Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 18. maj 2015, 18:15

jacobmax skrev:
Jesper Schmidt skrev:- Og nå ja, selvfølgelig er det mesterskab FCM med stor sandsynlighed vinder allerede i næste runde fuldt fortjent, det er der næppe to meninger om, selvom FCM gør deres bedste for at få det til at lyde anderledes. Personligt ser jeg frem til endnu flere tåkrummende udtalelser fra verdens dårligste vinder-Glen... vidste man ikke bedre skulle man tro det var et udtryk for en pæn portion mindreværd, når man føler det er tvingende nødvendigt at fremhæve sig selv yderligere og nedgøre andre, i sejrens stund - thumbs up for det Riddersholm.
AaB-spillere hånede FCM-træner:
"Riddersholm, du vinder aldrig guld, gjaldede ud i katakomberne under Nordjyske Arena, og dermed fortsatte AaB-spillerne i samme skure, som da Danmarks Radio i sidste weekend sendte direkte fra en rasteplads ved Nørre Aaby, da guldvinderne var på vej retur til Aalborg fra Slagelse."
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 831942.ece

Og Rasmus Thelander var heller ikke for fin, da jeres spillere vandt, for en i øvrigt plagieret, jubelscene:
"Så vandt vi endnu engang Glen"

Kan ikke forstå I tager det så nært, det er da bare lidt lir :)
Lige præcis. Glens udtalelser kan heller ikke bringe mit pis i kog. Dog overrasker det mig hvor indebrændte Glens budskaber bliver leveret. Det troede jeg alligevel ikke lå til ham i sejrens stund.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. maj 2015, 18:19

jacobmax skrev:
Og Rasmus Thelander var heller ikke for fin, da jeres spillere vandt, for en i øvrigt plagieret, jubelscene:
"Så vandt vi endnu engang Glen"
Vil det sige der var andre som har lavet en jubelscene før, som fodboldspillere har udført?? :o

Jeg er rystet...

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 18. maj 2015, 18:37

Jeg mindes i øvrigt heller ikke Kent Nielsen stå og flæbe over dommeren som Glenn gjorde efter OB - AaB kampen, eller lire pis af om at nogle bestemte spillere i min klub får nemmere kor end andre. Ligeså har jeg heller ikke hørt nogen fra AaB komme med undskyldninger for et FCM-mesterskab, som skader, uheld, dommertække eller hvad ved jeg. Ejheller har jeg heller ikke oplevet andre trænere gå ud at sige "vi var bedste hold i sidste sæson", på trods af AaB faktisk vandt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Henriksen » 18. maj 2015, 18:50

Man må jo så også give den gode Glen kredit når han endelig rammer hovedet på sømmet, og udover det trods alt ønske ham og resten af FCM tillykke med Guldet, uanset hvor irriterende hele Benhams Traktor-tramper-forening er:

