VM 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: VM 2014

Indlæg af jonas386 » 14. jun 2014, 16:37

Jeg håber på Holland eller England nu hvor DK ikke er med. Holland har jeg haft en svaghed for siden jeg var dernede med mine forældre i 1997(?), Aajx havde netop vundet mesterskabet og det blev fejret i Amsterdam, det var en ret stor oplevelse. Jeg husker det især fordi det var Kluiverts sidste sæson i klubben, og han var på det tidspunkt min yndlingsspiller, og min far mente da jeg skulle møde ham, så på en eller anden led fik han os igennem den her voldsomme menneskemængde, og jeg kom over og trykkede Kluivert i hånden. Det var et stort øjeblik for mig. Da vi kom hjem fik jeg en Holland trøje med nummer 9 og Kluivert på ryggen som jeg rendte rundt og terroriserede de nordjyske græsplæner i.

England er mere fordi de aldrig præsterer men alligevel altid, er set som outsiders til titlen, selvom man jo godt ved de ryger ud inden det begynder at blive rigtig sjovt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: VM 2014

Indlæg af Buzz Killington » 14. jun 2014, 18:11

jonas386 skrev:Jeg håber på Holland eller England nu hvor DK ikke er med. Holland har jeg haft en svaghed for siden jeg var dernede med mine forældre i 1997(?), Aajx havde netop vundet mesterskabet og det blev fejret i Amsterdam, det var en ret stor oplevelse. Jeg husker det især fordi det var Kluiverts sidste sæson i klubben, og han var på det tidspunkt min yndlingsspiller, og min far mente da jeg skulle møde ham, så på en eller anden led fik han os igennem den her voldsomme menneskemængde, og jeg kom over og trykkede Kluivert i hånden. Det var et stort øjeblik for mig. Da vi kom hjem fik jeg en Holland trøje med nummer 9 og Kluivert på ryggen som jeg rendte rundt og terroriserede de nordjyske græsplæner i.

England er mere fordi de aldrig præsterer men alligevel altid, er set som outsiders til titlen, selvom man jo godt ved de ryger ud inden det begynder at blive rigtig sjovt.
England er VM's svar på AGF. De vinder naturligvis ikke en dyt, hvilket i forhold til egen selvforståelse altid kommer som en kæmpe overraskelse. De vil bliver helt uudholdelige hvis de skulle få nogle medaljer, hvorfor jeg glæder mig til de som sædvanligvis ryger ud lige efter gruppespillet.

Savner dog Gary Lineker.
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: VM 2014

Indlæg af Henriksen » 14. jun 2014, 19:02

Hvad laver Glen Riddersholm som VM-ekspert???

Burde de ikke først hive ham frem til Bronzekampen......
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

seamann

Re: VM 2014

Indlæg af seamann » 14. jun 2014, 22:57

MHJ skrev:
jonas386 skrev:Jeg håber på Holland eller England nu hvor DK ikke er med. Holland har jeg haft en svaghed for siden jeg var dernede med mine forældre i 1997(?), Aajx havde netop vundet mesterskabet og det blev fejret i Amsterdam, det var en ret stor oplevelse. Jeg husker det især fordi det var Kluiverts sidste sæson i klubben, og han var på det tidspunkt min yndlingsspiller, og min far mente da jeg skulle møde ham, så på en eller anden led fik han os igennem den her voldsomme menneskemængde, og jeg kom over og trykkede Kluivert i hånden. Det var et stort øjeblik for mig. Da vi kom hjem fik jeg en Holland trøje med nummer 9 og Kluivert på ryggen som jeg rendte rundt og terroriserede de nordjyske græsplæner i.

England er mere fordi de aldrig præsterer men alligevel altid, er set som outsiders til titlen, selvom man jo godt ved de ryger ud inden det begynder at blive rigtig sjovt.
England er VM's svar på AGF. De vinder naturligvis ikke en dyt, hvilket i forhold til egen selvforståelse altid kommer som en kæmpe overraskelse. De vil bliver helt uudholdelige hvis de skulle få nogle medaljer, hvorfor jeg glæder mig til de som sædvanligvis ryger ud lige efter gruppespillet.

Savner dog Gary Lineker.
Og Lars Lundkvist.

seamann

Re: VM 2014

Indlæg af seamann » 14. jun 2014, 22:59

Colombia og USA pga venner der. Ellers alle underdogs - go Costa!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: VM 2014

Indlæg af Califfen » 14. jun 2014, 23:29

Henriksen skrev:Hvad laver Glen Riddersholm som VM-ekspert???

Burde de ikke først hive ham frem til Bronzekampen......
Sidder og grummer tæer hver gang han udtaler sig. Han snakker utrolig meget, men siger i virkeligheden ingenting. Meget tom snak. Han virker alt for ivrig for at få sagt så mange fodboldfaglige ting som muligt for at pleje sit image som "danmarks bedste træner", så det ender med han modsiger sig selv 2-3 gange i løbet af hans monologer. Haha han er simpelthen så latterlig

seamann

Re: VM 2014

Indlæg af seamann » 17. jun 2014, 01:07

Kommentatoren på TV2: De er nogle fysiske pragteksemplarer (Ghana)

Billede

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: VM 2014

Indlæg af OlleBruun » 20. jun 2014, 19:53

Man kan ikke lade være med at blive en smule rørt, når man sidder og ser Costa Rica banke Italien og tænke på at vores gamle venstre back, Dennis Marshall, nok havde spillet med, hvis ikke den tragiske ulykke var sket tilbage i 2011.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: VM 2014

