Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
R Rosenberg
- Allstar

1885Cricket skrev: ↑30. okt 2024, 21:54
RicoBR02 skrev:1885Cricket skrev: ↑30. okt 2024, 21:28
RicoBR02 skrev:1885Cricket skrev: ↑30. okt 2024, 21:17
I al den debat om en podcast er mit største spørgsmål, “Er der overhovedet nogen, der debatterer AaB uden for det forum, vi kan lide?”
Esben et eller andet
Ottesen
P Sørensen
Ortved
Søndergaard
Ovenstående er ikke på in listen hos de fleste, hvem kan vi lide??
Skal folk kun være positive??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Simoni, ydesen, Martin P (havde en overgang en klumme). Dem har jeg faktisk ikke noget imod. Mest af alt fordi de gerne holder sig fra at lyve og bringe rygter om klubben. Man behøver ikke være positiv, men man skal satme være ordentlig!
Jeg bryder mig absolut heller ikke om løgn.
Ydesen synes jeg også er ganske ok at lytte til, men han er sgu også for ufarlig ind imellem.
Martin P, har jeg ikke læst noget fra.
Simoni, synes jeg er for meget. Hvis man synes Ottesen er træls på X(følger ham ikke), så synes jeg at Simoni er den værste, kloger sig om alt muligt, og alle sportsgrene og tager patent på at være rigtig AaB fan. Han er IKKE på min in liste.
Jeg er ekstremt farvet mht Simoni, jeg har kendt ham personligt i 20 år og selvom han er et utålelig og skrækkeligt menneske, så har han en del gode sider..
Ved du hvad, det skal der fandeme være plads til.
Jeg røg selv i flint over et skriveri herinde, der omhandlede Ernst Damborg, som jeg også selv har kendt i over 20 år.
Nej, du for i flint over noget, du missed pointen i.
Ricos kærlighed til JSJ er velkendt i visse miljøer i Danmarksgade i 90'erne.
Ædruelighedens stemme
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Kasper skrev: ↑30. okt 2024, 22:40
Peter-AaB skrev: ↑30. okt 2024, 20:58
Fuldstændig enig i din kritik af ham Esben! Det var simpelthen pinligt at lytte til! Den form for bodegasnak devaluerer fuldstændig en normalvis særdeles god podcast! Esben behøver de ik tage med en anden gang?
Helt enig med dig i at det er en god podcast. Lasse Yde Hegnet har virkelig leveret et formidabelt arbejde.
Og for mig er det fint nok, at der er folk med uden kæmpe fodboldindsigt, men jeg gider ikke høre på at AaBs spillere bliver sammenlignet med JS og s1 spillere.
Hvis jeg vil høre på den slags lort, så tager jeg på Boulevard Caféen.
Nej, det bliver simpelthen for dumt nu hvor Pudel har gjort det godt i Superligaen modsat hvad de fleste JS spillere ville gøre.
Pudel har jo fået ros både blandt fans og journalister. Han er da ingen Superliga-profil, men han er en fornuftig Superligaspiller.
Iredale er jeg mere skeptisk ved, men havde sgu nok bombet løs i Serie 1.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
-
bonanza
- Superliga

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er en skandale at kalde sig AaB fan, og så sidde og argumentere for at spillere der starter inde har et niveau der er 3-4 rækker under superligaen. Lad os lige blive enige om, at det er der ikke nogen i førsteholdstruppen der har.
Det man konstant løber ind i alle former for kritik af AaB og enkelte spillere er et udsagn i stil med "det er ikke godt nok". Men godt nok til hvad? Hvor er virkelighedsfornemmelsen bag det udsagn?
AaB har i mine øjne success. Under SSE22 har vi rykket op for 1. division, nedbragt lønbudgettet og vi ligger som forventet/bedre end budgetteret i superligaen. Sportsligt er der plads til forbedringer, men det ser vi over tid og transfervinduer. Jeg har hvertfald ikke set noget der tyder anderledes. Det samme med økonomi, jeg tror på de ændringer der har været af organisationen, og det arbejde de foretager.
-
AaBager
- Ynglinge

- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Alt hvad Ottesen siger er vel ikke forkert? Hvad er SSEs mål, hvis ikke at skabe en økonomisk turnaround? De har aldrig nævnt noget mht at vinde noget, så vidt jeg har hørt. Jeg vil da hellere at min klub går op i pokaler, frem for regnskaber. At de ting så er flettet sammen er en anden sag.
Der bliver også argumenteret for i podcasten, at vi ikke når at knytte os til spillerne, fordi de kommer til at være ved os i kort tid. Det tror jeg også er rigtigt. Det samme med, at året i NBL var spildt. Vi burde ha handlet som vi gjorde i år, sidste år og spillet spillerne ind i et nyt koncept.
...og bare fordi man er uenig, betyder det vel ikke modparten er idiot?
Legaliser pyro!
-
RicoBR02
- Allstar

- Favoritspiller: Strandli
AaBager skrev: ↑31. okt 2024, 18:29
Alt hvad Ottesen siger er vel ikke forkert? Hvad er SSEs mål, hvis ikke at skabe en økonomisk turnaround? De har aldrig nævnt noget mht at vinde noget, så vidt jeg har hørt. Jeg vil da hellere at min klub går op i pokaler, frem for regnskaber. At de ting så er flettet sammen er en anden sag.
Der bliver også argumenteret for i podcasten, at vi ikke når at knytte os til spillerne, fordi de kommer til at være ved os i kort tid. Det tror jeg også er rigtigt. Det samme med, at året i NBL var spildt. Vi burde ha handlet som vi gjorde i år, sidste år og spillet spillerne ind i et nyt koncept.
Men ottesen er idiot, du forholder dig ikke til at han opfinder ting og turnere med som sandheder for at skabe mistillid til sse. At vi kunne have gjort ting anderledes er vi alle enige om. Men at de prøver at slette historien på hornevej er jo bare dumt, at de udelukkende er her for at suge penge ud af klubben er jo bare dumt. Jeg har aldrig siddet med samme følelse af at der endelig er en ledelse der virkelig prøver og ved hvad de snakker om, som jeg gør nu og derfor pisser ottesen mig af..
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Faktum er jo bare, at det er meget lettere at vinde pokaler med en sund økoniomi. Og hvis man ikke er saudisk fantasilionær, så har man jo heller ikke lyst til at smide endeløse millioner i et projekt, bare fordi man brænder for fodbold. Og man er først en idiot, hvis man stikker halen mellem benene, når man bliver modsagt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
-
R Rosenberg
- Allstar

Det sidste er helt korrekt. Undtagen når modparten reelt er idiot.
Ædruelighedens stemme
-
Belwas
- Drenge

Der er intet grundlag for at argumentere for om SSE vil sælge spillere tidligere eller senere end de forrige AaB ledelser, hverken i det der er skrevet, det de siger, eller det de har gjort. Det er rent stråmandsargument.
Igen - SSEs formål at er vise de kan vende en kriseklub til en langsigtet success. Det indebærer også sportslige resultater når man er en fodboldklub, og dyrere spillere er en konsekvens af sportslig succes, ikke omvendt.