Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jernskjorten » 14. aug 2015, 08:54

Peder V Mikkelsen skrev:Jeg vælger at tro at bankmanden har fremlagt planen som en spøg sammen med FCM og deres sponsorer.
I så fald må det betegnes som en dybt uintelligent spøg, for jeg tror ikke, at det er givet ham særligt mange pluspoint i Silkeborg, hvor der for blot få måneder siden lød rama-skrig fra fan-siden over Jyske Banks sponsorat af Midtjylland.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2015, 09:17

jernskjorten skrev:
Peder V Mikkelsen skrev:Jeg vælger at tro at bankmanden har fremlagt planen som en spøg sammen med FCM og deres sponsorer.
I så fald må det betegnes som en dybt uintelligent spøg, for jeg tror ikke, at det er givet ham særligt mange pluspoint i Silkeborg, hvor der for blot få måneder siden lød rama-skrig fra fan-siden over Jyske Banks sponsorat af Midtjylland.
Det er typisk Anders Dam at bruse frem på den måde. Han passer langt bedre ind hos FCM end han gør hos Silkeborg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Forza » 14. aug 2015, 11:23

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... idtjylland

Har den kære og i øvrigt normalt sympatiske Jess ikke boet i Danmark de sidste år? hvordan kan man undgå at se hvorfor alle hader FCM? Det skriger jo til himlen hvor ulækker den klub er.

Troede aldrig jeg skulle sige det men de har overhalet Brøndby på listen over de klubber jeg mindst kan lide. Brøndby har i det mindste nogle fans jeg kan respektere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jernskjorten » 14. aug 2015, 11:32

Forza skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... idtjylland

Har den kære og i øvrigt normalt sympatiske Jess ikke boet i Danmark de sidste år? hvordan kan man undgå at se hvorfor alle hader FCM? Det skriger jo til himlen hvor ulækker den klub er.

Troede aldrig jeg skulle sige det men de har overhalet Brøndby på listen over de klubber jeg mindst kan lide. Brøndby har i det mindste nogle fans jeg kan respektere.
Lyder da til, at Steinlein allerede har haft Thorup på kursus i "Kvalm retorik":

- Hvad er det vi gør, ud over at være lidt trendsættende?
Jess Thorup, Football Club Midtjylland

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 14. aug 2015, 12:06

Nu har troll-Mike og andre FCM-gæster jo længe slået fast, at FCM-hadet skyldes janteloven. Så sådan er det, det kan ikke være anderledes. At man i hele Danmark finder had til FCM, kan kun skyldes janteloven. Ikke FCM. Når nogen har kritiseret klubbens stil og handlinger, har automatreaktionen fra FCM-tilhængere været, at det bare er misundelse, mindreværd og jantelov. Idiotisk logik, men ikke desto mindre er det den, de altid har klamret sig til - og åbenlyst stadig gør.

Det gør det så også så meget sjovere, at FCM nu har en kommunikationschef, som åbent erklærer, at der før i tiden har været reelle grunde til at se sig sur på FCM. At deres opførsel til tider har været kritisabel. Så al den harme, der ifølge FCM-internetkrigerne på diverse debatfora skyldtes jantelov, var altså ifølge en af klubbens egne ledere helt relevant.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 14. aug 2015, 12:20

Forza skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... idtjylland

Har den kære og i øvrigt normalt sympatiske Jess ikke boet i Danmark de sidste år? hvordan kan man undgå at se hvorfor alle hader FCM? Det skriger jo til himlen hvor ulækker den klub er.