På svaret til spørgsmålet om hvem Riddersholm mener spiller mest attraktivt bold i ligaen, når han nu ikke må nævne dem selv (og det er satme heller ikke attraktivt der ligefrem klæber til midtjydernes stil sådan generelt):
Svar fra Glen Riddersholm:
Hej Thomas
AaB og Brøndby.
Brøndby er på vej i en positiv udvikling. Og det bliver spændende at følge, om de kan fortsætte den proces, der er sat i gang.
AaB på dagen spiller stadig en meget seværdig gang fodbold på bolden, som jeg har stor respekt for.
Måske det er det åbenlyse indlysende, men plet rammer han ihvertfald, da det er AaB pt i en nøddeskal... NÅR vi rammer dagen - andre gange er vi direkte håbløs. Sikkert også et slet skjult ønske fra Midtjylland-træneren om, at også AaB bliver en bedre og mere stabil udfordrer end tilfældet har været i denne sæson. Overordnet et ønske om en liga med hårdere konkurrence og flere top-tændte kampe (hvem husker ikke FCM mod AaB sidste forår!). Det er jo ikke helt sort snak fra Glen det her, det må selv jeg som alt andet end FCM-venlig sgu også indrømme, og jeg synes faktisk sympatien her på det seneste er faldet ud til Riddersholms fordel, når de mange orddueller med Ståle skal finde en vinder. Nordmanden virker godt nok tøse-sur over FCMs succes. Afgjort - der har satme ikke været megen konkurrence for Midtjylland. Skal ikke sætte en finger på deres (kommende) Mesterskab, de har gjort tingene med fuld tro på deres måde og stil og det må man bare tage hatten af for, men det har sgu også været en sløj og meget lidt velspillet Superliga anno 2014/2015. Det er ikke kun pga et buldrende FCM-lokomotiv - der er mange andre klubber der har fejlet grusomt og dermed lagt skinnerne åbne for de kloge Midtjyder...man føler ligefrem at nogle klubber næsten ufrivilligt har skubbet bag på. Hobro fortjener også respekt, og ja, gu fanden har de leveret over al forventning, men havde AaB, OB, Brøndby og FCK været helt oppe hvor potentialet rækker til, så var Hobro knækket for længst, og de havde også ligget hvor deres materiale med al respekt hører hjemme - langt under stregen. At Midtjylland så ud fra samme devise sagtens alligevel kunne være blevet Mestre er jeg ikke i tvivl om, det havde bare været noget mere spændende end tilfældet blev.

Anywho - man skal ikke være FOR hoverende og FOR stornæset til ikke at kunne anerkende hvor det er berettiget, så selvom det piner mig så et STORT TILLYKKE til Glen og afro-bønderne fra FC Midtjylland med DM Guldet 2014/2015. Uanset hvad, så er det fortjent og stillingen lyver aldrig, lissom den heller ikke gjorde det da Herfølge vandt guld...
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 18. maj 2015, 21:57

Forza skrev:
Hovedet skrev:
Forza skrev:
Hovedet skrev:Jeg vil nu til hver en tid hellere se FCM end Brøndby som mester. For førstnævntes vedkommende ligger der trods alt også noget reelt og kontinuerligt arbejde bag. Benthams millioner er jo i høj grad anvendt til at fastholde en spillertrup og så supplere den med et par klassespillere, hvorimod Brøndbys model ene og alene er baseret på en masse braldren op og indkøb til højre og venstre.
Jeg er skræmmende nok enig. Havde aldrig set mig selv hade en klub mere end Brøndby men de er godt nok forlængst overhalet.

I det mindste kan jeg ha' respekt for Brøndbys fans og deres historik som topklub i Danmark. FCM kan jeg ikke finde en eneste positiv ting at pege på. Deres landmandsfans, Glenn og Steinlein, deres manglende respekt for alle omkring dem, deres sugardaddy, Bach Bak Back. Nej ellers tak.
Jeg tror nu, du har misforstået mit indlæg en smule. Ja, jeg har faktisk endnu mindre tilovers for Brøndby end for FCM :-)
Det har jeg vist ja - så er jeg skræmmende nok - uenig ;)
Men bare rolig; det er marginaler, der afgør min antipati til fordel til Brøndby hehe

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. maj 2015, 22:44

Vi stak til dem sidste år. Er det ikke fair nok at de stikker igen? Det synes jeg faktisk.
Janteloven eksisterer IKKE!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 18. maj 2015, 23:32

Køllen I Møllen skrev:Vi stak til dem sidste år. Er det ikke fair nok at de stikker igen? Det synes jeg faktisk.
Vi stak vel lige så meget til dem, fordi de jo havde taget guldet til sig, fordi Glenn tudede om rødt kort til Würtz i OB, tudede over hans afrikanere lettere fik kort end andre spillere, fordi de mente det var uheld, skader og dommerpræstationer der gjorde de ikke vandt mesterskabet. Der var fandme ikke meget respekt den vej fra, da AaB spillede sig til mesterskabet. Og nu snakker Glenn så om at de faktisk var det bedste hold i sidste sæson... Ironisk nok er det FCM-fans der nu i lind strøm brokker sig over de ikke får nok anerkendelse eller respekt, især fra FCK.

Jeg har ikke hørt et eneste pip fra Kent Nielsen om ydre omstændigheder, skader eller lignende i denne sæson. Han har heldigvis så meget format.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brent » 21. maj 2015, 20:39

AaB - the Nordic gateway to Europe

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af white splash » 21. maj 2015, 20:39

Lækkert billede af Disco Glen i guld sæt..... Føj for satan!!!! :o
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af OlleBruun » 21. maj 2015, 20:45

Undskyld mig, men sagde Claus Steinlein lige på direkte tv, at han havde spillet i AaB tidligere i hans liv eller hørte jeg bare utrolig meget forkert? Håber meget på den sidste mulighed!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 21. maj 2015, 20:49

Det der er dog det værste af ham haha

Det kan kun disco glenn gøre. Sygt!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 21. maj 2015, 20:51

OlleBruun skrev:Undskyld mig, men sagde Claus Steinlein lige på direkte tv, at han havde spillet i AaB tidligere i hans liv eller hørte jeg bare utrolig meget forkert? Håber meget på den sidste mulighed!
Det er rigtigt, at Steinlein har siddet utroligt meget på bænken i AaB
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 21. maj 2015, 20:53

Kristian skrev:
Det der er dog det værste af ham haha

Det kan kun disco glenn gøre. Sygt!
Man fattes ord.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af white splash » 21. maj 2015, 21:00

doukas skrev:
Kristian skrev:
Det der er dog det værste af ham haha

Det kan kun disco glenn gøre. Sygt!
Man fattes ord.
Og Thomasberg, Priser, Duncan, Jens Jessen..... Der er satme mange der har truffet nogle forkerte valg i livet
1 2 3 Jimmy er en mur!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af white splash » 21. maj 2015, 21:01

white splash skrev:
white splash skrev:
doukas skrev:
Kristian skrev:
Det der er dog det værste af ham haha

Det kan kun disco glenn gøre. Sygt!
Man fattes ord.
Og Thomasberg, Priske , Duncan, Jens Jessen..... Der er satme mange der har truffet nogle forkerte valg i livet
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2580
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af troelsh » 21. maj 2015, 21:01

Billede

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 21. maj 2015, 21:16

troelsh skrev:Billede




Billede

Spørgsmålet er, om Ricky Gervais har fundet sin inspiration til The Office-tossen David Brent i Glen Riddersholm. Eller om Glen Riddersholm i virkeligheden ser David Brent som sit store forbillede. Når han stiller op til en fotosession som den der, og når man helt generelt hører ham omtale sig selv i skamrosende vendinger, kan man faktisk godt tro det sidste.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af nik » 21. maj 2015, 21:32

Yderst fortjent mesterskab de hiver hjem, de har været klart bedst sæsonnen igennem, men mon de kan holde i længden næste sæson

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Halil » 21. maj 2015, 21:56

Hvor er billedet af DISCO og en stolpe i Sønderjylland?

Find det!

NU!
Uden Synd Ingen Frelse

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brent » 21. maj 2015, 21:57

sulakvelidze skrev:
troelsh skrev:Billede




Billede

Spørgsmålet er, om Ricky Gervais har fundet sin inspiration til The Office-tossen David Brent i Glen Riddersholm. Eller om Glen Riddersholm i virkeligheden ser David Brent som sit store forbillede. Når han stiller op til en fotosession som den der, og når man helt generelt hører ham omtale sig selv i skamrosende vendinger, kan man faktisk godt tro det sidste.
Hey hey, David Brent er klasser over Disco glenn
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar