AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Balken
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Ahlmann

AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18

Indlæg af Balken » 2. nov 2024, 10:15

Her min forventet start-11

Muller
KJ-Kramer-Pudel-Bruus
Bomholt-Davidsen-Widell
MJ-Iredale-Ross

Genvalg til Iredale efter han scorede mod Silkeborg.

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18

Indlæg af jonas386 » 2. nov 2024, 10:44

Håber bare Müller er klar. Han har stået i vejen for meget, og er bare noget mere sikker end de Boer.

Müller
Jørgensen-Kramer-Pudel-Bruus
Jimenez-Davidsen-Widell
Adedeji-Ross-Jørgensen

Iredale skal nok få spilletid, men vi så også i EfB-kampen hvor meget mere Ross giver spillet end Iredale, og Ross har trods alt leveret et par fine oplæg so far. Både Adedeji og Ross havde fine indhop, og synes det var ret tydeligt at de bør være foran John og Iredale som tingene er nu.

Marc Nielsen imponerede mig ikke, mens jeg synes Bruus har vist sig som et driftsikkert kort på backen. Om vi skal starte med Bomholt eller Jimenez må være tæt, men Bomholt har dels vist sig at være skarp i slut-minutterne, og jeg synes også Jimenez er bedre end han bliver gjort til. Han laver en del fejl, men han vil noget med bolden, og er hverken bange for at tilbyde sig, eller slå den skærende aflevering gennem kæderne. Hvis Van Dam kan lære ham lige at trække vejret inden han kaster sig ud i en aktion, tror jeg faktisk han kan blive en ganske solid superligamidtbanespiller i ligaens bedre ende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 2. nov 2024, 10:58

jonas386 skrev:
2. nov 2024, 10:44
Håber bare Müller er klar. Han har stået i vejen for meget, og er bare noget mere sikker end de Boer.

Müller
Jimenez-Davidsen-Widell
Adedeji-Ross-Jørgensen

Iredale skal nok få spilletid, men vi så også i EfB-kampen hvor meget mere Ross giver spillet end Iredale, og Ross har trods alt leveret et par fine oplæg so far. Både Adedeji og Ross havde fine indhop, og synes det var ret tydeligt at de bør være foran John og Iredale som tingene er nu.

Marc Nielsen imponerede mig ikke, mens jeg synes Bruus har vist sig som et driftsikkert kort på backen. Om vi skal starte med Bomholt eller Jimenez må være tæt, men Bomholt har dels vist sig at være skarp i slut-minutterne, og jeg synes også Jimenez er bedre end han bliver gjort til. Han laver en del fejl, men han vil noget med bolden, og er hverken bange for at tilbyde sig, eller slå den skærende aflevering gennem kæderne. Hvis Van Dam kan lære ham lige at trække vejret inden han kaster sig ud i en aktion, tror jeg faktisk han kan blive en ganske solid superligamidtbanespiller i ligaens bedre ende.
Håber på den sammen men gad godt fronten så således ud
MJ - adedeji - ross
Kunne godt tænke mig at se bomstærke adedeji være Link spiller - selv væge bevægelig - og med 2 livlige kanter.
Adedeji imponerer når han modtager bolden - han holder på den og kommer fint af med den eller får frispark.
Lad os prøve - det kan ikke blive værre end hidtil ift 9erne

Og så fortsæt med Bruus - satme godt lejet
Kæmpe gevinst

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. nov 2024, 11:00

jonas386 skrev:
2. nov 2024, 10:44

Müller
Jimenez-Davidsen-Widell
Adedeji-Ross-Jørgensen

Meget enig i opstillingen. Synes generelt vi taler for lidt om Bruus. Synes satme det er godt hentet. Hvornår har vi sidst lavet en lejeaftale med sådan et impact?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 2. nov 2024, 11:44

Min idealopstilling til kampen.

Müller (De boer)
K.Jørgensen Kramer Pudel Bruus
Bomholt Davidsen Jasson
M.Jørgensen Ross Widell

Jeg håber at vi flytter Widell op på den position, hvor han faktisk præsterede offensivt - og så er der nogle gode relationer mellem Widell og Ross, som man kunne udnytte bedre. Iredale, Jimenez og Adedeji har skuffet massivt - og derfor bør de ikke være en del af startopstillingen - Ross er også lidt på vippen, men han har nogle kvaliteter, både i sit overblik og i sine afslutningsfærdigheder, som er niveauer over Iredale. Jeg troede at Adedeji ville være bedre end det han har vist, både i 1.div, men også i de relative få kampe han har fået i suppen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. nov 2024, 12:10

Salle17 skrev:
2. nov 2024, 11:44

Müller (De boer)
Bomholt Davidsen Jasson
M.Jørgensen Ross Widell

Jeg håber at vi flytter Widell op på den position, hvor han faktisk præsterede offensivt - og så er der nogle gode relationer mellem Widell og Ross, som man kunne udnytte bedre. Iredale, Jimenez og Adedeji har skuffet massivt - og derfor bør de ikke være en del af startopstillingen - Ross er også lidt på vippen, men han har nogle kvaliteter, både i sit overblik og i sine afslutningsfærdigheder, som er niveauer over Iredale. Jeg troede at Adedeji ville være bedre end det han har vist, både i 1.div, men også i de relative få kampe han har fået i suppen.
Jasson har karantæne, så det kan ikke lade sig gøre.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

