Jeg må sige, at jeg ALDRIG har hørt noget så absurd før. Det, jeg hørte i bilen i dag, satte Søndergaards udtalelser fra Silkeborg i et helt nyt lys. Han virker næsten som en lille, sød Disney-figur i forhold til det sludder, jeg blev præsenteret for. Jeg kunne ikke lade være med at banke hovedet ned i rattet, og andre gange grine af de åbenlyse modsætninger, især fra Esben og delvist Ottesen. Hvad foregår der? Er der nogen fra SSE22, der har taget en af deres koner? Det er simpelthen latterligt!
Det mest underholdende var, da en af dem sagde: "Jeg holder med Aston Villa; jeg er vant til udenlandske ejere." Det blev præsenteret som en fantastisk ting, mens SSE22 har en helt vanvittig vision om at skabe et økonomisk bæredygtigt produkt med en stærk talentafdeling og en klar strategi. Det lyder mere som om, de vil bruge vores klub som et prøveklud. Det er da det værste! I stedet for de rige ejere, der behandler klubber som legepladser, er det pludselig et problem, at nogen vil tage ansvar?
Jeg orker simpelthen ikke at komme ind på alt det sludder, der bliver lukket ud. Simon Ydesen prøver dog at holde en god linje, ham kan jeg godt lide, men de andre? Hold da op!
Har vi alle glemt tiden uden visioner og strategier? Den tid med panik i IAO, sløve Gaarde, Vilde Bælum, og Lotto Mads Vejrgaard? Ingen fodboldforståelse i bestyrelsen, nedrykning og et hav af underskud de sidste 10 år? Nu, fordi nogle endelig kommer med forståelse og en klar strategisk linje, bliver de pludselig betragtet som de virkelige banditter. Det er helt vildt! Heldigvis deler ikke mange deres syn på livet lige nu – det ville være skræmmende. Ikke alt SSE22 kommer med er fantastisk...men hold da op en gang gylde...

Men hør den lige igennem - som sagt - jeg er simpelthen usikker på om det er satire! Og jeg ikke lige fik det med...