AaB-FC Helsingør

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af Kovacs » 9. nov 2023, 06:22

Jakobsen skrev:
8. nov 2023, 22:39
raekkeettre skrev:
AnyFellow skrev:
8. nov 2023, 22:15
raekkeettre skrev:
8. nov 2023, 21:41
Sidder og kigger på Eriksen styre hele pisset mod FCK som 6/8 - gad fandme godt prøve Lucas på den position hos os, tror der vil kommet et HELT andet flow i vores spil.

EDIT: ja okay...styre, styre...:)
Han har været prøvet på den plads, uden at det medførte et højere niveau fra ham, end vi har set, når han har været forsøgt på andre pladser i offensiven. Jeg håber ikke klubben overvejer at forlænge med ham, uanset hvor lav en løn han er villig til at gå for - så hellere en ung spiller med udviklingspotentiale.
Har vi?? Sidste han blev skiftet ind på den position synes jeg han gjorde det godt. Kan ikke huske han er startet i den position.
Lucas spillede da masser af 6’er/8’er kampe i sidste sæson og det var ad helvedes til. Jeg kan godt se det virke rent teoretisk, men det virker jo ikke i virkeligheden når Lucas spiller i motorrummet. Det handler også om det menneskelige og personlighed og der er han ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uddyb lige den sidste del, omkring det menneskelige og personlighed ? Vi har da absolut ingen spillere i truppen der vil det og kæmper mere for det end Lucas? At niveauet så desværre har været faldende pga. skader er noget helt andet.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 787
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af Raptorr » 9. nov 2023, 06:50

Kovacs skrev:
9. nov 2023, 06:22
Jakobsen skrev:
8. nov 2023, 22:39
raekkeettre skrev:
AnyFellow skrev:
8. nov 2023, 22:15
raekkeettre skrev:
8. nov 2023, 21:41
Sidder og kigger på Eriksen styre hele pisset mod FCK som 6/8 - gad fandme godt prøve Lucas på den position hos os, tror der vil kommet et HELT andet flow i vores spil.

EDIT: ja okay...styre, styre...:)
Han har været prøvet på den plads, uden at det medførte et højere niveau fra ham, end vi har set, når han har været forsøgt på andre pladser i offensiven. Jeg håber ikke klubben overvejer at forlænge med ham, uanset hvor lav en løn han er villig til at gå for - så hellere en ung spiller med udviklingspotentiale.
Har vi?? Sidste han blev skiftet ind på den position synes jeg han gjorde det godt. Kan ikke huske han er startet i den position.
Lucas spillede da masser af 6’er/8’er kampe i sidste sæson og det var ad helvedes til. Jeg kan godt se det virke rent teoretisk, men det virker jo ikke i virkeligheden når Lucas spiller i motorrummet. Det handler også om det menneskelige og personlighed og der er han ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uddyb lige den sidste del, omkring det menneskelige og personlighed ? Vi har da absolut ingen spillere i truppen der vil det og kæmper mere for det end Lucas? At niveauet så desværre har været faldende pga. skader er noget helt andet.
Jeg forstår godt de mange forsøg på at genopfinde Lucas. En "anden position på banen", den "rigtige rolle", osv.. Jeg forstår det godt, fordi jeg også bliver ramt af det helt utrolig fortvivlende i, at vi aldrig mere skal se Lucas udfolde sine fantastiske evner og drysse magi ud over AaB. Men jeg har efterhånden forliget mig med, at det er sådan det er. Lucas har ikke de evner længere, og det har han ikke haft længe. Vi kan ikke bruge en spiller, som sidder på bænken i 1. div. og sjældent gør en forskel, når han kommer på banen. Slet ikke næste sæson i SL. Vi skal sige et varmt og værdigt farvel til Lucas til sommer, når hans kontrakt udløber.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5192
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af Jakobsen » 9. nov 2023, 08:00

Kovacs skrev:
Jakobsen skrev:
8. nov 2023, 22:39
raekkeettre skrev:
AnyFellow skrev:
8. nov 2023, 22:15
raekkeettre skrev:
8. nov 2023, 21:41
Sidder og kigger på Eriksen styre hele pisset mod FCK som 6/8 - gad fandme godt prøve Lucas på den position hos os, tror der vil kommet et HELT andet flow i vores spil.