Troede aldrig jeg skulle sige det men de har overhalet Brøndby på listen over de klubber jeg mindst kan lide. Brøndby har i det mindste nogle fans jeg kan respektere.
Jeg vil altid hade Brøndby, langt mere end nogen anden klub, men det er mest viashits skyld.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 14. aug 2015, 12:24

http://www.bold.dk/nyt/fcm-formand-silk ... en-god-ide

Forstår ikke FCM fansenes modvilje. De har jo før lagt sig sammen med rivalerne for at være mere konkurrencedygtige.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 14. aug 2015, 12:29

Og hvorfor vidste man bare, at tosseplanerne om en fusion mellem FCM og Silkeborg ville blive mødt positivt i FCM?

http://www.bold.dk/nyt/fcm-formand-silk ... en-god-ide

Jøsses, den klub er så meget plastik, at det er utroligt, den stadig har tilhængere. Og så alligevel. FCM-tilhængerne slugte jo også Benham-klatten råt og lod klubben sælge sig selv til udlandet uden den mindste protest. Tværtimod smilede de lykkeligt op til deres nye sugar daddy og udbrud et taknemmeligt: "Thank you, sir!"

Og ja, som Jonas skriver: De er jo før gået i seng med fjenden og har fra starten vist sig komplet æreløse. Så mon ikke de hurtigt kan overtales til en ny omgang. Silkeborg IF har dog for meget ære i livet til, at det nogensinde bliver aktuelt, men så kan de jo bare se den anden vej. Så måske skal vi om et par sæsoner vænne os til at hade FC Midt- og Vestjylland.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2015, 13:15

jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-formand-silk ... en-god-ide

Forstår ikke FCM fansenes modvilje. De har jo før lagt sig sammen med rivalerne for at være mere konkurrencedygtige.
Bare rolig. FCM'erne er ligesom Broendbyfans vant til at saelge ud og sluge kameler, saa mon ikke de boejer paent forover med rumpen i vejret naar Dam og Ankersen kaster et par hundredekronesedler foran dem.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Sanchez94 » 14. aug 2015, 13:28

Det er da altid noget Silkeborg ikke, ønsker at sælge sig selv til djævlen !

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 14. aug 2015, 13:39

Peder V Mikkelsen skrev: Jeg vælger at tro at bankmanden har fremlagt planen som en spøg sammen med FCM og deres sponsorer.
Det er fordi Bankmanden tvivler på Benham og FCM:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... on/5684686
- FC Midtjyllands isolerede situation er den, hvor der er 20 procents chance for at gå i Europa-League gruppespillet. Lykkes det ikke, så er klubben nødt til at sælge spillere fra øverste hylde, medmindre klubejeren er parat til at smide et nyt stort tocifret millionbeløb i klubben. Og bliver profilerne i for stort omfang solgt fra, bliver det svært at holde fast i toppen.
Det er aldrig godt når bankforbindelsen sår tvivl om kunden.

Jeg vælger at tage det som et tegn om at det bliver spændende at læse årsregnskabet når det kommer, på cvr.dk. I 2014 kom regnskabet i starten af oktober.

Bestyrelsesformanden sælger ideen ret dårligt til SIF, da han i denne artikel beskriver at det ikke som sådan er SIF man er interesseret i:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... de/5685238
- Der er mange store virksomheder i dette område, som vi ville blive interessante for. Vi ville få en stærk erhvervsklub, som det vil være meget attraktivt at være en del af, siger Rasmus Ankersen.
Kom så de Hviie

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 14. aug 2015, 14:03

FCM fansene er vist heller ikke helt solgt på ideen:

http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96980

Bankmanden skulle have udtalt flere sjove ting til mødet, som han siden har glemt at fortælle pressen, det beretter Kent om henne i ulvegraven:
Der blev naturligvis bare grinet lidt af det. 95% af alle sponsorerne er jo fans ligesom andre. Så er der enkelte større sponsorere, der kigger på afkastet af deres investering, men antalsmæssigt fylder de ikke meget (men det gør de til gengæld økonomisk). Der er intet i den her ide - det var en provokation fra Anders Dams side, der er baseret på den misforståede opfattelse, at fodboldklubber er sat i verden for at tjene penge.

Anders Dam sagde også, at det ikke ville være noget problem for FCM at fusionere, for det var jo alle silkeborgs spillere, der skulle fyres. Den del har han klogeligt udeladt fra den offentlige udtalelse.
Kom så de Hviie

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2908
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 14. aug 2015, 14:05

At investere penge i fodbold for at tjene penge er cirka lige så meningsfuldt som en langsigtet investering i en pose æbler.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 16. aug 2015, 21:28

Steinlein har netop proklameret på landsdækkende tv, at FCM ikke var blevet mestre uden Benham... No shit!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4455
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 16. aug 2015, 22:11

MrBangDK skrev:Steinlein har netop proklameret på landsdækkende tv, at FCM ikke var blevet mestre uden Benham... No shit!!
WTF! Kilde?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 17. aug 2015, 06:11

doukas skrev:
MrBangDK skrev:Steinlein har netop proklameret på landsdækkende tv, at FCM ikke var blevet mestre uden Benham... No shit!!
WTF! Kilde?
Fodboldmagasinet på DR1 i går aftes... De fulgte den lalleglade Steinlein før, under og efter kampen mod FCK.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. aug 2015, 06:18

MrBangDK skrev:Steinlein har netop proklameret på landsdækkende tv, at FCM ikke var blevet mestre uden Benham... No shit!!
Det må være den ærke-Nordjydske jantelov der er smittet af på ham under hans AaB-tid. Det er jeg sikker på at de to FCM-fans der huserer herinde (i medgangstider) nok skal forklare os.
Janteloven eksisterer IKKE!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Sanchez94 » 17. aug 2015, 10:41

Hvorfor hade FCM?, der er simple grunde lad os liste 9 gunde op

1) Football Club Midtjylland er et firma 1999, de har absolut ingen historie.. og dog de har historisk set de gange de har været i Europa, været et større flop end “det nye” Brøndby, de har historie for være Danmarks menneskesmugler number 1. Jeg kan ikke tage en fodboldklub seriøst når de er yngre end jeg selv..


2) Claus Steinlein, han er næsten ene og alene grund nok til at hade Football Club Midtjylland. Hans udtalelser i pressen, hans dobbeltmoralskhed og ikke mindst den famøse sag med hans afrikanske spillere som begik sexovergreb på en mindreårig pige, hvorefter han udtaler sig “De er nogle attraktive unge mænd”, Han er den første person til at græde i pressen om hvordan dommerne dømmer racistisk, når hans afrikanere bliver straffet for hjernedøde tacklinger, som alt i alt mest minder om noget, der hører til i australsk fodbold. Han græder i pressen når det ikke lige kører for FCM, når deres blodrøde regnskab udkommer år efter år. Når de mangler kebabsalat i bussen, så de ikke kan vinde DM 13/14.

3) Glenn Riddersholm, forhenværende træner for Football Club Midtjylland, han var indbegrebet af “kauv” hans viften med det åndsvage Football Club Midtjylland flag, når alt går godt for dem.
Måden han sad op ad stolpen i sidste spillerunde i sæsonen 2013/14 og græd (Jeg fryder mig, hver gang jeg ser det billede), Glenn havde smidt en førsteplads og byttet den ud med bronze
Den måde han altid skabte sig på i pressen og smed racismekortet akkurat som menneskesmugleren (Claus Steinlein) når han små uskyldige pus fra Nigeria for 4. runde i træk, havde begået en forseelse som skulle give varmtvands kortet.

4) Kristian Bach Bak Back Bach Bak Back, han er uomtvisteligt den mest nononse spiller i Alka Superligaen (kredit for det, fordi det kan jeg som sådan godt lide) men han bruger bare den nononse forkert.. Han spiller overlegent og arrogant, han puster sig altid op til noget han og Football Club Midtjylland ikke er. Personligt har jeg haft det pæne møde med ham i Herning midtby, hvor han uddelte flyers, for en sponsor. Hvor jeg igennem Herning midtby bærer min rød/hvide bolchestribede AaB trøje stolt, Hvorefter han beder mig om at tage den trøje af, hvortil jeg svarer om han er bange for at tabe til de bolchestribede om 4 dage, Mr. Bach Bak Back Bach Bak Back bliver så hidsig at han begynder at råbe om at AaB ikke fortjener at ligge, hvor de gør i tabellen.
Jeg smiler stadig den dag idag, over at Lukas Spalvis firsttimer et velplaceret indlæg indbag en altid usikker Jonas Lössl.

