Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 17. feb 2009, 22:01

Det er småligt og ved godt at overskiften bare er formuleret forkert men dem fra heden bestod vidst ikke i geografi..

Screendump fra ulvegraven..
Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 18. feb 2009, 07:53

Hahahahaha, jeg synes fandeme det var sjovt!

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 18. feb 2009, 15:39

Det er en forsættelse på den mere ukendte ulvegravs tråd "holder du med FCM når de har tabt fem kampe i træk?". Størstedelen her mente, at det kom an på hvor mange fribilletter Ørgård og co. ville være klar til at smide efter dem.

SaintBudolfi
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 9. apr 2008, 16:57

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af SaintBudolfi » 19. feb 2009, 21:48

Flower skrev:Det er småligt og ved godt at overskiften bare er formuleret forkert men dem fra heden bestod vidst ikke i geografi..

Screendump fra ulvegraven..
Billede

Man kunne godt fristes til at tro at der var en del fans af disse klubber i det midtjyske:

Billede


Billede

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 21. feb 2009, 23:40

Det her indlæg hører vidst mere til herinde end i diverse:

Indavl - fra bananfluer til køer
Herning Gymnasium skrev: Indavl - fra bananfluer til køer

Hvorfor må man ikke få børn med sine søskende, og hvad er konsekvenserne af at bruge en enkelt tyr til mange køer? Vi ved, at indavl fører til forringet livskraft og nedsat modstandsdygtighed. Men hvorfor? Bananfluer, husdyr og truede dyrearter vil blive brugt til at forklare de genetiske mekanismer.

Sted: Herning Gymnasium, H.P. Hansens vej 8 , 7400 Herning

http://www.formidling.dk/sw11901.asp?ln ... une=&Dato=
Billede

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 23. feb 2009, 10:27

Er denne Jens Ørgaard i dette klip manden som er FCM direktør idag?


Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar
Indlæg: 1292
Tilmeldt: 7. dec 2005, 07:44

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Slyboy » 23. feb 2009, 10:46

Elscorpio skrev:Er denne Jens Ørgaard i dette klip manden som er FCM direktør idag?
Det er det nemlig...meget sigende om manden generelt i øvrigt :)
Vilje slår teknik...

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 25. feb 2009, 22:19

Jeg ved ikke om det er en grund til at hade dem, men det viser jo meget godt hvordan fan kulturen er nede på heden

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,92508

Hvor mange andre klubber, efterlyser ideer til en tifo på et forum, hvor man bare skal smide sin ide i tråden?

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 25. feb 2009, 22:51

jydenfranord skrev:Jeg ved ikke om det er en grund til at hade dem, men det viser jo meget godt hvordan fan kulturen er nede på heden

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,92508

Hvor mange andre klubber, efterlyser ideer til en tifo på et forum, hvor man bare skal smide sin ide i tråden?
Hold da kæft en falit erklæring!! Nej nej nej..

AMATØRER!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nakken » 26. feb 2009, 14:15

Hmmm, jeg synes efterhånden denne tråd bliver mere og mere patetisk. Hvad med at koncentrere sig om sit eget "arbejde" med AaB (eller manglen på samme) i stedet for at pege fingre? Ja, jeg kan da sagtens se det fede i en tilsvining af fcm og en tråd med latterlige ting de gang i, men synes efterhånden det begynder at klinge lidt hult. Jeg bryder mig ikke specielt om fcm, men synes sgu lidt at folks egen usikkerhed begynder at skinne igennem i denne tråd.

Åhhhhh, så kom jeg til at lyde som "PokerOneKenobi"...det var jo ikke meningen :@
Altid AaB!

Hekler
2. div
2. div
Indlæg: 184
Tilmeldt: 9. jul 2005, 08:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hekler » 27. feb 2009, 17:39

Jeg synes det er totalt uverskuds agtigt at kunne holde liv i en FCM hadetråd midt i alt succen :-)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 28. feb 2009, 01:13


Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 28. feb 2009, 07:33

Hekler skrev:Jeg synes det er totalt uverskuds agtigt at kunne holde liv i en FCM hadetråd midt i alt succen :-)
Vi er Hardcore FCM hader her i Nordjylland :=)

Vi køre den hjem på rutinen i sådan en periode :cool:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af damp » 28. feb 2009, 18:59

ja tak.
Esbjerg tog point fra FCM.
I morgen kan vi skære deres forspring ned til 6 point.
Så er jagten igang :danmarkfan:
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 28. feb 2009, 18:59

Fryd på dåse! 1-1 i sidste minut i en virkelig kedelig kamp hvor FCM ikke havde fortjent mere end dette heller.

Nu glæder jeg mig til at høre hvad tudekonerne dernede kommer med af undskyldninger, eller om de har lært at rette fokus mere indad.

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af damp » 28. feb 2009, 19:10

Måske vi skulle starte en "jagten på FCM" tråd her inde.
Jeg tror på det :danmarkfan:
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

hmmok
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. feb 2008, 19:50
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af hmmok » 28. feb 2009, 19:16

Nice, de tabte point, men kæft hvor var det også en ringe kamp, fyldt med fejl afleveringer og dårligt spil.
Men hvor er det dog også irreterende at høre på Forza FC! Forza FC! Forza FC Midtjylland. Og andre sange de har kopieret.
Nu har de efterhånden eksisteret i 10 år, de må da for fanden finde på nogle selv. Men det kan da godt være at al den indavl har dræbt kreativiteten i området omkring ikast-herning.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 28. feb 2009, 19:36

damp skrev:Måske vi skulle starte en "jagten på FCM" tråd her inde.
Jeg tror på det :danmarkfan:
Eller måske bare en "Det siger FCM i næste uge"? For sikkert er det, at når FCM har slået BIF, har de glemt alt om dagens pointtab og er igen klar til at udråbe sig selv som mesterskabsfavorit. Så får den ikke for lidt med "Vi er det bedst spillende hold i Danmark!" og "Det er ægte klasse at vinde over de store hold!".

Selvbedraget kulminerer, når de i ugerne efter også vinder i Odense og Aalborg, hvorefter de lancerer ambitionen om at vinde tre mesterskaber på to år og nå CL-finalen inden udgangen af april. Da de herefter køber retten til alle drengebørn født i Zimbabwe og Uganda indtil 2032, fejrer Jens Ørgaard det med at hente Steffen Lauser i Horsens for en pris på 43 millioner kroner.

Herefter udnytter de momentum ved at udråbe sig selv opfindere af såvel hjulploven som den benzindrevne traktor. De når endda lige at bekendtgøre sig selv som universets herskere, inden de følger op med tre gange 1-1 mod Horsens, Vejle og AGF.

Og så sidder der igen. Kigger forvirret rundt på verden og hinanden og ser lidt dumme ud. Lidt lige som i dag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 28. feb 2009, 20:07

Det var muligvis en halvkedelig kamp (jeg synes egentlig der var okay ping-pong frem og tilbage, lidt chancer og sådn), men det var da det hele værd for at se Thomasbergs sure fjæs til allersidst. Oh tanken om at han og Glenn Riddersholm kunne blive de næste trænere som følte sæderne under dem blive glohede....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 28. feb 2009, 21:07

sulakvelidze skrev:Eller måske bare en "Det siger FCM i næste uge"? For sikkert er det, at når FCM har slået BIF, har de glemt alt om dagens pointtab og er igen klar til at udråbe sig selv som mesterskabsfavorit. Så får den ikke for lidt med "Vi er det bedst spillende hold i Danmark!" og "Det er ægte klasse at vinde over de store hold!".

Selvbedraget kulminerer, når de i ugerne efter også vinder i Odense og Aalborg, hvorefter de lancerer ambitionen om at vinde tre mesterskaber på to år og nå CL-finalen inden udgangen af april. Da de herefter køber retten til alle drengebørn født i Zimbabwe og Uganda indtil 2032, fejrer Jens Ørgaard det med at hente Steffen Lauser i Horsens for en pris på 43 millioner kroner.

Herefter udnytter de momentum ved at udråbe sig selv opfindere af såvel hjulploven som den benzindrevne traktor. De når endda lige at bekendtgøre sig selv som universets herskere, inden de følger op med tre gange 1-1 mod Horsens, Vejle og AGF.

Og så sidder der igen. Kigger forvirret rundt på verden og hinanden og ser lidt dumme ud. Lidt lige som i dag.
Det er ikke bare sjovt, det er også sandt - citat Rune Klan og Mick Øgendahl
- FlæskeFrank

Besvar