1885Cricket
2. div
2. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Indlæg af 1885Cricket » 2. nov 2024, 12:35

M Jørgensen og Ross på hver sin kant. Vi har vist prøvet Ross som 9’er i 100 år nu. Han er pisseringe der, hvorfor bliver folk ved med at foreslå det??, ser i ikke kampene??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Belwas
Drenge
Drenge

Indlæg af Belwas » 2. nov 2024, 13:21

Salle17 skrev:

Müller (De boer)
Bomholt Davidsen Jasson
M.Jørgensen Ross Widell

Nej. Widell skal ikke på kant. Det fungerer jo super med at sætte ham i scene, og han får rigtig mange situationer hvor han har bolden i mellemrum med front til mål. Forskellen på Widells offensive output ligger primært i at han afslutter så håbløst pt., ikke i hans position på banen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 2. nov 2024, 13:34

Jeg er frisk på at prøve Adedeji som spidsangriber. Han virker som en mulig opspilsstation. Spørgsmålet er som om det er det, som vi skal bruge på hjemmebane?
- FlæskeFrank

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 2. nov 2024, 14:07

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2024, 13:34
Jeg er frisk på at prøve Adedeji som spidsangriber. Han virker som en mulig opspilsstation. Spørgsmålet er som om det er det, som vi skal bruge på hjemmebane?
Ja jeg syns klart han skal prøves også.
Vi har et kæmpe problem i vores kampe og det er at vi mister bolden konstant. Vi er dårlige til at holde på den , og derfor er vi også ufarlige …
Desuden syns jeg han er mere end opspil. Han er god til at drive bolden end selv, svær at få den fra, god til at sende den videre og så er han en modstanderen skal forholde sig til , og med hans driblinger binder han sommetider 2 mand
Giv ham chancen

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 2. nov 2024, 14:14

doukas skrev:
2. nov 2024, 12:10
Salle17 skrev:

Müller (De boer)
Bomholt Davidsen Jasson
M.Jørgensen Ross Widell

Jasson har karantæne, så det kan ikke lade sig gøre.
Nåja, pis.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 2. nov 2024, 21:30

baresi skrev:
2. nov 2024, 14:07
FlæskeFrank skrev:
2. nov 2024, 13:34
Ja jeg syns klart han skal prøves også.
Vi har et kæmpe problem i vores kampe og det er at vi mister bolden konstant. Vi er dårlige til at holde på den , og derfor er vi også ufarlige …
Desuden syns jeg han er mere end opspil. Han er god til at drive bolden end selv, svær at få den fra, god til at sende den videre og så er han en modstanderen skal forholde sig til , og med hans driblinger binder han sommetider 2 mand
Giv ham chancen
Er snart frisk på hvad som helst som 9er. Ikke at jeg har den store fidus til Adedeji, men vi har prøvet Iredale, han er for ringe. Helenius også. Ross er ikke 9er og spiller altid ringe deroppe. Så bare prøv et eller andet

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 3. nov 2024, 11:38

Undrede mig over vi fik kl. 18 kampen. Det skyldtes så F1 skulle køres kl. 18.

Nu er Formel 1 starten flyttet til kl. 16.30, så vi slipper for en tv konkurrent. Håber vi kan give en god tv kamp.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 3. nov 2024, 16:56

I fald at resultatet i Århus holder, så kunne en sejr denne runde være noget nær den vigtigste indtil videre denne sæson.

Det ville give et pænt hul, og vi er stadig i haserne på top 6.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Indlæg af Kristian » 3. nov 2024, 17:26

Hvad fejler Helenius?
------------------
mvh Kristian

Bisgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af Bisgaard » 3. nov 2024, 17:32

Åh nej, HVORDAN kan man blive ved med at starte med Iredahl, han er simpelthen så elendig. Ligaens dårligste 9´er…….
Kom nu igang AaB!!!

1885Cricket
2. div
2. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Indlæg af 1885Cricket » 3. nov 2024, 17:41

Bisgaard skrev:Åh nej, HVORDAN kan man blive ved med at starte med Iredahl, han er simpelthen så elendig. Ligaens dårligste 9´er…….
Hvad er alternativet, hvis Helenius er skadet??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 3. nov 2024, 17:47

Bisgaard skrev:
3. nov 2024, 17:32
Åh nej, HVORDAN kan man blive ved med at starte med Iredahl, han er simpelthen så elendig. Ligaens dårligste 9´er…….
Det lyder til du har løsningerne, så hvem skulle erstatte ham?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 3. nov 2024, 17:55

Forza skrev:
3. nov 2024, 17:47
Bisgaard skrev:
Adedeji
I front med Ross og MJ

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 3. nov 2024, 17:59

baresi skrev:
3. nov 2024, 17:55
Forza skrev:
3. nov 2024, 17:47
Bisgaard skrev:
Adedeji
I front med Ross og MJ
Ellers må der være en på B-holdet eller U-19, der kan træde til. Iredale har intet at gøre i superligaen.
Nu må han så gerne vise, hvor dum jeg er.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar