AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 943
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af Salle17 » 1. apr 2024, 12:48

Raptorr skrev:
1. apr 2024, 12:39
Salle17 skrev:
1. apr 2024, 12:26
Vi spiller ren Drillo-fodbold.

Står dybt i vores kæder - og satser på omstillinger og dødbolde.
Til tider falder vi dybt tilbage, men vi spiller også i perioder med pres højere oppe på banen.
Jeg synes ikke vi så det høje pres i kampen - kun i enkelte momenter.. Generelt er det meget direkte spil - måske også for direkte.. Vi havde en boldbesiddelse på 39 %..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5191
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af Jakobsen » 1. apr 2024, 14:05

Raptorr skrev:
troelsh skrev:
31. mar 2024, 18:45
Raptorr skrev:
31. mar 2024, 18:10
Jeg tror, at det her Sønderjyske hold er mindst ligeså godt som (eller bedre end) OB, Lyngby, Viborg og Randers. De skal nok skabe problemer og udstille flere SL hold næste sæson. Derfor køber jeg heller ikke, at AaB's præstation skulle være pinlig, og at de bliver slagtet i SL. Der er bestemt ting, som skal blive bedre (midtbanen), og det tror jeg på, at de bliver, alene fordi holdet har haft ret få kampe med den nye spillestil. Men der er også tegn på klare forbedringer i forhold til efteråret (pres og direkte spil), således nyder jeg, at vi er blevet langt farligere. Det skal vel tilskrives Hiljemark, går jeg ud fra, nu da han (rimeligt nok) skal tilskrives det, der ikke fungerer. I øvrigt glæder det mig at se Arnorsson, Bomholt og Ross med gode indslag. Uden at jeg er ved at vælte bagover, så ligner det, at vi igen får noget ungt talent at se på 1. holdet. Det skal Hiljemark vel ikke have på puklen for?!
Enig gode præstationer af vores tre unge.
Det er faktisk en glimrende aflevering Ross slår til Mathias Jørgensen ved 1-0 målet.
Jeg håber både Ross og Bomholt starter inde næste gang, det har de fortjent.
Ja, det er fremragende opfattet og en godt slået aflevering. Ross har blandet præstationerne (ung spiller på et dårligt sammensat hold), men han evner at lave kampafgørende aktioner, og han er energisk og dynamisk. Mere spilletid til ham og Bomholt!
Enig

Nu synes jeg også Bakiz og Ask har fået de der fem kampes fair chance. Lad os køre med den her opstilling fra nu af

KJ, T, Kramer, Caballo

———-Højholt
Widelll————Bomholt

————-Ross————-

MJ——————Adedeji


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af 9520AaB » 1. apr 2024, 14:28

Jakobsen skrev:
Raptorr skrev:
troelsh skrev:
31. mar 2024, 18:45
Raptorr skrev:
31. mar 2024, 18:10
Jeg tror, at det her Sønderjyske hold er mindst ligeså godt som (eller bedre end) OB, Lyngby, Viborg og Randers. De skal nok skabe problemer og udstille flere SL hold næste sæson. Derfor køber jeg heller ikke, at AaB's præstation skulle være pinlig, og at de bliver slagtet i SL. Der er bestemt ting, som skal blive bedre (midtbanen), og det tror jeg på, at de bliver, alene fordi holdet har haft ret få kampe med den nye spillestil. Men der er også tegn på klare forbedringer i forhold til efteråret (pres og direkte spil), således nyder jeg, at vi er blevet langt farligere. Det skal vel tilskrives Hiljemark, går jeg ud fra, nu da han (rimeligt nok) skal tilskrives det, der ikke fungerer. I øvrigt glæder det mig at se Arnorsson, Bomholt og Ross med gode indslag. Uden at jeg er ved at vælte bagover, så ligner det, at vi igen får noget ungt talent at se på 1. holdet. Det skal Hiljemark vel ikke have på puklen for?!
Enig gode præstationer af vores tre unge.
Det er faktisk en glimrende aflevering Ross slår til Mathias Jørgensen ved 1-0 målet.
Jeg håber både Ross og Bomholt starter inde næste gang, det har de fortjent.
Ja, det er fremragende opfattet og en godt slået aflevering. Ross har blandet præstationerne (ung spiller på et dårligt sammensat hold), men han evner at lave kampafgørende aktioner, og han er energisk og dynamisk. Mere spilletid til ham og Bomholt!
Enig

Nu synes jeg også Bakiz og Ask har fået de der fem kampes fair chance. Lad os køre med den her opstilling fra nu af

KJ, T, Kramer, Caballo

———-Højholt
Widelll————Bomholt

————-Ross————-

MJ——————Adedeji


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hvis Ross skal starte inde, synes jeg at 2. halvleg viste at Adedeji skal på bænken. Bakiz på fløjen i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af Funky » 1. apr 2024, 17:36

Ja, Ross har vel vist med sine sidste indhop, at han skal have chancen fra start igen, og det kunne godt være på midten i stedet for Ask, som godt nok har fået en svag start. Adedeji har alligevel været med i så meget positivt i offensiven de første kampe, at ham tror jeg (endnu) mindre på, man vil bænke.

Jeg er også ærgerlig over, at Widell har det så meget sværere i det nye system. Det skal man også have løst, for det er alt for god en spiller til, at vi skal få så lidt ud af ham, som vi gør lige nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5191
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af Jakobsen » 1. apr 2024, 17:53

Funky skrev:Ja, Ross har vel vist med sine sidste indhop, at han skal have chancen fra start igen, og det kunne godt være på midten i stedet for Ask, som godt nok har fået en svag start. Adedeji har alligevel været med i så meget positivt i offensiven de første kampe, at ham tror jeg (endnu) mindre på, man vil bænke.

Jeg er også ærgerlig over, at Widell har det så meget sværere i det nye system. Det skal man også have løst, for det er alt for god en spiller til, at vi skal få så lidt ud af ham, som vi gør lige nu.
Det handler om midtbanesammensætning vil jeg mene. Widelll er den mest offensive, men ddt bliver hæmmet når Ask og til dels Højholt som er de mere defensive er så meget på hælene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024

Indlæg af Funky » 1. apr 2024, 19:44

Jakobsen skrev:
1. apr 2024, 17:53
Funky skrev:Ja, Ross har vel vist med sine sidste indhop, at han skal have chancen fra start igen, og det kunne godt være på midten i stedet for Ask, som godt nok har fået en svag start. Adedeji har alligevel været med i så meget positivt i offensiven de første kampe, at ham tror jeg (endnu) mindre på, man vil bænke.

Jeg er også ærgerlig over, at Widell har det så meget sværere i det nye system. Det skal man også have løst, for det er alt for god en spiller til, at vi skal få så lidt ud af ham, som vi gør lige nu.
Det handler om midtbanesammensætning vil jeg mene. Widelll er den mest offensive, men ddt bliver hæmmet når Ask og til dels Højholt som er de mere defensive er så meget på hælene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er nok en ret præcis analyse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar