Hiljemark på vej ud?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3592
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Hovedet » 9. apr 2024, 19:37

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... ek-fra-AaB

Dette rygte synes at være druknet lidt i Würtzsagaen, og skønt der eksisterer en "Hiljemark - ny træner" - tråd, opretter jeg alligevel en ny grundet ovenstående artikel fra TIPS - bladet.

For lige at begynde med Rasmus Würtz. En assistenttrænerposition kan aldrig være andet end enten et springbræt til højere tjanser i fodboldverdenen eller en udslusning fra samme. Jeg ser ikke denne stilling som særlig væsentlig, og intet tyder jo på, at Würtz skulle efterlade sig det hul, som han utvivlsomt efterlod sig som spiller. Dertil kommer, at Würtz i sin anonyme assistenttrænertid også har været en fast del af AaBs deroute - som naturligvis på ingen som helst måde skal tilskrives samme Würtz; blot for at påpege, at en central lederskikkelse på banen, der gør en forskel banen, ikke per definition gør en forskel uden for banen. Det samme var jo i sin tid tilfældet med Thomas Augustinussen.

Det samme kunne siges om Oscar Hiljemark. Han kunne utvivlsomt have gjort en massiv forskel for AaB banen, da han om nogen besad de egenskaber, som AaB har manglet siden netop Würtz og Kasper Risgaard. Hans besynderlige ansættelse som en slags viceassistenttræner skulle jo ene og alene ses i lyset af en "smart i en fart" - agtig manøvre i kølvandet på hans nærmest omgående fodboldinvadilitet, der kom så meget desto mere ubelejligt, da AaB i forvejen havde en spiller på stjernegage i permanent genoptræningsforløb.

Om end naturligvis helt uforvarende, er Oscar Hiljemark kommet til at fremstå som selve personificeringen af et AaB, der helt konsekvent ikke blot de forkerte beslutninger; men i forsøget på at redde dem roder sig ud i endnu dybere katastrofer. Vi har nu i snart 4 år - jævnsides med Lucas Andersen - haft en kæmpemæssig lønafskrivning i en stjernespiller, fordi vi ikke har udvist rettidig omhu og forsøgt at spinne en historie om Hiljemark som et gudbenådet trænertalent uden noget som helst at have det i. Dertil kommer, at Hiljemark jo ligesom Würtz har været en fast bestanddel af AaBs deroute uden for banen.

Nogle påpeger kontinuitet, men den er alene værd at bevare, hvis den peger det rigtige sted hen. Det er der absolut intet, der gør i den nuværende trænerkonstellation, der snarere udgør et hundedyrt levn fra en fortid, der ikke hører andre steder hjemme end i en glemmebog placeret på bunden af en skraldespand.

Med andre ord kunne ovenstående være den helt rette mulighed for helt fundamentalt at sætte en ny kurs. Åh, jeg ville elske at se Niels Frederiksen i spidsen for AaB i næste sæson!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2548
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af baresi » 11. apr 2024, 17:50

Noget tyder på det er mere end et løst rygte

Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Aalborgmanden » 11. apr 2024, 19:11

Jeg vil personligt tilbyde at køre ham til færgen i Frederikshavn og sørge for at han kommer sikkert afsted.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Funky » 12. apr 2024, 13:42

Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Jakobsen » 12. apr 2024, 14:37

Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Hanga » 12. apr 2024, 14:56

Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 14:37
Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men Hiljemark er også med i den beslutning. I det mindste har vi denne gang ingen klausul (forventer jeg) og dermed bedre styring på sagen. Men hvis Elfsborg betaler det vi vil have, så er han jo væk. Og dermed har vi også fået et afkast på den investering du snakker om.

Jeg er dog enig i at det langt fra er optimalt hvis vi skal ud i endnu et trænerskifte. Ikke at Hiljemark har imponeret dog.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Jakobsen » 12. apr 2024, 15:16

Hanga skrev:
Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 14:37
Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men Hiljemark er også med i den beslutning. I det mindste har vi denne gang ingen klausul (forventer jeg) og dermed bedre styring på sagen. Men hvis Elfsborg betaler det vi vil have, så er han jo væk. Og dermed har vi også fået et afkast på den investering du snakker om.

Jeg er dog enig i at det langt fra er optimalt hvis vi skal ud i endnu et trænerskifte. Ikke at Hiljemark har imponeret dog.
Når jeg snakker udbytte i det her tilfælde er det værdien sportslig ved kontinuitet der giver bedre spillende hold og bedre spillerudvikling fremfor et forholdsvist beskedent engangsbeløb


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Hanga » 12. apr 2024, 15:38

Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 15:16
Hanga skrev:
Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 14:37
Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men Hiljemark er også med i den beslutning. I det mindste har vi denne gang ingen klausul (forventer jeg) og dermed bedre styring på sagen. Men hvis Elfsborg betaler det vi vil have, så er han jo væk. Og dermed har vi også fået et afkast på den investering du snakker om.

Jeg er dog enig i at det langt fra er optimalt hvis vi skal ud i endnu et trænerskifte. Ikke at Hiljemark har imponeret dog.
Når jeg snakker udbytte i det her tilfælde er det værdien sportslig ved kontinuitet der giver bedre spillende hold og bedre spillerudvikling fremfor et forholdsvist beskedent engangsbeløb


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg var med på at det var det du mente, men ligesom med spillere kan udbyttet også godt bestå i en kort "succesfuld" periode med efterfølgende salg med fortjeneste. Blot for at sige, at vi altså har fået lidt ud af satsningen på Hiljemark, hvis han bliver solgt for et pænt beløb (ift. trænerskifter). Men ja jeg så da også langt hellere at vi havde fundet en træner der over en årrække kunne flytte os i den rigtige retning, det hører bare efterhånden til sjældenhederne i de mindre klubber.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af R Rosenberg » 12. apr 2024, 17:14

Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 15:16
Hanga skrev:
Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 14:37
Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men Hiljemark er også med i den beslutning. I det mindste har vi denne gang ingen klausul (forventer jeg) og dermed bedre styring på sagen. Men hvis Elfsborg betaler det vi vil have, så er han jo væk. Og dermed har vi også fået et afkast på den investering du snakker om.

Jeg er dog enig i at det langt fra er optimalt hvis vi skal ud i endnu et trænerskifte. Ikke at Hiljemark har imponeret dog.
Når jeg snakker udbytte i det her tilfælde er det værdien sportslig ved kontinuitet der giver bedre spillende hold og bedre spillerudvikling fremfor et forholdsvist beskedent engangsbeløb


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kontinuitet kan ALDRIG være et mål i sig selv. ALDRIG!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Buzz Killington » 12. apr 2024, 17:46

R Rosenberg skrev:
12. apr 2024, 17:14
Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 15:16
Hanga skrev:
Jakobsen skrev:
12. apr 2024, 14:37
Funky skrev:Fair nok hvis Hiljemark ikke er manden for AaB, men han er også valgt af SSE22 for mindre end et år siden, og med al den personudskiftning derude, så skal de satangaleme ramme rigtigt med næste ansættelse, hvis vi nogensinde vil have gavn af kontinuitet. Jeg er klart mest for at holde på Hiljemark af den årsag, vi har for længst passeret grænsen for at være en dårlig kopi af galehuset i Århus, synes jeg.
Enig - det nytter ikke noget alt den skiften. Selvfølgelig er vi tidligt i SSE22 forløbet, de har selv valgt ham og investeret i at uddanne ham. Kør nu for helvede videre og byg noget fremfor at starte forfra igen!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men Hiljemark er også med i den beslutning. I det mindste har vi denne gang ingen klausul (forventer jeg) og dermed bedre styring på sagen. Men hvis Elfsborg betaler det vi vil have, så er han jo væk. Og dermed har vi også fået et afkast på den investering du snakker om.

Jeg er dog enig i at det langt fra er optimalt hvis vi skal ud i endnu et trænerskifte. Ikke at Hiljemark har imponeret dog.
Når jeg snakker udbytte i det her tilfælde er det værdien sportslig ved kontinuitet der giver bedre spillende hold og bedre spillerudvikling fremfor et forholdsvist beskedent engangsbeløb


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kontinuitet kan ALDRIG være et mål i sig selv. ALDRIG!
Jakobsen beskriver nu ellers målet ret tydeligt som "bedre spillende hold" og "bedre spillerudvikling".

Hvis man mener der er nogle graverende problemer med Hiljemark, samt at hans udviklingskurve er flad, så skal han selvfølgelig ud, uagtet om det strider med kontinuitet. Men, man lov til at gå ud fra at det en har værdi at spillerne har nogle stabile forudsætninger for at lære at fungere sammen som hold, selv hvis taktikken er suboptimal. Jeg tænker det er endnu vigtigere for et hold som vores, der har lidt under 54 forskellige trænere de sidste par år. Hvis Hilje skifter, så vil der - selv hvis det er en træner der ligner - være nye ting idéer der igen gør at spillerne skal omstille sig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af jonas386 » 12. apr 2024, 17:56

Buzz Killington skrev:
12. apr 2024, 17:46
Hvis man mener der er nogle graverende problemer med Hiljemark, samt at hans udviklingskurve er flad, så skal han selvfølgelig ud, uagtet om det strider med kontinuitet. Men, man lov til at gå ud fra at det en har værdi at spillerne har nogle stabile forudsætninger for at lære at fungere sammen som hold, selv hvis taktikken er suboptimal. Jeg tænker det er endnu vigtigere for et hold som vores, der har lidt under 54 forskellige trænere de sidste par år. Hvis Hilje skifter, så vil der - selv hvis det er en træner der ligner - være nye ting idéer der igen gør at spillerne skal omstille sig.
Jeg er helt enig i hvad vi har behov for, men jeg ser ikke ligefrem en stærk organisme, eller 11 spillere der er villige til at dø på banen for træneren, selvom det spillemæssigt ikke nødvendigvis fungerer.
Udover snart fire år i klubben, og en flot spillerkarriere, så har jeg stort set ingen andre boxe jeg kan ticke af ved Hiljemarks periode som træner. I pokalen røg vi også ud, så snart vi ramlede ind i egentlig modstand, og var allerede tæt på at ryge ud til FA2000, inden endestationen blev Fredericia. At vi har fået mange point i en liga vi slet ikke burde være i, giver ikke i sig selv point i min bog. Måden de er kommet på trækker nærmere ned.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Kunji » 12. apr 2024, 19:10

Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af DenSataniskeHest » 12. apr 2024, 19:27

Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:10
Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
De øver sig bare 😅

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af YentotreKaffe » 12. apr 2024, 19:45

Jeg er noget lunken ved tanken om at skulle sælge Hilje, medmindre Elfsborg kommer og ligger boksen, som vi så kan investere i holdet. Der er blevet lavet om på systemet 2 gange, så derfor formoder jeg vi ikke har set Hilje med et sammenhængende hold endnu. Og jeg aner heller ikke hvor meget tyskerne har været inde over de ændringer vi har set.

Det har været lidt for mange spillere ind og ud, kontinuiteten er heller ikke nem som ny træner. Tilgengæld kan jeg se at Hiljemark er ufattelig dygtig til at motivere vores spillere, men der har klart været noget ved presspillet i foråret der ikke har siddet i skabet. Ja, faktisk inden vi fik flyttet lidt rundt på Bomholt her i dag og ikke pressede så højt oppe i det første pres, så vi blev trukket lange.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Kunji » 12. apr 2024, 19:47

YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 19:45
Tilgengæld kan jeg se at Hiljemark er ufattelig dygtig til at motivere vores spillere(…)
Hvordan? Jeg synes der er massevis af eksempler på, at holdet har kommet fuldstændigt passive ud?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af jonas386 » 12. apr 2024, 20:02

Jeg synes ikke vores store problem er i presset, så meget som det er vores elendighed, når vi skal være på bolden i længere perioder af gangen. Vi spiller kontra og dødbolde, og er ikke engang noget vanvittigt effektivt kontrahold, hvis bolden først kommer igennem midtbanekæden.den skal helst gå direkte fra back til angreb.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af YentotreKaffe » 12. apr 2024, 20:05

Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:47
YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 19:45
Tilgengæld kan jeg se at Hiljemark er ufattelig dygtig til at motivere vores spillere(…)
Hvordan? Jeg synes det er massevis af eksempler på, at holdet har kommet fuldstændigt passive ud?
Det du ser som passivt, har været et presspil der ikke har siddet som det skulle, for langt mellem kæderne, presset for langt frem så det var nemt at spille igennem. Og vi brugte meget af energien på at lukke de huller. Der har været ændret meget på holdet, 3 nye ind her i vinters, og nyt system. Vi har haft 6 kampe her i det nye år med det nye system og de 3 nye offensivspillere, jeg set det som ret naturligt at holdet ikke har set sammenhængende ud i presset, men jeg forventer også at tingene hænger bedre sammen den sidste del.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Kunji » 12. apr 2024, 20:10

YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 20:05
Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:47
YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 19:45
Tilgengæld kan jeg se at Hiljemark er ufattelig dygtig til at motivere vores spillere(…)
Hvordan? Jeg synes det er massevis af eksempler på, at holdet har kommet fuldstændigt passive ud?
Det du ser som passivt, har været et presspil der ikke har siddet som det skulle, for langt mellem kæderne, presset for langt frem så det var nemt at spille igennem. Og vi brugte meget af energien på at lukke de huller. Der har været ændret meget på holdet, 3 nye ind her i vinters, og nyt system. Vi har haft 6 kampe her i det nye år med det nye system og de 3 nye offensivspillere,
Jeg er uenig i ovenstående. Jeg kan sagtens acceptere, at presspillet til tider har svigtet og at vi kun har haft 6 kampe i dette forår, men jeg synes den passive tendens peger helt tilbage til slutspillet sidste år. Men det er en anden snak.

Hvis vi lige hopper tilbage til din påstand. Hiljemark er “ufattelig dygtig til at motivere”.

Hvor ser du det?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af R Rosenberg » 12. apr 2024, 20:33

YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 20:05
Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:47
YentotreKaffe skrev:
12. apr 2024, 19:45
Tilgengæld kan jeg se at Hiljemark er ufattelig dygtig til at motivere vores spillere(…)
Hvordan? Jeg synes det er massevis af eksempler på, at holdet har kommet fuldstændigt passive ud?
Det du ser som passivt, har været et presspil der ikke har siddet som det skulle, for langt mellem kæderne, presset for langt frem så det var nemt at spille igennem. Og vi brugte meget af energien på at lukke de huller. Der har været ændret meget på holdet, 3 nye ind her i vinters, og nyt system. Vi har haft 6 kampe her i det nye år med det nye system og de 3 nye offensivspillere, jeg set det som ret naturligt at holdet ikke har set sammenhængende ud i presset, men jeg forventer også at tingene hænger bedre sammen den sidste del.
Alle hold skifter spillere i hvert vindue. Både 1-2-3 og 5. Det er ikke eksklusivt AaB at stå med den udfordring, og det bør derfor ikke være en undskyldning for noget som helst.

Generelt er jeg ved at få lange løg af alle de elendige undskyldninger, når sagen er ret simpel: AaB spiller pisse ringe, er pisse umotiverede, dårligt sat op, røvkedelige og viser på intet tidspunkt, at de hører til i superligaen - og det burde man fandme kunne med dette hold og disse faciliteter i en krykelendig række.

Det har ikke en skid med formationsskift, dårligt selvværd, traumatiske oplevelser eller nye spillere at gøre. Det er slet også ret bare ikke godt nok.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af alithebeast » 12. apr 2024, 20:37

De Boer med en kæmpe presbold ud mod Jørgensen. Der smider den. Den ringeste målmand og den ringeste træner i AaB nogensinde..
Hader København!

Låst