Indlæg af Califfen » 23. jun 2014, 17:49

Synes ikke heeelt det fungerer med Højbjerg i studiet. Det går godt nok langsomt, når han skal sige noget. Han leder meget efter de rette ord. Man kan man mærke en stærk tysk accent, og det er som om han har glemt det danske sprog haha.
Men ellers er DRs dækning fremragende og klart bedre end TV2s.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: VM 2014

Indlæg af frederikshavneren » 24. jun 2014, 21:56

Suarez. Gal og genial...
Han står uden tvivl til en længere karantæne.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: VM 2014

Indlæg af alithebeast » 24. jun 2014, 22:17

frederikshavneren skrev:Suarez. Gal og genial...
Han står uden tvivl til en længere karantæne.
Man må håbe for spillets skyld, at hans mesterskab er overstået. Da han legede målmand kunne jeg forstå det, for der fik han rent faktisk noget ud af hans svinestreg, men det der bideri fatter jeg ikke.
Hader København!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2913
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: VM 2014

Indlæg af Eksil » 24. jun 2014, 23:02

alithebeast skrev:
frederikshavneren skrev:Suarez. Gal og genial...
Han står uden tvivl til en længere karantæne.
Man må håbe for spillets skyld, at hans mesterskab er overstået. Da han legede målmand kunne jeg forstå det, for der fik han rent faktisk noget ud af hans svinestreg, men det der bideri fatter jeg ikke.
Han forsøgte jo at trække et rødt kort med det. En forventelig reaktion ville nok være, at de fleste skubber manden eller endda slår ham, hvilket kan give et direkte rødt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: VM 2014

Indlæg af alithebeast » 24. jun 2014, 23:42

Eksil skrev:
alithebeast skrev:
frederikshavneren skrev:Suarez. Gal og genial...
Han står uden tvivl til en længere karantæne.
Man må håbe for spillets skyld, at hans mesterskab er overstået. Da han legede målmand kunne jeg forstå det, for der fik han rent faktisk noget ud af hans svinestreg, men det der bideri fatter jeg ikke.
Han forsøgte jo at trække et rødt kort med det. En forventelig reaktion ville nok være, at de fleste skubber manden eller endda slår ham, hvilket kan give et direkte rødt.
Jeg har ikke så meget tiltro til hans mentale evner, at jeg tror på det var så planlagt. Skulle han endelig prøve at fremprovokere et rødt kort, er der jo tusindvis af andre metoder at tirre modstanderen på, der er meget mere diskrete.
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: VM 2014

Indlæg af jonas386 » 25. jun 2014, 00:05

Tænk om 20 år når man husker Suarez, så vil det nærmere være for hjerneblødningerne end for hans fantastiske fodboldspil. Han er utvivlsomt en hamrendes dygtig spiller, bare synd hans mentalitet skal ødelægge det sådan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: VM 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 25. jun 2014, 00:10

Sygeste sh1t jeg har set ved et VM siden Zidanes skalle. Det er tredje gang han bider! Den karantæne skal bare være laaaaang og ramme alle turneringer, FIFAs maximum på 24 kampe karantæne synes i underkanten!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: VM 2014

Indlæg af Brodernumsi » 25. jun 2014, 01:04

Provst i Brovst skrev:Sygeste sh1t jeg har set ved et VM siden Zidanes skalle. Det er tredje gang han bider! Den karantæne skal bare være laaaaang og ramme alle turneringer, FIFAs maximum på 24 kampe karantæne synes i underkanten!
3. gang han bliver taget i at bide....
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: VM 2014

Indlæg af frederikshavneren » 25. jun 2014, 02:16

Nordmand tjener 5 kilo på Suarez' bid http://m.bt.dk/vm/se-kuponen-nordmand-v ... suarez-bid" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildt at der kan bettes på så aparte spil/begivenheder

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: VM 2014

Indlæg af Trickster » 25. jun 2014, 02:20

frederikshavneren skrev:Nordmand tjener 5 kilo på Suarez' bid http://m.bt.dk/vm/se-kuponen-nordmand-v ... suarez-bid" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildt at der kan bettes på så aparte spil/begivenheder
Jeg har set billedet. Jeg gik ud fra, at det var falsk?

Ellers giver det jo ingen mening. Underligt spil.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: VM 2014

Indlæg af Worminator » 25. jun 2014, 03:59

frederikshavneren skrev:Nordmand tjener 5 kilo på Suarez' bid http://m.bt.dk/vm/se-kuponen-nordmand-v ... suarez-bid" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildt at der kan bettes på så aparte spil/begivenheder
Det er ingenting. Jeg har engang set odds på at det Hvide Hus ville blive flyttet til toppen af Mount Everest - no joke.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4457
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: VM 2014

Indlæg af doukas » 25. jun 2014, 07:28

Henrik Liniger beskriver meget godt hvorfor det er så grænseoverskridende at se Suarez bide
Henrik Liniger skrev:At bide en modstander er så overdrevet infantilt og dyrisk, at æstetikeren (og det almindelige ordentlige menneske) i mig får brækfornemmelser. Der er en grund til at jeg dækker fodbold og ikke baggårdsslagsmål, eller for den sags skyld kampsport, som ikke tiltaler mig. Den grænse krydsede Suarez i dag, ligesom Zidane gjorde for otte år siden. Og det gjorde mig trist.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar