Vejle Boldklub

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af Gnu » 26. sep 2014, 22:30

Hvem foretrækker FC Landsdel?

Det er fint nok med traditionsklubber, men hvis man ikke har andet end et fint gammelt navn og oldgamle meritter at byde på, så kan man for min skyld rende og skide. Og det er lige præcis problemet med Vejle, som ikke har andet end deres historie. Ønsker I jer så også Hvidovre og B1909 tilbage i superligaen, fordi de engang i tiderens morgen var toppen af poppen?

Det er altså mange år siden at Vejle var nogen som helst berigelse for dansk fodbold. De sidste fire gange, de har været i superligaen er de rykket direkte ned igen, og sidst de endte i den bedste halvdel var i 1999 med en 6. plads. Wow, dem kan vi sandelig ikke undvære.
For det er for fanden da ikke pga god ledelse at vi ser fodbold, er det?
Nej, men tingene har det jo med at hænge sammen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af astonvilla » 26. sep 2014, 22:35

Gnu skrev:At håbe på at de overlever bare fordi man har nogle gode barndomsminder giver endnu mindre mening.
Damn du er sej og cool.

Skide være med historien.
FC Plastic længe leve.
Bienvenu Bassogog!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af Gnu » 26. sep 2014, 22:37

astonvilla skrev:
Gnu skrev:At håbe på at de overlever bare fordi man har nogle gode barndomsminder giver endnu mindre mening.
Damn du er sej og cool.

Skide være med historien.
FC Plastic længe leve.
Der er ingen her, der foretrækker FC Plastic. Lær at læse.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af astonvilla » 26. sep 2014, 22:41

Gnu skrev:
astonvilla skrev:
Gnu skrev:At håbe på at de overlever bare fordi man har nogle gode barndomsminder giver endnu mindre mening.
Damn du er sej og cool.

Skide være med historien.
FC Plastic længe leve.
Der er ingen her, der foretrækker FC Plastic. Lær at læse.
Jeg læser skam udmærket.
Men dine ræsonnementer løber rundt i ring.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af thomasjn » 26. sep 2014, 22:43

En Vejle konkurs ville næsten være på niveau med hvis GF, OB eller os selv gik konkurs. Større klubber med sjæl end alt det FC skrald fra Slagelse, Herning og Farum er bare mere charmende. Når folk hører Aalborg er noget af det første de tænker på AaB. Når folk hører om Herning tænker de bare, at der gad de ikke bo og ikke på det fodboldhold som tilfældigvis spiller på de kanter i denne uge.

Nogen snakker om, at Vejle ligger som de har redt og de har mistet status. Måske i lige skulle tænke over, hvor vores egen klub var i 80'erne kontra nu? De der hæderkronede klubber dør ikke bare eller mister deres styrke fordi de er i stormvejr. En klub af den størrelse overlever netop sådan en nedtur fordi det er en stor institution som betyder meget for sine omgivelser og er rodfæstet. Hvis Vejle går konkurs og ryger i JS kan de sagtens være tilbage på minimum deres nuværende niveau med oprykninger i første forsøg i hver liga om fire års tid. Det ville ikke ske, hvis et af FC varmluftsballonerne røg på røven.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af Gnu » 26. sep 2014, 22:55

astonvilla skrev:
Gnu skrev:
astonvilla skrev:
Gnu skrev:At håbe på at de overlever bare fordi man har nogle gode barndomsminder giver endnu mindre mening.
Damn du er sej og cool.

Skide være med historien.
FC Plastic længe leve.
Der er ingen her, der foretrækker FC Plastic. Lær at læse.
Jeg læser skam udmærket.
Men dine ræsonnementer løber rundt i ring.
Så hvem er det, der foretrækker FC Plastic?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af frederikshavneren » 27. sep 2014, 03:48

Vejle Boldklub går naturligvis ikke konkurs. Når afgrunden truer skal lokalsamfundet nok støtte tilstrækkeligt op om klubben!

Jeg giver ikke meget for argumenter om VBs historie. De har med deres Vejle Kolding/FC Trekant stunt tydeligt vist, at de var mere end klar til at skide på deres historie.
De har smudset deres historie så meget til, at de nu må betragtes på linie med klubber som Ikast, Slagelse og Haderslev.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af limey » 27. sep 2014, 07:28

frederikshavneren skrev:Vejle Boldklub går naturligvis ikke konkurs. Når afgrunden truer skal lokalsamfundet nok støtte tilstrækkeligt op om klubben!

Jeg giver ikke meget for argumenter om VBs historie. De har med deres Vejle Kolding/FC Trekant stunt tydeligt vist, at de var mere end klar til at skide på deres historie.
De har smudset deres historie så meget til, at de nu må betragtes på linie med klubber som Ikast, Slagelse og Haderslev.
Nu vi snakker historie, så ved du vel også, at man i Vejle mildt sagt har været meget uenige om, hvilken vej man skulle gå. Blandt fans'ne og folk i området var der voldsomme protester da ledelsen ville lege trekant, hvilket var med til at projektet strandede. Men som jeg skrev i min første post, er jeg sikker på, at VB havde bestået i dag, havde de blot koncentreret sig om at være VB. Og det er sgu en skam at de ikke gjorde det.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af nik » 30. sep 2014, 22:06

Hvis virksomheden Vejle BK ikke kan gå rundt, ja luk skidtet, hvor skulle nogen smide sparepengene i et gabende hul hvor der inden for kort tid igen vil være helt tomt, nej luk og så start op fra bunden med et realistisk grundlag og målsætning, de skaber jo talenter nok til en ny start

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af Flower » 1. okt 2014, 13:48

nik skrev:Hvis virksomheden Vejle BK ikke kan gå rundt, ja luk skidtet, hvor skulle nogen smide sparepengene i et gabende hul hvor der inden for kort tid igen vil være helt tomt, nej luk og så start op fra bunden med et realistisk grundlag og målsætning, de skaber jo talenter nok til en ny start
Havde du samme holdning om AaB for få år siden?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af dyhrmaN » 3. okt 2014, 18:02

hvordan er hele Vejle historien egentligt endt? Mig bekendt er de ikke erklæret konkurs endnu..

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vejle Boldklub

Indlæg af thomasjn » 4. okt 2014, 20:29

dyhrmaN skrev:hvordan er hele Vejle historien egentligt endt? Mig bekendt er de ikke erklæret konkurs endnu..
De var 80% i mål tirsdag aften og har vidst hentet kapital nok såfremt de får de rigtige aftaler med kreditorerne. De forventer vidst, at det falder i orden i starten af næste uge.

Besvar