Silkeborg - AaB d. 25/10 kl. 19
Silkeborg - AaB d. 25/10 kl. 19
Min forventede start-11 mod Silkeborg:
Müller
KJ-Kramer-Pudel-Bruus
Bomholt-Widell-Jasson
MJ-Iredale-Ross
Tror Iredale får chancen fra start efter nogle fine træningskampe.
Er i tvivl om 6’eren, men tror det ender med at det bliver Widell som tager den.
Müller
KJ-Kramer-Pudel-Bruus
Bomholt-Widell-Jasson
MJ-Iredale-Ross
Tror Iredale får chancen fra start efter nogle fine træningskampe.
Er i tvivl om 6’eren, men tror det ender med at det bliver Widell som tager den.
Re: Silkeborg - AaB d. 25/10 kl. 19
Det er noget lort med den 6'er.
Jeg tror ikke helt på Widell på pladsen da han er for flyvsk i sit spil.
Jasson som har lidt mere fysik ville jeg nok sætte min største lid til.
Alternativt skulle man smide Pudlen op på midten, men har min tvivl om han er for langsom. Har vi stoppere nok klar er det dog en overvejelse værd.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Noget af det som Højholt var rigtig god til, var den tekniske spiller som flyttede spillet fra forsvaret og op.
Det kunne Widell måske levere på pladsen? Men måske han er for ustruktureret?
- FlæskeFrank
Hvad med Bruus? Kan han vikariere på def midt?
Højholt teknisk spiller der flyttede bolden fremad? Kan jeg få en anbefaling på den flaske vin du fik i går aftes. For den må satme have været god. Højholt havde ikke et gram teknik i sig. Kunne ikke lave en aflevering på over 5 meter. Var dog god til at dække rum og placere sig i omstillinger og tackle. Men teknisk spiller kan vi nok ikke kalde hamFlæskeFrank skrev: ↑24. okt 2024, 23:42Noget af det som Højholt var rigtig god til, var den tekniske spiller som flyttede spillet fra forsvaret og op.
Hvis ikke det var fordi jeg tror man vil forsøge at holde de bagerste 4 så konstante som muligt og få dem indarbejdet - så ville jeg gå med dit forslag.
Men Bruus gør det fremragende på en uvant og potentiel kaw plads for ham og det er der ingen grund til at lave om.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
I en anden tråd var der en der skrev at vi skulle have testet Caballo på 6'er pladsen i Future kampen mod AGF. Det har jeg umådeligt svært ved at se for mig. Hvis det reelt er alternativet, så foretrækker jeg Bruus som 6'er og at Caballo så tager venstrebacken.Maglau skrev: ↑25. okt 2024, 10:25Hvis ikke det var fordi jeg tror man vil forsøge at holde de bagerste 4 så konstante som muligt og få dem indarbejdet - så ville jeg gå med dit forslag.
Men Bruus gør det fremragende på en uvant og potentiel kaw plads for ham og det er der ingen grund til at lave om.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Caballo gjorde det fornuftigt på sekseren mod AGF i future cup kampen. Fik 60 minutter, læser spillet godt og boldsikker i opspillet. Herudover er han vel nok truppens bedste server. Jeg kunne godt forstille mig han fik pladsen bagved Widell og Bomholt.Hanga skrev: ↑25. okt 2024, 11:40I en anden tråd var der en der skrev at vi skulle have testet Caballo på 6'er pladsen i Future kampen mod AGF. Det har jeg umådeligt svært ved at se for mig. Hvis det reelt er alternativet, så foretrækker jeg Bruus som 6'er og at Caballo så tager venstrebacken.Maglau skrev: ↑25. okt 2024, 10:25Hvis ikke det var fordi jeg tror man vil forsøge at holde de bagerste 4 så konstante som muligt og få dem indarbejdet - så ville jeg gå med dit forslag.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Så kan det også endelig være, at vi prøver at være farlige på hjørnespark hvis Caballo er med fra start.DarkHorse9000 skrev: ↑25. okt 2024, 12:15Caballo gjorde det fornuftigt på sekseren mod AGF i future cup kampen. Fik 60 minutter, læser spillet godt og boldsikker i opspillet. Herudover er han vel nok truppens bedste server. Jeg kunne godt forstille mig han fik pladsen bagved Widell og Bomholt.Hanga skrev: ↑25. okt 2024, 11:40I en anden tråd var der en der skrev at vi skulle have testet Caballo på 6'er pladsen i Future kampen mod AGF. Det har jeg umådeligt svært ved at se for mig. Hvis det reelt er alternativet, så foretrækker jeg Bruus som 6'er og at Caballo så tager venstrebacken.Maglau skrev: ↑25. okt 2024, 10:25Hvis ikke det var fordi jeg tror man vil forsøge at holde de bagerste 4 så konstante som muligt og få dem indarbejdet - så ville jeg gå med dit forslag.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Ja tak til Caballo (på den ene eller anden plads), alene på grund af dødboldene. Jeg orker ikke flere Widell hjørnespark, og jeg ville også have troet, at Widell kunne udføre den del bedre. Ellers er jeg bestemt fan af Widell.
-
- Allstar
Jeg forventer en ordentlig snitter. Ikke, at vi bliver knust som mod AGF og BIF, men fordi SIF bare smadrer os med deres boldspil på deres plastik. Jeg tænker ikke, at vi ikke får vores chancer, men vi skal jo helst holde vores scoringsprocent nede på et minimum som hidtil i sæsonen.
Proletar-Tonni med mindst 2 kasser (den ene muligvis på straffe begået af Bjarne), Thelander med én på dødbold, hvor Lars kyses og 2 assists fra BaFiz. Plus det løse.
Proletar-Tonni med mindst 2 kasser (den ene muligvis på straffe begået af Bjarne), Thelander med én på dødbold, hvor Lars kyses og 2 assists fra BaFiz. Plus det løse.
Ædruelighedens stemme
Kom så med den sejr.
Pisse ligemeget om det er fortjent eller ej vi skal have de point.
Pisse ligemeget om det er fortjent eller ej vi skal have de point.
For en gangs skyld kan det måske give mening at stille med tre i bagkæden ala
Müller
Pudel-Kramer-Diakhite
Jørgensen-Bomholt-Jasson-Bruus
Jørgensen-Ross-Widell
Det er godt nok forbandet at både Jimenez og Davidsen skal rage karantæne til sig samtidig..
Müller
Pudel-Kramer-Diakhite
Jørgensen-Bomholt-Jasson-Bruus
Jørgensen-Ross-Widell
Det er godt nok forbandet at både Jimenez og Davidsen skal rage karantæne til sig samtidig..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det værste ved denne kamp er ikke om vi vinder eller taber. Men muligheden for at skulle læse 35 sider om AaBs ledelse, økonomi og transferstrategi når/hvis enten Bakiz, Thelander eller Poulsen spiller en fin kamp
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
KJ- Kramer - pudel - bruus
Bomholt - jasson - widell
MJ - iredale - ross
Bomholt - jasson - widell
MJ - iredale - ross
Hold nu kæft med stort K, TV3 har dykket helt ned i rendestenen og hevet Dennis Søndergaard ind som kongerigets fremmeste ekspert på AaB, og han får fuldstændig fri taletid til at svine AaB op og ned og frem og tilbage på Thelander-historien. "Han snakker med storsponsorer som ikke kan lide at" bla bla bla. Efterfulgt af to "eksperter" hvoraf Frimann mener at vide, at man da nok kunne være kommet af med Thelander "pænere" og for de samme TRE MILLIONER!!! som han har fået med til Silkeborg. Hvordan fanden kan det nogensinde blive til et ekspert-udsagn???
Og så efterfulgt af et Gow-interview som ene og alene går på "er Thelander en god spiller"? Ingen refleksion over prisen på grisen, selvfølgelig heller ikke noget om det shake-up i hierarkiet, man ville have. Øjj det er sløj journalistik.
Og så efterfulgt af et Gow-interview som ene og alene går på "er Thelander en god spiller"? Ingen refleksion over prisen på grisen, selvfølgelig heller ikke noget om det shake-up i hierarkiet, man ville have. Øjj det er sløj journalistik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mærkeligt at stille med Iredale, efter det håbløse indhop i sidste kamp. Jeg frygter han er guf for Thelander, jeg havde hellere set mere fart foran.
Vi kender T’s svagheder, og det kan er ikke kluntet Iredale
Vi kender T’s svagheder, og det kan er ikke kluntet Iredale

Dennis søndergaard fik tid i medierne så han er glad. Især hvis han kan sætte AaB i negativt lys om han så har ret i de ting han sagde eller ikke.Funky skrev: ↑25. okt 2024, 18:09Hold nu kæft med stort K, TV3 har dykket helt ned i rendestenen og hevet Dennis Søndergaard ind som kongerigets fremmeste ekspert på AaB, og han får fuldstændig fri taletid til at svine AaB op og ned og frem og tilbage på Thelander-historien. "Han snakker med storsponsorer som ikke kan lide at" bla bla bla. Efterfulgt af to "eksperter" hvoraf Frimann mener at vide, at man da nok kunne være kommet af med Thelander "pænere" og for de samme TRE MILLIONER!!! som han har fået med til Silkeborg. Hvordan fanden kan det nogensinde blive til et ekspert-udsagn???
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Hmmmm.Funky skrev:Hold nu kæft med stort K, TV3 har dykket helt ned i rendestenen og hevet Dennis Søndergaard ind som kongerigets fremmeste ekspert på AaB, og han får fuldstændig fri taletid til at svine AaB op og ned og frem og tilbage på Thelander-historien. "Han snakker med storsponsorer som ikke kan lide at" bla bla bla. Efterfulgt af to "eksperter" hvoraf Frimann mener at vide, at man da nok kunne være kommet af med Thelander "pænere" og for de samme TRE MILLIONER!!! som han har fået med til Silkeborg. Hvordan fanden kan det nogensinde blive til et ekspert-udsagn???
Synes heller ikke det klæder Viasat at blive ved med at bringe vand til truget, men havde ikke troet andet end at de ville.
Men Søndergaard har sgu ret i, at det så mærkeligt ud, da vi havde ekstra målmand på bænken i stedet for Thelander(eller en anden markspiller).
Det har jeg vist skrevet før var ufattelig dårlig ledelse.
Sent from my iPhone using Tapatalk