Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 17. apr 2012, 10:10

jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?
Har han ikke helt automatisk 2 bestyrelsespladser som han kan bruge som han vil?
Jo. Han fik 2 bestyrelsesposter for sine penge, som han selv udpeger. Til gengæld er han ikke stemmeberettiget ift de andre pladser i bestyrelsen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 17. apr 2012, 10:23

FCM skrev:
jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?
Har han ikke helt automatisk 2 bestyrelsespladser som han kan bruge som han vil?
Jo. Han fik 2 bestyrelsesposter for sine penge, som han selv udpeger. Til gengæld er han ikke stemmeberettiget ift de andre pladser i bestyrelsen.
Hvordan kan det hænge sammen? Spørger af ren interesse.
Vil det sige han kan være med (eller hans 2 folk) til møder og sådan, men som sådan ikke har noget at skulle have sagt? Eller hvordan fungerer det helt konkret.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1884
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 634 » 17. apr 2012, 11:11

jonas386 skrev:
FCM skrev:
jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?
Har han ikke helt automatisk 2 bestyrelsespladser som han kan bruge som han vil?
Jo. Han fik 2 bestyrelsesposter for sine penge, som han selv udpeger. Til gengæld er han ikke stemmeberettiget ift de andre pladser i bestyrelsen.
Hvordan kan det hænge sammen? Spørger af ren interesse.
Vil det sige han kan være med (eller hans 2 folk) til møder og sådan, men som sådan ikke har noget at skulle have sagt? Eller hvordan fungerer det helt konkret.
Han er sikret næstformandsposten og en ordinær bestyrelses post, han kan ikke stille op til formandsposten, fordi han er sikret næstformandsposten (som dog kan gøre ham til formand i en kort pludselig periode) Han har ingen bestemmelsesret over hvem kommede bestyrelses medlemmer skal være en Advokat fra Herning eller andre, sådan har jeg fået det forklaret og tror det har været beskrevet her på nettet et eller andet sted.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 17. apr 2012, 12:30

jonas386 skrev:
FCM skrev:
jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?
Har han ikke helt automatisk 2 bestyrelsespladser som han kan bruge som han vil?
Jo. Han fik 2 bestyrelsesposter for sine penge, som han selv udpeger. Til gengæld er han ikke stemmeberettiget ift de andre pladser i bestyrelsen.
Hvordan kan det hænge sammen? Spørger af ren interesse.
Vil det sige han kan være med (eller hans 2 folk) til møder og sådan, men som sådan ikke har noget at skulle have sagt? Eller hvordan fungerer det helt konkret.
Det han ikke er stemmeberettiget overfor, er udelukkende udpegning af de 5 andre bestyrelsesmedlemmer. På bestyrelsesmøder har han indflydelse svarende til antallet af poster. Grunden til, at han ikke kan være med til at udpege andre bestyrelsesmedlemmer er, at han i forvejen er sikret 2, og hvis han kunne stemme svarende til hans ejerandel (34%), ville han kunne udpege mindst 2 yderligere, hvilket ville give ham flertal i bestyrelsen. Så det er lavet på den måde, for at sikre, at han ikke pludselig 'kupper' klubben og sætter sig på magten (det er der så andre, der er i gang med pt :-))

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 17. apr 2012, 19:40

Så er beskyldningerne så småt ved at komme frem i FCM
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... roer%C2%AB
Bestyrelsesformand i FC Midtjylland Bo Olesen undrer sig over Steen Hessels beslutning.

- Steen Hessel har selv siddet med i bestyrelsen indtil for 16 måneder siden, hvor han efter eget ønske stoppede. Han har derfor selv været med til at træffe beslutningerne om at gå ind i racing, om at gå ind i håndbold og har også været med til at vedtage den "turn around-plan" vi har lavet, hvor der skal spares omkring 70-80 millioner kroner inklusiv afskrivninger.

- Alle beslutningerne blev vedtaget af en enig bestyrelse, så hvad indkaldelsen til den ekstraordinære generalforsamling præcis handler om, ved jeg stadig ikke, men jeg har i sinde at finde ud af mere
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 19. apr 2012, 14:05

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/fc ... fcm-kritik" onclick="window.open(this.href);return false;
Altid sjovt når der er ballade i andre klubber - især hos møg-bønderne!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Sv: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af budo » 19. apr 2012, 21:28

Hæ, der er nu ikke noget der kan pifte en kedelig torsdag aften op, som at finde en overset tråd, om hvordan Bønderne slås indbyrdes :-)

