type som ham.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2558
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af troelsh » 22. okt 2023, 18:08

FIDEL skrev:
22. okt 2023, 17:52
Vi er godt nok ringe. Vi hører til i 1. Div.
Tjae men vi er dog stadig det stærkeste hold i rækken sammen med sønderjyske.
Men jeg er også spændt på hvordan vi klarer os næste sæson, som forhåbentlig bliver i superligaen.

Jeg tror vi skal have to tre profiler ind for at kunne klare os, det er bare problematisk når Lucas og Helenius reserverer en halv million i måneden af vores spillerbudget.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Hanga » 22. okt 2023, 18:13

troelsh skrev:
22. okt 2023, 18:08
FIDEL skrev:
22. okt 2023, 17:52
Vi er godt nok ringe. Vi hører til i 1. Div.
Tjae men vi er dog stadig det stærkeste hold i rækken sammen med sønderjyske.
Men jeg er også spændt på hvordan vi klarer os næste sæson, som forhåbentlig bliver i superligaen.

Jeg tror vi skal have to tre profiler ind for at kunne klare os, det er bare problematisk når Lucas og Helenius reserverer en halv million i måneden af vores spillerbudget.
Lucas udløber jo så heldigvis til sommer, og skal han fortsætte i AaB bliver det naturligvis på helt helt andre vilkår. Men problemet er nok at budgettet skal lidt ned da vores drift er så langt fra at hænge sammen. Nej, vi må håbe at at det nye sportslige team kan finde flere Widell cases derude.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Krede » 22. okt 2023, 18:43

Nærmest symbolsk at straffesparkskendelsen faldt i samme øjeblik som Vesttribunen hoppede. Endnu engang stod den spillemæssige præstation ikke mål med opbakning. Adskillige tusinde bruger en søndag i silende regn på at være vidne til ideforladthed og middelmådighed mod et skodhold. Ja, vi fik nok engang tre point og har kurs mod Suppen. Men det bør være tydeligt for en hver at vi ryger ned igen med sådan et brag, hvis ikke der sker underværker. Vi skaber absolut intet! Jeg kan ikke pege på noget superligahold som vi i nuværende forfatning ville kunne præstere bedre end over 33 spillerunder. Foruroligende! dybt foruroligende.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af DenSataniskeHest » 22. okt 2023, 18:58

Rykker vi op og levere samme spil, så får vi ikke mange point. Det er skræmmende at vi stadig ikke ser fremgang eller tegningerne til nogle spil mønster og sådan. Lige så snart widel ikke et på banen bliver det fastlåst, langsomt og statetisk.

Jeg var selv ret glad for man forlængede med hilje, men nu skal han altså til at vise noget. Ellers så jeg gerne man prikkede til Niels Frederiksen...

Holdet selv uden widel burde kunne vise mere, men man stiller konstant op meget defensivt, hvad er planen i superligaen? Endnu mere defensiv?

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 118
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af AaBWanKenobi » 22. okt 2023, 19:26

Stegosaurus skrev:
22. okt 2023, 17:41
Hanga skrev:
22. okt 2023, 17:09
AaBWanKenobi skrev:
22. okt 2023, 17:06
DenSataniskeHest skrev:
22. okt 2023, 16:42
Savner man kan se en fremgang i spillet under Hjildemark. Det er stadig primært tilfældigheder og inviduelle ting der gør vi laver mål, man sidder ikke og føler det er gennem spillet angreb.

Lucas stadig elendig og Helenius.. Ja jeg har ingen ord
Det er dybest set lige så dårligt som sidste år - det lavere niveau i ligaen giver bare mange flere sejre. Så jo, jeg savner noget udvikling. Både at spillere udvikler sig personligt, men ikke mindst at man begynder at kunne se takterne til, hvad det er, vi vil spillemæssigt, taktisk osv.
Efter 13 kampe i 1. div. har vi vel stadig til gode at se en velspillet kamp i 90 min.
Som det er filfældet med landsholdet (uden sammenligning i øvrigt) er 3 point ikke godt nok, når man tager modstanderne og antallet af dårlige spilleminutter i betragtning.
Jeg vil sige at de to kampe mod Horsens samt udekampen i Vendsyssel var kampe hvor vi spillede god, sammenhængende fodbold i det meste af kampen. Det er de kampe vi gerne skal se flere af. Så var der kampen mod Fredericia og udekampen i B93, hvor vi i perioder så fornuftige ud. Ellers har det været en tynd omgang. Og det er nemlig lige præcis en positiv udvikling man gerne vil se. Det har set godt ud i de to seneste kampe, men de her hjemmekampe hvor vi bør være klart bedre end vores modstandere griber vi godt nok meget skidt an. Vi vinder dem, men det har også været med marginaler i flere tilfælde. Det vil jeg også gerne høre AaB selv sige, men jeg synes desværre de har virket lige tilfredse nok efter flere af kampene.
Jo jo, og FCK SKAL bare smadre Vejle på hjemmebane, for der SKAL jo bare være klasseforskel osv bla bla bla... Vi har haft en af de ringeste trupper nogensinde i superligaen og har efterfølgende fået 3-4 klare forstærkninger og nu spillet 13 kampe uden sådan for alvor at have været tæt på at tabe. Det er en ret god begyndelse. Tingene kan blive bedre, ja, men hvis man ikke kan se, at spillerne og spillet er lysår bedre end i superligaen, skal man overveje en optiker eller psykiater.
Du sætter stråmænd op! Vi nævner ikke noget om klasseforskel, men siger, at vi savner, at man i det mindste kan se tegninger af, hvordan man gerne vil spille fremover. Vi laver stadig få mål i åbent spil, vi spiller nærmest uden en rigtig angriber osv. Er det her planen for fremtiden (hvilket jeg absolut ikke håber det er)?
Når det er sagt, så skal der ofte også være klasseforskel - bare se på, hvor mange lønkroner vi har siddende på bænken.
Forskellen på FCK og AaB er, at FCK kan og ofte spiller godt fodbold, hvilket AaB sjældent gør i længere perioder.
Og så ser du virkelig glasset som halv fyldt, når du siger, at vi ikke har været tæt på at tabe. En anden vinkel er, at vi i flere kampe har været tæt på at smide unødige point.
Jeg overvejer ikke psykiater, men dog optiker, selv om jeg på ingen måder….overhovedet…på nogen måder kan se, at spillet er blevet bedre. Vi er pt. som Vejle og Lyngby: Klart for gode til 1. div., men det tynde øl i Superligaen - akkurat som i sidste sæson.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Funky » 22. okt 2023, 19:28

