Jakobsen skrev:Gnu skrev: ↑8. feb 2024, 17:24
Jakobsen skrev: ↑8. feb 2024, 17:09
jonas386 skrev:Bakiz som ny 10'er... Det synes jeg ikke rigtigt om.
Højholt som anførergruppe forstår jeg heller ikke meget af. Ikke ligefrem den mest vokale spiller vi har.
Du er ikke alene omkring den med Bakiz. Han er ikke i nærheden til at have niveau til det trøjenummer, hans status er ikke stor nok og hans personlighed/attitude passer ikke til det.
Mht. Højholt kan jeg godt lide ideen faktisk. Ikke, at jeg er kæmpe fan, men vi ved at han spille på er meget højere niveau og han kommer i hvert fald i foråret til at spille meget. Derudover kan tillidserklæringen og højere krav være med til at løfte ham. Egentlig havde jeg dog også troet at en spiller som Ask ville i betragtning til anførergruppek qua alder og type
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jøsses, en gang jammer. Nummer 10 har altså ikke nogen speciel status i AaB. Lejesoldater som Lasse Nilsson og Marek Saganowski har også spillet i den, og det ville jo ikke ske, hvis den havde status af noget særligt.
Hvis det endelig skal være, er det da langt mere kritisabelt at en nulbon som Jannik Pohl har spillet i 9'eren.
Ikke enig selvom der har været par svipsere har nr. 10 traditionelt siddet på vores største spillere.
"Mini" havde jo nummeret i 90'erne og var holdets kreative spiller i over et årti.
David Nielsen var vores vigtigste offensivspiller da vi havde ham og kom hjem og hævede nivea og indstillingen i klubben.
Rade Prica er den bedste angriber vi nogensinde har haft. Nilsson og Saganowski fik vel i øvrigt det nummer intentionen var, at de skulle blive permanente Prica afløsere.
Jeppe Curth var en stor kulturbærer i klubben og en vigtig del af stammen på holdet.
Efter Grønkjær og Ståle er Lucas den bedste spiller vi har haft i nyere tid.
Bakiz har været her i 1½ sæson og voret en yderst ustabil og middelmådig spiller der tilmed har en dårlig attitude. Han er slet ikke værdig til ovenstående klub. Og jo trøjenumre betyder da noget - det er jo også derfor nr. 12 er pensioneret.
Hvor går grænsen med vigtigheden af trøjenumre og fredning af nr.?
12 er Boye fredet.
Nr. 10 virker på nogle som et eller andet, der kun hører til på det Argentinske landshold.
Nr. 1??, skal man også bevise sig før man får det nummer??, for så vil jeg sgu gerne flå det nummer af vores nuværende og sige at vi har altså haft Harbo Larsen, Karsten Simensen, Jimmy, Zaza etc.
Lad nu være med at skrue betydningen af numre op til noget til det ikke er i Danmark.
Jeg er et gammelt røvhul, de burde spille med numrene 1-11 på banen og ikke have faste numre, blot for at sælge navn på trøjerne til fattige fans.
Sent from my iPhone using Tapatalk