Direktørposten

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 963
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Direktørposten

Indlæg af gwailo » 1. feb 2024, 13:12

MarkyMark skrev:
1. feb 2024, 13:05
Sapiens skrev:
31. jan 2024, 22:39
Jeg er faktisk virkelig positiv efter at have set videoen. Han virker ekstremt dygtig, meget klar i kommunikationen, sympatisk og altid med et godt fagligt svar.
Præcis som Bælum havde hvis man ser samtlige offentlige optrædender med ham præ-AaB. Jeg har svært ved at falde pladask på røven over en sælgers kommunikative evner, det svarer til at blive imponeret over en revisors evne til at dissekere et regnskab.

Der venter ham en gigantisk opgave, og han har ikke længere Morten Jensen til at tage den værste sidevind.

Indtil det modsatte er bevist, tillader jeg mig at være moderat skuffet over at det åbenbart er den hylde vi har kunnet vælge fra. Jeg troede faktisk vi var et bedre sted...
Han har jo nærmest 1-til-1 gjort det med Viborg som han skal gøre hos os. Han har tilsyneladende gode kommercielle (salgs)kompetencer og kender superligaen og de elementer der skal til for lykkedes.

Jeg forstår ikke skuffelsen. Hvordan skulle vi kunne hente på en højere hylde end det?
// gwailo

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7819
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Direktørposten

Indlæg af Forza » 1. feb 2024, 15:52

gwailo skrev:
1. feb 2024, 13:12
MarkyMark skrev:
1. feb 2024, 13:05
Sapiens skrev:
31. jan 2024, 22:39
Jeg er faktisk virkelig positiv efter at have set videoen. Han virker ekstremt dygtig, meget klar i kommunikationen, sympatisk og altid med et godt fagligt svar.
Præcis som Bælum havde hvis man ser samtlige offentlige optrædender med ham præ-AaB. Jeg har svært ved at falde pladask på røven over en sælgers kommunikative evner, det svarer til at blive imponeret over en revisors evne til at dissekere et regnskab.

Der venter ham en gigantisk opgave, og han har ikke længere Morten Jensen til at tage den værste sidevind.

Indtil det modsatte er bevist, tillader jeg mig at være moderat skuffet over at det åbenbart er den hylde vi har kunnet vælge fra. Jeg troede faktisk vi var et bedre sted...
Han har jo nærmest 1-til-1 gjort det med Viborg som han skal gøre hos os. Han har tilsyneladende gode kommercielle (salgs)kompetencer og kender superligaen og de elementer der skal til for lykkedes.

Jeg forstår ikke skuffelsen. Hvordan skulle vi kunne hente på en højere hylde end det?
Bælum jo absolut ingen erfaring, udover en AaB historik og et job i Randstad.

Vores nye mand har direkte erfaring fra Viborg og superligaen og sportsverdenen generelt.

Desuden har de i Viborg virkelig haft optur på netop det område vi gerne skal opgradere. Jeg synes det virker til at være en stærk signing.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4338
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Direktørposten

Indlæg af Kristian » 1. feb 2024, 23:41

MarkyMark skrev:
1. feb 2024, 13:05
Sapiens skrev:
31. jan 2024, 22:39
Jeg er faktisk virkelig positiv efter at have set videoen. Han virker ekstremt dygtig, meget klar i kommunikationen, sympatisk og altid med et godt fagligt svar.
Præcis som Bælum havde hvis man ser samtlige offentlige optrædender med ham præ-AaB. Jeg har svært ved at falde pladask på røven over en sælgers kommunikative evner, det svarer til at blive imponeret over en revisors evne til at dissekere et regnskab.

Der venter ham en gigantisk opgave, og han har ikke længere Morten Jensen til at tage den værste sidevind.

Indtil det modsatte er bevist, tillader jeg mig at være moderat skuffet over at det åbenbart er den hylde vi har kunnet vælge fra. Jeg troede faktisk vi var et bedre sted...
Bælum havde absolut ingen erfaring fra fodboldverdenen eller nogen kompetencer med fra den verden, ind i AaB.

Vi får her en profil, som har erfaring fra den del og kommer med nogle erfaringer og resultater, som kan vise sig at blive en gevinst.

Det kunne jo være, at manden har udviklet sig i en retning, hvor han nu kan komme ud af Morten Jensens skygge og blive den næste i rækken af gode direktører i dansk fodbold. Kan være han har "the balls" til at tage det skridt der skal til og det har AaB vel set en mulighed i.
Tror det er megrt fint, at han slippes løs på egne ben, hvis ham har de rette evner.

Det må tiden vise.

Velkommen til i hvertfald
------------------
mvh Kristian

Besvar