Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Lindvang

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 23. jul 2008, 12:38

Hehe, jeg fatter det heller ikke... På den igen, Martin! Vi vil vide, hvad du mener...

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Martin » 23. jul 2008, 12:51

For Lindvang og Limey :) :

Fup skriver, at vi bør hade dem, fordi de alle er borgerlige - Det må betyde at vi ikke er det. Derfor skriver jeg "Modsat DS hvor vi er alle er?" - Her kunne, og burde, jeg måske have skrevet: "Modsat AaB-fans på Debatsiden som alle stemmer på hvad?"

At hade nogen fordi de stemmer borgerligt finder jeg blot uhyrligt kawt, specielt idet jeg tror der findes adskillige borgerlige AaB-fans, trods vores stolte og noble socialdemokratiske tradition i byen.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Lindvang

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 23. jul 2008, 12:57

Martin skrev:For Lindvang og Limey :) :

Fup skriver, at vi bør hade dem, fordi de alle er borgerlige - Det må betyde at vi ikke er det. Derfor skriver jeg "Modsat DS hvor vi er alle er?" - Her kunne, og burde, jeg måske have skrevet: "Modsat AaB-fans på Debatsiden som alle stemmer på hvad?"

At hade nogen fordi de stemmer borgerligt finder jeg blot uhyrligt kawt, specielt idet jeg tror der findes adskillige borgerlige AaB-fans, trods vores stolte og noble socialdemokratiske tradition i byen.
Hehe, jeg forstod blot ikke, hvad 'DS' betød ;)

Og ja, der er vist en del helt ude til højre her, hvilket jo på klamheds-skalaen er ligeså slemt! Og det set i lyset af - som du så smukt skriver - vores fantastiske historie!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af John Deacon » 23. jul 2008, 16:44

Martin skrev:
jens fup skrev:3: Årets største begivenheder på de kanter er Traktor-træk og HalBal med Kandis
Kandis som iøvrigt er nordjyder? (Deacon eller Gitte må gerne korrigere her)
Okay ;) Hvis man betegner en nordjyde som en fra det tidligere Nordjyllands Amt, så nej. Så er de nordvestjyder fra det allermørkeste FCM-land *brrrrr*
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Gitte
Allstar
Allstar
Indlæg: 2356
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:02
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gitte » 25. jul 2008, 09:32

Jeg er da sørme glad for at vi AaB-fans har jer to, Martin og Deacon, for så vidt jeg kan se ved I to betydelig mere om Kandis end jeg nogensinde kommer til......
/Gitte
There can be only one.........og det er AaB!

http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/

RødeRomario
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 31. jul 2006, 19:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af RødeRomario » 25. jul 2008, 18:29

jens fup skrev:1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
Hmmm, svinner du lige nu 26% af den danske befolkning, det største parti i damnark siden 2001???? det syntes jeg er flot, men typisk bedre vidende gammel-pige sure social demokrater... Kom nu ind i kampen.... Gucci-Helle har ikke slået anders Fogh endnu, som hun eller sagde hun ville!!!!

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 25. jul 2008, 23:05

RødeRomario skrev:
jens fup skrev:1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
Hmmm, svinner du lige nu 26% af den danske befolkning, det største parti i damnark siden 2001???? det syntes jeg er flot, men typisk bedre vidende gammel-pige sure social demokrater... Kom nu ind i kampen.... Gucci-Helle har ikke slået anders Fogh endnu, som hun eller sagde hun ville!!!!

Hvorimod Anders Fogh har formået at holde sine valgløfter... eller noget! Sjovt at du reagere på en lidt smålig politisk kommentar, men en lige så smålig kommentar.

Jeg stopper nu, ellers løber det bare løbsk.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1672
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Debatjuntaen » 26. jul 2008, 00:42

Debatside.dk er ikke forummet, hvor i skal diskutere politik. Hvis ikke i stopper omgående vil der vanke advarsler.

/Debatjuntaen

RødeRomario
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 31. jul 2006, 19:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af RødeRomario » 26. jul 2008, 11:17

Debatjuntaen skrev:Debatside.dk er ikke forummet, hvor i skal diskutere politik. Hvis ikke i stopper omgående vil der vanke advarsler.

/Debatjuntaen

Syntes nu dette topic er lige til en advarsel i sig selv...

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 27. jul 2008, 22:16

Nu kunne jeg ikke lade være med at bevæge mig ind og se reaktionerne på FCMs lettere elendige kamp mod SE, da det normalt enten er helvede eller himmel for dem. Thomasbergs 2. kamp en sejr over de suveræne mestre og et X mod SE, så har Hekler oprettet et emne med overskriften "Fyr træneren", i ramme alvor.

Haha! :D

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 27. jul 2008, 22:25

Grund nr. 50 til at hade FCM:

Deres latterlige direktør Jens Ørgaard og hans "Vi er langt bedre end jer andre i Jylland" attitude.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 27. jul 2008, 22:43

Man kan også bare se deres nye super angriber Kim Christensen som udtaler
Det var helt vildt varmt. Der skete desværre det, der ikke måtte ske, men som jeg havde frygtet på forhånd; at de rent faktisk troede på det og kæmpede meget godt for det
taget fra bold.dk

Jamen hvad ligner det også, at SønderjyskE sådan tror på de kan vinde og rent faktisk kæmper for det. Fy for fanden hvordan kan sønderjyderne tillade sig at kæmpe for at vinde når mægtige FCM kommer forbi. Han udtaler sig også om det var varmt, det finder jeg så lidt underligt, det burde vel være en fordel for FC "I once had a farm in Africa"........

Chapper
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 12. jun 2007, 21:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chapper » 27. jul 2008, 23:04

Nu er Heklers indlæg godt nok ironisk ment - men okay.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 28. jul 2008, 01:41

Elscorpio skrev:Grund nr. 50 til at hade FCM:

Deres latterlige direktør Jens Ørgaard og hans "Vi er langt bedre end jer andre i Jylland" attitude.
Der er noget HELT galt med listen hvis Ørgaard kun figurerer som nr. 50. Han må ligge helt fremme i feltet, side om side med T. Thomasberg. Jøsses for et makkerpar...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 28. jul 2008, 03:11

jydenfranord skrev:Man kan også bare se deres nye super angriber Kim Christensen som udtaler
Det var helt vildt varmt. Der skete desværre det, der ikke måtte ske, men som jeg havde frygtet på forhånd; at de rent faktisk troede på det og kæmpede meget godt for det
taget fra bold.dk

Jamen hvad ligner det også, at SønderjyskE sådan tror på de kan vinde og rent faktisk kæmper for det. Fy for fanden hvordan kan sønderjyderne tillade sig at kæmpe for at vinde når mægtige FCM kommer forbi. Han udtaler sig også om det var varmt, det finder jeg så lidt underligt, det burde vel være en fordel for FC "I once had a farm in Africa"........
Ja hvad ligner det, at spillerne fra SønderjyskE sådan passer deres job her i det gode vejr. Det er jo simpelthen grotesk når FCM's ditto stadig holder sommerferie. Mon dagens guldkorn fra primitive Christopher er kommet?

Ankermand
2. div
2. div
Indlæg: 110
Tilmeldt: 12. aug 2006, 02:06

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Ankermand » 29. jul 2008, 13:17

Gentleman Finn skrev:Nu kunne jeg ikke lade være med at bevæge mig ind og se reaktionerne på FCMs lettere elendige kamp mod SE, da det normalt enten er helvede eller himmel for dem. Thomasbergs 2. kamp en sejr over de suveræne mestre og et X mod SE, så har Hekler oprettet et emne med overskriften "Fyr træneren", i ramme alvor.

Haha! :D
Jeps i dyb dyb alvor. Er galgenhumor og sarkasme ikke nået til Nordjylland?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 29. jul 2008, 23:33

Ankermand skrev:
Gentleman Finn skrev:Nu kunne jeg ikke lade være med at bevæge mig ind og se reaktionerne på FCMs lettere elendige kamp mod SE, da det normalt enten er helvede eller himmel for dem. Thomasbergs 2. kamp en sejr over de suveræne mestre og et X mod SE, så har Hekler oprettet et emne med overskriften "Fyr træneren", i ramme alvor.

Haha! :D
Jeps i dyb dyb alvor. Er galgenhumor og sarkasme ikke nået til Nordjylland?
Joeh, men eftersom Ulvegraven mest af alt minder om et smaakommunistisk land hvor brugere der er uenige med admins eller flertallet, bliver smidt ud eller faar slettet indlaeg (med begrundelser som "det er off-topic"), saa kan det vaere saerdeles svaert at konstatere om det er alvor eller sarkasme.

Et glimrende eksempel herpaa er hvordan Kent saa fint spoerger sine (5?) meddebattoerer om Thygesen skulle vises ud eller ej, hvor han forinden har givet sin egen mening om at Claus Bo Larsen naturligvis doemte helt korrekt! Hans buddies skynder sig at klappe Kent paa skulderen og give ham ret i at det naturligvis var uforsaetligt. Et par enkelte brugere forsoeger saa at tilkendegive deres mening om at det var lige lovlig bevidst og til roedt kort, men faar kringlet ind at "Saa kan man jo doemme den hver weekend..." og "Farnerud gjorde det endnu grovere, og han fik kun gult!". Det hele afsluttes saa glimrende af vores allesammens TV-wunderkind Hekler, der toert konstaterer at man jo ikke skal blive puritanske (jeg kan stadig ikke faa det ord til at passe ind) fordi man kan se det 7 gange i slow naar man kommer hjem.

Og saadan slutter den helt igennem fantastiske debat omkring Thygesens potentielle roede kort, der naar omkring Martin P's roede kort, Allan Kuhn, dommerstandens linje, Farneruds albue og slowmotion i tv.

Saa aerlig talt, sarkasme, galgenhumor eller bare en kende objektivitet er ikke ligefrem noget Ulvegraven har vaeret udpraeget fyldt med hidtil.

EDIT: Jeg vil i oevrigt gerne lige understrege at jeg ikke deltager i debatter paa Ulvegraven, men blot laeser med derinde til megen morskab.

EDIT 2: Linket til den gyldne traad som brugt i eksemplet ovenfor: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,807 ... #msg-81085
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 30. jul 2008, 09:29

Hehe, ja Ulvegraven er det mest latterlige fanforum der findes, indlæg slættes for et godt ord, hvis de ikke hylder FCM for alt hvad de gør - jeg kan egentlig godt forstå hvorfor en del af deres debbbatører vælger at holde til her på mestrenes debat, hvor man har lidt bedre mulighed for at ytre sine meninger.

Men for at vende tilbage til FCM, det er fedt at se hvor hurtigt den nærmest overmodige og mydbydeligt overlegne indstilling til hvor godt deres hold er, kan vende, på grund af at FCM igen viser at de ikke kan spille mod de dårligere hold. Så det sammenholdt med at de kun vandt i Aalborg, pga MPs hjerneblødning, har nok givet dem noget at tænke over.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Ankermand
2. div
2. div
Indlæg: 110
Tilmeldt: 12. aug 2006, 02:06

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Ankermand » 30. jul 2008, 09:59

Frygah skrev: EDIT: Jeg vil i oevrigt gerne lige understrege at jeg ikke deltager i debatter paa Ulvegraven, men blot laeser med derinde til megen morskab.
Jeg tror egentlig en del FCM'ere har det på samme måde med debatsiden. Jeg tror ikke jeg er den eneste som finder det morsomt at læse, når diverse AaB'ere forsøger at bortforklare MP's udvisning, og dermed give Claus Bo skylden for nederlaget. Et nederlag i jo i bund og grund kun kan give evnebrikken Martin Pedersen skylden for.
Så morskaben afhænger nok af øjnene der ser.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 30. jul 2008, 10:04

Ankermand skrev:
Frygah skrev: EDIT: Jeg vil i oevrigt gerne lige understrege at jeg ikke deltager i debatter paa Ulvegraven, men blot laeser med derinde til megen morskab.
Jeg tror egentlig en del FCM'ere har det på samme måde med debatsiden. Jeg tror ikke jeg er den eneste som finder det morsomt at læse, når diverse AaB'ere forsøger at bortforklare MP's udvisning, og dermed give Claus Bo skylden for nederlaget. Et nederlag i jo i bund og grund kun kan give evnebrikken Martin Pedersen skylden for.
Så morskaben afhænger nok af øjnene der ser.
At der er 3 af skribenterne herinde, der ikke mener at AO deponerede hjernen inden kampen mod Ikast, er altså det der skal til at more folk fra indavlens højborg? Imponerende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Besvar