Fra marken til parken. Pokal 24/25
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Fra marken til parken. Pokal 24/25
Så træder vi ind i turneringens 2. Runde. Det bliver en udekamp mod Morud på Vestfyn.
De spiller i Fynsserien, så det bliver nok omkring kl. 16 kampen afvikles. Afvikles 3.-5. september.
De spiller i Fynsserien, så det bliver nok omkring kl. 16 kampen afvikles. Afvikles 3.-5. september.
- FlæskeFrank
Re: Fra marken til parken. Pokal 24/25
Synes vi skal til at have nogle mere regionale puljer i turneringen.FlæskeFrank skrev: ↑9. aug 2024, 17:39Så træder vi ind i turneringens 2. Runde. Det bliver en udekamp mod Morud på Vestfyn.
Det er federe for Morud at få besøg af OB (hvis de havde været med) og det er federe både for os og for Vendsyssel/Jetsmark/Vejgaard/Hobro med et internt nordjysk opgør i starten. Jeg tror virkelig på det kunne gøre noget godt for pokalen at få en regional inddeling indtil de tidlige runder, hvor Superligaholdene træder ind.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Der er jo i forvejen delt op mellem øst og vest, og vi er altså ret langt henne i turneringen. Solen går først ned omring klokken 21, så der kunne være begrundet håb om kampstart ved 18-tidenJakobsen skrev: ↑9. aug 2024, 17:52Synes vi skal til at have nogle mere regionale puljer i turneringen.FlæskeFrank skrev: ↑9. aug 2024, 17:39Så træder vi ind i turneringens 2. Runde. Det bliver en udekamp mod Morud på Vestfyn.
Det er federe for Morud at få besøg af OB (hvis de havde været med) og det er federe både for os og for Vendsyssel/Jetsmark/Vejgaard/Hobro med et internt nordjysk opgør i starten. Jeg tror virkelig på det kunne gøre noget godt for pokalen at få en regional inddeling indtil de tidlige runder, hvor Superligaholdene træder ind.

...de skal vel også lige have fri fra job først!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Altid en spændende mulighed, men jeg synes desværre turneringen har mistet sportslig interesse efter de indførte dobbeltrunde i kvart- og semifinale. Muligheden for europæisk fodbold er selvfølgelig altid en stor gulerod, men vi skal nok et år eller to frem før den vej bliver for alvor interessant, når pokalen potentielt giver direkte adgang til EL-gruppespi.
Kampen på vestfyn er vel primært interessant fordi vi kan få lov til at se spillere som Amankwah, Noshe, Valdemar Møller og Diagne i aktion for førsteholdet.
Kampen på vestfyn er vel primært interessant fordi vi kan få lov til at se spillere som Amankwah, Noshe, Valdemar Møller og Diagne i aktion for førsteholdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Enig, vi kan se sikkert dem og Pudlen, Thelander, Marc Nielsen (hvis ikke han er begyndt starte inde), Helenius, Bomholt, Thelander og John fra start.jonas386 skrev: ↑9. aug 2024, 18:24Altid en spændende mulighed, men jeg synes desværre turneringen har mistet sportslig interesse efter de indførte dobbeltrunde i kvart- og semifinale. Muligheden for europæisk fodbold er selvfølgelig altid en stor gulerod, men vi skal nok et år eller to frem før den vej bliver for alvor interessant, når pokalen potentielt giver direkte adgang til EL-gruppespi.
SSE22 Indexet
Jeg tror nu ikke, at Thelander skal dække to pladser!
Der har du nok en pointe