Ærgerligt at de positive takter fra de sidste par kampe før landskamppausen ikke blev videreført i dag. Jeg synes desværre, det er et tilbagevendende problem, at Højholt og Jørgensen ikke rigtigt formår at være på rette niveau. Og så har jeg stadig en fornemmelse af, at Kramer egentlig hellere vil være et andet sted.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Indlæg af Stegosaurus » 22. okt 2023, 19:43

AaBWanKenobi skrev:
22. okt 2023, 19:26
Stegosaurus skrev:
22. okt 2023, 17:41
Hanga skrev:
22. okt 2023, 17:09
AaBWanKenobi skrev:
22. okt 2023, 17:06
DenSataniskeHest skrev:
22. okt 2023, 16:42
Savner man kan se en fremgang i spillet under Hjildemark. Det er stadig primært tilfældigheder og inviduelle ting der gør vi laver mål, man sidder ikke og føler det er gennem spillet angreb.

Lucas stadig elendig og Helenius.. Ja jeg har ingen ord
Det er dybest set lige så dårligt som sidste år - det lavere niveau i ligaen giver bare mange flere sejre. Så jo, jeg savner noget udvikling. Både at spillere udvikler sig personligt, men ikke mindst at man begynder at kunne se takterne til, hvad det er, vi vil spillemæssigt, taktisk osv.
Efter 13 kampe i 1. div. har vi vel stadig til gode at se en velspillet kamp i 90 min.
Som det er filfældet med landsholdet (uden sammenligning i øvrigt) er 3 point ikke godt nok, når man tager modstanderne og antallet af dårlige spilleminutter i betragtning.
Jeg vil sige at de to kampe mod Horsens samt udekampen i Vendsyssel var kampe hvor vi spillede god, sammenhængende fodbold i det meste af kampen. Det er de kampe vi gerne skal se flere af. Så var der kampen mod Fredericia og udekampen i B93, hvor vi i perioder så fornuftige ud. Ellers har det været en tynd omgang. Og det er nemlig lige præcis en positiv udvikling man gerne vil se. Det har set godt ud i de to seneste kampe, men de her hjemmekampe hvor vi bør være klart bedre end vores modstandere griber vi godt nok meget skidt an. Vi vinder dem, men det har også været med marginaler i flere tilfælde. Det vil jeg også gerne høre AaB selv sige, men jeg synes desværre de har virket lige tilfredse nok efter flere af kampene.
Jo jo, og FCK SKAL bare smadre Vejle på hjemmebane, for der SKAL jo bare være klasseforskel osv bla bla bla... Vi har haft en af de ringeste trupper nogensinde i superligaen og har efterfølgende fået 3-4 klare forstærkninger og nu spillet 13 kampe uden sådan for alvor at have været tæt på at tabe. Det er en ret god begyndelse. Tingene kan blive bedre, ja, men hvis man ikke kan se, at spillerne og spillet er lysår bedre end i superligaen, skal man overveje en optiker eller psykiater.
Du sætter stråmænd op! Vi nævner ikke noget om klasseforskel, men siger, at vi savner, at man i det mindste kan se tegninger af, hvordan man gerne vil spille fremover. Vi laver stadig få mål i åbent spil, vi spiller nærmest uden en rigtig angriber osv. Er det her planen for fremtiden (hvilket jeg absolut ikke håber det er)?
Når det er sagt, så skal der ofte også være klasseforskel - bare se på, hvor mange lønkroner vi har siddende på bænken.
Forskellen på FCK og AaB er, at FCK kan og ofte spiller godt fodbold, hvilket AaB sjældent gør i længere perioder.
Og så ser du virkelig glasset som halv fyldt, når du siger, at vi ikke har været tæt på at tabe. En anden vinkel er, at vi i flere kampe har været tæt på at smide unødige point.
Jeg overvejer ikke psykiater, men dog optiker, selv om jeg på ingen måder….overhovedet…på nogen måder kan se, at spillet er blevet bedre. Vi er pt. som Vejle og Lyngby: Klart for gode til 1. div., men det tynde øl i Superligaen - akkurat som i sidste sæson.
Hold nu op....

Vi spiller med Ross som rendyrket angriber.

FCK har spillet ca. 0,25 gode superligakampe denne sæson, men ligger stadig i toppen. AaB har spillet glimrende de sidste par kampe - i dag var ikke fantastisk, men vi vandt igen.

Vi er ikke i mål endnu - overhovedet - men vi har taget kvantespring på fire måneder. Der er lang tid til næste sæsonstart. Pilen peger ikke specielt meget nedad.

Besvar