5) Herningensere, landmændene har udråbt Herning til Jyllands København, fred vær med det, for jeg hader også København. Men det er mere deres mentalitet.. De anser dem selv om deres forbandede fusionsklub som en gave til en ellers smuk Superliga. De er mere højtråbende på de sociale medier en Brøndby, de lever i deres egen lille plastisk verden, hvor de tror de diktere fanscenen for dansk fodbold, men derimod er de pryglknapper. De levere ikke en eneste tifo, de møder aldrig talstærkt op på udebane, og deres vokal.. ja jeg gider ikke engang at kommentere på den.


6) Football Club Midtjylland Akademi - som de så stolt kalder det. Jeg ser det mere som et sted, hvor de skriver ulovlige kontrakter med alt for unge spillere (primært nigerianere) De kalder det for Danmarks bedste fodbold akademi, og ja de har leveret nogle gode spillere, men sjovt nok meget få danskere i forhold til afrikanere. og gud, hvor er jeg lykkelig for at Jakob Ahlmann fik øjnene op for at Football Club Midtjylland ikke er det rigtige sted at være, han vendte heldigvis tilbage til ordentlige mennesker (som Kent N kalder folk i Nordjylland).


7) Prostitutionen, at sælge sin krop for en modydelse. Det har Football Club Midtjylland bevist at de er dygtige til, faktisk er de Danmarks 2. bedste hold til det. kun overgået af Brøndby og dets mange bestyrelsesformænd og mange millioner, men på sin vis er det alligevel gået mere rent til i Brøndby, det har været danske rigmænd, med interesse i Brøndby fodboldklub og deres historie. Det kan man ikke ligefrem kalde det Football Club Midtjylland har leveret, først solgte de dem selv til en inder, hvor man udnyttede hans kapital til at investere i endnu flere afrikanere, hvor han så omkring 1-1½ år senere, blev nødt til at indskyde ny kapital, fordi Claus Steinlein, havde formået at drysse alle pengene væk..
Nu skriver vi 2015, og Football Club Midtjylland, har endnu engang modtaget kontanter for at sælge sin krop, denne gang er det til Mathew Benham og hans magiske computer, eller er det i virkeligheden bare FM2015, han bruger som scouting system?
Mathew Benham postede ekstreme millioner ind i Football Club Midtjylland, og man må sige at det virkede, de vandt mesterskabet, et mesterskab, som hele fodbold Danmark på nær herningenserne ville være gået til konkurrenterne fra København, og længe var man faktisk ikke tvivl om det ville, fordi Football Club Midtjylland, får altid gummiben…
Så sent som igår (red: 16-08-2015) Indrømmede Claus “menneskesmugleren” Steinlein på landsdækkende TV i “Fodbold Magasinet” på DR1 at de aldrig ville have været i nærheden af det mesterskab, flot endelig med lidt anerkendelse til Mathew Benhams millioner.

8) Mathew Benhams magiske computer - Jeg er så evig træt af at hører om den magiske computer (tilsyneladende var Glenn også det, kredit til ham for at sige stop!) Football Club Midtjylland og specielt deres formand Rasmus Ankersen fortæller højlydt om, hvor fantastisk denne computer er, den kan finde spille, som andre ikke har set et potentiale i. Lad os tage et af deres seneste indkøb med den fantastiske computer. Den 30. Januar 2015 frikøber Football Club Midtjylland Martin Pusic fra fra sin kontrakt i Esbjerg. Computeren fortæller at Pusic er en fremragende angriber, men hov vent? Det kunne hele fodbold Danmark sku da se.. Han var topscore i Superligaen, og var nærmest one man army for Esbjerg!
Senest vækkede Football Club Midtjylland interesse for Kasper Kusk, fordi han matchede deres krav som offensiv wing, men hov vent? Kasper Kusk blev i sæsonen 2013/14 kåret til årets spiller, han bombede løs for AaB, leverede den ene assist efter den anden, og pludselig så fortæller den fantastiske computer at Kasper Kusk er god.. Jeg giver ikke fempotterpis for den computer, eller som jeg tror det er bare Football Manager 2015, de sidder og leger lidt med.

9) DNA og det hele menneske - Gud hvor er jeg træt både fysisk og psykisk af at hører om Football Club Midtjylland DNA og det hele menneske de forsøger at udrette. Hele mennesker, hvad er det for noget jammerløst pis? De spiller fodbold, spillerne er i underholdningsbranchen, der skal man ikke være noget helt menneske, der skal man spille fodbold det bedste man har lært!
Laver man desuden hele mennesker ved at hente 16 årige nigerianere væk fra deres familie, næppe..
Og hvad er det for noget med DNA? Man kan ikke snakke om at det skal være i vores DNA at vinde kampe? Det er det rene fnidder fnadder, Fodboldspillere lever og ånder for at vinde kampe, det er ikke noget man skal trænes i.. Hvis ikke de ville vinde fodboldkampe, så var de sku nok ikke blevet professionelle…

Der tages forbehold for stavefejl

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 17. aug 2015, 13:42

Jeg har nu stadig den holdning, at FCM er landets ubetingede kultklub. Jeg erkender, at mesterskabet i fjor faldt uden for den ligning, vi ellers gerne ynder at opstille om FCM, men selv en pokal på fodboldbanen kan i min verden ikke fravriste FCM positionen som den her lidt kiksede ufrivilligt småfjollede klub, vi jo alle et eller andet sted holder af.

Når talen går på KPA og DNA, når managementfraserne myldrer frem som mælkebøtter i maj, når Claus Steinlein kommer for skade at overspinne på nederlaget hjemme til Apoel (den om "lærepengene" bliver endnu en FCM-legende til samlingen), når samme Steinlein fremstiller 4 tabte pokalfinaler som "sølvmedaljer", når klubben og dens tilhængere fremstiller sig selv som ofre for Janteloven (også før klubben havde vundet så meget som én pokal!); ja, så har de altid en tendens til at fremstå så tilpas fjogede og overgearede, at de leverer modgiften i sig selv og kommer ud på den anden side som et slags moderne kunstværk.

Klassens frække klovn og hele Danmarks FCM :-)

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 17. aug 2015, 15:01

Hovedet skrev:Jeg har nu stadig den holdning, at FCM er landets ubetingede kultklub. Jeg erkender, at mesterskabet i fjor faldt uden for den ligning, vi ellers gerne ynder at opstille om FCM, men selv en pokal på fodboldbanen kan i min verden ikke fravriste FCM positionen som den her lidt kiksede ufrivilligt småfjollede klub, vi jo alle et eller andet sted holder af.

Når talen går på KPA og DNA, når managementfraserne myldrer frem som mælkebøtter i maj, når Claus Steinlein kommer for skade at overspinne på nederlaget hjemme til Apoel (den om "lærepengene" bliver endnu en FCM-legende til samlingen), når samme Steinlein fremstiller 4 tabte pokalfinaler som "sølvmedaljer", når klubben og dens tilhængere fremstiller sig selv som ofre for Janteloven (også før klubben havde vundet så meget som én pokal!); ja, så har de altid en tendens til at fremstå så tilpas fjogede og overgearede, at de leverer modgiften i sig selv og kommer ud på den anden side som et slags moderne kunstværk.

Klassens frække klovn og hele Danmarks FCM :-)
Jeg er 100% enig. Begrebet kult er igennem de senere år blevet misbrugt og devauleret i samme grad som drengerøvs dit og dat. Men FCM er kult. Om nogle år, når klassens frække dreng ligger nøgen og rippet for alt i den kolde midtjyske muld og gravstenen sender en sidste hilsen med teksten: Offer for janteloven. Ja, så vil det for alvor tage fart. FCM bliver fodboldens svar på Ed Wood og navnet vil gjalde som Ove Husts på lægterne fra Kjøllefjord til Wuhan.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar