AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Min forventede start-11
Müller
KJ-Kramer-Pudel-Bruus
Jasson-Davidsen-Melker
MJ-Helenius-Ross
Tror Helenius får lov at starte efter hans kamp i Vejle.
Tvivler på at Diakhite er klar, så der er genvalg til pudlen.
Er også spændt på at se om det bliver Davidsen eller Jimenez, men for nu så tror jeg på Davidsen.
Müller
KJ-Kramer-Pudel-Bruus
Jasson-Davidsen-Melker
MJ-Helenius-Ross
Tror Helenius får lov at starte efter hans kamp i Vejle.
Tvivler på at Diakhite er klar, så der er genvalg til pudlen.
Er også spændt på at se om det bliver Davidsen eller Jimenez, men for nu så tror jeg på Davidsen.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Re: AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Læste at Helenius havde lidt med baglåret, så tænker han starter ude.
Marc Nielsen nærmer sig startplads, men vi ved jo ikke rigtig hvad for en venstreback han er type mæssigt. Så ligner nok Bruus igen.
Det vil godt nok være en sejr, som lunede. Hvis vi hev den hjem.
Marc Nielsen nærmer sig startplads, men vi ved jo ikke rigtig hvad for en venstreback han er type mæssigt. Så ligner nok Bruus igen.
Det vil godt nok være en sejr, som lunede. Hvis vi hev den hjem.
- FlæskeFrank
Nieren er svær, hvis Helenius ikke er i spil til at starte.
Gider ikke se Iredale deroppe for nu at sige det som det er. Jeg kan simpelthen ikke se hvad han byder ind med eller hvor potentialet skulle være i ham. Omvendt er det heller fordi at Adedeji eller Kelvin John har imponeret.
Jeg tror faktisk jeg bedst kan lide et alternativ ala. et af disse.
Müller
KJ, Kramer, Pudlen, Bruus
Jasson, Davidsen, Widell
Bommeren, Oli Ross, MJ11
Alternativ vil jeg gerne se opsætning af holdet hvor Widell rykkes frem på venstre og MJ11 til højre. På midten glider Bommeren eller Jimenez ind. Vi har ret meget midtbanetalent i Widell, Davidsen, Bommeren, Jimenez og Oli Ross (offensiv midt type). Jeg vil hellere dyrke alt det end Iredale.
Vi kan selvfølgelig have det håb, at Iredale er i bedre form nu og pludselig ligner et aktiv, men jeg tror ikke på det med det grundlag jeg har so far.
Gider ikke se Iredale deroppe for nu at sige det som det er. Jeg kan simpelthen ikke se hvad han byder ind med eller hvor potentialet skulle være i ham. Omvendt er det heller fordi at Adedeji eller Kelvin John har imponeret.
Jeg tror faktisk jeg bedst kan lide et alternativ ala. et af disse.
Müller
KJ, Kramer, Pudlen, Bruus
Jasson, Davidsen, Widell
Bommeren, Oli Ross, MJ11
Alternativ vil jeg gerne se opsætning af holdet hvor Widell rykkes frem på venstre og MJ11 til højre. På midten glider Bommeren eller Jimenez ind. Vi har ret meget midtbanetalent i Widell, Davidsen, Bommeren, Jimenez og Oli Ross (offensiv midt type). Jeg vil hellere dyrke alt det end Iredale.
Vi kan selvfølgelig have det håb, at Iredale er i bedre form nu og pludselig ligner et aktiv, men jeg tror ikke på det med det grundlag jeg har so far.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes generelt, at debatfora er for hård ved Iredale. Han udfordrede selvfølgelig skæbnen ved at love masser af mål, men generelt synes jeg faktisk han har fyldt noget oppe foran, som vi ellers mangler. Vi har først fået noget mere fylde deroppe i de sidste par indhop fra Helenius(for hans indsats har heller ikke været prangende).
Så jeg stadig godt kunne tro, at Iredale vil gøre os godt. Det er vel ikke første gang, at en angriber skal bruge lidt tid til at forstå dansk fodbold? Men om det er nu eller først ved næste landskampspause må vi se.
Så jeg stadig godt kunne tro, at Iredale vil gøre os godt. Det er vel ikke første gang, at en angriber skal bruge lidt tid til at forstå dansk fodbold? Men om det er nu eller først ved næste landskampspause må vi se.
- FlæskeFrank
Målscoringen er ikke den der bekymrer mig selvom han burde have fået hul på bylden. Jeg ser bare heller ikke rigtigt, at han spiller godt eller bidrager med noget og når han endelig er i situationer der kan blive farlige virker han bare et par sekunder efter spillet og så synes jeg bare, at jeg mangler at det det hvor jeg tænker "det er han god til - det er derfor han er her". Havde jeg set det bare i glimt havde jeg også været mere optimist. Du har en pointe mht. tålmodighed og integration, men jeg synes bare ikke han har vist noget der gør han bør starte fremfor en af de andre.FlæskeFrank skrev: ↑18. okt 2024, 15:05Jeg synes generelt, at debatfora er for hård ved Iredale. Han udfordrede selvfølgelig skæbnen ved at love masser af mål, men generelt synes jeg faktisk han har fyldt noget oppe foran, som vi ellers mangler. Vi har først fået noget mere fylde deroppe i de sidste par indhop fra Helenius(for hans indsats har heller ikke været prangende).
SSE22 Indexet
Han er vel ret beset den eneste angriber vi har, der har det mindste begreb om at presseJakobsen skrev: ↑18. okt 2024, 16:16Målscoringen er ikke den der bekymrer mig selvom han burde have fået hul på bylden. Jeg ser bare heller ikke rigtigt, at han spiller godt eller bidrager med noget og når han endelig er i situationer der kan blive farlige virker han bare et par sekunder efter spillet og så synes jeg bare, at jeg mangler at det det hvor jeg tænker "det er han god til - det er derfor han er her". Havde jeg set det bare i glimt havde jeg også været mere optimist. Du har en pointe mht. tålmodighed og integration, men jeg synes bare ikke han har vist noget der gør han bør starte fremfor en af de andre.FlæskeFrank skrev: ↑18. okt 2024, 15:05Jeg synes generelt, at debatfora er for hård ved Iredale. Han udfordrede selvfølgelig skæbnen ved at love masser af mål, men generelt synes jeg faktisk han har fyldt noget oppe foran, som vi ellers mangler. Vi har først fået noget mere fylde deroppe i de sidste par indhop fra Helenius(for hans indsats har heller ikke været prangende).
we'll always go down fighting....
Sandi Putros som dommer
Den gode dommer har evnen til hurtigt at blive glemt for hvem dommeren i kampen var, det vil Sandi bare ikke. På Aalborg Stadion finder han en reality scene hvor han vil føre sig frem, som den klovn han vil være.
Der er sikkert mange som mener, vi skal være tillidsfulde og godtroende på dommere, men den tillid kommer aldrig til ham fra mig og har ikke været det ved mange seneste kampe han har dømt med AaB

Den gode dommer har evnen til hurtigt at blive glemt for hvem dommeren i kampen var, det vil Sandi bare ikke. På Aalborg Stadion finder han en reality scene hvor han vil føre sig frem, som den klovn han vil være.
Der er sikkert mange som mener, vi skal være tillidsfulde og godtroende på dommere, men den tillid kommer aldrig til ham fra mig og har ikke været det ved mange seneste kampe han har dømt med AaB
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Enig, han dømmer mærkeligt på grænsen til man tænker om der stikker noget bag og derudover har han bare sådan en trels skabet attitude overfor spillerne. Mit indtryk er, at alle klubbers fans nærmest har det på samme måde med ham. Han er en skændsel for Superligaen.634 skrev: ↑18. okt 2024, 18:05Sandi Putros som dommer![]()
SSE22 Indexet
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Er total ligeglad med hvordan de 8 bagerste sættes, men orker ikke mere Ross som 9’er. Han skal på den ene kant, M Jørgensen på den anden kant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig han har været bedst som kant. Ser helt klart helst vores trio være MJ, Helenius og Ross. Alternativt MJ ind i midten, hvis Adeji, John eller Iredale pludselig slår til. Kelvin John har jeg stadigvæk en eller forventning til, men jeg tror måske også han ville have godt af en halvsæsoni 1. div til foråret. Adedeji ved jeg sgu ikke med. Synes det har været skuffende, men skaden har været en hindring der gør jeg ikke vil afskrive ham helt. Iredale - håber det kommer, men tror mindre det. Med det syn på 9'eren så er alternativet for mig nærmere at MJ rykkes ind i midten og at Bommeren eller Widell må frem i frontkæden.1885Cricket skrev: ↑18. okt 2024, 18:31Er total ligeglad med hvordan de 8 bagerste sættes, men orker ikke mere Ross som 9’er. Han skal på den ene kant, M Jørgensen på den anden kant.
SSE22 Indexet
Jeg synes faktisk at Sandi er blevet bedre med årene.. Han er ikke ligeså kontroversiel som for få år tilbage.. Kan i hvertfald ikke mindes en graverende fejl han har lavet..634 skrev: ↑18. okt 2024, 18:05Sandi Putros som dommer![]()
Jeg tror generelt at kampene mod Randers er hårde, og det kan blive en fight på søndag - det blev lidt halv grimt til tider i sidste kamp.
Han dømte AaB-SIF i sidste runde af 2023, og han dømte også AaB i sidste sæson i en pokalkamp mod Vejlby-Risskov hvor han ikke kunne forhindre AaB i at vinde. Han gik fra banen med bøjet hoved, og dengang AaB var rykket ned fra kampen mod SIF gik han fra banen med hovedet løftet og med stolt attitude. Han burde ikke dømme AaB, og det handler bare om fair-play.Salle17 skrev: ↑18. okt 2024, 19:50Jeg synes faktisk at Sandi er blevet bedre med årene.. Han er ikke ligeså kontroversiel som for få år tilbage.. Kan i hvertfald ikke mindes en graverende fejl han har lavet..634 skrev: ↑18. okt 2024, 18:05Sandi Putros som dommer![]()
Jeg tror generelt at kampene mod Randers er hårde, og det kan blive en fight på søndag - det blev lidt halv grimt til tider i sidste kamp.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Enig. I hvert fald på den måde at han ikke er ringere end så mange andre. Jeg har det til gengæld rigtig stramt med Mads Kristoffer....Salle17 skrev: ↑18. okt 2024, 19:50Jeg synes faktisk at Sandi er blevet bedre med årene.. Han er ikke ligeså kontroversiel som for få år tilbage.. Kan i hvertfald ikke mindes en graverende fejl han har lavet..634 skrev: ↑18. okt 2024, 18:05Sandi Putros som dommer![]()
Bliver spændende at se hvor vi står ovenpå endnu en landskampspause. Kan vi spille op med Randers og forhåbenligt koble sig på dem og Viborg. Eller er de stadig foran os og vi fortsat kigger nedad.
Ja jeg er også mere spændt på hvor vi står som hold.
Mod Vejle havde vi en super start men scorer ikke , lukker 2 trælse mål ind men kommer tilbage
Sønderjyske kører vi over
Randers sidst tæt men scorer ikke.
Hvis vi kan holde imod Randers omstillinger så tror jeg vi har en chance, men med Randers offensiv kan vi også få en 3-0 snitter
Sry hvis den har været oppe før: Hvorfor offentliggører AaB ikke deres kamptrup dagen før? Randers har meldt ud og det er da en rigtig god opbygning til det underholdsningsprodukt (for nu at bruge det perspektiv) man forsøger at sælge. Har AaB meldt noget officielt ud om det?
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Kan vi få sat vores største profiler godt op i dag, og spille på deres styrker, så vil jeg tro vi har okay chancer i dagens kamp, det kan blive lidt af hvert. Vi har været bedst hjemme indtil videre i sæsonen.
Randers er ikke uden evner og især deres hurtigste mand Norman Campbell var god i sidste kamp.
Kom ud på stadion og råb drengene frem til sejr, der er brug for det
Randers er ikke uden evner og især deres hurtigste mand Norman Campbell var god i sidste kamp.
Kom ud på stadion og råb drengene frem til sejr, der er brug for det
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Jeg skal på stadion i dag og være vidende til John Iredals første superligamål.
Go’ kamp
Go’ kamp
Den håber jeg faktisk du fårDarkHorse9000 skrev: ↑20. okt 2024, 11:14Jeg skal på stadion i dag og være vidende til John Iredals første superligamål.
Go’ kamp

Kunne godt tænke mig en opstilling hvor vi bare kan løbe Randers ned, og matche deres fysik på midtbanen. Det er et godt hold, men flere profiler efterhånden. Måske noget ala
Müller
Jørgensen-Kramer-Diakhite-Bruus
Jasson-Jimenez-Davidsen
Adedeji-Jørgensen-Widell
Egentlig var jeg lidt fristet af at lade Jasson rykke op på højrekanten, og sende Bomholt ind fra start, men så mangler vi lidt trusler i dybden, som ellers kun er fra Mathias Jørgensen, og så har Bomholt været pointafgørende sidst i kampen i nu to eksempler, så han er oplagt at sende ind til sidst hvor der er mere plads og mindre organisering.
Jeg tror godt vi kan tage 3 point, men lever også med et enkelt, hvis Viborg og FCM samtidig kan tage fuldt hus i deres kampe mod Lyngby og SønderjyskE. Jasson og Jørgensen kommer på tavlen i dag. Om Randers så laver 1, 2 eller 3 mål er umuligt at spå om.

Müller
Jørgensen-Kramer-Diakhite-Bruus
Jasson-Jimenez-Davidsen
Adedeji-Jørgensen-Widell
Egentlig var jeg lidt fristet af at lade Jasson rykke op på højrekanten, og sende Bomholt ind fra start, men så mangler vi lidt trusler i dybden, som ellers kun er fra Mathias Jørgensen, og så har Bomholt været pointafgørende sidst i kampen i nu to eksempler, så han er oplagt at sende ind til sidst hvor der er mere plads og mindre organisering.
Jeg tror godt vi kan tage 3 point, men lever også med et enkelt, hvis Viborg og FCM samtidig kan tage fuldt hus i deres kampe mod Lyngby og SønderjyskE. Jasson og Jørgensen kommer på tavlen i dag. Om Randers så laver 1, 2 eller 3 mål er umuligt at spå om.

http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.