De er næsten bedre til det end Brøndby :-D

Sendt fra min HTC Sensation Z710e med Tapatalk
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af PeterS » 23. apr 2012, 08:38

Giv lige flotte fyr et skulderklab.

http://www.bold.dk/nyt/Glen-R-Vi-faar-for-lidt-kredit" onclick="window.open(this.href);return false;

Fjols

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 24. apr 2012, 10:44

PeterS skrev:Giv lige flotte fyr et skulderklab.

http://www.bold.dk/nyt/Glen-R-Vi-faar-for-lidt-kredit" onclick="window.open(this.href);return false;

Fjols
Det er så synd for Glen, han er så dygtig en træner og jeg forstår ikke Mourinho ikke lige ringer og får et par fifs.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Sv: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af A_Strandfelt » 24. apr 2012, 11:45

Jeg håber virkeligt, at journalisterne nogle gange smører lidt tykt på i citaterne, der slipper ud fra heden. Deres selvtilfredshed er jo helt hen i vejret.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 26. apr 2012, 00:17

Suk, Disco-Glenn er den moderne version af den klassiske "skolelærertype" indenfor trænerfaget krydret med en 90'er agtig Smartass attitude (det er åbenbart sådan man fører sig frem med stil i Herning). Synes ikke manden har overbevist om, at han kan få det optimale ud af sine spillere og tror helt klart FCM har skudt sig selv i foden ved at ansætte ham som chef.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 26. apr 2012, 17:06

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg vil ikke sige, at det er endnu en grund til at hade dem, for jeg kan sådan set godt forstå deres ønske om at markere Giroens start i Herning - hvor ulogisk begivenheden end er. Men hvis noget lignende nogensinde skulle tilfalde Aalborg, håber jeg, at AaB er for ærekær om klubtrøjen til at iføre sig sådan en farve:

Billede

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 26. apr 2012, 17:32

For satan hvor er den er grim.
Lyserød har aldrig gjort noget godt for fodboldtrøjer, nogensinde. Horsens Lyserøde trøje var fandeme også grim dengang mod BIF.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

havbasse
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 25. nov 2007, 21:39

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af havbasse » 26. apr 2012, 20:58

For at holde denne tråds høje niveau,

Har lige hørt at Kristian Bak har tanket hos Shell! - Hvorfor valgte han ikke Statoil?

Hilsen
Welcome to Hell

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 26. apr 2012, 21:30

havbasse skrev:For at holde denne tråds høje niveau,

Har lige hørt at Kristian Bak har tanket hos Shell! - Hvorfor valgte han ikke Statoil?

Hilsen
Welcome to Hell
Fordi hans traktor ikke kunne holde disel helt hen Statoil.
Hader København!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 26. apr 2012, 22:03

sulakvelidze skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

Jeg vil ikke sige, at det er endnu en grund til at hade dem, for jeg kan sådan set godt forstå deres ønske om at markere Giroens start i Herning - hvor ulogisk begivenheden end er. Men hvis noget lignende nogensinde skulle tilfalde Aalborg, håber jeg, at AaB er for ærekær om klubtrøjen til at iføre sig sådan en farve:

Billede
Det er godt nok - på alle tænkelige niveauer - et grimt billede.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 26. apr 2012, 22:22

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... ldest.html
Det bliver ikke bedre, når man ser shortsene
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jernskjorten » 27. apr 2012, 08:31

salling23 skrev:http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... ldest.html
Det bliver ikke bedre, når man ser shortsene
Jeg synes, at de skulle gå all in og spille i cykelbukser.
Billede

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. apr 2012, 12:34

jernskjorten skrev:
salling23 skrev:http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... ldest.html
Det bliver ikke bedre, når man ser shortsene
Jeg synes, at de skulle gå all in og spille i cykelbukser.
Billede
Det er sgu da forhåbentligt blevet "photo shoppet" det billede der. Man kunne da i det mindste lægge snablen ned når der bliver taget billeder... Fy for fanden, det ser fesent ud. 100% Herning.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 27. apr 2012, 17:21

sulakvelidze skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

Jeg vil ikke sige, at det er endnu en grund til at hade dem, for jeg kan sådan set godt forstå deres ønske om at markere Giroens start i Herning - hvor ulogisk begivenheden end er. Men hvis noget lignende nogensinde skulle tilfalde Aalborg, håber jeg, at AaB er for ærekær om klubtrøjen til at iføre sig sådan en farve:

Billede
I AaB har man jo som bekendt accepteret at spille en halvsæson i en underlødig hvid trøje, så der er ikke noget, der tyder på at klubtrøjen er hellig.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar