Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 10. aug 2016, 19:06

NIN skrev:
9000AA skrev:
Pastorius skrev:
KJ skrev:VdV er åbenbart en wife beater:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ylvie.html

Og så er han heller ikke bleg for at lave en "Keller":

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... hrouz.html

Men for 6 mio. kr. om året kan man også godt forlange lidt underholdning...
Det lader til at Benhams scoutingprogram har fået tilføjet en hel del parametre om hvilke spillere der passer godt sammen med FCM's DNA, men de sakl nok lige have justeret vægtningen en smule. Den har vist fået lidt rigeligt til DNA-siden.
En klub uden moral og etik, der finder det samme i en spiller - det er sgu da perfekt scouted.
Pjat! Som den gode J.R. fra Dallas engang proklamerede: Samvittighed er som en båd. Har du brug for en, så lej den.
Man håber jo virkelig på at han boller og tæsker alt han kommer i nærheden af. #merehad #vildereHerning

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brent » 11. aug 2016, 08:56

Kanon signing af FCM og en fed profil at få til ligaen, uden tvivlen spiller der vil trække flere tilskuere til superligaen, så Steinlein og co. Får en :thumbsup: herfra
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 11. aug 2016, 09:23

Brent skrev:Kanon signing af FCM og en fed profil at få til ligaen, uden tvivlen spiller der vil trække flere tilskuere til superligaen, så Steinlein og co. Får en :thumbsup: herfra
Den del kan man ikke være uenig i - altså, "kanon - for ligaen".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 11. aug 2016, 09:24

Brent skrev:Kanon signing af FCM og en fed profil at få til ligaen, uden tvivlen spiller der vil trække flere tilskuere til superligaen, så Steinlein og co. Får en :thumbsup: herfra
Kan du gætte, hvilken finger du får herfra?

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian60 » 11. aug 2016, 09:25

FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Pjat! Som den gode J.R. fra Dallas engang proklamerede: Samvittighed er som en båd. Har du brug for en, så lej den.
Har svært ved at se FCM i Dallas-sammenlignningen ? Det billede, som jeg får, er vel mest Claus Steinlein som Bobby, når han for 117 gang er blevet jordet af JR - han aner stadig ikke hvad der skete der, men smiler alligevel.

EDIT: Hvis det er Dallas er VdV JR og Claus Steinlein Bobby. Og Bobby tror han har lavet en god aftale med JR, mens JR ved bedre...

Følg med i næste ud af debatsiden, hvor vi diskuterer emnerne: "Hvis FC Midtjylland var Dallas", og "Hvor høj er du egentlig?".

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 11. aug 2016, 11:13

Kristian60 skrev:
FlæskeFrank skrev:
NIN skrev:Pjat! Som den gode J.R. fra Dallas engang proklamerede: Samvittighed er som en båd. Har du brug for en, så lej den.
Har svært ved at se FCM i Dallas-sammenlignningen ? Det billede, som jeg får, er vel mest Claus Steinlein som Bobby, når han for 117 gang er blevet jordet af JR - han aner stadig ikke hvad der skete der, men smiler alligevel.

EDIT: Hvis det er Dallas er VdV JR og Claus Steinlein Bobby. Og Bobby tror han har lavet en god aftale med JR, mens JR ved bedre...

Følg med i næste ud af debatsiden, hvor vi diskuterer emnerne: "Hvis FC Midtjylland var Dallas", og "Hvor høj er du egentlig?".
Hvis FCM var Dallas

FC Midtjylland 1999 - 2016.

https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 12. aug 2016, 18:55

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gamen » 12. aug 2016, 20:05

Hanga skrev:Billede
Imponerende at stave sin egen spillers navn forkert.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 12. aug 2016, 21:44

Gamen skrev: Imponerende at stave sin egen spillers navn forkert.
Man må håbe de tager det banale motto til sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Uldahl » 12. aug 2016, 23:59

Et mach made in heaven med en mand der er nød til at banke konen for at stive sit ego. Og Danmarks med afstand mest usympatiske parodi på en klub.Typisk lokumsrenseren Stienlin går i total selvsving over at hente den nulbon. Men OK de kan vel sælge et par trøjer eller 3 på det. De er og bliver bare en joke der nede. Og en meget dårlig en. :thumbsdown:

Fame godt den slags ikke sker i min klub.

Positivt dog at deres uduelige træner nu bliver tvunget til at bruge ham fra start. En mand der intet kan mere, og bare vil klubben for at tjene lidt nemme penge og være tæt på sin nye boksebold. Tænk sig hvad man ellers kunne have fået for de penge.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. aug 2016, 00:01

Hanga skrev:
Gamen skrev: Imponerende at stave sin egen spillers navn forkert.
Man må håbe de tager det banale motto til sig.
hæhæ... og hvor er det dog bøvet.

Selv uden fejlen er det jo bare fuldstændigt tåbeligt at bruge Van der Vaart sammen med det slogan. Medmindre det selvfølgelig er en opfordring til at han skal træne mere...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2016, 11:13

De har ikke kommenteret, at han bosætter sig i Esbjerg. Måske Herning var for provinsiel?
- FlæskeFrank

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 13. aug 2016, 11:23

FlæskeFrank skrev:De har ikke kommenteret, at han bosætter sig i Esbjerg. Måske Herning var for provinsiel?
Eller måske bor kæresten i Esbjerg, der også er tættere på Hamborg, hvor sønnen bor. På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2016, 11:53

FCM skrev: På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.
Godt så er vi enige :thumbsup:

Jeg aner ikke, hvor vores spillere bor. Men det er sjovt, når man gerne vil være verdensklub, at spilleren så fravælger byen. Har I ikke fået motorvej, så afstanden mellem Esbjerg/Herning og Hamborg er vel marginal?

Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
- FlæskeFrank

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 13. aug 2016, 12:10

FlæskeFrank skrev:
FCM skrev: På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.
Godt så er vi enige :thumbsup:

Jeg aner ikke, hvor vores spillere bor. Men det er sjovt, når man gerne vil være verdensklub, at spilleren så fravælger byen. Har I ikke fået motorvej, så afstanden mellem Esbjerg/Herning og Hamborg er vel marginal?

Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
Valget var mellem lugten af fisk, eller landet. Han valgte fiskBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 13. aug 2016, 12:11

FlæskeFrank skrev:Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
Agger bor i Hvidovre. Man kan sige hvad man vil, men han er tilsyneladende ret inkarneret vestegn.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 13. aug 2016, 13:29

Det giver vel god mening. Hvordan skulle han finde frem til det-der Herning?

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 13. aug 2016, 14:54

FlæskeFrank skrev:
FCM skrev: På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.
Godt så er vi enige :thumbsup:

Jeg aner ikke, hvor vores spillere bor. Men det er sjovt, når man gerne vil være verdensklub, at spilleren så fravælger byen. Har I ikke fået motorvej, så afstanden mellem Esbjerg/Herning og Hamborg er vel marginal?

Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
Jeg forstår simpelthen ikke pointen. Det er godt nok provinsionelt, hvis du mener, at man skal bo, hvor man arbejder (som så i øvrigt primært er Ikast og ikke Herning). Jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvor folk bor. Det styrer de selv. Så længe de passer deres arbejde. Når Silkeborgmotoervejen er færdig om 1 md, så tager det vel 35 min at køre fra Aarhus til Ikast. Det tager 15 min at køre fra Silkeborg til Ikast. Det kan da kun være en fordel fra klubben, at man kan bo forskellige steder.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 13. aug 2016, 15:13

FCM skrev:
FlæskeFrank skrev:
FCM skrev: På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.
Godt så er vi enige :thumbsup:

Jeg aner ikke, hvor vores spillere bor. Men det er sjovt, når man gerne vil være verdensklub, at spilleren så fravælger byen. Har I ikke fået motorvej, så afstanden mellem Esbjerg/Herning og Hamborg er vel marginal?

Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
Jeg forstår simpelthen ikke pointen. Det er godt nok provinsionelt, hvis du mener, at man skal bo, hvor man arbejder (som så i øvrigt primært er Ikast og ikke Herning). Jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvor folk bor. Det styrer de selv. Så længe de passer deres arbejde. Når Silkeborgmotoervejen er færdig om 1 md, så tager det vel 35 min at køre fra Aarhus til Ikast. Det tager 15 min at køre fra Silkeborg til Ikast. Det kan da kun være en fordel fra klubben, at man kan bo forskellige steder.
At du er ligeglad med hvor spillerne bor. 1. Hvad betydning har det for din klub og er Steinlein ikke ligeglad? 2. Hvad rager det AaB fans på Debatside.dk? Og 3. Hvorfor hade FCM er en tråd, hvor man bidrager med de mange gode grunde til at hader FCM. Hvad har dit indlæg med emnet at gøre?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 13. aug 2016, 15:14

FCM skrev:
FlæskeFrank skrev:
FCM skrev: På den anden side, har du nok ret. Vurderingen af forskellen i 'provinsagtighed' mellem Esbjerg og Herning blev udslagsgivende.
Godt så er vi enige :thumbsup:

Jeg aner ikke, hvor vores spillere bor. Men det er sjovt, når man gerne vil være verdensklub, at spilleren så fravælger byen. Har I ikke fået motorvej, så afstanden mellem Esbjerg/Herning og Hamborg er vel marginal?

Du havde vel også set det komiske, hvis Agger havde bosat sig i Gentofte efter hjemkomsten. Uden at vide hvor han bor.
Jeg forstår simpelthen ikke pointen. Det er godt nok provinsionelt, hvis du mener, at man skal bo, hvor man arbejder (som så i øvrigt primært er Ikast og ikke Herning). Jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvor folk bor. Det styrer de selv. Så længe de passer deres arbejde. Når Silkeborgmotoervejen er færdig om 1 md, så tager det vel 35 min at køre fra Aarhus til Ikast. Det tager 15 min at køre fra Silkeborg til Ikast. Det kan da kun være en fordel fra klubben, at man kan bo forskellige steder.
Tre-sporet motorvej ud af Herning/Ikast området, og et-sporet ind??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Besvar