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
-
- Allstar
Kampen i pokalen mod Morud er fastlagt til den 4. September kl. 18.15.
Så stadionplatte til aftensmad.
Så stadionplatte til aftensmad.
- FlæskeFrank
Kamp mod Morud. Skal selvfølgelig være en walk-over. Det bør vel ses som et udvidet træningspas, og bruges til at få nogle relationer justeret, så vi er klar til Lyngby efter landsholdspausen. Tænker noget ala:
Muller
Jørgensen-Arnorsson-Diakhite-Nielsen
Bomholt-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-John
Bruus kan passende få 2. halvleg for Jørgensen.
Muller
Bomholt-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-John
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
- Allstar
Så at der var solgt 800 billetter i går. Så der bliver pres på parkeringspladserne.
- FlæskeFrank
Mon ikke vi får nogle lidt mere perifære spillere at se? De Boer, Pudlen, Amar-manden og Jubril.jonas386 skrev: ↑3. sep 2024, 18:22Kamp mod Morud. Skal selvfølgelig være en walk-over. Det bør vel ses som et udvidet træningspas, og bruges til at få nogle relationer justeret, så vi er klar til Lyngby efter landsholdspausen. Tænker noget ala:
Muller
Bomholt-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-John
Otoa , widell , noel , Davidsen , Marc ude af truppen
Er Marc skadet? eller simpelthen fravalg spilletid?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er spændt på om vi får en indikation af om Bruuns er hentet som erstatning til KJ eller om det er meningen de skal være på banen på samme tid.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Mit gæt:
De Boer
K. Jørgensen - Kramer - Pudel - Caballo
Jasson - Jimenez - Bomholt
John - Helenius - Ross
Bænk:
Grønkjær
Oumar
Kjølby
Amankwah
Bruus
Diagne
Adedeji
M. Jørgensen
Iredale
De Boer
K. Jørgensen - Kramer - Pudel - Caballo
Jasson - Jimenez - Bomholt
John - Helenius - Ross
Bænk:
Grønkjær
Oumar
Kjølby
Amankwah
Bruus
Diagne
Adedeji
M. Jørgensen
Iredale
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det er jeg også ret spændt på.
Fornemmelsen siger, at Bruus vil blive brugt, hvor der er behov for det, og hvem ved, om Menno vil have M. Jørgensen ind centralt for at få ham mere med i spillet eller Bruus skal konkurrere om den centrale angriberplads, hvor vi mangler en målscorer.
Det bliver i øvrigt godt at få Adedeji tilbage i form. Han er god i duellerne, holder fint i bolden og kan blive afgørende på den sidste 1/3, hvilket vi jo har manglet. Desværre er han en dårlig afslutter.

Jeg synes, at Bruus skal spille så vi får ham spillet i form. Man kan evt. smide ham på kanten og så John på den anden.
Jeg er spændt på hvem der spille spids. Jeg ser gerne man bruger kampen til at gøre den spids der skal spille mod Lyngby skarp.
Jeg er nok lidt træt af Iredale, men heller ikke solgt på Helenius så det kunne også ende med Roos eller MJ.
Mht. forsvaret mon så ikke Amankwah spilles fremfor Caballo når man leder efter en ny klub til Caballo. Så er det da bedre at investere i spilletid til akademiet.
Endeligt er jeg ret spændt på om Grønkjær får kampen på mål eller om den går til De Boer. Den går sikkert til De Boer da han formelt er anden målmand, men gad godt se unge Grønkjær.
SSE22 Indexet
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror og håber Bruus er hentet ind for at sende Kasper Jørgensen på bænken, men han er lige landet.. Bliver spændende at se.Jakobsen skrev: ↑4. sep 2024, 09:35Jeg synes, at Bruus skal spille så vi får ham spillet i form. Man kan evt. smide ham på kanten og så John på den anden.
Jeg er spændt på hvem der spille spids. Jeg ser gerne man bruger kampen til at gøre den spids der skal spille mod Lyngby skarp.
Jeg er nok lidt træt af Iredale, men heller ikke solgt på Helenius så det kunne også ende med Roos eller MJ.
Mht. forsvaret mon så ikke Amankwah spilles fremfor Caballo når man leder efter en ny klub til Caballo. Så er det da bedre at investere i spilletid til akademiet.
Endeligt er jeg ret spændt på om Grønkjær får kampen på mål eller om den går til De Boer. Den går sikkert til De Boer da han formelt er anden målmand, men gad godt se unge Grønkjær.
Mener Helenius har fortjent at starte den her kamp.
Synes ikke rigtigt der er noget der tyder på at Amankwah er en spiller der er en stor tro på, så havde han fået chancen, håber jeg tager fejl.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- KongGulerod
- Superliga
Sendes kampen et sted eller kræver det fysisk tilstedeværelse i Morud for at se kampen?