Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Og for satan, hvor har SSE22 hentet mange spillere, der jo reelt ikke har niveau til mere end bunden af 1. division.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lige nu bruger vi 15 millioner mere end Vejle, Lyngby og Sønderjyske. Man skulle mene det er nok. Og det ligner det er nok
AaB - Viborg FF 24/11 kl.14
Re: AaB - Viborg FF 24/11 kl.14
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
- Allstar
Jeg synes generelt, at kampbilledet hver eneste weekend er et modstanderhold, der har bolden, styrer spillet og AaB-spillere, der generelt halser rundt på banen efter boldholder til ikke den store nytte. Det uagtet, om det er top eller bund, vi møder.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:33Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Og for satan, hvor har SSE22 hentet mange spillere, der jo reelt ikke har niveau til mere end bunden af 1. division.
Jeg kan godt savne lidt af den kompromisløse tilgang vi havde i starten for i de gode perioder i kampene var vi ret gode. Men omvendt forstår jeg også godt hvorfor man har trukket håndbremsen lidt. Jeg synes egentlig vi er godt med i de fleste kampe. Det der virkelig ærger mig er de point vi har smidt i de seneste kampe, hvor vi blev passive og bange for at vinde. De point havde gjort en kæmpe forskel for os.
Ædruelighedens stemme
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Lige nu bruger vi 15 millioner mere end Vejle, Lyngby og Sønderjyske. Man skulle mene det er nok. Og det ligner det er nok
Vi ligger over alle 3 klubber?DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Eneste fyld spiller jeg tænker vi kan undvære som de har hentet er John.
Pudel, Diakhite, Iredale passer til bunden af superligaen
Jason og Muller passer til midten af ligaen.
John er elendig.
Jimenez ligner også mere end 1 div spiller.
Men det er altså en rigtig god hit rate vi har hvis vi kigger på antal kroner der er brugt. Meget svært at gøre bedre
-
- Superliga
Helt enig der.. Der er ingen kampe AaB bare sidder på mere..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Jeg synes generelt, at kampbilledet hver eneste weekend er et modstanderhold, der har bolden, styrer spillet og AaB-spillere, der generelt halser rundt på banen efter boldholder til ikke den store nytte. Det uagtet, om det er top eller bund, vi møder.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:33Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Jeg kan godt savne lidt af den kompromisløse tilgang vi havde i starten for i de gode perioder i kampene var vi ret gode. Men omvendt forstår jeg også godt hvorfor man har trukket håndbremsen lidt. Jeg synes egentlig vi er godt med i de fleste kampe. Det der virkelig ærger mig er de point vi har smidt i de seneste kampe, hvor vi blev passive og bange for at vinde. De point havde gjort en kæmpe forskel for os.
Det ligner heller ikke der er den store plan mere som de så stolt snakkede om.. Ligner bare Menno er god til at hygge om spillerne men at sætte holdet op virket ret middelmådigt
-
- Landshold
- Geografisk sted: Vejgaard
jeg forstår ikke , hvorfor Menno bliver talt ned her - You can't polish a turd - han har kun de spillere, han har at arbejde med . det er set så mange gange, at oprykkerhold falder i kadance et stykke inde i sæsonen - det ser vi nu ,desværre
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Jeg synes der har været ret lige mod Vejle og Lyngby senest. 2 kampe vi burde have vundet som kampene formede sig. Men ja når vi møder hold af højere kvalitet som i dag så bliver det for meget på modstandernes præmisser. Tydeligt at vi mangler Widell i dag, mangler en der kan tage kuglen og vende spillet når vi forsøget at komme ud af deres pres.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Jeg synes generelt, at kampbilledet hver eneste weekend er et modstanderhold, der har bolden, styrer spillet og AaB-spillere, der generelt halser rundt på banen efter boldholder til ikke den store nytte. Det uagtet, om det er top eller bund, vi møder.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:33Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Sådan har det jo mere eller mindre været siden 2018. Det er ikke noget nyt tyskerne eller Menno har bragt til.R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Jeg synes generelt, at kampbilledet hver eneste weekend er et modstanderhold, der har bolden, styrer spillet og AaB-spillere, der generelt halser rundt på banen efter boldholder til ikke den store nytte. Det uagtet, om det er top eller bund, vi møder.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:33Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Iredale er godt nok glad for at kaste sig. Gå nu bare efter bolden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altså du aner ikke om deres budget er højere og din mavefornemmelse siger at de henter os.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:
Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..
Det er altså til stålsat at konkludere at de er bedre til st sammensætte en trup.
Flot analyse.
AaB - BIF 13/4 2014
Til alle jer der vil have Widell væk fra midten. Det her er sådan vores midtbane ser ud offensivt uden Widell. Ingen der kan spilles i mellemrum og ingen der kan vende med bolden. Vores eneste opspil er et langt skifte mod Jørgensen...
-
- Superliga
Den er ihvertifslde bedre end sse22 analyse af deres egen evnerMaglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:49Altså du aner ikke om deres budget er højere og din mavefornemmelse siger at de henter os.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28
Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.
Det er altså til stålsat at konkludere at de er bedre til st sammensætte en trup.
Flot analyse.
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Widell kunne vi godt bruge i dag til at tage bolden ned og kombinere, ret åbenlyst at vi mangler ham. Mange skud på mål har Viborg ikke, men de har mange halv farlige hvor en ramte stolpen. Så vi skal ned og have rettet nogle ting hvis vi skal ændre kampen.
Jimenez burde dog have løbet videre, på en situation, ret tydeligt han ikke har været meget længere fremme i banen så ofte, Widell havde nok sat den chance der vil komme ud af den.
Vores bænk er lidt for tynd, især med Helenius og Widell ude
Jimenez burde dog have løbet videre, på en situation, ret tydeligt han ikke har været meget længere fremme i banen så ofte, Widell havde nok sat den chance der vil komme ud af den.
Vores bænk er lidt for tynd, især med Helenius og Widell ude
Meget enig i den overordnet pointe..Alexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:43Vi ligger over alle 3 klubber?DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Eneste fyld spiller jeg tænker vi kan undvære som de har hentet er John.
Pudel, Diakhite, Iredale passer til bunden af superligaen
Jason og Muller passer til midten af ligaen.
John er elendig.
Jimenez ligner også mere end 1 div spiller.
Men det er altså en rigtig god hit rate vi har hvis vi kigger på antal kroner der er brugt. Meget svært at gøre bedre
Iredale er dog ikke god nok.. Han burde efterhånden vise, hvis han havde mere end da han startede ude af form..
Læg så håbløse filmerier, og så kan jeg godt undvære ham i truppen..
Men ja, enig i at man skal være virkelighedsfjern, hvis man mener, at det kunne gøres meget bedre, når nu fundamentet var som det var..
-
- 2. div
Det kan være, du ender med at få ret. Men lige nu er det fuldstændig gratis at sige, hvilket du så gør uge efter uge. Faktum er, at for hver runde der går, hvor vi ikke er under stregen, er vi tættere på at overleve - uanset spillertrup, økonomi, fuldendte trupper eller ej osv.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:
Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..
Når AaB forhåbentlig har sikret sig endnu en sæson i SL, må vi forvente, at du lægger lige så meget energi i at udbasunere, at du tog fejl.
-
- Superliga
Jeg skal da nok give jer ret hvis det sse gør betyder AaB ender som top klub igen jeg tror de ender som elevator hold.. Nogle år i 1 div og et par år i superligaen og så ned igen. Med mindre de virkelig kan finde bedre kvalitet til sommer forudsat de overlever.. Jeg har mine tvivl.. Nu må vi seAaBWanKenobi skrev: ↑24. nov 2024, 14:59Det kan være, du ender med at få ret. Men lige nu er det fuldstændig gratis at sige, hvilket du så gør uge efter uge. Faktum er, at for hver runde der går, hvor vi ikke er under stregen, er vi tættere på at overleve - uanset spillertrup, økonomi, fuldendte trupper eller ej osv.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28
Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.
Når AaB forhåbentlig har sikret sig endnu en sæson i SL, må vi forvente, at du lægger lige så meget energi i at udbasunere, at du tog fejl.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Planen er der skam, men vi har også bare en trup der mangler en del for at være med, når niveauet skrues op.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:44Helt enig der.. Der er ingen kampe AaB bare sidder på mere..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Jeg synes generelt, at kampbilledet hver eneste weekend er et modstanderhold, der har bolden, styrer spillet og AaB-spillere, der generelt halser rundt på banen efter boldholder til ikke den store nytte. Det uagtet, om det er top eller bund, vi møder.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:33Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Det ligner heller ikke der er den store plan mere som de så stolt snakkede om.. Ligner bare Menno er god til at hygge om spillerne men at sætte holdet op virket ret middelmådigt
Synes Menno gør det godt med projektet. Han har fået prop i holdet og så må man bygge på.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Iredale er vanvittig ringe til at finde sine medspillere. Han afleverer altid bare i blinde.
Jeg tror ikke, at du på noget som helst tidspunkt kan blive tilfreds med AaBs ageren, da dine forventninger på den korte bane er så langt fra AaBs virkelighed, at det er umuligt.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 15:05Jeg skal da nok give jer ret hvis det sse gør betyder AaB ender som top klub igen jeg tror de ender som elevator hold.. Nogle år i 1 div og et par år i superligaen og så ned igen. Med mindre de virkelig kan finde bedre kvalitet til sommer forudsat de overlever.. Jeg har mine tvivl.. Nu må vi seAaBWanKenobi skrev: ↑24. nov 2024, 14:59Det kan være, du ender med at få ret. Men lige nu er det fuldstændig gratis at sige, hvilket du så gør uge efter uge. Faktum er, at for hver runde der går, hvor vi ikke er under stregen, er vi tættere på at overleve - uanset spillertrup, økonomi, fuldendte trupper eller ej osv.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:42Lyngby trup er da billigere sidst jeg så tal og virker for mig som om de nok skal indhente os.Maglau skrev: ↑24. nov 2024, 14:40Kan deDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35
Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.
Sådan pisser man et godt frispark væk..
Igen det der med besøgstid..
Igen det der med besøgstid..