Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Mikki89 » 9. maj 2024, 10:00

Jeg kan se på twitter/X at AaB ledelsen tilsyneladende skulle have fjernet pokaler/billeder mv. Fra Hornevej. Det er angiveligt blevet bekræftet af to kilder til Mikkel Ottesen og selvfølgelig straks fulgt op af Dennis Søndergaard. Er der andre der ved noget om det?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af jonas386 » 9. maj 2024, 10:04

Mon ikke nogle af de tyske influencers snart kan lave give aways på Instagram.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Kovacs » 9. maj 2024, 10:22

Snakker vi de oldgamle pokaler fra gamle indendørsturneringer og billeder af fx AaBs drengehold anno 2005, der plejer at hænge i cafeteriet på Hornevej?

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Dalbjerg » 9. maj 2024, 10:32

Lyder for vanvittigt..

Der må være en god forklaring, ellers mangler de jo bare at skifte navnet samt fortælle at fortiden og tidligere titler ikke eksisterer længere, så ved vi hvor play book'en kommer fra, og så kunne vi da lige så godt rent faktisk have solgt vores sjæl til Red Bull organisationen, fremfor det som i givent tilfælde må betegnes som Red Bull light...

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Mikki89 » 9. maj 2024, 10:36

Kovacs skrev:
9. maj 2024, 10:22
Snakker vi de oldgamle pokaler fra gamle indendørsturneringer og billeder af fx AaBs drengehold anno 2005, der plejer at hænge i cafeteriet på Hornevej?
Det fremgår ikke af Mikkel Ottesens tweet, men det antydes, at det er billederne fra de fire mesterskaber/pokaltitler m.m. SSE22s raison d'etre synes at være at der skal skabes et nyt AaB, hvor man ikke skeler til fortiden. Jeg synes nu, det lyder mærkeligt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7875
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Forza » 9. maj 2024, 10:49

Det lyder skørt. Dennis Søndergaard understøtter altid en negativ AaB historie. Så intet overraskende der.

Men den sag bliver simpelthen nødt til at blive opklaret.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1526
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 9. maj 2024, 11:17

Mikki89 skrev:
9. maj 2024, 10:36
Kovacs skrev:
9. maj 2024, 10:22
Snakker vi de oldgamle pokaler fra gamle indendørsturneringer og billeder af fx AaBs drengehold anno 2005, der plejer at hænge i cafeteriet på Hornevej?
Det fremgår ikke af Mikkel Ottesens tweet, men det antydes, at det er billederne fra de fire mesterskaber/pokaltitler m.m. SSE22s raison d'etre synes at være at der skal skabes et nyt AaB, hvor man ikke skeler til fortiden. Jeg synes nu, det lyder mærkeligt.
Jeg synes, det lyder som en glimrende idé.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Hanga » 9. maj 2024, 11:18

Forza skrev:
9. maj 2024, 10:49
Det lyder skørt. Dennis Søndergaard understøtter altid en negativ AaB historie. Så intet overraskende der.

Men den sag bliver simpelthen nødt til at blive opklaret.
Det er i hvert fald nogle utroligt dumme point som SSE22 taber her, hvis det faktisk er sådan det forholder sig.

Man kunne vende den om og bruge billederne som en positiv påmindelse om hvilken stor klub AaB rent faktisk har været og kan blive igen. Under alle omstændigheder får de i hvert fald ikke folk over på deres side ved at frakende sig klubbens stolte historie på den måde, og så for noget så ligegyldigt som at sende et bette signal der ikke flytter en skid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 236
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af haghdk » 9. maj 2024, 11:29

Og så bliver ens fremtid jo unægteligt også formet af ens fortid. Så det her virker underligt.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1526
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 9. maj 2024, 11:30

Hanga skrev:
9. maj 2024, 11:18
Forza skrev:
9. maj 2024, 10:49
Det lyder skørt. Dennis Søndergaard understøtter altid en negativ AaB historie. Så intet overraskende der.

Men den sag bliver simpelthen nødt til at blive opklaret.
Det er i hvert fald nogle utroligt dumme point som SSE22 taber her, hvis det faktisk er sådan det forholder sig.

Man kunne vende den om og bruge billederne som en positiv påmindelse om hvilken stor klub AaB rent faktisk har været og kan blive igen. Under alle omstændigheder får de i hvert fald ikke folk over på deres side ved at frakende sig klubbens stolte historie på den måde, og så for noget så ligegyldigt som at sende et bette signal der ikke flytter en skid.
Skal vi ikke bare konstatere, at de flotte billeder ikke har virket specielt motiverende de sidste 8-9 år.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Hanga » 9. maj 2024, 11:33

Stegosaurus skrev:
9. maj 2024, 11:30
Hanga skrev:
9. maj 2024, 11:18
Forza skrev:
9. maj 2024, 10:49
Det lyder skørt. Dennis Søndergaard understøtter altid en negativ AaB historie. Så intet overraskende der.

Men den sag bliver simpelthen nødt til at blive opklaret.
Det er i hvert fald nogle utroligt dumme point som SSE22 taber her, hvis det faktisk er sådan det forholder sig.

Man kunne vende den om og bruge billederne som en positiv påmindelse om hvilken stor klub AaB rent faktisk har været og kan blive igen. Under alle omstændigheder får de i hvert fald ikke folk over på deres side ved at frakende sig klubbens stolte historie på den måde, og så for noget så ligegyldigt som at sende et bette signal der ikke flytter en skid.
Skal vi ikke bare konstatere, at de flotte billeder ikke har virket specielt motiverende de sidste 8-9 år.
Du tror måske de har virket demotiverende?

Jeg tror ikke de har flyttet en promille på resultaterne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1526
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 9. maj 2024, 11:57

Hanga skrev:
9. maj 2024, 11:33
Stegosaurus skrev:
9. maj 2024, 11:30
Hanga skrev:
9. maj 2024, 11:18
Forza skrev:
9. maj 2024, 10:49
Det lyder skørt. Dennis Søndergaard understøtter altid en negativ AaB historie. Så intet overraskende der.

Men den sag bliver simpelthen nødt til at blive opklaret.
Det er i hvert fald nogle utroligt dumme point som SSE22 taber her, hvis det faktisk er sådan det forholder sig.

Man kunne vende den om og bruge billederne som en positiv påmindelse om hvilken stor klub AaB rent faktisk har været og kan blive igen. Under alle omstændigheder får de i hvert fald ikke folk over på deres side ved at frakende sig klubbens stolte historie på den måde, og så for noget så ligegyldigt som at sende et bette signal der ikke flytter en skid.
Skal vi ikke bare konstatere, at de flotte billeder ikke har virket specielt motiverende de sidste 8-9 år.
Du tror måske de har virket demotiverende?

Jeg tror ikke de har flyttet en promille på resultaterne.
Nej, netop. Nu bliver der sendt et signal. Så kan man lude det eller ej.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7875
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Forza » 9. maj 2024, 13:21

Det viser sig at Ottesen og Søndergaard historien med fakler er en storm i et glas vand. Der er eftersigende masser af pokaler og billeder oppe rundt omkring ifølge Christian Rothmann.

Ja, selv Ottesen kommer med en berigtigelse:

“Ret skal være ret. Nogle af tingene er kommet op igen efter pres fra folk i baglandet, forstår jeg nu.

Men det ændrer ikke på, hvad der blev italesat da det blev pillet ned. “
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5351
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af R Rosenberg » 9. maj 2024, 14:13

Mikkel Ottesen med endnu en historie uden dækning for at sætte AaB's ledelse i dårligt lys. Vi har jo også set det utallige gange med Inge.

Forskellen er, at han denne gang er taget med bukserne nede.
Ædruelighedens stemme

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af AaB-Jones » 9. maj 2024, 15:13

Tænk at nogen med AaB i hjertet gider at gå ind i nogetsomhelst, der kommer fra Mikkel Bullshit Ottesen og Dennis Søndergaard (som stadig skumler over, at hans fars elendighed på formandsposten ikke blev værdsat i højere grad).

Sølle :thumbsdown:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7875
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Forza » 9. maj 2024, 15:21

Det er meget sigende for det narrativ Søndergaard og Ottesen længe har malet. Ledelsen er skurke der kun er ude på at brænde klubben ned. Hvorfor Søndergaard har den agenda er ret tydelig. Ottesen har altid undret mig.

Uanset hvad, lyder det i hvert fald ikke til at være en sag - uanset hvor meget de forsøger at tale den op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1337
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Kasper » 9. maj 2024, 15:45

Jeg hader de to fjolser.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Mikki89 » 9. maj 2024, 15:50

Ja, det ser heldigvis ud til at være en and. Men jeg undrer mig over den udprægede negativitet fra Ottesens side. Søndergaard kommer ikke bag på nogen med historikken in mente, men jeg synes det er sært med Ottesen. Hvad får han ud af konstant at sætte AaBs ledelse i et negativt lys. Først Inge og nu SSE22. Heldigvis er hans historie denne gang et åbentlyst falsum.

Martino1
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Martino1 » 9. maj 2024, 16:17

Mikki89 skrev:
9. maj 2024, 15:50
Ja, det ser heldigvis ud til at være en and. Men jeg undrer mig over den udprægede negativitet fra Ottesens side. Søndergaard kommer ikke bag på nogen med historikken in mente, men jeg synes det er sært med Ottesen. Hvad får han ud af konstant at sætte AaBs ledelse i et negativt lys. Først Inge og nu SSE22. Heldigvis er hans historie denne gang et åbentlyst falsum.
Jeg kan kun sige at de gange jeg har sludret med Søndergaard på Hornevej; har han virket som en meget selvfed person, så det kan ikke undre at han har det behov for at sætte sig selv i fokus. Jeg plejer at lukke ørene når han taler og så ellers holde mig fra X(Twitter).

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af martinaalborg » 10. maj 2024, 10:00

SLAP NU AF!
Det er bare de gamle vimpler fra Champions League og Europa der er flyttet til deres depotrum.
Så bare en alm. oprydning og en måde atøge fokus på det der er tilbage: titlerne og andre store oplevelser.
:aabfan: :danmarkfan:

Besvar