EDIT: ja okay...styre, styre...:)
Han har været prøvet på den plads, uden at det medførte et højere niveau fra ham, end vi har set, når han har været forsøgt på andre pladser i offensiven. Jeg håber ikke klubben overvejer at forlænge med ham, uanset hvor lav en løn han er villig til at gå for - så hellere en ung spiller med udviklingspotentiale.
Har vi?? Sidste han blev skiftet ind på den position synes jeg han gjorde det godt. Kan ikke huske han er startet i den position.
Lucas spillede da masser af 6’er/8’er kampe i sidste sæson og det var ad helvedes til. Jeg kan godt se det virke rent teoretisk, men det virker jo ikke i virkeligheden når Lucas spiller i motorrummet. Det handler også om det menneskelige og personlighed og der er han ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uddyb lige den sidste del, omkring det menneskelige og personlighed ? Vi har da absolut ingen spillere i truppen der vil det og kæmper mere for det end Lucas? At niveauet så desværre har været faldende pga. skader er noget helt andet.
Det handler jo ikke bare om at kæmpe og ville. Det handler også om overblik, en anden type spilforståelse og lederevner. Der synes jeg ikke Lucas ikke passer til pladsen. Det kunne fungere med ham som anfører/leder da han var den suverænt dygtigste i truppen, men når han ikke er det længere så skulle han være en helt anden lederskikkelse.
Når han har spillet 6’er/8’er har det være alt for langsomt og omstændigt bl.a. Fordi han stadig har villet for meget selv så det er tydeligt han ikke har mindesten til den rolle eller kan omstille sig til at tænke spillet som det skal på den plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af jonas386 » 9. nov 2023, 08:37

Kom videre. Lucas er færdig og har været det siden han gik ud i pokalfinalen imod SønderjyskE. Glem alt om at der ligger en brugbar superligaspiller derinde, hvis man bare lige finder den rette rolle eller det rette system.

Manden kan ikke komme på holdet i 1. Division, selvom vi har en uhyre bovlam offensiv hvor den mindste kvalitet burde kunne vinde en plads.
I de fleste kampe bliver han ikke engang skiftet ind. Han har intet vist i tæt på fire år..

Nu må det altså stoppe..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af Kasper » 9. nov 2023, 19:58

jonas386 skrev:
9. nov 2023, 08:37
Kom videre. Lucas er færdig og har været det siden han gik ud i pokalfinalen imod SønderjyskE. Glem alt om at der ligger en brugbar superligaspiller derinde, hvis man bare lige finder den rette rolle eller det rette system.

Manden kan ikke komme på holdet i 1. Division, selvom vi har en uhyre bovlam offensiv hvor den mindste kvalitet burde kunne vinde en plads.
I de fleste kampe bliver han ikke engang skiftet ind. Han har intet vist i tæt på fire år..

Nu må det altså stoppe..
Er enig med dig, men det må næsten være senere at hans niveau begyndte at dale. Han spillede for Danmark mod Belgien d. 18/11-20, kampen mod Sønderjyske var i foråret 20.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5192
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB-FC Helsingør

Indlæg af Jakobsen » 9. nov 2023, 20:48

Kasper skrev:
jonas386 skrev:
9. nov 2023, 08:37
Kom videre. Lucas er færdig og har været det siden han gik ud i pokalfinalen imod SønderjyskE. Glem alt om at der ligger en brugbar superligaspiller derinde, hvis man bare lige finder den rette rolle eller det rette system.

Manden kan ikke komme på holdet i 1. Division, selvom vi har en uhyre bovlam offensiv hvor den mindste kvalitet burde kunne vinde en plads.
I de fleste kampe bliver han ikke engang skiftet ind. Han har intet vist i tæt på fire år..

Nu må det altså stoppe..
Er enig med dig, men det må næsten være senere at hans niveau begyndte at dale. Han spillede for Danmark mod Belgien d. 18/11-20, kampen mod Sønderjyske var i foråret 20.
Det var vel også først efter nr. 2 skade mod SE det for alvor sluttede selvom ham Mpindi svinet gjorde sit i pokalfinalen. Ham har jeg aldrig tilgivet - han fortjener en tur på Sydsiden i FCK trøje.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar