Hillerød-AaB 16. marts

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Aalborgmanden » 16. mar 2024, 13:39

Grundspillet er slut og efter 22 kampe har vi fortsat et hold der ikke kan sætte tre afleveringer sammen frem af banen.
I første division !!
Det bliver en kort visit i superligaen.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1743
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af RicoBR02 » 16. mar 2024, 13:41

Jeg er rystet over valget af de Boer. Det er som om han nægter at bevæge sig efter afslutningerne, står og kigger helt forstenet..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5321
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af R Rosenberg » 16. mar 2024, 13:42

RicoBR02 skrev:
16. mar 2024, 13:41
Jeg er rystet over valget af de Boer. Det er som om han nægter at bevæge sig efter afslutningerne, står og kigger helt forstenet..
Men han er PISSEGOD med fødderne!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13661
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Funky » 16. mar 2024, 13:43

Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Kokkefar » 16. mar 2024, 13:45

Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2545
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af baresi » 16. mar 2024, 13:47

Det er rystende så lidt ide der er med vores spil
Man aner stadig ikke hvad det er vi vil.
Det er helt Off både defensivt og offensivt
Vi kan simpelthen ikke sætte 3 afleveringer
ASK det har jeg svært ved at se lykkes
Men det kan man også sige om
k.Jørgensen mfl.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 478
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af AnyFellow » 16. mar 2024, 13:50

Ro på, hvis bare Hillerød er lige så uskarpe i 2. halvleg kan vi sætte et point i banken.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13661
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Funky » 16. mar 2024, 13:51

Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 13:45
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.
Jeg synes faktisk, det er ekstra slemt i denne kamp. Der har da også været gode præstationer, med udekampen mod Vendsyssel som den vel nok bedste kamp i sæsonen so far. Det her...det er bare skidt. Rigtig skidt. Hvis vi går til halvleg lige om et øjeblik med 1-1 har vi været umådeligt heldige. Det er tydeligt, at vi har en situation lige nu, hvor vi har fået gode resultater i optakten med en taktik og opstilling, som så er noget nær til dumpekarakter når der er point på spil, og dertil underpræsterer flere spillere i høj grad.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1309
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Kasper » 16. mar 2024, 13:51

Håber de får en skideballe de aldrig glemmer. Elendig 1. Halvleg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Hanga » 16. mar 2024, 13:51

Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 13:45
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.
Det er helt vildt.
Jeg prøver igen og igen at lade vær med at lade det dårlige spil fylde og i stedet glæde mig over stillingen, men de gør det godt nok svært med den omgang de leverer weekend efter weekend.

1-1 ved pausen og det absolut eneste vi kan være tilfredse med er denne kendsgerning. Vi skal have styr på midtbanen for vi taber den fuldstændig - fuldstændig som i de foregående kampe. 33% boldsbesiddelse siger min forza app :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5321
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af R Rosenberg » 16. mar 2024, 13:51

Superliga bliver fedt!
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10693
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af jonas386 » 16. mar 2024, 13:54

Problemet er ikke så meget hvad vi vil, men hvad vi kan. Det er stadig enkeltmomenter og noget der ligner sort uheld for modstanderne, der har gjort forskellen.

Kasper Jørgensen kan ikke meget defensivt, og midtbanen har stadig svært ved at sætte sig på noget som helst, defensivt som offensivt. Ask virker ikke rigtig til at have niveauet, og Widell er begyndt at lave underligt mange tekniske fejl. Højholt er den samme spiller, og det er også for meget at forlange at han skulle kunne udfylde en tre-mands midtbane alene. Dårlige afleveringer, tekniske fejl og svag defensivt tilstedeværd er desværre de primære kendetegn for vores midtbane..

Offensivt er Mathias Jørgensen og Adedeji gode til at være med i de afgørende situationer vi har, men vi ser desværre for lidt til dem derudover, hvilket nok igen falder tilbage på den manglende midtbane og backs.

Jeg er i øvrigt helt med på De Boer. Enten kender han sine stolper nærmest telepatisk, eller også er det noget bekymrende at han lader så mange skud 'gå', og håbe på det bedste. En på stolpen, en på overliggeren og to snert forbi mål kunne jeg lige tælle i denne halvleg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4338
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Kristian » 16. mar 2024, 13:58

Hanga skrev:
16. mar 2024, 13:51
Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 13:45
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.
Det er helt vildt.
Jeg prøver igen og igen at lade vær med at lade det dårlige spil fylde og i stedet glæde mig over stillingen, men de gør det godt nok svært med den omgang de leverer weekend efter weekend.

1-1 ved pausen og det absolut eneste vi kan være tilfredse med er denne kendsgerning. Vi skal have styr på midtbanen for vi taber den fuldstændig - fuldstændig som i de foregående kampe. 33% boldsbesiddelse siger min forza app :@
Man sidder faktisk og er lidt muggen hver gang man ser det her spil!

Vi hsr haft sølle 127 afleveringer i 1 halvleg og 73 %!
Vi sparker lange bolde som ingen rammer og presset virker ikke.

Det eneste vi kan være tilfredse med er 1-1..alt andet er jo helt håbløst. Jeg ved snart ikke hvor man skal ligge ansvaret for det her. Vi ligner jo statister.
------------------
mvh Kristian

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Remark » 16. mar 2024, 13:59

Man skulle tro vi spillede mod FCN - vi bliver kørt ud ad banen

Pinligt

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af YentotreKaffe » 16. mar 2024, 13:59

Vi får ikke nok ud af Widell, der mangler en motor på midtbanen ved siden af Højholt, og i dag virker Adedeji helt ved siden af sig selv.

Er klar over underlaget er hurtigt og de har en lille fordel ved at holdet er bygget til at spille på underlaget. Så vil helst ikke basere for meget på i dag. Både Lyngby (i pokalen) og SE blev spillet ud på røven da de besøgte Farum Park, deres problem i de kampe var effektiviteten. Men de udstiller de åbenlyse udfordringer vi har med vores defensive udtryk. Så tak for det

Kan Bakiz ikke spille den wing i dag, der mangler i hvert fald løsninger derover. Vi er åbenlyst et hold hvor systemet ikke er spillet 100% ind, efter det blev skiftet ved opstart. Odada burde jo være den naturlige at skifte ind på midtbanen, men han spillede dårligt sidste kamp.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Kokkefar » 16. mar 2024, 14:02

Funky skrev:
16. mar 2024, 13:51
Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 13:45
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.
Jeg synes faktisk, det er ekstra slemt i denne kamp. Der har da også været gode præstationer, med udekampen mod Vendsyssel som den vel nok bedste kamp i sæsonen so far. Det her...det er bare skidt. Rigtig skidt. Hvis vi går til halvleg lige om et øjeblik med 1-1 har vi været umådeligt heldige. Det er tydeligt, at vi har en situation lige nu, hvor vi har fået gode resultater i optakten med en taktik og opstilling, som så er noget nær til dumpekarakter når der er point på spil, og dertil underpræsterer flere spillere i høj grad.
Men siger det ikke alt, at du er nødt til at fremhæve en kamp helt tilbage fra september? En kamp hvor vi i øvrigt også kom bagud nærmest med det samme. Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at vi er det dårligste hold på banen. At vi så bliver ved med at vinde er jo nærmest et mirakel.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2545
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af baresi » 16. mar 2024, 14:07

Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 14:02
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:51
Kokkefar skrev:
16. mar 2024, 13:45
Funky skrev:
16. mar 2024, 13:43
Vi kan vist hurtigt blive enige om, at det er Hillerød som har det udtryk på banen, som AaB burde have, imens det er AaB, som ligner et lettere panisk underdog-hold som er oppe imod overmagten. På alle parametre.
Som så mange gange før i denne sæson. Det er vildt vi ligger nr 1.
Jeg synes faktisk, det er ekstra slemt i denne kamp. Der har da også været gode præstationer, med udekampen mod Vendsyssel som den vel nok bedste kamp i sæsonen so far. Det her...det er bare skidt. Rigtig skidt. Hvis vi går til halvleg lige om et øjeblik med 1-1 har vi været umådeligt heldige. Det er tydeligt, at vi har en situation lige nu, hvor vi har fået gode resultater i optakten med en taktik og opstilling, som så er noget nær til dumpekarakter når der er point på spil, og dertil underpræsterer flere spillere i høj grad.
Men siger det ikke alt, at du er nødt til at fremhæve en kamp helt tilbage fra september? En kamp hvor vi i øvrigt også kom bagud nærmest med det samme. Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at vi er det dårligste hold på banen. At vi så bliver ved med at vinde er jo nærmest et mirakel.
Jeg tror heller ikke vi bliver ved med at vinde med disse præstationer.
Jeg savner bare at se hvad man vil med spillet
Som om der ingen plan er
Og er der en plan så er det at smide lange bolde ned bag modstanderens backs til adedeji el Jørgensen

Jonas_K
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. maj 2022, 19:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Jonas_K » 16. mar 2024, 14:10

De Boer igen med skidt udspark udover sidelinjen, han er altså håbløs

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5321
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af R Rosenberg » 16. mar 2024, 14:12

Der er jo klasseforskel på de to hold. Det er som at se 2 forskellige rækker.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hillerød-AaB 16. marts

Indlæg af Hanga » 16. mar 2024, 14:13

Tragikomiske dårlige udspil fra vores side. Ligner et serie 4 hold der forsøger at bygge op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar